• Ergens in tussen de Belgische en de Franse Ardennen ligt een gebied, een stuk bos omsingeld door een groot hek. Een hek waar je, je niet overheen kan krijgen.
    En in dat bos..
    Daar schuilen de monsters die je niet tegenkomen wil..

    Een groep tieners gaat met hun leraren op kamp in de Ardennen.
    Het leek ze super leuk om een keer met zijn allen daar te gaan kamperen, lekker primitief!
    Met tenten op hun rug en hun koffers achter zich aan slepend gaan ze door de bossen, opzoek naar een perfecte plek om hun kamp op te zetten.
    Als ze een plek hebben gevonden slaan ze al snel hun kamp op.
    Het lijkt de perfecte plek: Beschutting, geen gras maar een goede harde ondergrond voor de tenten.
    Maar niets lijkt minder waar..
    Ze zijn terecht gekomen in het gebied met het hek erom heen. De eerste nacht is rustig.. Maar al snel komen ze achter het bestaan van de monsters..
    De monsters waarvan iedereen zei dat ze niet bestonden..
    Maar ze bestaan zeker wel.
    Ze zijn opgesloten in dat gebied. Het hek is echter van buiten af niet zichtbaar en je kan er door heen. Maar als je er eenmaal binnen in zit, dan kun je er niet meer uit..

    Rollen
    Leerlingen
    -Mohammed Omar Idrissi - Monticia
    -Bae Shin Wen - xLastkiss
    -Hayden Munro Walsh - Trenzalore
    -Joshua Nick Walsh- Trenzalore
    -Jeremy 'Jer' Oliver Johnson - Roww
    -Daniel Hale - Appelboompje

    -Alison Holly Fields - Appelboompje
    -Denise Meredith Park - Roww
    -Andrea Marin Jones - Tomlinsonz
    -Viola Frost - Roronoa
    -Lily Stone - Appelboompje
    -Victoire Lizzy Barton - xLastkiss
    -Jennifer Amanda Oakley - Raccoon
    -Avahlynn 'Avah' Chiara Melain - Faisean

    Leraren
    -David Marc Michaelson - Roww
    -Aubrey Amelia Powell - Trenzalore

    Monsters/Mythische wezens
    -Stefan Salvatore - Appelboompje
    -Damon Salvatore - xLastkiss
    -Michael Alexander Rodrigues - Raccoon
    -Larvior Phoenix - LyraPhoenix
    -Finnian Thomas Sheeran - Raccoon

    -Aishlinn Melody Waters - Roww
    -Katherine "Kath" Bella Romano - Monticia
    -Camille Hekate Regana - Go
    -Phoebe Juliette Grey - Tomlinsonz
    -Aurélie Cyrielle Celian - Faisean
    -Athene Maeve Thomson - Europe


    *Regels
    -Max. Vier personages per persoon
    -Min. 5 regels per post er is geen Max.
    -Geen perfectie
    -Geen ruzie, tenzij het in de RPG zelf is
    -Alleen Appelboompje en ik(Roww) maken de nieuwe topics aan
    -Als je een al bestaand persoon voor je personage gebruikt dan graag gebruik maken van Faceclaimen
    -18+ Toegestaan
    -Reservaties blijven twee dagen staan, tenzij je een goede reden hebt langer te wachten
    -Als je zonder reden langer dan vier dagen afwezig bent word je personage gewist en is er plek voor nieuwe personages
    -Graag eerst reserveren
    -Pas mee doen in het RPG als je personage goed gekeurt is door Appelboompje of Mij
    -Monsters kunnen een 'perfect' uiterlijk hebben, maar het innerlijk is echter nooit perfect, denk hier aan (:
    -Vermoorden mag, maar dat wel met goedkeuring van degene van wie het personage is
    -Ook verwondingen niet aanrichten zonder goedkeuring van de ander
    -Naamverandering graag aangeven in het Topic
    -Off-Topic in het Praattopic

    Topics



    Het bos
    O1
    O2

    Hutten Mytische wezens
    O1
    O2
    O3
    O4
    O5
    O6 Aishlinn,

    Het meer van de Meermensen
    O1
    O2
    O3

    Plekken in het bos
    O1
    O2
    O3

    Het Kamp
    O1
    O2


    Dag 1
    Het is avond. De maan staat op zijn hoogste punt en de groep leerlingen zit aan het kampvuur.
    Aishlinn heeft Vervain in het kampvuur gestopt, waardoor alle Vampiers die de rook van het vuur op zich krijgen pijnlijke brandende huid, ogen en luchtwegen krijgen. Als de leerlingen van het door het vuur geroosterde voedsel eten krijgen ze de Vervain ook binnen.. Maar er zijn altijd mensen bij die niet willen eten..
    Michael veranderd in een weerwolf waardoor de groep mensen zijn gejank zouden kunnen horen..


    [ bericht aangepast op 18 aug 2013 - 20:01 ]


    Little do you know

    Aishlinn Melody Waters || Mermaid
    "We moeten snel zijn." zegt Michael waarna hij begint te rennen en mij met zich mee trekt.
    Als we bij de rand van het kamp staan kijk ik er verbaasd naar "Dit is anders.." fluister ik met opgetrokken wenkbrauw, het ziet er niet zo uti als die andere kampen.. dit zijn verschillende tenten van verschillende grote.. Normaal was alles hetzelfde, maar dit keer niet.. Raar.
    "Dit is niet zo'n kamp waarmee ze eerst altijd kwamen" fluister ik dan, ik wil niet dat we gehoord worden. Ik heb namenlijk het idee dat we niet heel welkom zullen zijn hier..

    Denise Meredith Park || Student
    Als mijn luchtbed is opgepompt en mijn tas en koffer in de achterste tent staat kijk ik zuchtend om me heen. Ik wil gezelschap denk ik verveeld.
    Dan zie ik dat Jennifer ook alleen staat.. Ik haal mijn schouders op en loop naar haar toe.
    "Hey Jennifer" zeg ik met een glimlach als ik bij haar sta "Michaelson heeft je tent voor je opgezet zag ik" vervolg ik grinnikend.


    Ugh.. Denise is te kort maar goed x'd


    Little do you know

    Larvior Phoenix
    "Ik beloof je ,dat ik het niet door zal zeggen."Zei hij en ik hoorde hem zuchten. "Wel ik kom uit een redelijk grote familie en was ook de jongste ,mijn vader was dol op me en wilde vaak uitstapjes met me doen ,om een dag wilde hij met me gaan vissen en balande hier ,in deze ...gevangenis. We konden niet weg ,door een onzichtbare muur. Ik heb nogsteeds geen idee wie mij en mijn vader gebeten had en ik durf het hun ook niet echt te vragen ,maar..."ik beet even op mijn lip. "Mijn vader overleefde die beet niet,ik had hem wat verderop begraven, mijn eerste jaar als vampier was een ramp ,ik hunkerde naar wat bloed ,maar durfde niemand te bijten ,ik durfde met niemand te praten. Ik had mezelf een soort van afgesloten van de wereld. Nu pas besef ik dat ik wel een tweede kans gekregen heb en het eeuwige leven heb ,tenzij iemand me doorboord met hout ,maar het voelt best fijn om halfdood te zijn" Vertelde hij.
    'Wauw, een mens naar vampier, dat moet een grote verandering geweest zijn. En dan te beseffen dat ik vanaf mijn geboorte al meerman ben,' giechelde ik om de stemming wat omhoog te gooien. Ik stopte even en keek om me heen. 'Welke kant moeten we eigenlijk op?' Vroeg ik. Ik was echt niet goed in het onthouden met wegen, en al die bomen lijken zo op elkaar. 'Oke, we zijn defenitief verdwaald.


    Vampire + Servant = Servamp

    Michael Alexander Rodrigues ||Weerwolf

    "Dit is anders.." zei ze en ik keek nu ook naar het kamp ,het was geen groepje van 8 mensen ,zoals de meeste ,het was gewoon een hele bende ,met allemaal verschillende tenten. "Dit is niet zo'n kamp waarmee ze eerst altijd kwamen" zei ze en ik schudde mijn hoofd. "Dit is echt veel meer dan anders."mompel ik zacht. Ik keek even om en zag dat Katherine en haar volgelingetjes aka slaafjes ,achter kwamen. "Wat doen we nu? We kunnen toch moeilijk binnenvallen?"fluisterde ik zacht naar haar. Op dit moment had ik geen plan ,ik beet even nadenkend op mijn lip. "We moeten ze afleiden."mopel ik dan en kijk even om me heen om iets afleidends te zoeken.

    Finnian Thomas Sheeran|| Vampier

    'Wauw, een mens naar vampier, dat moet een grote verandering geweest zijn. En dan te beseffen dat ik vanaf mijn geboorte al meerman ben,' giechelde hij om de stemming te veranderen ,waar ik best blij om ben."Ja best wel ,maar ik vind het best fijn om vampier te zijn."zei ik met een glimlach ,ik kijk even om ons heen ,doordat ik Larvoir volgde zijn we verdwaald. 'Oke, we zijn definitief verdwaald.' zei hij en ik knikte even. "inderdaad euuhm."zei ik en dacht even na,er was hier net ver vandaan een grote open plek ,het zou me niet verbazen als ze daar tenten zouden opzetten. Dat zou ik als mens zijnde ook gedaan hebben."Laten we naar rechts gaan."stel ik dan voor.

    Jennifer Amanda Oakley || Student

    Ik zat wat verveeld met een takje te prutsen en ik keek op ,toen ik vanuit mijn ooghoeken zag dat er iemand naast me was komen staan. De blonde krullende lokken ,herkende ik meteen als die van Denise. "Hey Jennifer" zei ze"Hoi Denise."zeg ik op dezelfde toon terug ,soms viel ze wel mee ,maar ze was vaak een hyper kind ,waarvan ik rap geïrriteerd geraak. "Michaelson heeft je tent voor je opgezet zag ik" zei ze grinnikend en ik knikte even.
    "Dat weet ik ,hij had me beloofd dat hij me daarmee zou helpen en dat was heel aardig van hem."zei ik met een glimlachje.
    "Is het jou gelukt met je tent?"vroeg ik haar dan en keek even rond ,toen ik haar grote tent zag. Het zou bijna onmagelijk zijn ,dat ze die zelf had opgezet zonder hulp ,nouja zoiets zou ik toch niet meteen van haar verwachten.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Katherine Bella Romano

    'Zo te zien zijn we niet de enige die die kant op gaan. Micheal en zijn vriendinnetje komen er ook aan, waarschijnlijk om ze te waarschuwen ofzo. Spelverpesters' zegt Athene en mijn blik schiet in een ruk die kant op. Ik zucht diep als ik Micheal en zijn zee-diva zie. Ik heb niet eens door dat ik Stefan nog vast heb, tot hij zich los rukt. "Laat maar gaan, niemand gaat ze geloven als ze vertellen dat hier vampiers en een heks rondlopen hoor. Ik kan zelf lopen, na 163 jaar heb ik dat inmiddels wel geleerd." zegt hij en ik lach even. 'Mooi zo, want ik heb geen zin om je te tillen.' mompel ik. Mijn blik gaat even snel over het kamp en ik grijns. Ik kijk naar Micheal en zie dat hij wat wilt doen. 'Even hem een beetje tegen houden.' mompel ik en ik trap een grote boom voor hem. Het zou hem niet heel lang tegen houden, maarja. Ik trek Athene en Stefan mee achter een struik. Het was dichter bij het kamp, maar ze zouden ons niet zien. Dat is nu niet handig met die oude erbij.


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Larvior Phoenix//Meerman
    Met een goede hoop liep ik achter Finnial aan en keek naar de omhoog rijzende bomen. De lucht was verduisterd door de dennenbomen die hun toppen uiteen liet waaien. Dit was heel wa anders dan de waterplanten van het meer.
    Ik begon ook wel een beetje zorgen te maken, ik was nooit zo ver het bos in geweest. Ik ging naast Finn lopen en wilde wat vragen, maar de vraag kwam niet eens in me op.
    Uiteindelijk zag ik dat de bomen weider begonnen te staan en besefte dat hier wel eens het openveld achter kon zitten. 'Als het goed is zitten de mensen achter deze bomen,' zei ik. 'Dus dat betekend dat de andere hier ook ergens moeten zijn,' ging ik verder en keek van links naar rechts en andersom. Ik zuchte eens diep.
    Dit gaat nog eens leuk worden, dacht ik.


    Vampire + Servant = Servamp

    [David is niet oud :c
    hij is 28 x')
    Dat vind ik niet oud :')]
    Denise Meredith Park || Student
    Jennifer begroet me met dezelfde toon als ik dat deed en reageert dan op mijn zin over dat Michaelson haar tent op gezet heeft.
    "Dat weet ik ,hij had me beloofd dat hij me daarmee zou helpen en dat was heel aardig van hem."
    "Is het jou gelukt met je tent?" vraagt ze me vervolgens.
    Ik knik vrolijk "Ja, helemaal zelf op gezet" zeg ik trots, natuurlijk zien mijn klasgenoten me niet als een meisje dat graag kampeert. k draag dure merkkleding, heb aardig wat geld en dus zullen ze me wel eerder zien voor zo'n meisje dat naar New York op vakantie gaat of naar een tropisch eiland of zo. Maar nee, ik ga veel liever kamperen. Natuurlijk ga ik wel eens naar een tropisch land of naar Amerika, maar dan nog..
    "Ik ga vaak kamperen, dus zo'n tent op zetten is een makkie voor me" zeg ik dan met een glimlach, laat ik haar maar eens verassen. Niemand uit mijn klas weet hoe ik eigenlijk écht ben. Zo'n beetje iedereen ziet me als een rijk, verwend nest. Alleen maar omdat ik altijd krijg wat ik wil.. thuis hoef ik maar in mijn vingers te knippen en alles wat ik wil gebeurd.. Gewoon omdat ik enigs kind ben en 'papa's kleine prinsesje' ben. Soms zou ik willen dat mijn ouders net zo waren als ik, niet zo verwaand als hoe ze nu zijn..

    Aishlinn Melody Waters || Mermaid
    Michael zegt dat we Katherine en haar volgertjes moeten afleiden, maar zij zijn ons al voor. Katherine schopt een boompje om en het beland bijna op ons met de stam, een aantal takken schrapen langs me heen en ik slaak een gil. God dat doet zeer!
    Met grote ogen kijk ik naar de bloedende strepen op mijn buik en armen, snel spring ik uit de bosjes en ga opzoek naar water.. met water kan ik het helen!
    "Water.. Water.." mompel ik dramatisch. Maar als ik merk dat ik op het kamp terrein van de mensen sta kijk ik met nog grotere ogen om me heen.. fuck.. Verstijfd van schrik blijf ik staan, midden op het begin van het kampeer veld..



    Little do you know

    -

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 22:06 ]


    You can't not look cool with a crossbow.

    Finnian Thomas Sheeran ||Vampier

    Larvior ,kwam naast me lopen en leek wat te willen zeggen maar uiteindelijk zei hij niets. De bomen ,werden wijder ,waardoor ik door begon te krijgen dat de open plek hier dichtbij was en ik keek even om de bomen heen ,er waren inderdaad verschillende tenten.
    'Als het goed is zitten de mensen achter deze bomen,' zei hij en ik knikte even als bevestiging. 'Dus dat betekend dat de andere hier ook ergens moeten zijn,' ,weer knik ik. "Dat klopt ,we gaan ze zoeken"zei ik en liep dan naar rechts.Ik rook iets en het leek als de geur van bloed. "Kom ze zijn dichtbij."zei ik dan tegen Larvoir.

    Michael Alexander Rodrigues ||Weerwolf

    Ik hoorde gekraak van iets en ik keek om ,waardoor ik een boom zag vallen ,ik kon net optijd wegduiken ,of ik was geplet. Ik hoorde Aishlinn gillen ,waardoor ik geschrokken naar haar keek. "Water.. Water.." mompelde ze dramatisch ,ik wild enaar haar toegaan ,maar ze srpong de bosjes uit ,naar de mensen ,met grote ogen kijk ik haar aan. Als ik achter haar aan zou gaan zou het echt opvallen ,dus ik liep naar de bosjes toe. "Aishlinn ,wat doe je nou ,kom vlug terug."fluister ik naar haar ,maar volgens mij zouden de mensen haar al gezien hebben. Ik was nu echt kwaad op die trut van een vampier en haar meelopertjes. Nog 1 woord uit haar sletterige mond en ik zou haar echt aanvallen.


    Jennifer Amanda Oakley || Student

    Denise knikte vrolijk. "Ja, helemaal zelf op gezet" zei ze trots en ik kijk haar met opgetrokken wenkbrauwen aan. "Ik ga vaak kamperen, dus zo'n tent op zetten is een makkie voor me" legde ze uit . "Oh ,dat wist ik niet."mompelde ik. Dat zou je niet verwachten van haar. "Ik heb nog nooit gekampeerd ,dit is mijn eerste keer."zeg ik dan met een glimlachje. Ik hoorde weer een klap en daarna gegil ,wat me deed huiveren. "Wat was dat!"roep ik verschrikt . Ik had al genoeg enge dingen meegemaakt voor vandaag.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Aishlinn Melody Waters || Mermaid
    "Aishlinn ,wat doe je nou ,kom vlug terug." hoor ik Michael vanuit de bosjes fluisteren maar ik schud mijn hoofd.
    "Eerst water!" sis ik zacht "als ik die wonden niet heel krijg ik littekens!" sis ik erachterna. Ik háát imperfecties op mijn lichaam.. Nee, alles liever dan littekens!
    Mijn lichaam heeft geen enkele litteken of schrammetje tot vandaag.. als ik die wonden niet heel met water dan blijven er littekens over. En dat sta ik niet toe! Echt niet! Het dichtbijzijnste meer hier in de buurt is te ver weg. Ik moet zorgen dat die mensen me helpen met water..
    Ik kijk naar mijn buik en armen en zie dat het aardig bloederig is.. misschien kan ik op hun medelijden inwerken? Ik zet mijn arm met de minste schrammen tegen mijn buik wond en loop 'zwak' naar de mensen toe.
    "Help" zeg ik zacht als ik op het midden van het kamp sta.

    Denise Meredith Park || Student
    Jennifer zegt mompelt dat ze niet wist dat ik kampeerde en ik grinnik zacht
    "Nee, vind je het gek? Ik ben een rijk meisje met rijke ouders en ik woon in een villa met een Ranch in mijn achtertuin.." Ik begon mijn zin vrolijk, maar eindigde hem zacht en verlegen, ik praat niet graag over alles wat ik heb.. "Niemand verwacht dat ik een meisje ben dat graag kampeert, iedereen ziet me als het hypere rijke verwende nest" vervolg ik schouderophalend. Plots klinkt er een luide gil over het veld, geschrokken kijk ik om me heen.
    "Wat was dat!" roept Jennifer geschrokken. Dan valt me een meisje op met nogal veel bloed op haar buik en armen..
    Ik wijs naar het meisje en zet grote ogen op "Dat was dat" zeg ik zacht.


    Little do you know

    Mohammed Omar Idrissi

    Mijn grote tent was al snel opgezet, en ik had alles opgezet. Ik sliep alleen, dus ik had lekker veel ruimte. Ik vis een pot gel uit mijn tas en pak een spiegel. Snel zet ik wat plukjes van mijn haar goed en klop mijn handen af. Opeens hoor ik een harde knal en ik kijk op. Snel berg ik alles op en laat mijn telefoon in de zak van mijn Adidas broek glijden. In een witte tank waardoor mijn gespierde armen goed zichtbaar zijn, joggingbroek, Sneakers en een flesje water in mijn hand loop ik naar buiten. Ik zie een meisje met bloed op haar armen en buik en ik frons even. Ik loop naar Denise en hou mijn blik niet van het meisje. 'Wie is dat?' zeg ik..


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Denise Meredith Park || Student
    Mo komt onze kant op en vraagt wie het meisje is.
    "Ik.. ik weet het niet" zeg ik zacht "Maar we moeten haar helpen!" roep ik vervolgens waarna ik Mo bij zijn hand pak en hem mee trek naar het meisje.
    Als ik voor haar sta kijk ik Mo vragend aan "Wat moeten we doen?" vraag ik hem als ik zit dat de sneden van het meisje erg bloeden..
    Plots kijkt het meisje met grote ogen naar Mo, haar ogen zijn zo helder blauw.. alsof de het water van een tropisch eiland erin gestopt is..
    "Water" kermt ze uit waarna ze naar het flesje in Mo's hand reikt en het uit zijn hand trekt. Niet veel later verdwijnt ze in de bosjes..
    "Oké.. dat was raar" zeg ik, overrompelt door de actie van het meisje.. alleen maar water? Dat was het enige wat ze nodig had? Ze bloedde hevig en het enige wat ze wilde was water? Met een frons op mijn voorhoofd kijk ik naar Mo "Ik hoop dat ze het red met dat water" zeg ik dan zacht tegen hem..

    [ bericht aangepast op 13 aug 2013 - 0:13 ]


    Little do you know

    Mohammed Omar Idrissi

    "Ik.. ik weet het niet" zegt ze zacht. "Maar we moeten haar helpen!" roepte ze vervolgens en ze trok me mee naar het onbekende meisje. "Wat moeten we doen?" vroeg Denise me en ik kijk naar het onbekende meisje. Dan pas vallen haar helderblauwe ogen me op, en ik maar denken dat mijn ogen zo bijzonder zijn. "Water" kermt ze uit, tot ze het flesje uit mijn handen trekt en verdwijnt in de bosjes. Verbaasd kijk ik haar na. "Oké.. dat was raar" zegt Denise en ik knik. "Ik hoop dat ze het red met dat water" zegt ze zacht. 'Ik hoop het voor haar. Maar nu heb ik dorst.' zeg ik met een pruillipje.


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Denise Meredith Park || Student
    ''Ik hoop het voor haar. Maar nu heb ik dorst.'' zegt Mo met een pruillipje. Ik lach zacht en schud mijn hoofd.
    "We zullen vast wel meer water hebben hoor" zeg ik hoofdschuddend tegen hem.
    Ik pak zijn hand opnieuw en trek hem mee naar mijn tent waar ik in de achterste tent spring en een fles water uit mijn koffer haal. Ik loop weer terug naar Mo en gooi het flesje naar hem "Nu niet meer zeuren" zeg ik lachend.


    Little do you know

    Mohammed Omar Idrissi

    Ze lacht zacht en ze schud haar hoofd. Ik moet toch even zacht grinniken. "We zullen vast wel meer water hebben hoor" zegt ze hoofdschuddend en ik grijns. 'Behalve als er een ramp is gebeurd en alles weg is.' grijns ik. Ze pakt mijn hand weer en ze trek me mee naar haar tent. Ik blijf rustig staan en kijk toe. Ze is al snel weer bij me terug en ze gooit een fles water naar me. Ik vang hem makkelijk op. "Nu niet meer zeuren" zegt ze lachend en ik grijns even. Ik neem een paar slokken en sluit het flesje weer. 'Thanks babe.' grijns ik en trek haar snel in een knuffel. Het was nog niet iets persoonlijks. Ik noemde de meeste meiden wel iets in die richting...


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Larvior Phoenix// Meerman

    Dat klopt, we gaan ze zoeken,' zei Finn.
    Ik hoorde een grote knal en dach dus dat hetvan rechts kwam. 'Kom, ze zijn dichterbij,' zei Finn.
    Ik zag een aantal gedaantes verschijnen tussen de bomen.
    Een gil, maar van wie? Ik zag Aishlinn met een flesje in haar handen. Haar armen en buik zat onder het bloed.
    'Wat is er gebeurd?' riep ik, toen we er bijna waren. Het zag er niet al te best uit.


    Vampire + Servant = Servamp