• Hallo,

    Ik begin binnenkort met een nieuwe story en ik mis nog de namen van de hoofdpersonen.
    Hier de beschrijvingen van de hoofdpersonen:
    Het meisje waar het verhaal om gaat wordt al heel lang gepest. Ze is ongeveer 16 jaar oud en houd van punk en rock muziek. Ze heeft haar haar gekleurd en heeft al verschillende kleuren gehad. Een groepje jongeren valt haar lasting op school en ook buiten school. Ze gebruikt zelfbeschadiging als uitweg voor haar problemen.

    De 'leider' van de groep met pestkoppen heeft het meisje nooit gemogen. Hij vindt haar maar een raar kind. Hij is nu bijna 18 jaar en vindt het leuk om mensen pijn te doen. Lichamelijk en geestelijk. Hij is een van de redenen waarom het meisje haar leven niet meer ziet zitten.

    De broer van het meisje is een enorme klootzak. Hij houd zich alleen maar bezig met meiden en sport. Ook hij is 18 jaar oud. Ook hij pest zijn zusje, samen met de 'leider' van de groep. Als broer van het meisje weet hij natuurlijk wat haar geheimen zijn en wat ze doet. Het doet hem alleen niks. Maar als hij achter haar littekens komt, dan begint hij zich wel zorgen te maken.

    Meer hoofd- en bijpersonen komen later. :)

    Much love,
    BrooksBro.


    "I didn't invite you to my barbecue, so why are you all up in my grill?" - Calum Hood

    Even concreet: Voor wie zoek je nu namen?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Hier wat meisjesnamen;
    Brooke
    Juliette
    Leeroya
    Grace
    Cecile
    Sharon/Sheron
    Emma

    Jongensnamen:
    Daniel
    Kyle
    Dean
    Edward
    Richard
    Cas
    Lars
    Jeffrey/Jeremy


    Some people are art and do art at the same time

    Incantatem schreef:
    Even concreet: Voor wie zoek je nu namen?
    Voor de drie personen die ik heb beschreven. (:


    "I didn't invite you to my barbecue, so why are you all up in my grill?" - Calum Hood

    BrooksBro schreef:
    (...) Voor de drie personen die ik heb beschreven. (:


    Maar hoeveel pesters zitten er in het groepje? Want ik neem aan dat die ook een naam nodig hebben?
    Ik zet hier wat random namen neer, volgens mij doe ik te moeilijk. x']

    Meisjesnamen:
    - Rain
    - Hillegonda
    - Jacky
    - Philadelphia
    - Cloe
    - Essence
    - Daniah
    - Freya
    - Sally

    Jongensnamen:
    - Alexander
    - Gregory
    - Luke
    - Hershel
    - Aiden
    - Eliah
    - Mick


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Amaris/Amarys/Amárys. (: