• The First Day We Met ! ~ One Direction







    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?








    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )





    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Al snel zijn we begonnen. Na een hard gekrijs applaus komt Jim met James die vol in beeld komen en iedereen maakt vertederde geluideb . Ik begin de lidjes te zingen en neem James even over en knudfel hen met een kus daarna kus ik Jim en geef James teryg waarna ze weg gaan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Maar net als ik weg wil lopen zegt James opeens . '' Papa'' . Ik kijk hem raar aan . ''Wat zei je ?'''vraag ik . '' Papa ! Papa'' giecheld hij . Ik begin te huilen en ren terug naar Niall . '' Babe hij zei papa !'' roep ik blij en ik geef Niall een kus. 'Paaaapaaaa'' zegt James schattig .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    We beginnen verder te zingen en als Liam wat zegt komt Jim huilemd het podium op. Bezorgd ren ik naar hem wat weer vertederende geluiden oplevert. 'babe hij zei papa'zegt Jim. Ineens hoor ik het ook uit James mondje. Glimlachend houd ik mijn microfoon voor zijn mond en iedereen is stil waardoor je zacht papa hoor. 'foedzo James'trots geef ik een kus en aan Jim ook. 'anders pak je een kruk en ga je kijken'stel ik voor


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik schud mijn hoofd. '' Dat is oneerlijk voor de andere partners'' grinnik ik . Ik pak een stoel en ik ga in de opening zitten waar de jongens altijd vandaan komen. Ik grinnik en ik geef James een kusje op zijn hoofd. '' Jij bent het mooiste geschenk wat er bestaat'' zeg ik zachtjes tegen James. Hij kijkt me aan en slaat zijn kleine armpjes om mijn nek . Ik grinnik en ik hou hem stevig vast. James kijkt vol bewondering naar zijn vader die vrolijk aan het optreden is


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Breed glimlachend gaan we verder en enthiosiast spring ik op en neer. Tegen het einde bedanken we het publiek en ik loop naar ze toe. 'dus jij kan al een beetje praten moppie'glimlach ik en kus Jim


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik grinnik en James knikt . '' Papaaaa'' zegt hij op een schattige toon. Ik glimlach . '' Maar welke papa bedoelt hij nou ?'' vraag ik zachtjes. 'Ach nu worden we gelukkig niet boos op elkaar zoals de meeste Hetero stellen worden '' grijns ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik gniffel even en begin weer te geeuwen. Het was nu rond etenstijd. " kom we gaan lekker ergens ete" stel ik hem vor. Ik kleed me snel om en spijt wat deo en hang alles netjes op en zorg dat mijn kleedkamer weer mooi was. " ze vonden James wel echt te gek"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Dat komt door jou '' giechel ik en ik geef hem een kus. Ik zet James in de buggy en samen lopen Niall en ik naar de MacDonalds . Daar had ik zin in en Niall ook denk ik . Ach James mag toch wel een paar patatjes? Zo erg is dat toch niet ?


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik glimlach breed als we naar de mac gaan. " ik denk niet dat j al friet mag hij heeft geen tandjes maar we kunnen hem wel appelmoes geven" stel ik hem voor


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Niall je maakt me nu echt steeds banger hoor'' zeg ik als hij alweer weet wat ik denk . Ik grinnik en ik bestel ons eten . Voor James bestelde ik appelmoes en een speeltje. Want daar hield hij van .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Lachend kijkik hem aan. We bestellen al het eten wat er al snel is. James zit dit maal bij mij op schoot en ik voer hem de appelmoes die hij erg lekker lijkt te vinden. De helft kwijlt hij er weer uit wat best hylarisch is om te zien. Intussen eet ik mijn bestelling ook op


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Ahww babe je kwijlt'' zeg ik tegen James en ik veeg het weg met het slabbetje wat hij om heeft. '' Ahww kijk nou hij vind het lekker'' giechel ik . Ik zie dat Niall nog meer honger heeft dus ik bestel nog wat . Opeens komt er een jongen naar me toe. Ik schat een jaar of 15 16. Hij begon met me te flirten . Ik begon te lachen . '' Uhmm ik moet je teleurstellen . Ik ben al verliefd ik ben getrouwd en ik heb een zoon'' grijns ik en ik wijs naar Niall en James . Ik neem afscheid en ik ga weer zitten met het eten voor Niall


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    " eteeee, juichik vrolijk en eet nog meer lachend eet ik en geef James. " ohhh alles op" ik laat James het lege bakje zien en hij begint te pruilen. " nee boefie je eet te veel"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik begin te lachen en ik ruik dat James weer zijn behoefte heeft gedaan . '' Hahah eet jij maar lekker verder ik verschoon hem wel'' grinnik ik . Ik pak James en ik loop naar de wc's waar ik James verschoon. Ik kijk in de spiegel en zie de jongen met wie ik net had gesproken achter me staan . '' Slet'' zei hij . Ik keek hem verward aan . '' Hoezo ben ik nou weer een slet?'' vraag ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik knik naar Jm dat het goed is en eet rustig verder. Netjes gooiik alle afval weg. Ik pak Jm zijn mobiel en ontgrendel hem waarna ik grijnzend een gekke foto van mij maak en instel als achtergrond. Ik zet een tekst bij de foto " i love you forever don't forget it!" Mt sierlijke letters en vergendel hem weer en leg hem terug. Ik pak de speeltjes van James en het slabbetje terug in de tas. We waren nog niet op huwelijksreis, we hadden uiteindelijk besloten dat we beter konden gaan als James ook ouder was en het ging nu gewoon erg goed.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan