• The First Day We Met ! ~ One Direction








    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?









    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Fel
    ice )





    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik glimlach en ik begin te kreunen door zijn handen. . 'dit is echt superlekker' grijns ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Tjah dat had je in 2006 tegen mijn moeder moeten zeggen misschien had ik dan een hogere loon gekregen'' grinnik ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    fNIall Horan

    Ik grinnik even. 'Hmmm dit moet je vaker doen Jim'zeg ik zacht goedkeurend.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik knik . '' Als jij dat wilt dan doe ik dat'' giechel ik en ik geef hem een zacht tikje op zijn kont


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan.


    Ik gniffel even en ik kijk hem aan. 'Doe je dat ook bij klanten ofwat' giechel ik. Daarna draaiik me op commando op zodat hij voor ook alles kan masseren


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Niall nu lijkt het net alsof ik een hoer ben'' grinnik ik . Ik pak weer wat olie en ik smeer het op zijn buik en nu begin ik ook daar te masseren. '' En nee dat deed ik niet bij klanten '' grijns ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik gniffel 'dan ben je mijn hoer' zeg ik droog en steek mijn tong naar hem uit. Ik kreun zachtjes door dat hij mijn buik goddelijk masseert. 'Jeesz als ik jou was zou ik een praktijk beginnen en zo geld verdienen '


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Nou ja ik ben wel 2 jaar lang een hoer geweest maar nu niet meer. Nu ben ik joun slet omdat ik er geen geld voor vraag '' grinnik ik . '' Hahah het zou wel leuk zijn maar we hebben James. Over een paar jaar als hij naar school moet zou het wel kunnen maar ja '' glimlach ik en ik begin hem te zoenen. Dan masseer ik zien lid en begin ik te blozen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Hoan

    Ik glimlach 'Jim, hoe denk jij over een broertje of zusje voor James' vraag ik zachtjes. Ik begin hard te kreunen als hij mijn ding masseert. 'Jezus Jim' kreun ik hard


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik schrik een beetje van de vraag. '' Kijk Niall ik zou het heel leuk vinden maar ik weet niet als jij dat wel aan kunt.. '' zeg ik zachtjes. '' Gheheh dat is je verdiende loon'' grijns ik en ik masseer nu zijn voeten.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Nial horan

    "heeey' ROep ik verontwaardigd als hij stopt. 'Maar dat komt omdat ik nu ook nog Pfeifer hebt maar dat gaat ook al beter' gai k er tegen in. 'Maar wat zou je dan willen? Jongen of Meisje?'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik grijns en ik ga weer naar zijn penis en ik masseer die ALWEER. '' Hmm het liefst zou ik een meisje willen maar als jij een jongen wilt vind ik dat goed... Maar Niall denk wel aan je werk. Ik wil niet dat je problemen krijgt... '' zeg ik zachtjes


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik ook JIm ik zou ook wel een meisje willen' Ik begin weer te kreunen en begin te kronkelen als ik richting mijn hoogtepunt kom.
    'komt goed' kreun ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik voel dat Niall klaar wil komen maar ik steek er een stokje voor. Ik hou op en ik grijns breed naar Niall. '' Gheheheh '' grijns ik en ik ga van hem af. '' Nou dat is dan 50 pond'' zeg ik terwijl ik mijn handen was en ik begin te lachen. '' Nee voor jou is het gratis'' zeg ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Kreunend en trillend gooi ik mijn hoofd naar achteren om klaar te komen asl hij stopt. Zielig kijk ik hem aan. 'Dat was dus zo niet lief' pruil ik. 'Ik heb nog steeds spannende hete seks van je tegoed mannetje omdat ik met James teletubie liedjes ging zingen'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan