• Ergens in tussen de Belgische en de Franse Ardennen ligt een gebied, een stuk bos omsingeld door een groot hek. Een hek waar je, je niet overheen kan krijgen.
    En in dat bos..
    Daar schuilen de monsters die je niet tegenkomen wil..

    Een groep tieners gaat met hun leraren op kamp in de Ardennen.
    Het leek ze super leuk om een keer met zijn allen daar te gaan kamperen, lekker primitief!
    Met tenten op hun rug en hun koffers achter zich aan slepend gaan ze door de bossen, opzoek naar een perfecte plek om hun kamp op te zetten.
    Als ze een plek hebben gevonden slaan ze al snel hun kamp op.
    Het lijkt de perfecte plek: Beschutting, geen gras maar een goede harde ondergrond voor de tenten.
    Maar niets lijkt minder waar..
    Ze zijn terecht gekomen in het gebied met het hek erom heen. De eerste nacht is rustig.. Maar al snel komen ze achter het bestaan van de monsters..
    De monsters waarvan iedereen zei dat ze niet bestonden..
    Maar ze bestaan zeker wel.
    Ze zijn opgesloten in dat gebied. Het hek is echter van buiten af niet zichtbaar en je kan er door heen. Maar als je er eenmaal binnen in zit, dan kun je er niet meer uit..

    Rollen
    Leerlingen
    -Mohammed Omar Idrissi - Monticia
    -Bae Shin Wen - xLastkiss
    -Hayden Munro Walsh - Trenzalore
    -Joshua Nick Walsh- Trenzalore
    -Jeremy 'Jer' Oliver Johnson - Roww
    -Daniel Hale - Appelboompje

    -Alison Holly Fields - Appelboompje
    -Denise Meredith Park - Roww
    -Andrea Marin Jones - Tomlinsonz
    -Viola Frost - Roronoa
    -Lily Stone - Appelboompje
    -Victoire Lizzy Barton - xLastkiss
    -Jennifer Amanda Oakley - Raccoon
    -Avahlynn 'Avah' Chiara Melain - Faisean

    Leraren
    -David Marc Michaelson - Roww
    -Aubrey Amelia Powell - Trenzalore

    Monsters/Mythische wezens
    -Stefan Salvatore - Appelboompje
    -Damon Salvatore - xLastkiss
    -Michael Alexander Rodrigues - Raccoon
    -Larvior Phoenix - LyraPhoenix
    -Finnian Thomas Sheeran - Raccoon

    -Aishlinn Melody Waters - Roww
    -Katherine "Kath" Bella Romano - Monticia
    -Camille Hekate Regana - Go
    -Phoebe Juliette Grey - Tomlinsonz
    -Aurélie Cyrielle Celian - Faisean
    -Athene Maeve Thomson - Europe


    *Regels
    -Max. Vier personages per persoon
    -Min. 5 regels per post er is geen Max.
    -Geen perfectie
    -Geen ruzie, tenzij het in de RPG zelf is
    -Alleen Appelboompje en ik(Roww) maken de nieuwe topics aan
    -Als je een al bestaand persoon voor je personage gebruikt dan graag gebruik maken van Faceclaimen
    -18+ Toegestaan
    -Reservaties blijven twee dagen staan, tenzij je een goede reden hebt langer te wachten
    -Als je zonder reden langer dan vier dagen afwezig bent word je personage gewist en is er plek voor nieuwe personages
    -Graag eerst reserveren
    -Pas mee doen in het RPG als je personage goed gekeurt is door Appelboompje of Mij
    -Monsters kunnen een 'perfect' uiterlijk hebben, maar het innerlijk is echter nooit perfect, denk hier aan (:
    -Vermoorden mag, maar dat wel met goedkeuring van degene van wie het personage is
    -Ook verwondingen niet aanrichten zonder goedkeuring van de ander
    -Naamverandering graag aangeven in het Topic
    -Off-Topic in het Praattopic

    Topics



    Het bos
    O1
    O2

    Hutten Mytische wezens
    O1
    O2
    O3
    O4
    O5
    O6 Aishlinn,

    Het meer van de Meermensen
    O1
    O2
    O3

    Plekken in het bos
    O1
    O2
    O3

    Het Kamp
    O1
    O2


    Dag 1
    Het is avond. De maan staat op zijn hoogste punt en de groep leerlingen zit aan het kampvuur.
    Aishlinn heeft Vervain in het kampvuur gestopt, waardoor alle Vampiers die de rook van het vuur op zich krijgen pijnlijke brandende huid, ogen en luchtwegen krijgen. Als de leerlingen van het door het vuur geroosterde voedsel eten krijgen ze de Vervain ook binnen.. Maar er zijn altijd mensen bij die niet willen eten..
    Michael veranderd in een weerwolf waardoor de groep mensen zijn gejank zouden kunnen horen..


    [ bericht aangepast op 18 aug 2013 - 20:01 ]


    Little do you know

    Athene Maeve Thomson - Witch.
    'Wat heeft zij er nou mee te maken, ik liep tegen jou aan ,zij niet' gromde Micheal tegen me. Oké, nu heeft hij echt een probleem, wie denkt hij wel wie hij is? 'Ik ben niet bang voor jou Athene, het enige wat je kan is plantjes laten aangroeien' zegt Aishlinn dan tegen mij. Ik begin te lachen. Dan wurmt Micheal zich uit Katherine's greep en lopen ze samen weg. Ik zie die oudere gast naar ons kijken, en dan lopen hun ook weg. Ik zucht 'Hun worden bedankt. Nu zijn ze weg' mompel ik. Ik denk aan wat Aishlinn net zei en ik begin weer te lachen 'Aishlinn weet dus duidelijk niet dat ik veel meer kan dan alleen maar de plantjes laten aangroeien, ik ben anders, ze heeft dan wel gelijk over het water, maar dat maakt mij niks uit. Wat is Aishlinn toch naïef om te denken dat ik zo'n standaard heksje ben' zeg ik tegen Katherine. 'Maar wat nu?' vraag ik dan aan haar.


    That is a perfect copy of reality.

    Finnian Thomas Sheeran ||Vampier

    Larvior ,schoof het water in en deed een soort van truckje ? Ik wist niet echt wat het was ,maar hij zag er echt vrolijk uit. Hij kwam weer boven en nam mijn hand vast ,om me vervolgens had water in te sleuren,gelukig had ik ,diep adem genomen ,voordat ik het water in belande.
    Hij zwom naar de bodem ,wat best wel diep was . Het meer was erg helder en de vissen ,zwommen vrolijk om ons heen. 'Zo wat vind je er van tot nu toe.' vroeg hij me en ik stok mijn duim omhoog ,want spreken onder water ging me niet lukken
    'Als het niet gaat, wijs gewoon naar boven, ik help je,' zei hij dan en ik knikte even 'En sorry voor daarnet, ik werd een beetje opgewonden,' bood hij zijn excusses aan.
    'Nou wat wil je zien?' vroeg hij me ,ik wees even naar boven ,omdat ik mijn adem bijna verloor en niet onder water kon praten.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Roww schreef:
    Aishlinn Melody Waters || Mermaid
    "Ik weet het niet ,misschien moeten we ze bespioneren. En als ze van de groep willen weg gaan ,dan moeten we ze er weer naartoe lokken" stelt Michael dan voor. Ik knik instemmend en Michael trekt zijn mond alweer open om opnieuw iets te zeggen:
    "Waarom begon je eigenlijk over dat ze de mensen later wel mochten moorden?" zegt hij dan fronsend.
    "We kunnen ze toch niet tegen houden, het enige wat we kunnen doen is de mensen te leren overleven hier en uitstellen dat hun bloed gedronken word.. of erger, dat ze ook vampiers worden.. Het enige wat handig is-is dat het vanavond volle maan is en jij dus sterker bent dan de Vampiers.. Maar als de maan eenmaal op haar hoogste punt staat kun jij je niet meer in bedwang houden, dus dan moeten we zorgen dat je bij de mensen uit de buurt blijft.." leg ik hem uit "De mensen kunnen hier niet meer weg komen door de Hekken die de heksen hier heeft geplaatst om ons 'monsters' hier te houden, maar zelfs gewone mensen en andere dieren kunnen het gebied niet meer uit. Ze zullen hier dus moeten leren overleven" vervolg ik zuchtend.

    David Marc Michaelson || Leraar
    "Dat was echt eng" zegt Jennifer rillend "Dat kon toch geen toeval zijn?" vervolgt ze.
    Ik schud mijn hoofd "dat kon zeker geen toeval zijn, en ik denk dat die vijf die achter jullie stonden er iets mee te maken hadden" zeg ik argwanend.
    "Leg jullie hout maar daar neer" ik wijs naar een plek waar ik een paar boomstammen had neergelegd om een stenen kringetje heen "In de stenen kring, daar komt het kampvuur in" zeg ik met een glimlach. Ik ga op het midden van het kamp staan.
    "Iedereen! Even luisteren graag!" roep ik naar alle leerlingen tegelijk "Niemand gaat alleen het bos in! Ook geen meiden alleen het bos in! Als een paar meiden het bos in gaan wil ik dat er een jongen bij is!" roep ik dan "We zijn niet alleen in dit bos en ik vertrouw het niet. Morgen ga ik met een paar leerlingen kijken of er misschien verderop nog een geschikt veld is om te kamperen! Ik vertrouw die anderen hier voor geen meter!" vervolg ik "Zijn er vrijwilligers die morgen met me mee willen?" vraag ik dan op normale toon.


    Jeremy 'Jer' Oliver Johnson || Leerling
    Alison houdt de stokken vast en ik bevestig de tent er netjes aan.
    "Oké, dan nu het bovendste doek erover zodat je niet nat geregend word 's nachts" zeg ik grinnikend. Ik pak het doek en gooi het over de tent heen waarna ik het met haringen aan de grond bevestig "Klaar" zeg ik met een glimlach.
    Als dan Meneer Michaelson iets over het veld roept luister ik aandachtig, er zijn hier meer mensen?
    Fronsend kijk ik naar Alison "Oké, niemand mag alleen en meiden mogen al helemaal niet alleen het kamp verlaten.. Creepy" zeg ik met grote ogen tegen Alison.


    Little do you know

    Michael Alexander Rodrigues ||Weerwolf

    Aishlinn knikte instemmend met mijn idee. "We kunnen ze toch niet tegen houden, het enige wat we kunnen doen is de mensen te leren overleven hier en uitstellen dat hun bloed gedronken word.. of erger, dat ze ook vampiers worden.. Het enige wat handig is-is dat het vanavond volle maan is en jij dus sterker bent dan de Vampiers.. Maar als de maan eenmaal op haar hoogste punt staat kun jij je niet meer in bedwang houden, dus dan moeten we zorgen dat je bij de mensen uit de buurt blijft.." vertelde ze dan en ik zuchtte even. Juist ,dat was vandaag ,ik haatte de vollemaan. Het deed me mij en ik deed anderen pijn ,zonder het echt te willen. "De mensen kunnen hier niet meer weg komen door de Hekken die de heksen hier heeft geplaatst om ons 'monsters' hier te houden, maar zelfs gewone mensen en andere dieren kunnen het gebied niet meer uit. Ze zullen hier dus moeten leren overleven" vervolgde ze en ik knikte even. "Weet ik ,maar ik wil gewoon voor één keer een leven redden."mompel ik."Zorg jij er dan voor dat ik uit de beurt van de mensen ben vannacht?"vroeg ik bijna smeekend aan haar.

    (iemand waar ik Jennifer naartoe mag sturen ? :3)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Alison Holly Fields

    Jeremy maakt de rest van mijn tent af en ik kijk hem dankbaar aan wanneer meneer Michaelson begint te praten. Hij zegt iets over dat niemand alleen weg mag en de meiden mogen helemaal het kamp niet verlaten..
    What the fuck?
    "Oké, niemand mag alleen en meiden mogen al helemaal niet alleen het kamp verlaten.. Creepy" zegt Jeremy en ik knik uitbundig.. "Ik was zo ie zo niet van plan het kamp te verlaten btw... " zeg ik. Bossen waren niet mijn sterkste punt en in verdwalen ben ik een held..
    "Bedankt voor de hulp trouwens." en ik kijk naar mijn tent die inmiddels helemaal staat.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Larvior Phoenix//Meerman

    Ik
    Ik keek hem aan toen hij naar boven wees. Ik pakte hem bij zijn hand en zwom naar de oppervlak.
    Ik kwam boven en liet hem de kant vasthouden. Ik trok me uit het water en liet me weer op de kant zitten. 'Ik denk dat ik maar eens ga kijken wat voor een mensen het zijn, als je zin hebt om mee te gaan, en als je nog eens het water in wilt, je hoef me maar te roepen,' zei ik en schoof wat naar achter zodat mijn vin uit het water kwam. Langzaam verdween de vin en ik ging langzaam staan en strekte me eens goed uit. 'Weetje ik ben wel benieuwd hoe goed je ben,' zei ik.


    Vampire + Servant = Servamp

    [Ik heb Denise?]

    Aishlinn Melody Waters || Mermaid
    "Weet ik ,maar ik wil gewoon voor één keer een leven redden." mompelt hij, ik snap hem totaal.. ik zou het ook geweldig vinden als de mensen het een keer overleven hier..
    "Zorg jij er dan voor dat ik uit de beurt van de mensen ben vannacht?" vraagt hij me dan bijna smekend.
    Ik knik "Is goed, ik weet niet precies wat ik dan moet doen, maar ik denk dat we je dan maar gewoon in de kerker op de heuvel moeten vast ketenen.. Hopende dat de ketens daar niet verrot zijn" zeg ik zuchtend.
    "Zullen we maar richting dat kamp gaan? Zorgen dat die bitches de mensen niks doen" stel ik voor waarna ik weer op sta om alvast naar het kamp te lopen op mijn blote voeten. Ik voel het vocht van de laatste regenbui nog in de grond zitten, heerlijk gevoel dat..

    Jeremy 'Jer' Oliver Johnson || Student
    Alison kikt uitbundig en zegt dan:
    "Ik was zo ie zo niet van plan het kamp te verlaten by the way.."
    ik grinnik zacht en schud mijn hoofd "Ik wel, natuurlijk" begin ik met een glimlach "Ik wil wel de omgeving weten, mooie plekjes opzoeken enzo.. dat we niet alleen mogen houd mij echt niet tegen" vervolg ik schouder ophalend.
    Dan bedankt ze me voor het helpen met de tent en ik knik glimlachend "Geen probleem, ik help graag" zeg ik tegen haar.


    Little do you know

    Katherine Bella Romano || Vampire

    Verveeld kijk ik toe hoe Atheme en Micheal een kleine ruzie hebben en ik kijk even naar mijn nagels. Perfect recht, lang en mat-zwart. Ik kijk pas op als die mensen weg lopen, wetend dat die oude ons had opgemerkt. Ik grom even onhoorbaar, hij is de eerste die ik pak daar.. Hun worden bedankt. Nu zijn ze weg' mompelt Athene en ik knik zuchtend. 'Aishlinn weet dus duidelijk niet dat ik veel meer kan dan alleen maar de plantjes laten aangroeien, ik ben anders, ze heeft dan wel gelijk over het water, maar dat maakt mij niks uit. Wat is Aishlinn toch naïef om te denken dat ik zo'n standaard heksje ben' zegt ze vervolgens en ik lach even. 'Ath, doe me een lol. Als ze ook maar een poging doen om mijn plan te dwarsbomen... Weet ik veel wat je doet, maar maak het pijnlijk.' grijns ik. 'Maar wat nu?' vraagt ze vervolgens. Ik trek Stefan en Athene mee en loop de richting op van dat groepje van drie. 'Wat denk je zelf. We gaan kijken waar dat kamp is.' grijns ik.


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Finnian Thomas Sheeran ||Vampier

    Larvior ,nam mijn hand vast en zwom ,weer naar boven,zodra we boven water waren ,haalde ik weer adem en nam ik de kant vast. Na even op adem gekomen te zijn ,ga ik het meer uit en zette me even aan de kant. 'Ik denk dat ik maar eens ga kijken wat voor een mensen het zijn, als je zin hebt om mee te gaan, en als je nog eens het water in wilt, je hoef me maar te roepen,' zei hij en schoof wat naar achteren ,zodat zijn vin kon veranderen in benen,het was best vreemd om zoiets te zien. "Ja is goed ."zeg ik als ik een hand door mijn natte haren haal. Ik zucht even ,ik had er niet bij nagedacht ,dat mijn kleren en haar nat zouden zijn. Ik zet mijn haar weer goed en stond dan op. 'Weetje ik ben wel benieuwd hoe goed je ben,'zei hij dan en ik keek hem vragend aan. "Hoe bedoel je?"vroeg ik niets begrijpend.

    Michael Alexander Rodrigues ||Weerwolf

    Op mijn vraag knikte ze. "Is goed, ik weet niet precies wat ik dan moet doen, maar ik denk dat we je dan maar gewoon in de kerker op de heuvel moeten vast ketenen. Hopende dat de ketens daar niet verrot zijn" zei ze zuchtend en ik knikte zacht ,ookal was ik erg bang van de kerkers ,ze waren zo klein en donker en klein... Ik schrok op van mijn gedachten toen ik Aishlinn weer hoorde praten. "Zullen we maar richting dat kamp gaan? Zorgen dat die bitches de mensen niks doen" zei ze en ik knikte waarna ik opstond ,ik hoorde net Katherine zeggen ,dat ze ook naar het kamp wilde en ik Aishlinn aan en pak haar pols vast. "We moeten snel zijn."zei ik tegen haar ,waarna ik begon te rennen en haar achter me meetrok.

    Jennifer Amanda Oakley

    "dat kon zeker geen toeval zijn, en ik denk dat die vijf die achter jullie stonden er iets mee te maken hadden" had meneer Michaelson tegen me gezegt ,het bleef in mijn gedachten rondspoken ,ik had geen andere mensen gezien ,of toch niet opgemerkt... Ik had dan ook braafjes gedaan wat hij zei en nu zat ik hier dan ,op de grond ,wat wazig voor me uit te staren. "Iedereen! Even luisteren graag!" roepte onze leraar tegen heel de groep. "Niemand gaat alleen het bos in! Ook geen meiden alleen het bos in! Als een paar meiden het bos in gaan wil ik dat er een jongen bij is!" vervolgde hij"We zijn niet alleen in dit bos en ik vertrouw het niet. Morgen ga ik met een paar leerlingen kijken of er misschien verderop nog een geschikt veld is om te kamperen! Ik vertrouw die anderen hier voor geen meter!" sloot hij zijn zin dan vervolgens af."Zijn er vrijwilligers die morgen met me mee willen?" hier reageerde ik niet op ,één keer het bos in vond ik al erg genoeg.

    (Denise is goed :3 Steur je haar dan naar Jen? )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Larvior Phoenix//Meerman
    Ik keek Finn aan. 'Nou het is dat ik gewoon benieuwd was naar je kracht en aangezien er mensen in dit bos zijn, wil ik wel eens weten hoe je ze aanpakt,' zei ik en liep langs hem het bos in. Ik had een paar stappen gezet en ik was nu al de weg kwijt. 'Juist, ik denk dat ik beter de weg weet, onderwater dan bovenwater.' Het was dagen geleden dat ik me bovenwater vertoond had. 'Wacht eens even.' Ik zag dat ik me niet kon vertonen in mijn linnen shirt. Ik liep terug naar het meer en zie de platte steen ver het meer in drijven. Ik keek Finnian aan.'Wacht even ben zo terug.' Ik sprong het water weer in, nam een speer naar de platte steen, pakte het bundeltje kleding en zwom weer terug naar de vampier. Ik klom aan de kant, ging staan en trok de gestolen blauwe trui aan. Het zachte stof voelde teniminste weergoed. 'Zo en laten we nu maar eens de andere opzoeken,' zei ik tegen Finn en liep het bos weer in.


    Vampire + Servant = Servamp

    Finnian Thomas Sheeran ||Vampier

    'Nou het is dat ik gewoon benieuwd was naar je kracht en aangezien er mensen in dit bos zijn, wil ik wel eens weten hoe je ze aanpakt,'legde hij uit en ik knikte begrijpend. "Aha ,zo bedoel je."zei ik ,waarna ik dan ook opstond. 'Juist, ik denk dat ik beter de weg weet, onderwater dan bovenwater.' zei hij dan meer tegen zichzelf dan tegen mij. Ondertussen doe ik vlug mijn shirt uit en wring die uit ,in de hoop dat hij rapper zal drogen. Mijn broek laat ik zo ,anders is het wat vreemd. Als al het water uit mijn shirt is ,klop ik hem uit en doe ik hem weer aan.
    Blijkbaar had Larvior iets tegen me gezegd ,want hij kwam het water weer uit en hij had een blauwe trui aan gedaan. 'Zo en laten we nu maar eens de andere opzoeken,' zei hij en ik knikte ,waarna ik met hem meega ,het bos verder in. "Hoe erg was je vroeger wel in de zee?"vroeg ik hem dan. Als je van de zee ,naar een klein meertje overgeplaatst word ,moest het vast wel erg zijn.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Athene Maeve Thomson - Witch.
    'Ath, doe me een lol. Als ze ook maar een poging doen om mijn plan te dwarsbomen... Weet ik veel wat je doet, maar maak het pijnlijk.' grijnst Katherine. Op mijn vraag wat we nu moesten gaan doen zegt Katherine 'Wat denk je zelf. We gaan kijken waar dat kamp is.' Ze trekt Stefan en mij mee en loopt de richting op van dat groepje van drie. Ik kijk ook rond en ik in de verte dat Micheal en Aishlinn ook die kant op gaan. 'Zo te zien zijn we niet de enige die die kant op gaan. Micheal en zijn vriendinnetje komen er ook aan, waarschijnlijk om ze te waarschuwen ofzo. Spelverpesters' zeg ik en ik zucht even. Waarom? Waarom moeten er overal wel wezens zijn die hier niet tegen kunnen en het altijd voor andere moeten verpesten? Het is gewoon zo vervelend.


    That is a perfect copy of reality.

    Larvior Phoenix//Meerman

    "Hoe erg was je vroeger wel in de zee?"vroeg hij. Ik keek voor me uit en dacht terug aan die tijd. Het was jaren geleden.
    'Het was toen ik achtien werd en mijn eerste mens mocht laten verdrinken, het was een meisje van zestien. Ze was zo mooi dat ik haar ten huwlijk vroeg, maar voordat ze ja kon zeggen, werd ze geraakt door de speer van mijn vader. Ik werd woedend en ben gevlucht. Ik zong iedere avond een lied over haar en het was een keer zo erg dat ik de zee tegen mijn vader begon te gebruiken. Hij werd gedood, door mijn zang en ben gevlucht. later hebben ze me opgesloten in dit meer.' Ik keek weg en dacht aan haar. 'Ik zit nu al vijf jaar opgesloten en verlang weer om terug te gaan naar de zee.' Ik voelde een traan over mijn wang rollen. 'Zeg dit tegen niemand, jij bent de eerste die dit te horen krijgt, maar hoe zit het dan met jou, hoe ben je vampier geworden?' Vroeg ik en veegde de traan van mijn wang af.


    Vampire + Servant = Servamp

    Stefan Salvatore
    Het groepje van drie loopt weg en ik zucht. Het schiet ook gewoon niet op hier. Katherine pakt mij en Athene en trekt ons mee in de richting van waar het groepje heen is gegaan.
    'Zo te zien zijn we niet de enige die die kant op gaan. Micheal en zijn vriendinnetje komen er ook aan, waarschijnlijk om ze te waarschuwen ofzo. Spelverpesters'
    "Laat maar gaan, niemand gaat ze geloven als ze vertellen dat hier vampiers en een heks rondlopen hoor" grinnik ik en ik ruk me los van Katherine "En ik kan zelf lopen, na 163 jaar heb ik dat inmiddels wel geleerd."


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Finnian Thomas Sheeran ||Vampier

    'Het was toen ik achtien werd en mijn eerste mens mocht laten verdrinken, het was een meisje van zestien. Ze was zo mooi dat ik haar ten huwlijk vroeg, maar voordat ze ja kon zeggen, werd ze geraakt door de speer van mijn vader. Ik werd woedend en ben gevlucht. Ik zong iedere avond een lied over haar en het was een keer zo erg dat ik de zee tegen mijn vader begon te gebruiken. Hij werd gedood, door mijn zang en ben gevlucht. later hebben ze me opgesloten in dit meer.' vertelde hij. Het leek me erg zwaar voor hem. 'Ik zit nu al vijf jaar opgesloten en verlang weer om terug te gaan naar de zee.' vervolgde hij ,er rolde een traan over zijn wang en zijn haar kreeg ook een droevig kleur. 'Zeg dit tegen niemand, jij bent de eerste die dit te horen krijgt, maar hoe zit het dan met jou, hoe ben je vampier geworden?' vroeg hij me dan. "Ik beloof je ,dat ik het niet door zal zeggen."zeg ik gemeend en zucht dan. "Wel ik kom uit een redelijk grote familie en was ook de jongste ,mijn vader was dol op me en wilde vaak uitstapjes met me doen ,om een dag wilde hij met me gaan vissen en balande hier ,in deze ...gevangenis. We konden niet weg ,door een onzichtbare muur. Ik heb nogsteeds geen idee wie mij en mijn vader gebeten had en ik durf het hun ook niet echt te vragen ,maar..."ik beet even op mijn lip. "Mijn vader overleefde die beet niet,ik had hem wat verderop begraven, mijn eerste jaar als vampier was een ramp ,ik hunkerde naar wat bloed ,maar durfde niemand te bijten ,ik durfde met niemand te praten. Ik had mezelf een soort van afgesloten van de wereld. Nu pas besef ik dat ik wel een tweede kans gekregen heb en het eeuwige leven heb ,tenzij iemand me doorboord met hout ,maar het voelt best fijn om halfdood te zijn".zeg ik dan zuchtend.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH