• The First Day We Met ! ~ One Direction







    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?








    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )





    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim Horan

    Ik grijns vrolijk naar Niall . Ik wil is een keer dat hij de leiding neemt dat heeft hij nog nooit gedaan . '' Ik heb zin in seks dus we gaan '' grinnik ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    niall

    gniffelend volg ik hem en stap in de auto en wacht op jim


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik stap ook in de auto en ik start hem . Ik rij zo snel als ik kan naar huis en ik doe de auto in de garage . Ik gooi de tassen in de hal neer en ik wacht op Niall tot dat hij de eerste stap zet


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall
    Grijnzend kijk ik hem aan en uit het niets til ik hem op mijj sxhouder. Rennen naar de kamer waar ik hem op bed gooi en uitsagend aabkijk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    ik begin te lachen als hij me op zijn schouder doet en naar onze kamer rent . Hij gooit me op bed en kijkt me uitdagend aan . 'Show me what you've got '' grijns ik met een geile stem


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Lachend kijk ik gem aan en zet een romantisch muzoekje op waarna ik zwoel en langzaam begin te strippen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik bijt zachtjes op mijn lip als hij begint te strippen . Ik grijns en ik voel Jimmy alweer groter worden . Als ik er naar kijk zie ik zowat een tent die in mijn broek is gestopt. Ik giechel zachtjes en ik kijk weer naar Niall


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Its nialls birthday

    Niall

    Grijnzend kruip ik naar hem toe en begin hem uiy te jleden en overal te kussen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    HAPPY BIRTHDAY NIALLEEERRRRRRR

    Jim Horan

    Na een tijdje lig ik alleen nog maar in een boxer en zit Niall mij overal te kussen . Ik kreun zachtjes als hij bij mijn 'vriend'komt. '' Niall ... I'm horny please do it '' mompel ik grijnzend '' And I love you '' zeg ik er achter aan


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Langzaam geef ik hele natte kusjes op zijn eikel en zijn lenge en ga er met mijn nagel over


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik maak een luide kreun als Niall met zijn nagels over mijn lid gaat. Het voelt zo fijn . Nou ja normaal zou ik dit niet fijn gevonden hebben maar omdat Niall het doet is het fijn


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    "ogen dicht' grijnzend pak ik de handboeien en maak hem met zihn handen ast aan bed en blinddiek hem. gtijnzend paj ik een lange nep veer en trek zijn voothuid naar achter en laat de vewr licht over zijn eikel gaan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Zoals hij het vraagt doe ik mijn ogen dicht. Ik voel dat ik vast gemaakt word en opeens word mijn voorhuid naar achteren getrokken. En dan voel ik iets tintelen . Mijn eikel !! En wat voel ik een veer ? ik begin te giechelen en spastische bewigingen te maken op het bed. '' Hahahahah '' lach ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Lachend doenik de veer weg en pak een trillend apparaat en laat die over zijn lengte gaan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Opeens voel ik mijn lengte trillen. He wat gek . Mijn lengte trilt nooit ! Weer begin ik te lachen omdat het een kietelend gevoel geeft . Maar ook kreunen verlaten mijn mond. Ik snap niet hoe het kan maar mijn Jimmy blijft fier overeind staan


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik