• The First Day We Met ! ~ One Direction







    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?








    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )





    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik slaap heerlijk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik word wakker en ik kij om me heen . Ik grinnik als ik James wakker zie


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan.

    Moe draai ik me een paar keer om tot ik blijkbaar in de knoop zit met de dekens en blijf stil verder slapen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim

    Samen met James ga ik naar beneden om te ontbijten . ik eet alles netjes op terwijl ik James de fles geef


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Na een lange poos word ik wakker en merk dat alles rustig en stil is en zie dat ze weg zijn. Waarschijnlijk zijn ze beneden en liet Jim me slapen. Ik fris mezelf wat op en kleed me aan waarna ik ook naar binnen loop. In de zaal zoek ik naar ze en als James mij ziet glimlacht hij gelijk 'papaaa' roept hij daarna begint hij gelijk weer te eten waardoor ik grijns. Ik geef eerst Jim en dan James een kus. 'wil jij nog wat eten anders neem ik eht gelijk wmee?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Hahah ik zit vol schat '' grinnik ik en ik geef James nog een slokje. Ik geef hem een kus en dan zoen ik Niall . '' SLET !'' hoor ik iemand roepen. Ik kijk om me heen en zie die jongen van gisteren weer staan! Ik loop woest op hem af . '' Wat bezielt jou ? Doe je dat met alle jongens die je afwijzen ?'' vraag ik nors. '' Hahah Ja ! Niemand wijst zomaar de Thimo af'' zegt hij . '' Ik wel!'' zeg ik . Ik ontvang een klap in mijn gezicht. '' Doe eens normaal ! Echt waar er zijn hier kinderen bij idioot !'' zeg ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan.

    Ik schrik op als iemand iets hoor schreuwen en zie Jim er boos opgaan en vervolgens zie ik hoe die jongen hem slaat. IK controleer dat James goed in zijn stoeltje zit en ren er op af. 'Heey waarom sla je hem wat bezield jou, je scheld niemand voor slet uit wat er ook is ja en je gaat ook niemand slaan' schreeuw ik naar hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Niall terug nu !'' zeg ik streng tegen Niall. '' Ik wil niet dat jij problemen krijgt '' zeg ik zacht. '' Alleen maar omdat ik getrouwd ben en een kind heb ben ik een slet eh ?'' vraag ik aan die gozer . Hij knikt . '' Doe normaal ! Ik ben gelukkig ! Ik ben niet zo'n jongen die alleen maar de playboy haalt en zich zelf zit af te trekken op die zogenaamde geile meiden !'' zeg ik en ik geef hem ook een klap. '' En als je nu niet opdondert dan zorg ik ervoor dat jij zometeen niet meer leeft'' sis ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    N iall Horan

    IK zie gelukkig dat Paul er al aan komt. Hij duwt de jongen weg van Jim en trekt hem mee naar de uitgang. Opgelucht ga ik wat eten halen en met een vol bord kom ik terug en zie James hongerig kijken. Ik haal een appelmoesje en begin hem dat te geven


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik zucht en ik eet ook maar weer wat. Ik heb zoveel honger de laatste tijd. James kwijlt en ik veeg het weg met een doekje. Ik zucht weer en ik kijk naar Niall . Hij ziet er al een stuk beter uit dan gister.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan.

    'Ik denk he dat zijn tanden beginnen te komen omdat ze dan meer gaan kwijlen' mompel ik en geef hem weer een hapje


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Nee niet de tanden fase !'' grinnik ik . Ik heb gehoord dat kinderen dan heel vervelend gaan zijn. Tjah ik ben noooooooooooit vervelend geweest


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    niall

    ik begin te lachen 'dan aat hij waarschijnlijk best veel huilen door de pijn' zucht ik en glimlach even. Snel eet ik alles op


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik knik . '' Maar ons mannetje huilt bijna nooit '' giechel ik

    [ Pannenkoeken bakken]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [ohh lekker, ik ga boontjes eten-__- ik ben tussen half 8 en half 10 weg

    Niall Horan

    Ik glimlach 'niet te hard roepen he' lachend geef ik James het laatste hapje en poets zijn gezicht schoon


    Change is for weirdos ~ Niall Horan