• Okéj dit is echt te grappig ^^

    Ik wou dus gewoon de toestemming voor clip in extensions. En ik wou ze zelf kopen, Dus ik vraag aan men mama, 'mama mag ik clip in extension kopen? Dat kan ik er ieder ochtend en avond in en uit halen' Na een beetje gediscutieerd mocht ik ze uiteindelijk kopen van men ma. Maar ik moest het nog aan men papa vragen, en wanneer ik het hem vroeg zegt hij meteen nee, omdat hij het nep vind --'
    Dan zeg ik tegen hem 'Jah, als het van jou zou afhangen zou ik nog niet eens make up mogen dragen, of oorbellen hebben' zegt men pa meteen 'Oh jawel, oorbellen mocht je wel, van mij zou je zelf een piercing mogen' Ik was helemaal in shock, ik mag een piercing van men ouderwetse vader ö, Dus ik meteen 'Jah?!! Waar?' en men pa zo van 'Jah, in je neus, of wenkbrauw, of boven of onderlip' Dus ik ging meteen akkoord maar dan kwam men ma 'Lisa Mag GEEN piercing! en zeker niet in haar gezicht, tis toch niet zo'n vuile punker, één in haar navel dat zou ze nog mogen' dan zegt men vader weer 'Jah, dat zie je niet, maar dan zou ze alsmaar met haar buik blootlopen, dus dat mag ze niet!'

    Dus nu komt het eropneer

    Ik mocht extensions ... Nu niet meer
    Ik mocht een piercing in men gezicht ... Nu niet meer
    Ik mocht een navel piercing ... nu niet meer

    Zo typisch .. --'

    okeee das kut xD ik mag pas een lip piercing op me 15e --'


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    OMG!
    x'D


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Whaha, lol:'P
    Ocharme jij eigenlijk!ö

    Nja bij ons is dat denk ik eigenlijk niet zo! Mijn moeder heeft het meeste te zeggen, dus wat mijn vader zegt maakt eigenlijk niet zo veel uit x'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    OMG!
    x'D
    Erg hé ö
    Ik zei nog tegen hen, 'weetje wat, ik neem het gewoon allemaal' maar dat vonden ze helemaal niet goed.

    Maar ik koop gewoon, toch die extensions, men mama gaat da nog wel regelen om da goedkoop te kopen, en een piercing ga ik toch zoiezo laten zetten (A) of ze dat nu willen of niet

    k mag pas een piercing als k 16 ben ><

    mn ma zegt da k da wel zou moge, mr omda mn broer da toen pas mocht moet k ook w8e ><


    You're a star in heaven.

    Ik mag pas een piercing als ik 18 ben. Mijn pa wilt niet mee om toestemming te geven. :'S


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Van m'n opa en oma zou ik pas een piercing mogen op m'n 18e. Van m'n moeder zou het denk ik pas mogen als ik uit huis ben. Ze zijn heel erg conservatief in mijn gezin. Gelukkig heb ik er niet de behoefte aan...


    No growth of the heart is ever a waste