• The First Day We Met ! ~ One Direction








    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?









    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Fel
    ice )





    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim Horan

    '' Goed idee !'' glimlach ik en ik leg mijn hand op zijn bil. Ik leg mijn hoofd op zijn borst en ik sluit mijn ogen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik glimlach even en ik ga ook lekker liggen en trek snel dedeken over me heen. Al snel zak ik in een slaa


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik gooi de dingen weer terug in de bak en ik doe hem op slot. Ik grinnik en ik val ook in slaap. Ik slaap heerlijk tegen Niall aan


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik was nu ik eenmaal sliep echt kapot uitgeput. Tijdens de sex hadi k nergens last van maar nu kwam het echt 5x zo erg terug.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik giechel als ik wakker word om half 9 . Ik geef Niall een zacht kusje en ik loop naar de kamer van James. Hij is wakker en ik ga naast hem zitten. '' Hoi Papa '' zegt hij. Ik glimlach. '' Het spijt me .. Ik had gisteren niet zo moeten schreeuwen.. '' zeg ik . James slaat zijn armpjes om hem heen en een traan verlaat mijn oog. Ik hou hem stevig vast en hij begint te giechelen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik kreun zachtjes en blijf gewoon liggen. Ik was echt moe. Uiteindelijk na een half uur ga ik overeind Ik begroet james en Jim. 'Vandaag gaan we films kijken' roep ik naar ze en begin broodjes klaar te maken en zet die op de kleine tafeel. 'James kom je? We gaan een spannende film kijken'Het was een sprookje die James leuk zou vinden en Jim ook en ik ook.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Is die KOE wel helemaal goed wijs ? Een spannende film voor een kind van 1 ? Ach ja. Samen met James loop ik naar beneden en ik zie dat Niall nog duidelijk moe is. Ik omhels hem . Zelf ben ik ook nog moe en ik pak een broodje. Ik ga op de bank zitten en ik wacht tot dat Niall naast me komt zitten. Ik glimlach en ik sla mijn arm om hem heen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horna

    Ik gniffel even en start Rapunzel al snel. Ik eet wat en ga languit naast Jim liggen. Ik eet mijn broodje op en ik zie James vrolijk eten en kijken terwijl ik langzaam in slaap val op de bank


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik grinnik en ik laat Niall lekker slapen. Ik kijk ook naar de film en langzaam val ik ook in slaap. Ik ben nog steeds moe door wat er vannacht is gebeurd. Ik grinnik in mijn slaap


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horna
    Ik voel iemand op me zakken maar laat het maar. Ik sliep gewoon lekker


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Laat Jim naar hem toe gaan om hem naar huis te brengen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    ik wor wakker als ik een hoofd op mijn been voel en ik zie dat James op ons is gaan liggen . Ik grinnik en ik val weer terug in slaap


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik voel nog meer warmte en ik vind het wel goed zo en snurk rustig verder.

    [laat zayn sneakiy binnen komen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ Hhahaha is goeeed xd]

    Zayn Malik

    Ik neem afscheid van Becca en ik rij naar Niall toe. Waar hangt dat kind uit hij moet naar zijn werk ! Ik reed naar Niall en ik pakte de sleutel. Toen ik binnen was zag ik hem slapen samen met James en Jim . Het zag er heel schattig uit. '' NIALL OPSTAAN JE MOET NAAR JE WERK!!!'' Schreeuwde ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik slaak een harde schreeuw door een schreeuw. Met een harde klap beland ik op de grond en pissig kijk ik naar de lachende Zayn. 'gast had hun nou gewoon laten slapen' sis ik iets wat sangrbrand.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan