• The First Day We Met ! ~ One Direction







    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?








    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )





    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Gemeen grijns ik en lik over de lengte grijnzend raak ik hem ocer aal op plekken maat merk dat ik ook opgewonden ben. Met mijn kont ga ik op hem zitten waardoor hij veel verder glijd en ik hard begin te kreunen waarna ik hard en hevig heen en weer ga


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    gelukkig kon ik zelf nog wel mijn blinddoek af doen . ik begin te kreunen als Niall op me zit. Hij stopt mijn penis in zijn anus en hij berijd me . Ik grinnik en ik help een beetje mee om met mijn heupen om hoog en omlaag te gaan. '' Ow Ja Niall ! Ik kom bijna !'' kreun ik hard door de kamer.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik begin samen met hem te kreunen en merk dat qe beide op ons hoogtepunt aan komen. Ik trek mezelf af en al snel spuit mijn goedje rond eb voel ik hem in me klaar komen wat me weer geil maakt. 'hoe vond je het?' ik vond hetzelf echt fantastisch als hij de lijding nam maar ik begreep dat hij dat ook wel eens omdraaide.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Het was geweldig ! Elke keer als ik met jou in het bed duik denk ik aan mijn parodie van Best Song Ever. Beter bekend als Best Sex Ever'' grinnik ik en ik geef hem een kusje. '' Kun je me los maken ?'' vraag ik zachtjes terwijl ik bloos. Ik bedank hem als ik los ben en ik geef hem nog een kusje. Ook omhels ik hem


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    niall

    glimlachend open ik he tslotje 'het aws lekker'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Ja want jij nam de leiding deze keer en dat maakte het nog spannender'' grinnik ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik grijns de volgende keer mag jij weer hoor' laxhrnd kijk ik hem aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Hahahaha oké als jij dat wilt'' grinnik ik en ik geef hem een kus. Ik sla de dekens om ons heen en ik trek hem dicht tegen me aan


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    niall

    ik glimlach breed en kruip tegen hem aan. 'zullen we een filmpje opzetten' stel ik voor


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik knik en ik loop naakt naar de dvd kast ik pak er een dvdtje uit . Friends With Benefits gooi ik in de dvd speler en ik ga weer naast Niall liggen . Ik druk op Play en samen met Niall kijk ik de film


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    niall

    glimlachend kij ik naar de film naast jim en langzaam val ik in slaap


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik giechel zachtjes en ik doe alles uit. Ik doe het licht uit en ik val zelf ook in slaap . '' I love you Niall '' fluister ik nog snel in mezelf voor dat ik in slaap val en ik sluit mijn ogen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    niall

    vaag hoor ik wat gepraat en vervolgens vertrek ik echt naar dromelandf


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Hoezo je houd van een ander ? '' vraag ik aan Niall terwijl ik James op mijn arm heb . '' Gewoon zoals ik het zeg! Ik hou van Justin en hij houd van mij ! Ik heb nooit van je gehouden. Ik deed het alleen maar om je geld en nu dat op is verlaat ik je !'' zegt hij. Een traan verlaat mijn ooghoeken . '' Niet Huilen papa'' zegt James tegen mij en hij omhelst me. Ik duw hem zachtjes van me af en woest hou ik Niall tegen die weg wil lopen . '' Jij bent zo'n klootzak ! Ik heb je geneukt ik heb je alles gegeven wat je wou! Ik ben met je getrouwd en ik heb een kind met je en nu verlaat je me omdat ik geen geld meer heb ?'' zeg ik. Hij knikt emotieloos. Ik geef hem een klap in zijn gezicht. Hij gaat met zijn hand naar zijn wang en streelt er over. '' You stupid Gay'' sist hij en hij verlaat het huis. Snikkend zit ik op de grond


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    langzaam word ik wakker van wat in mijn gezicht en merk dat ik een klap van Jim kreeg. bezorgd kijk ik hem aan en zie tranen over zijn wang stromen. Ik wou er ijs op leggen maar als ik hem dan wakker maakte zag hij dat en voelde zich schuldig. 'jim wakker worden' ik schud hem zacht heen en weer


    Change is for weirdos ~ Niall Horan