• The First Day We Met ! ~ One Direction







    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?








    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )





    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim Horan

    Ik word wakker van Niall en ik kijk hem aan . Waarom zit er een rooie hand afdruk op zijn wang ?'' Wie heeft dat gedaan?'' vraag ik bezorgd. Zou er nog iemand zijn hier? Ik voel ook wat vochtig's op mijn wang. Ik denk dat het tranen zijn maar waarom huil ik ? Wait heeft dit iets te maken met de droom die ik net had? Heb ik hem ook in het echt geslagen ?'' Omg Niall ! Het spijt me zo!!'' zeg ik snikkend


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    snikkend roept hij dat hij spijt heeft en ik trek hem tegen me aan. 'shhh je kunt er niets aan doen lief, je had een nare droom en ik werd er wakker van dus ik maakte je wakker' leg ik hem uit. 'wil je over je nare droom praten'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    ''h-het spijt me'' snik ik als nog.. '' Ik had een droom over dat jij verliefd was op Justin en dat je alleen maar uit was op mijn geld.. En toen verliet je me en bleef ik alleen achter met james'' zeg ik zacht


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    niall

    Ik trek hem weer stevig teegn me aan. 'shhh je weet dat dat niet gaat gebeuren liefje al was je een zwerver, de liefde die ik voor jou voel zal nooit weg gaan 'beloof ik hem menend. 'maar ik ga er echt even ijs op leggen voor het gaat zwellen'mompel ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Laat mij dat maar doen. Ik ben de gene die het gedaan heeft.. '' zeg ik zachtjes en ik loop naar beneden en pak een zak ijs. Ik loop weer naar boven en leg het voorzichtig op zijn wang. Waarom moest ik hem nou weer slaan ? Waarom moest ik hier over dromen ? Ik heb echt spijt hier van .. Wie slaat nou in vredesnaam zijn eigen man in zijn slaap ? Ik dus..


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    niall

    ik zucht zacht. ik neem dankbaar het ijs aan en leg het op mijn wang. 'je kunt er niets aan doen, maak je je nou niet druk erom Jim'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik zucht zachtjes. Ik hoor mijn mobiel af gaan en ik neem op . ''Met Jim ?'' zeg ik . '' Heey Jim met Justin! Is het goed als Niall en ik gaan afspreken morgen ? Met James'' vraagt Justin . Ik slik zachtjes en ik geef de mobiel aan Niall


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall horan.

    Ik neem het mobieltje aan en begroet Justin vrolijk, ik had hem al lang niet gepsroken. 'heey Justin mate hoe gaat het?" ik glimlach weer. 'jah ier gaat het ook goed, James is aan het logeren bij Zayn en wij hebben lekker even een avondje samen gehad. ehm ja ik zal het vragen' ik leg mijn hand voor de hoorn en kijk naar Jim. 'Hij vraagt of we zin hebben naar de dierentuin te gaan met zijn vieren of vijfen als Zayn ook zin heeft' vertel ik hem.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Voorzichtig knik ik . '' J-Ja is g-goed... '' stotter ik zachtjes en ik ga op het bed zitten . Waarom ben ik zo bang dat mijn nachtmerrie werkelijkheid word? Ik zucht en ik trek schone kleren aan . Ik loop naar beneden en ik schenk een glas vol met water. Ik drink het leeg en ik ga op de bank zitten. Ik ga er op letten dat Niall en Justin niet te CLOSE raken.. Ik wil niet gemeen doen ofzo maar ja. Ik kan er niks aan doen ik wil het gewoon voor de zeker heid doen..


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan.

    Ik spreek alles op en hang daarna op. 'We gaan morgen rond een uur of drie. Dan heeft James zijn dutjes groten deels gedaan' glimlach ik. 'zal ik wat eten maken.? Hoelaat halen we James weer?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Hooo rustig ! Ja doe maar.. En we halen James om 12 uur op'' zeg ik zachtjes en ik geef hem een kleine vlinder kus. Ik ga weer op de bank zitten en ik pak mijn mobiel . Ik negeer de haat tweets en ik druk de tv aan.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [omg volgend hoofstuk word hstuk 50

    niall

    ik glimlach vrolijk en knuffel hem even. 'ik ben gewoon blij, ik zie Justin na een lange tijd en James naar de dierentuin en met mijn allerliefste man'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Je toekomstige man ja.. '' mompel ik heel zachtjes . Ik hoop dat hij mij niet gehoord heeft. Ik loop naar de kledingkast en ik pak een leuke outfit. Ik pak een roze cap met erop Princess. Daar onder een shirt met Lisa Simpson erop en daar onder een beige chino.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    'heey'zg ik streng en volg ik hem. 'Jim'ik pak zijn hamd vast. 'Jim je weet dat als er ieys is dat je het kan zeggen, dat als je het er niet mee eens bent dat je dat mag zeggen, dat je een swat zekerder over jezelf moet zijn je bent mijn alles oke. Waarom zou ik je inruilen voor iemand die me niet alles kan geven voor iemand die me niet lief heeft als jou voor iemand waarvan ik niet eens zou kunnen houden. Jim weet en leer bet nou eens. Zonder jou ben ik niets'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Wat '' zeg ik nors. '' Niall weet je wel niet hoe fucking moeilijk het is voor me om iemand in vertrouwen te nemen ? Ik ben zo vaak voor gelogen en ben zovaak in de steek gelaten en ik wil niet dat dit weer gebeurt !'' zeg ik ook streng. '' Ik kan er niks aan doen oké? Natuurlijk wil ik wel met jullie naar de dierentuin !! Maar naar die droom is het gewoon een beetje moeilijk om Justin onder ogen te komen !'' zeg ik .. Ik kijk hem aan . '' Als je het niet erg vind ga ik nu even douchen '' zeg ik en ik wurm me uit zijn greep los


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik