• Niet dus.
    Een groot deel van onze leraren zijn er niet deze week door excursies dus hebben we veel uitval. Vandaag zou ik vrij zijn, met nog een aantal mensen. Gistermiddag rond drie uur stond er plotseling dat we vandaag rekenen zouden hebben (sowieso een onnodig vak). Onze lerares had gezegd dat we pas volgende week les zouden hebben en dat we dan een toets zouden maken. Wij wisten dus niet of we nou wel of geen rekenen hadden en of het een toets zou zijn of niet. Wij die lerares mailen, geen antwoord. Die avond onze teamleider mailen, maar we wisten l wel dat hij niet zou reageren omdat het al half tien was.

    Vanochtend had die lerares nog steeds geen antwoord gegeven en dus waren wij best wel geïrriteerd, sommige van ons moeten 3 kwartier fietsen. Ik ging de teamleider bellen vanochtend en hij zei dat het het slimst was om gewoon te gaan en hij wist ook niet waar die lerares was. Toen gingen mensen die op school waren op zoek naar die lerares om te vragen hoe het zat, maar ze was nergens te vinden.

    Uiteindelijk waren een vriendin van mij en ik naar school gegaan om die vrouw te zoeken. We hadden haar na een kwartier gevonden en wij vragen, bleek dus dat we geen rekenen hadden. En toen zei ze dat we ook wel even hadden kunnen mailen.Dat hadden we gedaan en dat zeiden we ook, zegt ze dat we de teamleider ook hadden kunnen bellen en mailen. Maar ook dat hadden we gedaan en ook dat zeiden we. Toen werd ze kwaad en zei ze dat we brutaal waren en blij mochten zijn dat we geen rekenen hadden (cat).

    Ik weet dat het niet super erg is of zo, maar ik word er wel lichtelijk gefrustreerd door.
    Jullie nog leuke school-regeling-rooster-ervaringen te delen?

    [ bericht aangepast op 13 sep 2013 - 11:49 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Tss jeetje wat stom! En al helemaal voor de leerlingen die ook nog eens drie kwartier weer helemaal terug mogen fietsen!

    Bij mij op school zijn heus ook wel es dit soort dingen gebeurt, maar ik kwam dan gewoon niet. Ik vind het nutteloos om voor een uurtje naar school te gaan en al helemaal als de desbetreffende docent niet heeft bevestigd dt er dan ook daadwerkelijk les is.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hoe je het ook wendt of keert: als leerling zit je fout als je commentaar geeft. Ondanks dat je misschien gelijkt hebt (in jouw situatie heb je gewoon gelijk, klaar). Want dan krijg je zoals je beschreef het bullshit verhaal dat je bijdehand en brutaal bent. Gewoon ja, nee en amen zeggen.
    Op mijn school is dit ook vaak genoeg voorgekomen, zit ik op school om half 9, en dan ineens valt het tot 12 uur uit. Dan ga je daar wat van zeggen en dan krijg je: waarom klaag je, je hebt geen les. :W
    Anyways, volgende week weet je wat je moet doen: in je bed blijven!


    To infinity and beyond •

    Dit slaat nergens op.


    We need a bigger boat.

    Roosters zijn een ramp op scholen xd
    Vaak zelfs nog als je uitval hebt.
    Ik weet niet hoe ze het doen, maar ze doen het xd


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Dat is wel heel erg slecht. Ik zou me ook enorm aan zoiets ergeren. ><


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Dat is wel heel erg slecht. Ik zou me ook enorm aan zoiets ergeren. ><


    26 - 02 - '16

    Oh dat is balen. Wij hadden vanochtend eerste 2 uur uitval, maar we zijn niet gebeld (cat)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Dat slaat echt nergens op! Ik had dus gister het eerste uur vrij, wat 's avonds al bekend was en 's morgens om half 7 stond er nog steeds dat we het eerste uur vrij waren. [Iemand was vroeg wakker en had gekeken]
    Dus werd ik om 8 uur wakker, bleek dat we ineens wél het eerste uur les hadden. Zo slecht geregeld is 't soms bij ons..

    Scholen zijn echt slecht
    Mijn rooster is zo ingedeeld dat ik elke dag eigenlijk wel een les heb die ik niet kan missen, en dan meestal zit die les aan het eind van de dag. Ik voel me al de hele week ziek, maar ik kan niks missen. En op vrijdag heb ik echt een k*trooster


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Dat had mijn school kunnen zijn.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Standaard


    ©1998

    Dat vind ik echt stom. Ik zou vanaf nu al haar lessen skippen, maar dat ben ik. ^^


    Bad decisions make good stories.

    Ach ja, zo zijn volwassenen nu eenmaal. Als je als jonger persoon in verweer gaat, ben je een brutaal nest. Pffffsss.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Comanche schreef:
    Ach ja, zo zijn volwassenen nu eenmaal. Als je als jonger persoon in verweer gaat, ben je een brutaal nest. Pffffsss.

    Vooral oude dampjes en heertjes.


    -

    Rhiine schreef:
    (...)
    Vooral oude dampjes en heertjes.


    Ja ik fietste een keer aan de goede kant van het fietspad ruim langs een oud mannetje, gaat hij me uitschelden met de meest vreselijke dingen (wel iets erger dan bitch en kutwijf).
    Dat was... interessant (cat).


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel