• Ik had voor een paar maanden (4 of 5?) een pauze genomen. School werd druk en had last van sociale problemen. Nu ben ik dus weer terug! Ik heb het nog steeds druk met school, maar nu is het vakantie is heb ik even niets te doen. c:. Ik zie ook andere dingen bij zijn gekomen, zoals het ' verberg RPG topics en een aparte RPG forum.
    Heb ik hier nog wat meer gemist?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Eh, ze zoeken momenteel nieuwe bèta-readers, er zijn wat verduidelijkingen omtrent de huisregels geweest, er zijn drie moderators gestopt, er is een mod-enquête gehouden en de sms-functie is terug in Nederland, maar zal niet meer terugkomen naar België? Meer weet ik niet, haha. Welkom terug, in ieder geval!

    [ bericht aangepast op 22 dec 2013 - 15:09 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Vuelie schreef:
    Eh, ze zoeken momenteel nieuwe bèta-readers, er zijn wat verduidelijkingen omtrent de huisregels geweest, er zijn drie moderators gestopt, er is een mod-enquête gehouden en de sms-functie is terug in Nederland, maar zal niet meer terugkomen naar België? Meer weet ik niet, haha. Welkom terug, in ieder geval!


    Dit vat de afgelopen maanden wel samen.


    Queer zijn is gewoon alles