• The First Day We Met ! ~ One Direction







    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?








    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )





    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim Horan

    '' Je bent een slet omdat je een fucking kind hebt en je bent getrouwd !'' zegt hij . '' Wil je iemand anders misschien hier mee lastig vallen ?'' zeg ik en ik hou James in mijn armen. '' En laat mij en mijn kind en mijn man met rust wil je!'' zeg ik en ik pak alle spullen. Ik pak de luier en ik druk het in de jongens gezicht. '' Krijg je ervan als je me een slet noemt'' grijns ik . Hij werd rood en ik liep weg . Ik liep naar Niall en ik gaf hem een kus. Ik pakte mijn mobiel en droeg een tas . Ik klapte de buggy open en ik zette James erin. Hij begon vrolijk naar een groepje meisjes te zwaaien . De meisjes zeiden allemaal tegelijk 'Ahwww'


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Nall

    Gimlachend oak ik de apullen en grijns even omdat James de chameur uithangt. We lopen naar de auto

    Ete


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' James Edward Horan!! Daar ben jij nog veel te jong voor ''grinnik ik als we bij de auto zijn. Ik zet James in het stoeltje en ik rij naar een hotel . Daar zouden de jongens blijven dus wij ook. Ik grinnik als ik de kamer rond kijk . Er stond een babybedje in . Gelukkig maar. Niet dat het een probleem zou zijn als hij er niet was want in de auto heb ik er ook nog een . Ik zie James gapen en ik leg hem in zijn bedje . Ik kleed me langzaam uit en stap onder de douche


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Moe plof ik op bed neer en zie James al liggen te slapen. Als Jim ondwr de douche staat word hij weer wajker en verdrietig kijk hij naar me. 'ik pak mijn giyaar en bgin het liedje te zingrn voor hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik droog me af en ik hoor een gitaar. Ik kijk om de hoek en zie James zittend op ons bed. '' Moet jij niet slapen jij kleine man?'' vraag ik grinnikend aan James. Hij begint over het bed heen te rollen en ik grinnik . '' Hij is nog niet moe denk ik . Maar jij wel . Ga maar lekker slapen dan ga ik wel met James naar de Teletubbies kijken'' zeg ik tegen Niall . Ik stop de Teletubbies dvd in de speler en James begint te lachen als hij ze ziet


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik glimlach " hij werd wakker en wou naar me toe" ik kik en geef ze beide een nachtsoen. " lekker slapen my love" ik ga op het bed liggen en kijk verliefd naar mijn man en onze zoon die zit te giechelen en langzaam val ik in slaap


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik zet de tv iets zachter zodat ik Niall niet wakker maak met de lachende Teletubbies die telkens op het scherm verschijnen. Het enigste wat James doet is zijn Teletubbies knuffels bij zich houden en lachen terwijl hij naar de tv kijkt. Ik denk dat ik de Teletubbies op zijn muur ga schilderen. Dit is het enigste programma waar hij echt naar kijkt . Als ik de Tweeniez erop zet kijkt hij er niet naar en begint hij te spelen met zijn speelgoed


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Vaagjeshoor ik de veelste vrolijk gespeelde stemmen van de Nederlandse Teletubbies die hij helemaal geweldig vond. Van de Nederlandse ahit begreep ik niets van maar het zien was wel grappig. Rustig slaap ik verder


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik heb wel 10 dvd's besteld in het Nederlands. De Engelse en de Ierse wat bijna het zelfde is ligt thuis. James valt in slaap en ik druk de tv uit . Ik haal de dvd uit de speler en stop hem weer terug in het hoesje. Ik leg James in zijn bed en langzaam val ik zelf ook in slaap naast Niall


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Misselijkben moe wordt ik wakker. Langzaam sya ik op en in de badkamer drink ik wat water


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik word wakker als ik Niall voel opstaan . Ik kijk hem aan . Ik loop achter hem aan en ik leun tegen de deur aan . '' Niall we gaan naar de dokter'' zeg ik zacht. Ik trek mijn kleren aan en ik maakte James wakker. Hij zei niks maar vond het niet erg. Ik legde hem in de dinges en zette het in de auto . ik hielp Niall naar de auto en ik reed naar de Huis arts. Ik liep samen met Niall en James het kamertje binnen en Niall moest een paar testen doen. '' Hij is moe omdat hij de laatste tijd denk ik te druk is . En door dat hij minderslaapt heeft hij nnu een griepje . Ik knikte. En ik keek Niall aan


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik knik maar naar Jim en merk dat James al in de auto zit. De dokter deed een paar testjes en ik kbik. 'maar eigenlijk is dat raar want we hebben nu al bijna een maand dat ik denk acht keer eveb moest werken maar voor de rest eigenlijk niks'zeg ik tgen de dokter die knik. 'ik denk dat je voor de zekerheid wat bloed moet laten prikken"zegt hij. Ik knik en al snel is een een buisje bloed. 'de uitslag komt over twee uur'ik knik weer. Ik veef een hand en loop weer naar Jim. 'ik heb wat bloed afgegeven over twee uur belt hij de uitslag door'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik knik en k ga in de auto zitten . Het is nu acht uur en we zijn om 6 uur weg gegaan . Ik vind het niet erg maar na het optreden ga ik wel even mijn slaap inhalen. Na 2 uur te hebben gewacht gaat de telefoon van Niall af. '' Neeem op !!'' zeg ik ongeduldig


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan.

    In de twee uur ben ik nog heerlijk wees te slapen en hoor de telefoon als ik net wakker ben. Ik glimlach door Jim en neem snel op. 'Met Niall Horan..... Ja dat klopt......ow oke.... ja oke dat is goed.... oke bedankt' met een diepe zucht hang ik op. 'Het is niet alleen een ziekte, ze vermoeden dat ik Pfeiffer heb maar het is niet zeker. Ik moet binnen kort meer bloed laten prikken voor verder onderzoek want er is iets onbekends gevonden' zucht ik zacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik zucht. '' Niet weer ! WAAROM MOET EEN VAN ONS ALTIJD WEER WAT HEBBEN?!'' Schreeuw ik boos en ik stap uit de auto . Ik trap tegen een steentje aan en er vallen tranen uit mijn ogen . Ik zie een jongen en een jongen hand in hand lopen . Woede borrelt er in me op maar ik zeg niks. Ik wil ze niet pesten.. '' Verdomme'' mompel ik zachtjes


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik