• The First Day We Met ! ~ One Direction







    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?








    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )





    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim Horan

    Ik grinnik . '' Maar onze kleine man huilt bijna nooit '' fluister ik en ik barst in lachen uit. James houd zijn oogjes stijf dicht als zijn gezicht schoon gemaakt wordd


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Lachend kijki k naar James. 'klein boefje, wij gaan vandaag naar de kermis hier' zeg ik vrolijk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' K-k-k-Kermis ?'' stotter ik . Als ik ergens niet van hou is het wel de kermis.. Ik hou er niet van om in achtbanen te zitten . Ik vind het verschrikkelijk ! Het enigste wat ik doe is die schiet dingen . Ik kwam altijd thuis met beren en knuffels. '' Oké maar ik ga niet in een achtbaan '' grinniik ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan.

    Ik glimlach 'het is meer een kinderkermis met atractie tot 12 jaar' beloof ik hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Pfieuw !'' giechel ik . '' Hahah ik ga alles winnen '' grijns ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik kijk hem lachend aan en pak de wandelwagen van James. Hij kon al een beetje zitten dus we hadden hem zo gedaan dat hij kon rond kijken. Ik pak de tas in met alles en kleed James warm aan en vervolgens keled ik mij ook warm aan en al snel zijn we klaar


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik trek mijn Supra's aan en ik doe mijn leren jasje aan . Ik grinnik en ik loop samen met MIJN gezin naar buiten . Ik grinnik als ik leuke liedjes hoor. James kijkt vrolijk om zich heen. James wil opeens in de draaimolen. Hoe weet ik dat? Omdat hij er de hele tijd met zijn handjes naar wil grijpen . '' Ga jij maar met hem'' glimlach ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horna

    GLimlachend koop ik de kaartjes en zie hem naar een auto wijzen waar ik dus ook in ga zitten met Jim opschoot. hij wa snog te klein om zelf te zitten. al snel begnit het rond te draaien en James drukt vorlijk op een toeter


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Vrolijk kijk ik naar Niall en James die in dat kleine autotje zitten . Ik moet lachen om het gezicht wat Niall trekt . Ik denk dat hij niet echt lekker zit. James drukt telkens vrolijk op de toeter. Ik voel me nu echt volwassen . Snel begin ik te schieten in een schiet tent die er wel was. Ik had 2 knuffels gewonnen. Gelukkig zat er een Teletubbie tussen anders kon je James niet vrolijk krijgen . Als hij uit de auto komt samen met Niall geef ik James de teletubbie. De andere geef ik aan Niall


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik schuif heen en weer, het was nou niet bepaald lekker zitten. Als het eindelijk voorbij is pruilt James maar als Jim een teletubie in zijn handen fdrukt begint hij blij te lachen en knuffelt. Ik zet hem weer in de wagen en neem dankbaar de knuffel aan van Jim. Rustig en genietend lopen we verder ik zie autootjes waarin je kan rijden en wijs Jim het aan 'misschien vind hij dat leuk'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik knik . '' Moet ik met jou in die auto gaan ?'' vraag ik aan James. James klapt in zijn handen . Ik betaal de kaartjes en ik ga met hem in dat ding zitten . Ik hou hem op mijn schoot en hij pakt het stuur vast. '' Wat doet een auto?'' vraag ik aan James. '' Broemmmmm'' zegt hij . Er sputtert kwijl op mijn handen maar ik veeg het weg. Het is mijn eigen kind dus who cares?


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    niall

    lachend maak ik wat foto's en gilmlach even.

    zo weg


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik grinnik als James er langer in wil blijven . '' Nee nu gaan we eruit '' glimlach ik . Hij pruilt en ik weet precies hoe ik hem stil kan krijgen. '' Waar is Laa Laa nou ?'' vraag ik . Hij houd zijn hand voor zijn mond en trekt grote ogen . '' Laa Laa weg ?'' vraagt hij . Ik begin te lachen . Hij kan echt al snel praten. '' Nee hier is Laa Laa!'' grinnik ik en ik geef de knuffel aan hem . Ik loop samen weer terug naar Niall


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Tevreden kijk ik naar ze. We zetten James weer in de wagen en lopen verder. 'oh kom we gaan wat halen'ik wijs naar een kraampje war ze fruit en fruit bedekt met choco verkopen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik koop het fruit met choco en ik geef Niall een bakje . Ik zit nog vol van het ontbijt . Als we langs de suikerspinnen kraam lopen wil James een suiker spin . Voor een suikerspin hoef je niet te kauwen . Ik koop een kleintje en ik geef het hem


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik