• The First Day We Met ! ~ One Direction







    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?








    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )





    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Als klrin kind blijf ik stasn terwijl de tranen beginnen te stromen. Had ik het nou zo verkeerd uitgelegd?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Als ik klaar ben met douchen zie ik Niall nog steeds op de zelfde plek staan maar nu huilend? Kijk Jim ! DIT IS WAT JE DOET MET MENSEN JIJ MAAKT MENSEN VERDRIETIG!! '' N-Niall?'' vraag ik zachtjes. '' I-Ik bedoelde het niet zo... '' zeg ik zachtjes


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Gekwetst kijk ik hem aan. 'ik ik ik probeerde alleeb te zeggen dat ik van je houd' snif ik en trek hem in een kbuffel en barst in nog harder huilen uit. Uk was ook erg moe


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' D-dat weet ik Niall... '' zeg ik en ik hou hem stevig vast . Ook begin ik nu te huilen en ik verschuil mijn gezicht in zijn nek . '' Ik vatte het verkeerd op '' zeg ik en ik veeg Niall's tranen weg. Ook mijn eigen tranen veeg ik weg


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    "sorry'snif ik. 'ik weet niet wat ik heb'veromtschuldig.ik me


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Het is niet joun schuld schat'' zeg ik zachtjes en ik veeg de laatste traan van z'n wang weg


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik snik n og wat na. Ik omhels hem stevig en geef hem een kus. Ik zie dat het bijna twaalf uur is. 'Kom we gaan ons mannetje halen'stel ik voor


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik knik en ik geef Niall nog een kus. '' We gaan onze prins halennn '' grinnik ik en ik stap in de auto.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik plif naast hem neer en denk na. Ik zou straks eens opzoeken waarim ik zo moe kan zijn of het niet ziek was . Snel zijn we er al en ik bel aan. Ik knuffel Zayn en ik zie James op een dikke delen met bergen speelgoed wasrdoor uk gniffel. Hij kijkr op en begint gelijk te buikschuivwn naar me. Vrolijk til ik hem op en knuffel hem. 'halo kleine man had je het leuk bij ome Zayn'ik geef hem een dikke kus


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Hai lekkerding '' zeg ik tegen James en ik geef hem een kusje. Ik bedank Zayn . '' Papa heb jou gemist '' grinnik ik . James begint te giechelen . Ik kijk naar de deken . Maar ik had James toch helemaal niet zoveel speelgoed meegegeven ? '' Zayn hoe komt hij aan al die speelgoed ?'' vraag ik . Zayn grinnikt .'' Heb ik gekocht '' zegt hij ...


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Lachend en hoofdschuddend kijk ik Zayn aan maar dir was te verwachten. Met Lux leek het ook altijd alsof ze bij ons woondde door de speelgoed en shit. 'hoe ging het Zayn'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Het ging wel goed. Hij heeft maar 1x gehuild maar dat kwam omdat hij geen eten kreeg omdat hij net 4 minuten terug al eten had'' grijnst hij . Ik begin te lachen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik grijns 'hij lijkt op een van zn vaders' lachend kijk ik hoe Jim en JAmes knuffelen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Op jou ja '' grinnik ik en ik geef hem een kus. '' Hahah nou jongens hup hup ik heb zo een dateeee'' grinnikt hij . '' We gaan al '' lach ik en ik laat de spullen in de auto


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Lachend bwdanken we hem en stappem in de auto daarna zijn we al snel naar huis. ik pak zijn spullen zodat Jim James kan pakken en open alle deuren. 'Dus meneertje was het niet mee eens dar hij geen eten kreeg'grijns ik naar hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan