• The First Day We Met ! ~ One Direction








    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?









    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Fel
    ice )





    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan


    Ik zie de gast op me aflopen en kijk hem chagerijnig aan 'Goh wat een klootzak he' ik herken zijn stem en met grote ogen zie ik hoe hij zijn masker eraf haal. Ik knuffel hem stevig. 'Je bent GePunkd' grijns hij en iedereen begint te lachen en te klappen. Ik zie James ook hierop af rennen. " Wat zijn jullie gemeen zeg' mompel ik en geef Jim een kus. 'Nu weet je dat je het vanavond meot goedmaken' zeg ik tegen zijn oor en bijt er zachtjes in


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik grinnik . '' En dit was het dan. Mijn laatste PunkD dag.. Nou ik hoop dat jullie net zoveel gelachen hebben als ik en het enigste wat ik nu zeg is . Kijk uit want wie weet word jij straks ook GepunkD . See you guyzz later !'' grinnik ik en de camera's stoppen met filmen. Ik kijk Niall geil aan en ik geef hem een kus. '' Ow ja ? Hmm dat word dus weer een massage vanavond '' grinnik ik . '' Guyzz please niet nu '' zegt Liam lachend. Ik grinnik en ik geef hem een box


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    '' En dit was het dan. Mijn laatste PunkD dag.. Nou ik hoop dat jullie net zoveel gelachen hebben als ik en het enigste wat ik nu zeg is . Kijk uit want wie weet word jij straks ook GepunkD . See you guyzz later !''ZIelig kijk ik rnod . Ik hoor de giele stem en zie hem geil kijken met een kus. '' Ow ja ? Hmm dat word dus weer een massage vanavond ''Ik begin te grijnzen Guyzz please niet nu ' roept Liam en ik gniffel. 'Nee Li hij masseert echt heel goed serieus'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik begin te giechelen. '' Niet opscheppen Niall'' giechel ik . ''O ja ? Nou dan wil ik ook wel een massage van hem !'' roept Zayn . '' Ja en wij ook !'' roepen Louis en Harry te gelijk waar door ze in de lach schieten . '' Hmm 3 x 50 pond is uhmm 150 pond. Kunnen jullie het zelf niet afhandelen ? Door elkaar bijvoorbeeld te gaan masseren ?'' vraag ik . Ze schudden hun hoofd. '' Tjah tot dat James nog niet op school zit geef ik alleen Niall nog een massage '' grinnik ik en ik geef Niall een zoen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik grijns en steek mijn tong uit' had je maar met Jim moeten trouwen' zeg ik lachend naar de boys


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Nou dat was ik ook van plan maar toen kwam jij '' grinnikt Harry. Ik begin te lachen . '' Kom Niall dan gaan we naar huis '' glimlach ik en ik trek mijn normale kleren weer aan. Wel in de kleedkamer van Niall natuurlijk anders schaamde ik me dood. Ik wacht op Niall en ik zet James in de auto. '' Hmm omdat ik zo gemeen was mag jij vandaag rijden'' glimlach ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall HOran

    Ik begin hard te lachen om Harry.
    Ik knik om Jim en stap snel in de auto. Ik start de auto en rijd richting huis maar grijnzen sla ik eerst nog even af. 'paap waarheen?" ik gniffel 'We gaan even Nando's afhalen' glimlach ik en hoor James juichen. Al snel staat de auto in de korte rij en hebben we alles en rijd ik naar huis


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    ik grinnik en ik pak het eten aan . Ik geef James alvast een paar patatjes want die kan weer eens niet wachten. Als we thuis zijn loop ik naar de keuken en dek ik de tafel. '' Etuuuun '' roep ik als ik het eten op tafel heb gezet.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Hongerig val ik aan en al snel is mijn eten op en pik ik wat van Jim aangezien hij het waarschijnlijk niet op zal krijgen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik kijk Niall boos aan als hij mijn eten af pakt. '' Dat is dus geen massage voor jou '' grijns ik en ik pak snel zijn drinken af


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall HOran

    Ik begin zielig te kijken . 'Je mag mijn drinken oke dan doen we wel de massage' James gaf aan dat hij vol zat en grijnzend eet ik zijn eten verder op. 'Zo ik zit ook vol.' 'Ikee moe' zucht James en ik til hem op en stop hem in bed als ik hem omgekleed heb. ' wat jammer nou' gniffel ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik grinnik en ik ga naar onze slaapkamer waar ik dat massage bed weer pak. Ik loop met dat ding naar beneden en ik sluit de gordijnen. Niet iedereen hoeft hier van mee te genieten. Toch ? Ik pak de andere shit en ik ga lui op de bank zitten. Ik wacht tot dat Niall terug komt en ik trek mijn shirt uit want ik had het bloed heet.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Lachend kleed ik me uit maar houd mijn boxer aan. Ik wist niet of het traphekje dicht was want anders kon James binnen komen. Ik hoopte dat het weer net als gister ging wroden en ik ga op mijn buik liggen en zucht diep


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Als Niall ligt spuit ik het koude vloeistof voorzichtig op zijn rug en begin ik hem te masseren. '' Dus hoe was je dag ?'' vraag ik heel normaal als of ik nergens iets van af weet. Ik giechel zachtjes en ik masseer nu zijn schouders


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik schiet in de lach. 'Het begon chagerijnig maar toen kwam er een een of andere malloot' gniffel ik en kreun zacht door mijn spieren


    Change is for weirdos ~ Niall Horan