• The First Day We Met ! ~ One Direction







    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?








    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )





    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim Horan

    Ik begin te lachen en James ook . Maar James kijkt ook hongerig. '' Ik denk dat hij nog steeds honger heeftb '' Grijns ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik begin te lachen door James. 'klein vreetzakje'lachend kietel ik hem op zijn buikje waardoor hij lacht. 'hmm wat zullen we hem eens geven'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Hij mag maar een ding.. '' zeg ik zachtjes. '' MELKKKKKKKKK !! En nee geen papa melk en nee ook geen mama melk . Maar baby melk !!'' grinnik ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Ik ben er de hele dag vanaaf wel n uurtje weg maar daarna weer wel

    Niall

    Il grinnik even. 'geef jij dan het flesje ik maak hem' ik loop naar de keuken en maak een flesje. Ik voel even de temperatuur en geef hem aan Jim als mijn telefoon gaat. 'halo,jaja het gaat goed hij eet echt stik veel. ... Oke... Ja dat zal ik doen....is goed doei'ik hang op en pruil zielig.'ik moet zo even in de studio teksten gaan halen voor de bonus songs gelukkig kannik thuis oefenen. Ik moet het overmorgen gaan opnemen' ik geef mijn mannwn een kus en al snel ben ik weg. Ik klets kort wat en luister naar hoe ze de melodieen willen en rijd weer terug. Al snel sta ik binnen. 'Im back'ik kus xe weer beide en gapend ga ik zitten.'wil je dat ik hier oefen of heb je liever dat ik naar de studio ha'vraag ik Jim. JAMES vond het leuk als ik zpnh maar ik begreep Jim wel als hij er een keer enoeg van werd


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik neem dank baar het flesje aan en stop het in James zijn mond. '' Ow nou veel plezier dan eh ?'' zeg ik en ik geef hem nog snel een kus. Als James zijn flesje op heeft loop ik naar boven en doe ik hem in bad. Ik grinnik als hij in het water zit te spetteren en ik ga zelf ook met hem in bad. Dat kraam badje had ik al op zolder gezet want daar hadden we toch niks meer aan . Ik droog mezelf eerst af en daarna James. Hij begint telkens te giechelen als ik zijn piemeltje schoon maak . Wat ik zelf nog al raar vind want ik vond dat vroeger verschrikkelijk . Dan heeft hij dan van Niall ofzo. Ik loop in schone kleren naar beneden samen met James. Op zijn rompertje staat: I like my daddies . Echt zo fucking cute. '' Hey lieverd !'' zeg ik vrolijk als Niall weer thuis is . '' Ow oefen hier maar hoor ik vind het niet erg '' zeg ik giechelend. Niall is overduidelijk moe. Ons huwelijks reis hebben we ook nog niet gehad... Dus waar was die boot eigenlijk goed voor ?


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik knik glimlachend en loop naae de slaapkamer en neem mijn gitaar mee. Ik had afgesproken met Simon iets wat een verassing was. 'kun je trouwens met James even mee maar de studio ik moet je wat laten horen. Ik wacht op zijn antwoord en loop naar beneden e knip de lampen aan. Al snel it het cdtje erin. Dit maal was er ook een extra luxe album. Dont let me go van Harry stond erop en mijn twee nummers. De eerste nummer gaay over James die ik geschreven hen en het nummer dat: daarna schalt in de ruimte gaat over Jim. Afwachtend kijk ik hem aan. 'als jij ze ook goed vind komen ze op een extra deluxe album waar van ons allemaal een of twee solo s op staan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim

    '' Is goed '' zeg ik en ik loop samen met James en Niall naar beneden . Wat moet hij me dan laten horen? Ik heb alle liedjes toch al gehoord ? Opeens klinkt er een mooie melodie door de ruimte . Het liedje gaat over James. James begint te giechelen . Ik denk dat hij het door heeft dat het over hem gaat. '' O dat is lief van papa '' fluister ik in James oor. Maar dan komt er nog een liedje. Het is een gevoelig liedje. Het lijkt wel alsof het over mij gaat ? Wait over mij ?! Ik zet James in de stoel en ik spring op en ren naar Niall . Ik trek hem in een knuffel en ik begin te snikken . '' Dat was zo mooi Niall !! Ja natuurlijk vind ik het goed als ze op het album komen !'' snik ik blij en ik geef Niall een kus. '' Jij bent de liefste man op de hele wereld !!!'' grinnik ik snikkend en ik geef hem nog een kus


