• Heb je alweer geshopt en ben je zo trots op je nieuw gekochte kledingstuk (of iets anders) dat je benieuwd ben naar andere reacties of mensen gewoon jaloers wil maken? Dump het hier :'D

    Ik ben afgelopen vrijdag naar Almere geweest, Primark natuurlijk.

    Mijn excuses, had geen zin om mn bed op te maken en dit is mobielkwaliteit :'D


    Grijze en rode schoenen Primark 3 euro per stuk, Laarsjes Primark 24 euro, ondergoed Primark 1.50


    Spijkerblous New Yorker 10 euro, Tas Primark 10 euro, Sweatshirt Primark 4 euro


    Jurkje Bleep 15 euro


    Helaas hadden mijn broers er geen zin meer in en mocht ik niet naar de Bershka en andere winkels van ze D:


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Die geruite tas is leuk!

    Ik heb een portemonnee bestelt via internet en die kwam gister binnen. (:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Waarom ben ik nog nooit bij de Primark geweest.. (cat)
    Anyhow, laatste shit;


    Whitmore schreef:
    Die geruite tas is leuk!

    Ik heb een portemonnee bestelt via internet en die kwam gister binnen. (:



    Waar heb je die besteld D:
    Want hij is leuk D:
    En ik ben in schok dat ik dat zei over een portemenee xD

    nou ja OT: Mijn laatste shit heb ik in Australië gekocht maar als ik dat laat zien dan zijn we nog niet klaar morgen aangezien ik een extra koffer heb moeten kopen en een handtas omdat ik geen ruimte meer had :X


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    (...)

    Waar heb je die besteld D:
    Want hij is leuk D:
    En ik ben in schok dat ik dat zei over een portemenee xD

    nou ja OT: Mijn laatste shit heb ik in Australië gekocht maar als ik dat laat zien dan zijn we nog niet klaar morgen aangezien ik een extra koffer heb moeten kopen en een handtas omdat ik geen ruimte meer had :X


    KLIK


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Een super leuk jurkje uit een Retro botique
    En nieuwe hak schoenen uit Winschoten.



    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Whitmore schreef:
    Die geruite tas is leuk!

    Ik heb een portemonnee bestelt via internet en die kwam gister binnen. (:



    Dankje (:

    Oooh wow, wat een leuke portemonnee :'D


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Leuke dingen hebben jullie gekocht !
    Nu wil ik dat er een Primark bij mij in de buurt is ):


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Ik kom nooit met zoveel thuis van de Primark.. maar wat je hebt gekocht is ook niet geheel mijn stijl ^^
    Maar eh, heb wel een nieuwe outfit & een krulset gekocht [die morgen binnen komt, woehoeh]

    Nieuw jasje + top (primark, eindelijk na een half jaar weer wat gekocht daar)




    To infinity and beyond •


    Dit prachtige fotolijstje. *.*


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb ook anderhalf uur moeten reizen voor Almere, dichtsbijzijnde primark D:

    @ Demetria Leuke jasje

    @ Fauxlivia wooah, mooie fotolijstje ;'D


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~