• Ouderen zeggen altijd dat we respect moeten hebben voor hun? Nou ik eis nu respect van hun, nadat ik dit heb gehoord.
    Mijn moeder was met mijn vader aan het praten net over een ruzie met mijn aangetrouwde tante. En toen hoorde ik haar zeggen: "Ik verafschuw haar en haar ouders alleen al om het feit over wat ze over mijn dochter (ik dus) hebben gezegd" Toen vroeg mijn vader wat dat was, waarop mijn moeder zei: "Ze hebben tegen me gezegd hoe lelijk en hoe dik ze (ik dus) was." Pfft... Hoe kun je dat zeggen over je nichtje? Kijk dat ik niet moeders mooiste ben weet ik en nee ik heb geen "regular size 36" maar ik verdien wel respect, en vooral van zo'n ouwe lelijke tang met een fucking vogelnest op d'r kop. Sorry voor mn taalgebruik maar dit raakt me zo diep hè...


    Rainbows on my staircase ~

    Ik lig ook overhoop met een helft van de familie omdat één of ander lelijk nichtje van mij hartstikke jaloers op me was en al mijn neefjes en nichtjes van die kant tegen mij op heeft gestookt (van jongs af aan al). Vanaf dat moment ging ik niet meer mee naar verjaardagen etc, en nu wordt er ook zo over mij (en ook over mijn moeder -_-) geroddeld. Niks om geven, die mensen zijn het niet waard. (flower)


    ars moriendi

    Dat doet mijn vader bij me. Hij zegt het niet , maar blikken zijn genoeg voor me.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Normaal verwacht je van volwassen personen dat ze zich ook volwassen gedragen, ik vind het er echt over van wat ze zegt..
    Niemand kan er aan doen hoe ze eruit ziet, en iedereen is anders..
    Ik weet dat het moeilijk is om u er niks van aan te trekken, maar denk alsof ze het nooit heeft gezegd..
    Jij bent beter als haar, als zij zo'n dingen over jou zegt dan is ze heel laag bij de grond..


    Stop wishing, Start doing..

    Tortuga schreef:
    Ik lig ook overhoop met een helft van de familie omdat één of ander lelijk nichtje van mij hartstikke jaloers op me was en al mijn neefjes en nichtjes van die kant tegen mij op heeft gestookt (van jongs af aan al). Vanaf dat moment ging ik niet meer mee naar verjaardagen etc, en nu wordt er ook zo over mij (en ook over mijn moeder -_-) geroddeld. Niks om geven, die mensen zijn het niet waard. (flower)
    Ah wat een stom kind ): Nee maar je denkt toch dat een wijf van 70 (excuses :'D) wel meer verstand heeft?
    Comeau schreef:
    Dat doet mijn vader bij me. Hij zegt het niet , maar blikken zijn genoeg voor me.
    Ahw dat is echt niet leuk ):


    Rainbows on my staircase ~

    Iedereen is mooi op een andere manier. (flower)


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Ik heb vandaag mijn haren laten knippen en ik vind het mooi, maar mijn ouders zitten het er steeds in te wrijven dat het lelijk is (no_chears)


    Olive

    Serophina schreef:
    Normaal verwacht je van volwassen personen dat ze zich ook volwassen gedragen, ik vind het er echt over van wat ze zegt..
    Niemand kan er aan doen hoe ze eruit ziet, en iedereen is anders..
    Ik weet dat het moeilijk is om u er niks van aan te trekken, maar denk alsof ze het nooit heeft gezegd..
    Jij bent beter als haar, als zij zo'n dingen over jou zegt dan is ze heel laag bij de grond..


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    EMIN3M schreef:
    (...)Ah wat een stom kind ): Nee maar je denkt toch dat een wijf van 70 (excuses :'D) wel meer verstand heeft?

    Ontspoort oud wijf die niet beter weet _O_ Nee echt meis, trek je er niks van aan. Je hebt twee soorten oude mensen: De megalieve omaatjes en opaatjes die je volstoppen met chocola en koekjes, en de ouwe zeurtypes die alles afkraken en er vaak nog mee wegkomen omdat ze zo oud zijn.

    Die aangetrouwde tante van jou is er dus eentje van categorie 2. (cat)


    ars moriendi

    Ach dat mens is niet slimmer


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dat is dus heel respectloos van hun.
    Marokkanen op school noemen mijn vriendinnen en mij ook 'ongelovige blanke honden' maar het is al gelijk 'discriminatie' als je hun uitscheld.
    Life isn't fair.


    Freaky just got fabulous.

    Wat een onzinige kut wijf (Sorry, sorry...). Dat vind ik dus echt niet kunnen en daar kan ik echt kwaad om worden. Om zo iets over je eigen nichtje te zeggen? Wie denkt ze wel niet dat ze is? Kom op zeg, ik wed dat je een super mooi meisje bent en dat ze gewoon jaloers is dat haar eigen kinderen niet knap zijn (of als ze zelf geen kinderen heeft dat ze daarom jaloers is). Keep your head up girl. You're beautiful in your own way.

    Mijn oma praat zo over me...waar ik bij zit.
    En dan verwacht ze nog dat ik beleefd blijf?
    Hell no...Ik bijt nog liever een stuk van mijn tong dan zo'n dingen aan te horen...Ik ga er altijd zwaar tegen in.
    Volgende keer als je haar ziet, zou ik gewoon in haar gezicht zeggen dat als ze iets kwijt wilt over je uiterlijk, dat ze het dan gewoon in je gezicht zegt en niet achter je rug.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Niet naar luisteren, ik hoor altijd recht in mijn gezicht van mijn tantes dat ik de lelijkste van de familie ben en waarschijnlijk nooit door ga komen in mijn droom beroep. Waarschijnlijk zijn haar eigen kinderen niet mooi en zegt ze het daarom. Echt, laat je niet naar beneden brengen door zoiets..


    You move me ......... Kurt

    Loveless schreef:
    Wat een onzinige kut wijf (Sorry, sorry...). Dat vind ik dus echt niet kunnen en daar kan ik echt kwaad om worden. Om zo iets over je eigen nichtje te zeggen? Wie denkt ze wel niet dat ze is? Kom op zeg, ik wed dat je een super mooi meisje bent en dat ze gewoon jaloers is dat haar eigen kinderen niet knap zijn (of als ze zelf geen kinderen heeft dat ze daarom jaloers is). Keep your head up girl. You're beautiful in your own way.

    amen.
    (krul)


    T O K I O H O T E L < 3

    Ik weet eigenlijk niet wat ik hier op moet zeggen, maar ik vind het echt erg voor je. Ik ben nooit echt goed geweest met woorden... Maar ik vind dit echt zo rot, dat ik deze onzinnige reactie wel moest typen...
    *knuffel*


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.