• Ergens in tussen de Belgische en de Franse Ardennen ligt een gebied, een stuk bos omsingeld door een groot hek. Een hek waar je, je niet overheen kan krijgen.
    En in dat bos..
    Daar schuilen de monsters die je niet tegenkomen wil..

    Een groep tieners gaat met hun leraren op kamp in de Ardennen.
    Het leek ze super leuk om een keer met zijn allen daar te gaan kamperen, lekker primitief!
    Met tenten op hun rug en hun koffers achter zich aan slepend gaan ze door de bossen, opzoek naar een perfecte plek om hun kamp op te zetten.
    Als ze een plek hebben gevonden slaan ze al snel hun kamp op.
    Het lijkt de perfecte plek: Beschutting, geen gras maar een goede harde ondergrond voor de tenten.
    Maar niets lijkt minder waar..
    Ze zijn terecht gekomen in het gebied met het hek erom heen. De eerste nacht is rustig.. Maar al snel komen ze achter het bestaan van de monsters..
    De monsters waarvan iedereen zei dat ze niet bestonden..
    Maar ze bestaan zeker wel.
    Ze zijn opgesloten in dat gebied. Het hek is echter van buiten af niet zichtbaar en je kan er door heen. Maar als je er eenmaal binnen in zit, dan kun je er niet meer uit..

    Rollen
    Leerlingen
    -Mohammed Omar Idrissi - Monticia
    -Bae Shin Wen - xLastkiss
    -Hayden Munro Walsh - Trenzalore
    -Joshua Nick Walsh- Trenzalore
    -Jeremy 'Jer' Oliver Johnson - Roww
    -Daniel Hale - Appelboompje

    -Alison Holly Fields - Appelboompje
    -Denise Meredith Park - Roww
    -Andrea Marin Jones - Tomlinsonz
    -Viola Frost - Roronoa
    -Lily Stone - Appelboompje
    -Victoire Lizzy Barton - xLastkiss
    -Jennifer Amanda Oakley - Raccoon
    -Avahlynn 'Avah' Chiara Melain - Faisean

    Leraren
    -David Marc Michaelson - Roww
    -Aubrey Amelia Powell - Trenzalore

    Monsters/Mythische wezens
    -Stefan Salvatore - Appelboompje
    -Damon Salvatore - xLastkiss
    -Michael Alexander Rodrigues - Raccoon
    -Larvior Phoenix - LyraPhoenix
    -Finnian Thomas Sheeran - Raccoon

    -Aishlinn Melody Waters - Roww
    -Katherine "Kath" Bella Romano - Monticia
    -Camille Hekate Regana - Go
    -Phoebe Juliette Grey - Tomlinsonz
    -Aurélie Cyrielle Celian - Faisean
    -Athene Maeve Thomson - Europe


    *Regels
    -Max. Vier personages per persoon
    -Min. 5 regels per post er is geen Max.
    -Geen perfectie
    -Geen ruzie, tenzij het in de RPG zelf is
    -Alleen Appelboompje en ik(Roww) maken de nieuwe topics aan
    -Als je een al bestaand persoon voor je personage gebruikt dan graag gebruik maken van Faceclaimen
    -18+ Toegestaan
    -Reservaties blijven twee dagen staan, tenzij je een goede reden hebt langer te wachten
    -Als je zonder reden langer dan vier dagen afwezig bent word je personage gewist en is er plek voor nieuwe personages
    -Graag eerst reserveren
    -Pas mee doen in het RPG als je personage goed gekeurt is door Appelboompje of Mij
    -Monsters kunnen een 'perfect' uiterlijk hebben, maar het innerlijk is echter nooit perfect, denk hier aan (:
    -Vermoorden mag, maar dat wel met goedkeuring van degene van wie het personage is
    -Ook verwondingen niet aanrichten zonder goedkeuring van de ander
    -Naamverandering graag aangeven in het Topic
    -Off-Topic in het Praattopic

    Topics



    Het bos
    O1
    O2

    Hutten Mytische wezens
    O1
    O2
    O3
    O4
    O5
    O6 Aishlinn,

    Het meer van de Meermensen
    O1
    O2
    O3

    Plekken in het bos
    O1
    O2
    O3

    Het Kamp
    O1
    O2


    Dag 1
    Het is avond. De maan staat op zijn hoogste punt en de groep leerlingen zit aan het kampvuur.
    Aishlinn heeft Vervain in het kampvuur gestopt, waardoor alle Vampiers die de rook van het vuur op zich krijgen pijnlijke brandende huid, ogen en luchtwegen krijgen. Als de leerlingen van het door het vuur geroosterde voedsel eten krijgen ze de Vervain ook binnen.. Maar er zijn altijd mensen bij die niet willen eten..
    Michael veranderd in een weerwolf waardoor de groep mensen zijn gejank zouden kunnen horen..


    [ bericht aangepast op 18 aug 2013 - 20:01 ]


    Little do you know

    ik ga viola kidnappen :D
    hihi heb 3 studenten xD


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Katherine Bella Romano || Vampire

    'Ja, ze moeten er zo ongeveer wel zijn denk ik' zegt Athene en een brede, sluwe grijns verschijnt op mijn gezicht. 'Dan moeten we ze vannacht maar even een bezoekje brengen, niet?' grijns ik. 'Nee hoor, niet iedereen heeft dit meer verlaten.' hoor ik opeens en ik kijk naar het meer om Larvior te zien. 'Dat is dan jammer. Ik heb geen honger momenteel.' mompel ik. Ja dag, ik was niet tegen iedereen zo aardig. Ik heb een reputatie. Als vampier heb je al een stapje voor bij mij, maar dat kan je ook makkelijk verpesten. En sommigen hier zijn een uitzondering, zoals Athene. 'Dag meiden, en jongen,' zegt hij vervolgens. 'Dag maaltijd als ik door mijn voorraad en mensen ben.' grijns ik.


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Finnian Thomas Sheeran ||Vampire

    'Finn.. Ik vroeg me al af waar je was, aangezien je me normaal ook opzoekt.' zei Katherine ,nadat ze even omgekeken had. "Ja ,weet ik ,maar vandaag wist ik niet waar zoeken."zei ik schouder ophalend ,het was niet helemaal gelogen ,ik wist soms niet waar ik moest zoeken ,maar eigenlijk had ik er vandaag ook geen zin in. 'Volgens Athene komt er over een paar minuten een nieuwe groep slachtoffertjes, en de zee-diva's hebben het meer verlaten, blijkbaar.'antwoorde ze dan op mijn vraag en Athene knikte 'Ja, ze moeten er zo ongeveer wel zijn denk ik' zei ze. "Ah eindelijk ,iets wat voor actie kan zorgen."zei ik vrolijk. 'Dan moeten we ze vannacht maar even een bezoekje brengen, niet?'zei Katherine grijnzend en ik grijnsde ook even kort. 'Nee hoor, niet iedereen heeft dit meer verlaten.' hoorde ik een mannelijke stem ,wat me naar de waterrand deed kijken. 'Dat is dan jammer. Ik heb geen honger momenteel.'mompelde ze. 'Dag meiden, en jongen,' zei hij ,ik had hem wel al vaker gezien ,maar zijn naam ontglipte me even. En waarschijnlijk kende hij mij ook niet ondanks dat ik al 2 jaar vampier ben. Nouja ,het eerste jaar heb ik me vooral verscholen en pas een tijdje geleden heb ik het toch aanvaard en verschuilde ik me niet meer. "Hoi."zeg ik tegen hem 'Dag maaltijd als ik door mijn voorraad en mensen ben.'grijnsde Katherine dan.Ze kon zich echt als een bitch gedragen ,daarom heeft ze ook de titel van Bitch of the Woods ,maar ik zei er nooit iets van ,ik wilde namelijk niet buitengesloten worden.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2013 - 19:51 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Daniel Hale student
    Het lopen was ik inmiddels een beetje zat, en de mensen om me heen begonnen vervelend te worden. Ze zeurden dat ze zere voeten hadden, en dat ze geen zin meer hadden. Ja jongens, klagen gaat je klachten niet oplossen hoor. Na een tijdje zegt Mohammed iets over een open plek en meneer Jones zegt dat we onze tenten op kunnen gaan zetten.
    Finally.
    Ook ik begin met mijn tent op te zetten, wat me eigenlijk verbazingwekkend makkelijk af gaat. Nou was het niet heel moeilijk als je het eenmaal maar door had.

    Alison Holy Fields student
    Mijn voeten deden pijn van het lange lopen en op mijn hand zat een vervelende muggenbult, die beesten moeten standaard altijd mij hebben, nooit een ander, altijd mij. Ik bind mijn lange, blonde haar opnieuw in een paardenstaart en kijk om me heen op de open plek die ze gevonden hadden om ons kamp op te slaan.
    Over 4 uurtjes zou de zon al onder zijn en moest mijn tent staan.. Opschieten dus, en ik begon snel ook aan mijn tent, tentdoek, stokken, alles compleet! Nu nog bouwen.. En hoe moest dat?

    Lily Stone student
    Het lopen duurde lang, veel te lang de muggen bleven om mijn oren zoemen, ik moest uitkijken waar ik liep en mijn voeten deden langzaam aan pijn. "Oké jongens! Nog even door lopen! We moeten ons kamp op hebben staan voor het donker word! Een tent opzetten en vuur maken in het donker is niet te doen! Dus kijk goed om je heen om een goede open plek te vinden!" Ja ja ja, dat snappen wij ook wel...
    Mohammed zegt iets over een plek en ik zie meneer Jones het goedkeuren.
    Ik zie Viola aanstalten maken om er heen te gaan en dan toch terugkrabbelen en grinnik waarna ik naar haar toe loop. "Toch niet zo zeker dat je als eerste wil gaan? Wat moet daar wel niet allemaal zitten? En in het bos er omheen? bah.." Ik moest er niet aan denken, straks werd ik morgen ochtend wakker met een muis voor mijn neus..

    Stefan Salvatore vampier
    Door het bos heen lopend opzoek naar iets te eten hoor ik verderop stemmen, die kende ik maar al te goed en ik besluit dat mijn voedsel wel heel even kon wachten en begin de richting van het meer op te lopen waar ik onderandere Katherine en nog wat anderen zag staan en zitten.
    "Dus hier zijn ze allemaal, ik begon te bijna zorgen te maken." Ik hoor Katherine iets zeggen over; 'Dag maaltijd als ik door mijn voorraad en mensen ben.' en kijk tegen wie ze het heeft, het zal me ook wat en ik grinnik. "Wat aardiger mag ook Katherine" terwijl ik dichter naar de groep toe loop.
    "Is er nog nieuws?"

    [ bericht aangepast op 11 aug 2013 - 19:48 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    [Wauw, er komen steeds meer mensen, haha]

    Athene Maeve Thomson - Witch.
    'Dan moeten we vannacht maar even een bezoekje brengen, niet?' grijnst Katherine. 'Jep' zeg ik ook grijnzend tegen haar. "Ah eindelijk ,iets wat voor actie kan zorgen.' zegt Finn als ik mijn bevestiging heb gegeven. 'Nee hoor, niet iedereen heeft dit meer verlaten.' hoor ik oppeens een mannenstem zeggen. Ik draai me om om te kijken wie het is en ik zie dat het een meerman is. 'Dat is dan jammer. Ik heb geen honger momenteel.' hoor ik Katherine mompelen. Ik moet even lachen. 'Dag meiden, en jongen' zegt Larvior. 'Dag maaltijd als ik honger heb' zegt Katherine tegen hem. Ik grijns weer even. Wat is Kath toch weer aardig. 'Wat aardiger mag ook hoor Katherine' hoor ik Stefan zeggen terwijl hij ook dichterbij komt. Jahoor, nog een vampier. ´Is er nog nieuws?' vraagt hij als hij bij ons is. 'Ja, er is een groep mensen gearriveerd, maar als hun bloed op is, jullie krijgen mijne niet' zeg ik tegen hem.


    That is a perfect copy of reality.

    Avahlynn 'Avah' Chiara Melain ll Student(Wie voor Avah? En wie voor Aurélie?)

    Geiriteerd sla ik de mug dood die me zo juist wou prikken. Waarschijnlijk had die mug me toch al geprikt want het eerste wat ik moest doen toen ik mijn rugzak om mij rug deed was mijn arm krabben. ''Kut muggen'' mompelde ik. Standaar keek ik richting de leraar toen hij zijn praatje begon te houden. Ik haalde mijn schouders op. Als het goed is moest de tent opzetten gewoon lukken. Ik heb niks voor niks thuis nog geoefend. Dat ging ik natuurlijk niet rondzuigenbazuinigen want hier werd ik als het meisje met de grote mond gezien en volgens mij weten ze überhaupt niet eens dat ik tenten op kan zetten. Ik begon de stokken in de grond te zetten. Het was niet heel moeilijk en ging eigenlijk gewoon heel makelijk. Tevreden kijk ik naar mijn paarse tent die ik net heb opgezet. Met mijn voeten duw ik mijn tassen naar binnnen. Ik keek even rond. Ik was een van de enige die klaar was.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Katherine Bella Romano

    "Dus hier zijn ze allemaal, ik begon te bijna zorgen te maken." hoor ik een bekende stem en grijnzend draai ik me om. 'Salvatore... Ik miste je al.' grijns ik. "Wat aardiger mag ook Katherine" zei hij vervolgens, wat natuurlijk over mijn zeemaaltijd ging. 'Oh, het mag? Dat is aardig.' grijns ik. "Is er nog nieuws?" vroeg hij. 'Groep nieuwe slachtoffers, meer niet.' zeg ik. 'Ja, er is een groep mensen gearriveerd, maar als hun bloed op is, jullie krijgen mijne niet' zegt Athene op haar beurt. 'Geen zorgen Athene, jij behoort wel tot de laatste in dit bos waarbij ik dat doe.' grijns ik. Ik kijk even om me heen. 'Grote groep dit, zou bijna denken dat het een mini feestje is. Alhoewel, om het een echt feestje te laten worden heb ik Damon nodig met zijn alcohol.' mompel ik.


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    [Moet even afwassen voor mijn ma thuis komt. Ben terug over ong.10 minuten.]


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Michael Alexander Rodrigues ||Weerwolf

    "Hehe, eindelijk gezelschap!'' hoorde ik iemand zeggen ,waardoor ik opkijk. Het was Aishlinn ,die nu naast me was komen zitten. "Hoi ,verveelde je ,je misschien? "vroeg ik haar met een kleine grijns rond mijn lippen. Ik kende haar al lang ,van in mijn kindertijd denk ik. Aan de andere kant van de water oever leek het net een vergadering van mensen ,ik was best nieuwsgierig over wat ze het hadden ,maar ik had geen zin om naar de drukte toe te gaan.
    "Is er iets gaande misschien?"vroeg ik haar en knik dan even naar de overkant. "Het lijkt net een bende roddeltantes."mompel ik.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Aurélie Cyrielle Celian

    Ik glimlachte en zwom verder. Ik had net een dolfijn eten gegeven. Ik haalde mijn hand even door mijn bruin met highlight's gekruld haar. Ik nam vaart naar de oever. Ik had een slecht voorgevoel en meestal als ik dat heb gebeurt er iets slechts in het bos. Uitgeput kom ik bovenwater. Met opgetrokken wenkbrauwen keek ik vooruit. Ze zaten daar met een stuk of 6 mensen op een kluitje. ''Hallo'' glimlach ik terwijl ik de oever op klom. ''Minifeestje'' met opgetrokken wenkbrauwen keek ik iedereen aan. Het zag er wel gezellig uit. Het viel me op dat er nog al veel vampieren waren. Het was nogal makelijk op te merken als ze hoektanden hadden.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Viola frost || Student

    Ik hoor gegrinnik achter me "Toch niet zo zeker dat je als eerste wil gaan? Wat moet daar wel niet allemaal zitten? En in het bos er omheen? bah..", Ik kijk eerst achterom om te dat Lily tegen me praat "inderdaad, ik hoop maar dat er geen beesten rond zullen kruipen als we slapen" zeg
    ik terwijl ik nu naar de grond kijk om ervoor te zorgen dat ik niet ergens in stap en mijn schoenen verpest.
    ik draai me weer eventjes om naar Lily, "wie weet zitten er hier ook monsters die ons zullen proberen te verslinden" zeg ik terwijl ik het probeer eng te laten klinken maar ik kan het niet helpen om er zelf om te lachen. Er zullen vast wel een paar beestjes rondlopen maar spoken? nee dat vast niet zeg ik in mezelf.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2013 - 20:19 ]


    You can't not look cool with a crossbow.

    Larvior Phoenix// Meerman

    Goh nog meer mensen, zelfs het nieuws over dat er een groep mensen waren, deed mijn ogen al glinsteren. Ik was zo nieuwschierig wat voor een mensen het zouden zijn. Eindelijk eens pret, ik werd het meer toch al zat. Ik keek de groep eens rond die druk in gesprek waren, besloot ik maar om me uit het water te hijsen en wachtte tot mijn staart verdwenen was. Nu ik hoorde wat Katherine te zeggen had, was ik erg op mijn hoede. 'Zeg Katherine, je mag blij zijn dat ik je niet meeneem naar de bodem van dit meer,' treiterde ik tegen haar, maar ik liet me gelijk over naar de groep zelf. 'Hebben jullie kunnen zien hoe die mensen eruit zien?' Vroeg ik in het algemeen.
    Ik werd steeds nieuwschieriger wat ze te vertellen zouden.


    Vampire + Servant = Servamp

    Katherine Bella Romano

    'Zeg Katherine, je mag blij zijn dat ik je niet meeneem naar de bodem van dit meer,' treiterde Larvoir die nu op het land was geklommen. Ik kijk hem dodelijk aan, 'je weet dat je veel slapper bent dan mij. Maar probeer het en ik ruk je ledematen er een voor een af en wurg je vervolgens met je eigen darmen.' sis ik dreigend. Wetend dat ik altijd intimiderend over kom. Ik haal mijn haar uit de staart en sla het over mijn schouder. Larvoir vind ik soms echt dom, hij weet dat hij bij het slapste soort hoort. En om dan te gaan dreigen bij iemand van de tweede rang? Niet heel slim, als je het mij vraagt. Ik kijk weer terug naar de rest. ''Hallo. Minifeestje'' hoor ik opeens maar ik doe de moeite niet eens om me om te draaien. 'Jup.. En straks is het waarschijnlijk een groot feestje.' zeg ik.


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    [-Nvm-
    En Natalie, ik kom er nu net achter dat hij niet Jones heette maar Michaelson :')
    Damn ik ben echt vergeetachtig x'D
    Dan houd ik het maar weer bij Michaelson, dat scheelt aanpaswerk :'D]

    Denise Meredith Park || Student
    Als ik na een tijdje mijn beide tenten heb opgezet en aanelkaar geritst heb ga ik voor mijn tent mijn luchtbed opblazen, een twee persoons luchtbed duurt aardig lang.. Maar gelukkig heb ik een elektrische pomp bij me! Lang leve mijn vader die altijd praktische dingen heeft. Het ding werkt op zonne-energie en aangezien het heerlijk zonnig is doet hij het goed.
    "Oké dan!" roep ik vrolijk als mijn luchtbed aan de elektrische pomp zit en ik wacht tot hij is opgeladen. Uit mijn koffer met wieltjes, die ik had mee genomen, haal ik een slaapzak en kussen. De slaapzak rits ik helemaal open aangezien ik er neit tegen kan in een slaapzak te slapen en deze leg ik alvast op het luchtbed
    die ik inmiddels in mijn tent heb gelegd en ik ga voor mijn tent zitten.

    David Marc Michaelson || Leraar
    Ik kijk om me heen en zie dat niemand zich meld om met me mee te gaan om hout te sprokkelen. Een diepe zucht rolt over mijn lippen.
    "Is er dan niemand bereid me te helpen met hout voor een kampvuur?" roep ik naar de groep "Zonder kampvuur geen eten, en ook geen gezelligheid! Als er geen kamvuur is voor het donker is gaan we allemaal meteen als het donker is de tenten in!" vervolg ik dan.
    Ik zucht nogmaals en kijk het bos in, misschien moet ik dan maar alleen. Maar dan zal het langer duren voor ik een kamvuur heb dat groot genoeg is om iedereen te voorzien van warmte en om te zorgen dat we geen last van muggen zullen krijgen. Want als ik de heldere lucht zo zie denk ik dat het vanavond erg snel zal afkoelen..

    Aishlinn Melody Waters || Mermaid
    "Hoi ,verveelde je ,je misschien?" zegt Michael als hij me opmerkt.
    Ik lach sarcastisch "Erg grappig Michael"zeg ik hoofdschuddend "En ja, ik verveelde me dood" ga ik zuchtend verder waarna ik achterover ga liggen met mijn handen onder mijn hoofd gevouwen.
    "Is er iets gaande misschien?" vraagt hij terwijl hij een knikje naar de overkant "Het lijkt net een bende roddeltantes." gaat hij verder.
    "Ik denk dat er weer mensen zijn, dat is altijd zo.. Zijn er mensen, dan komt iedereen bijeen om plannen te smeden" zeg ik schouderophalend. Ik doe wat ik zelf wil, ik doe nooit mee met hun plannen. Zo ben ik niet, alleen wat ik zelf leuk vind doe ik. Ik doe niet met de rest mee om hun een plezier te doen.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2013 - 20:48 ]


    Little do you know

    Stefan Salvatore

    Nog voor ik mijn zinnen gezegt had was ik al begroet door Katherine, "Salvatore... ik miste je al." Ik grijns, na mijn opmerking over het wat aardiger zijn krijg ik natuurlijk direct mijn antwoord terug. "Oh, het mag? Dat is aardig." Ik grinnik, "Ik durf jou niet te vertellen wat je Moet doen Katherine, jou niet." Mijn vraag over het nieuws word door zowel Katherine als Athene direct beantwoord met dat er een nieuwe groep mensen is, waarbij Athene toevoegd dat zodra hun bloed op is, we het hare niet krijgen.
    'Grote groep dit, zou bijna denken dat het een mini feestje is. Alhoewel, om het een echt feestje te laten worden heb ik Damon nodig met zijn alcohol.' mompeld Katherine en ik grinnik.
    "Is een Salvatore niet genoeg voor je? Ik voel me bijna beledigd."

    Lily Stone
    "Inderdaad, ik hoop maar dat er geen beesten rond zullen kruipen als we slapen. wie weet zitten er hier ook monsters die ons zullen proberen te verslinden" zegt ze mt een enge toon waarna ze in de lach schiet. Ik begin zelf ook te lachen en kijk nogmaals om me heen.. "ongedierte is voor mij al erg genoeg.."


    Allison Holly Fields
    Ik kijk nog maals naar mijn tent en doe nogmaals een poging om het ding op te zetten maar het komt opnieuw in de knoop te zitten dus ik haal hem ook voor de zoveelste keer maar weer uit elkaar... Wie ga ik hulp vragen...En ik kijk in het rond. Die dus. "Jeeremyyy!" roep ik wat harder "Kun je me helpen?" vraag ik daarna op normaal geluidsniveau met een grijns.

    Daniel Hale
    "Is er dan niemand bereid me te helpen met hout voor een kampvuur? Zonder kampvuur geen eten, en ook geen gezelligheid! Als er geen kamvuur is voor het donker is gaan we allemaal meteen als het donker is de tenten in!" Ik grinnik, mijn tent stond al dus ik besloot dat ik me net zo goed kon op offeren. "Ik help wel" en ik loop naar hem toe.
    "Mijn tent staat toch al."

    [ bericht aangepast op 11 aug 2013 - 20:38 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign