• I hope that the world stops raining,
    Stops turning his back on the young.
    See nobody here is blameless.

    I hope that we can fix all we've done,
    I really hope Martin can't see this,
    I hope that we still have a dream.

    I'm hoping change isn't hopeless.
    I'm hoping to start it with me,
    I just hope I'm not the only one.

    Yeah, I just hope I'm not the only one.

    - Hope by Emeli Sandé



    Young Adult || 14+ || Start op: 12 augustus 2013 || Alle rechten voorbehouden tot Phantasticae || Soundtrack


    Ter inleinding:
    Tijd, oorlogen en haat hebben duidelijke littekens achtergelaten in het continent dat ooit Europa was. Landgrenzen zijn langzaamaan verdwenen, nationaliteiten hebben zich vermengd en de armoede vreet zich een weg door het land, de Chaos.

    De huidige bevolking is verdeeld in drie groepen: de mensen van de Chaos, kortweg de Chaos, de Potentis, rijke wrokken die zinderen op absolute macht en de Afgezonderden, mensen die niets met de oorlog te maken willen hebben en bij elkaar wonen in afgesloten gemeenschappen.

    Terwijl de Afgezonderden hun ogen gesloten houden voor de wreedheden, die hen omringen, en de Chaos en de Potentis elkaar afslachten, hebben enkele zielen hun handen samengevouwen. Ze willen een eind maken aan de onzekerheid, armoede en oorlogen. Het twintigjaren-plan wordt zorgvuldig tot in de puntjes uitgewerkt en alles loopt op rolletjes.

    Op de kliffen in Noord-Frankrijk, waar ooit boten van Calais naar Dover voeren, wordt in het geheim een oud fort opgeknapt. Afgeschermd door een groot, donker woud dat is opgerezen tussen de ruïnes van wat ooit het departement Pas-de-Calais was, groeien enkele honderden jonge meisjes op. Deze wezen komen binnen in de leeftijd van één tot zeven jaar. De allereerste lading, onder wie de tweeling Cahira en Irina, heeft nu de leeftijd van 18 bereikt, ze hebben hun opleiding met succes afgesloten en zijn klaar om hun missie te volbrengen: het redden van Europa.


    Chasing goals.

    Nice
    Ga een abo nemen ;)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    :)


    Chasing goals.

    Klinkt ontzettend gaaf! Ik wacht je eerste hoofdstuk nog even af en als dat naar mijn smaak is, zal ik een abo nemen! :Y)


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Als je benieuwd bent kun je altijd op mijn profiel kijken voor mijn andere stories. Maar ik activeer morgen mijn eerste hoofdstukje, dus lang hoef je niet te wachten hihi..


    Chasing goals.

    Laatste update: Ik ben begonnen.


    Chasing goals.

    Je schrijft prachtig! Ik heb een abo genomen :'D


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Aawh, dankjewel voor het compliment!


    Chasing goals.