• The First Day We Met ! ~ One Direction







    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?








    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )





    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik bijt op mijn lip en hoor James overstuur huilen en ben in twee strijd. 'Jim rustig alsjeblieft je maakt James overstuur. We kunnen er niets aan doen, ' zucht ik en en sus James even


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik zucht '' Sorry maar ik ben gewoon kwaad.. Niet kwaad op jullie maar kwaad op de natuur'' zeg ik en ik stap de auto weer in . Ik ga stil in de auto zitten


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    niall

    ik knik 'je doet er niets tegen' Ik klik James los omdat hij hysterisch aan het huilen is en trek hem stevig tegen me aan. 'shhh het is al goed ventje papa was even verdrietig, geef papa maar een kus dan is alles goed' ik geef James aan Jim wetend dat het hem kalmeert


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik pak James aan en hij geeft me een knuffel . Ik kalmeer weer een beetje. En hij geeft me een kusje waar door ik glimlach. '' Ik hou van je .. Maar Niall ? Ik wil niet dat je dood gaat '' zeg ik en ik kijk naar het dashbord


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    niall

    'liefie pfeiffer is een ziekte niet iets waar je dood aan gaat er zal echt niets ergs gevonden worden oke' zeg ik hem.'ik moet gewoon even veel slapen en rust hebben, dus ik ga Paul en Simon bellen dat ze er maar rekening mee moeten houden in de planning en als ik het op twitter zet zullen de fans het begripen'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Sorry hoor '' zeg ik . '' We gaan '' ik start de auto en ik rijd weg . ik rij naar het hotel en ik laat me op het bed vallen . James kruipt op mijn buik en zijn kwijl loop langs mijn wang


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    niall

    ik zucht zachtjes en laat het maar in stilte voorbij gaan. Ik snapte wel dat Jim er klaar mee was. In het hotel is James aan het kwijlen en kruipt naar Jim teriwjl ik me schuldig voel. In de badkamer bel ik naar Simon die het door zou moeten geven aan Paul. 'eey Simon, ik ben net bij de dokter geweest omdat ik me niet goed voelde en ik veel moe ben en ik ehm heb blijkbaar Pfeiffer. ik heb van de week onder zoeken omdat ze niet precies weten want ze vonden nog iets in mijn bloed zit dus dan weten jullie dat' ik hang op en zucht weer vrolijk

    [is het goed dat ik dadeiljk de oorzaak iets totaal onlogisch ga laten zijnXD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ hahaha is goed xd ]

    Jim Horan

    Samen met James kijk ik maar weer naar de Teletubbies. Tjah wat moet ik anders doen? ik laat dat kind niet in de steek... Ik kijk hoe James zich vermaakt . Ik bestel roomservice en ik betaal via mijn pinpas...


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    niall

    Ineens gaat mijn mobiel weer af en ik neem weer op. 'hoi ja dat ben ik' stil luister ik naar het verhaal kort af bedank ik hem en stil loop ik de kamer binnen. 'hij weet wat het is' fluister ik zacht met grote ogen. Ik kon dit niet bevatten dat dit mij zojuist verteld is


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik loop naar Niall en ik pak zijn hand en ik trek hem mee de badkamer in . '' Wat is het ? Wat is de oorzaak ?'' vraag ik zachtjes


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [dit is echt een logicaXD

    Niall

    Ik bijt hard op mijn lip 'ze ze, ze zijn tot ontdekking gekomen dat ik een tweelingbroer had die in de buik is overleden van mijn moeder en hij had blijkbaar een of andere ziekte en hij heeft een klein deel aan mij overgedragen waardoor ik snel ziek word' fluister ik . 'en mijn moeder heeft het nooit gemerkt dat er een tweeling was omdat hij niet heel lang geleefd heeft' fluister ik. Dit kwam echt hard aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik kijk hem ongelovig aan . '' En nu het echte verhaal ?'' zeg ik . Maar ik zie in zijn ogen dat hij het echt meent. '' Dus omdat hij ernstig ziek was heeft hij jou ook zeg maar deels ziek gemaakt '' zeg ik zachtjes. '' Maar dat betekend dat als iemand anders kanker heeft jij het ook direct kan krijgen !'' zeg ik verbaasd. Een traan rolt over mijn wang maar ik veeg het snel weer weg. '' Is Pfeifer ofzo iets gevaarlijk ?'' vraag ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik zie dat hij het even moet verwerken 'dan is er kans op ja' fl uister ik. 'Hij heeft een down syndroom en zijn hart was te zwak waarschijnlijk, mijn moeder wist niet dat ik een broer kon hebben' ongelovig staar ik voor me uit


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik zucht en ik loop naar het balkon. ''Maar is het nou gevaarlijk ?''vraag ik . Ik weet dat ik hem niet meer mag zoenen maar toch.. Ik wil niet dat mijn man er over een paar dagen niet meer is


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    'hij zei dat ik niets kan overgeven of het nou besmettelojk is of biet maar erge ziektes als kanker kan ik alleen krojgen als ik zou roken ofzo maar ik ben er wel gevoelig voor. Maar ik kan dud erg snel ziek worden en pfeifer


    Change is for weirdos ~ Niall Horan