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik begin te grijnzen door zijn reactie en omhels hem stevig. 'ze vroeen ons of dat wat leek ondat vele dont let ne go wilde en ik behon te schrijven en in tieen minuten was het al klaar'glimlach ik. 'daarom vraag ik je bij deze mag ik jullie uitnodgrn om over vier dagen naar het concert te komen. ?' smekend kijk ik hem aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Nee dat mag niet '' zeg ik nep streng . '' Hahaha grapjeeee natuurlijk mag je ons uitnodigen ! graag zelfs! James zou het denk ik heel erg leuk vinden !! '' giechel ik blij . Je ziet het hoofdje van James naar ons kijken als hij zijn naam hoort. Ik begin te lachen . '' Als je het over onze kleine duivel hebt '' grinnik ik en ik geef James een klein kusje. Daarna loop ik weer naar Niall en geef ik hem ook een kus


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Glimlachend pak ik mijn gitaar en we gaan weer naar boven. Weer gaat mijn mobiel. 'heey ja rhm oke dan'ik gniffel koet 'zou het vanaavond al kunnen hj wilt de oude liedjes en dan de nieuwe solos'ik kijk Jim vragend aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik knik . '' Je werk is belangrijk babe ! Ik leg James straks wel in bed en ik wacht tot dat jij er weer bent '' giechel ik en ik geef hem een kus. '' Nou hup hup de plicht roept '' grinnik ik en ik hou hem nog even vast. Daarna laat ik hem los en ga ik op de bank zitten


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik begin te lachen 'eogenlijk is het dus de bedoeling dat jullie mee gaan. Jullie mogen backstage kijken maar het liedje van James gaat gelijk na de opening en in mijn kleedkamer zal een bedje staan voor hem.'leg ik hem aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Owww !! Hahah zegt dat dan '' zeg ik . Ik ren naar boven en pak snel een koffer in voor James en mij . Ik donder met de koffers van de trap af en steek zoals gewoonlijk mijn hand in de lucht . '' Niks aan de hand !!'' zeg ik . James hoor ik giechelen en ik ren naar de auto en prop er alles in. Ik pak James en zet hem vast in zijn kinderstoeltje. '' OP NAAR HET ONE DIRECTION CONCERT NET ZOALS 1 JAAR GELEDEN !!'' Grinnik ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Lachend kijk ik hem aan en al snel zitten we in de auto. Na een aantal minuten zijn we al. Het was een onverwachte vip concert. We gaan naar binnen en James kijkt met groye ogen rond. Ik begroet iedereen. 'anders gaat James een half uurtje slapen het is de bedieling dat na Live while were young jij met James komen. Er zullen dan wat fotos van ons happy family en ik zkng het liedje en ook voor jou' vertel ik hem. James ligt al snel in bed en slaapt al snel. Ik doe het gordijntje dicht en al sbel slaapt James. Ik hang een broefje op en loop met Jim naar de styliste en we krijgen kleding,make up en ons haar word gedaan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Het enigste wat ik doe ik knikken . Mijn haar word gedaan en ik moet mooie kleding aan . Dan hoor ik James huilen en ik haal hem uit bed. Ook hij krijgt leuke kleren aan. Maar ik wou niet dat er iets met zijn haar gedaan werd want dat vond ik nog iets te vroeg. Ik grinnik als het liedje LWWY afgelopen is . Ik word het podium op geduwd en ik ga op een kruk zitten samen met James. James kijkt vrolijk om zich heen en hij hoor allemaal meisjes gillen en schreeuwen . Hij doet zijn handen voor zijn oren wat er echt heel schattig uit ziet btw ! Ik geef Niall een kus als hij klaar is


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik