• The First Day We Met ! ~ One Direction







    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?








    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )





    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [haha hoe zie je een kind met suikerspin van amper een maandXDXD

    niall

    vrolijik eet ik alles op en kijk naar James die helemaal onder zit


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ hahahaa weet ik veel ! Hahahahahahahah]

    Jim Horan

    '' James je moet niet zo soppen '' grinnik ik en ik maak het schoon . Ik geef hem een kusje . Opeens komt er een meisje van een jaar of 14 naar ons toe? Ze is duidelijk fan van One Direction . '' Niall ?'' vraagt ze . '' Mag ik met jullie 3 op de foto?'' ik kijk Niall aan


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Hahahahah im back

    Niall

    Lachend kijk ik naar James die echt helemaal onderzit. Hij is weer schoon en een overduidelijk Directioner is en vraagt of we op de foto willen. " tuirlijk" ik glimlach en maak een foto. Ik zie dat ze een handtekening wil maar het niet durfd te vragen. Lachend haal ik een pen tevoorschijn en zet een handtekening op haar mobiel hoesje


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ze geeft ons een knuffel en loopt weg. James kijkt met grote oogjes toe. Ik grinnik . '' Is mijn kleine man een beetje verliefd?'' grinnik ik . '' Lief... '' zegt hij . Ik grinnik en ik geef hem een kusje. '' Daar ben je nog veel ste jong voor schatje. Hier ga maar met Laa-laa praten '' grinnik ik en ik geef hem de knuffel


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    James Horan

    Vertederd kijk ik naar James toe. " zullen we zo terug gaan" vraag ik als hij geeuwt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik knik . '' James gaat zo lekker weer eens slapen samen met Papa Niall '' grijns ik . Ik loop van het terrein af en ik bel een taxi. Ik heb geen zin om dat kolere eind terug te lopen. Ik grinnik en ik stap in


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    We lopen terug en stappen in de taxi. Al snel zijn we er. Ik geef zijn pyjama aan en leg hem in zijn bed na een dikke kus en doe zijn muziekdoosje aan . Ik kleed me ook om en kus Jim waarma ik in bed schuif en al snel in elaap lig


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Jammer dat mijn 2 belangrijktste kindjes al moeten slapen.. Maar ja de ene is te jong en de ander heeft Pfeifer dus ik moet ze wel laten slapen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Omdat ik door de kermis aardig moe geworden was droomde ik niets. Ik merkte dat ik van alles echt moe werd.na het concert ging ik meestal nog wat eten bij Nandos ofzo maar ik merkte dat ik er gewoon te moe voor was.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Giechelend val ik zelf ook in slaap


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik slaap echt heerlijk en ril wat heen en weer


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik droom over een mooie regen\boog met Niall erop


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall
    Langzaam na anderhalf uur word ik moe weer wakker. Ik zie dat ajames wakker is en moe haal ik hem eruit en leg hem tussen ons in waarna ik met mijn arm om James in slaap val


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik voel iets warms tussen me in en ik open mijn ogen . Ik zie dat het James is en ik val weer in slaap . '' Papa ?'' hoor ik iemand fluisteren ,. Ik open weer mijn ogen . '' Ja James?'' vraag ik zacht. '' Tubbie weg '' zegt hij. Ik grinnik en ik haal zijn teletubbies uit zijn bedje en ik geef ze aan hem


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik hoor vaag wat over teletubie en droom daarna dat Jim een teletubie weg. Ut het niets voel ik zijn tubbie tegen me aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan