• Ergens in tussen de Belgische en de Franse Ardennen ligt een gebied, een stuk bos omsingeld door een groot hek. Een hek waar je, je niet overheen kan krijgen.
    En in dat bos..
    Daar schuilen de monsters die je niet tegenkomen wil..

    Een groep tieners gaat met hun leraren op kamp in de Ardennen.
    Het leek ze super leuk om een keer met zijn allen daar te gaan kamperen, lekker primitief!
    Met tenten op hun rug en hun koffers achter zich aan slepend gaan ze door de bossen, opzoek naar een perfecte plek om hun kamp op te zetten.
    Als ze een plek hebben gevonden slaan ze al snel hun kamp op.
    Het lijkt de perfecte plek: Beschutting, geen gras maar een goede harde ondergrond voor de tenten.
    Maar niets lijkt minder waar..
    Ze zijn terecht gekomen in het gebied met het hek erom heen. De eerste nacht is rustig.. Maar al snel komen ze achter het bestaan van de monsters..
    De monsters waarvan iedereen zei dat ze niet bestonden..
    Maar ze bestaan zeker wel.
    Ze zijn opgesloten in dat gebied. Het hek is echter van buiten af niet zichtbaar en je kan er door heen. Maar als je er eenmaal binnen in zit, dan kun je er niet meer uit..

    Rollen
    Leerlingen
    -Mohammed Omar Idrissi - Monticia
    -Bae Shin Wen - xLastkiss
    -Hayden Munro Walsh - Trenzalore
    -Joshua Nick Walsh- Trenzalore
    -Jeremy 'Jer' Oliver Johnson - Roww
    -Daniel Hale - Appelboompje

    -Alison Holly Fields - Appelboompje
    -Denise Meredith Park - Roww
    -Andrea Marin Jones - Tomlinsonz
    -Viola Frost - Roronoa
    -Lily Stone - Appelboompje
    -Victoire Lizzy Barton - xLastkiss
    -Jennifer Amanda Oakley - Raccoon
    -Avahlynn 'Avah' Chiara Melain - Faisean

    Leraren
    -David Marc Michaelson - Roww
    -Aubrey Amelia Powell - Trenzalore

    Monsters/Mythische wezens
    -Stefan Salvatore - Appelboompje
    -Damon Salvatore - xLastkiss
    -Michael Alexander Rodrigues - Raccoon
    -Larvior Phoenix - LyraPhoenix
    -Finnian Thomas Sheeran - Raccoon

    -Aishlinn Melody Waters - Roww
    -Katherine "Kath" Bella Romano - Monticia
    -Camille Hekate Regana - Go
    -Phoebe Juliette Grey - Tomlinsonz
    -Aurélie Cyrielle Celian - Faisean
    -Athene Maeve Thomson - Europe


    *Regels
    -Max. Vier personages per persoon
    -Min. 5 regels per post er is geen Max.
    -Geen perfectie
    -Geen ruzie, tenzij het in de RPG zelf is
    -Alleen Appelboompje en ik(Roww) maken de nieuwe topics aan
    -Als je een al bestaand persoon voor je personage gebruikt dan graag gebruik maken van Faceclaimen
    -18+ Toegestaan
    -Reservaties blijven twee dagen staan, tenzij je een goede reden hebt langer te wachten
    -Als je zonder reden langer dan vier dagen afwezig bent word je personage gewist en is er plek voor nieuwe personages
    -Graag eerst reserveren
    -Pas mee doen in het RPG als je personage goed gekeurt is door Appelboompje of Mij
    -Monsters kunnen een 'perfect' uiterlijk hebben, maar het innerlijk is echter nooit perfect, denk hier aan (:
    -Vermoorden mag, maar dat wel met goedkeuring van degene van wie het personage is
    -Ook verwondingen niet aanrichten zonder goedkeuring van de ander
    -Naamverandering graag aangeven in het Topic
    -Off-Topic in het Praattopic

    Topics



    Het bos
    O1
    O2

    Hutten Mytische wezens
    O1
    O2
    O3
    O4
    O5
    O6 Aishlinn,

    Het meer van de Meermensen
    O1
    O2
    O3

    Plekken in het bos
    O1
    O2
    O3

    Het Kamp
    O1
    O2


    Dag 1
    Het is avond. De maan staat op zijn hoogste punt en de groep leerlingen zit aan het kampvuur.
    Aishlinn heeft Vervain in het kampvuur gestopt, waardoor alle Vampiers die de rook van het vuur op zich krijgen pijnlijke brandende huid, ogen en luchtwegen krijgen. Als de leerlingen van het door het vuur geroosterde voedsel eten krijgen ze de Vervain ook binnen.. Maar er zijn altijd mensen bij die niet willen eten..
    Michael veranderd in een weerwolf waardoor de groep mensen zijn gejank zouden kunnen horen..


    [ bericht aangepast op 18 aug 2013 - 20:01 ]


    Little do you know

    Finnian Thomas Sheeran ||Vampier

    We liepen verder door en na een tijdje zagen we gedaantes verschijnen. Het soortgenootje van Larvior en een andere jongen zaten in de stuiken en het meisje had een flesje water vast.De jongen keek me dodelijk aan ,waardoor ik een paar stappen achteruit zet en even om me heen kijk.
    Ik zag Katherine ,Stefan en Athene in de verte dus ik liep naar hun toe.
    "Volgens mij heb ik wat gemist."mompel ik en negeerde het feit dat mijn kleren nog nat waren. "Wat is er allemaal gebeurt?"vroeg ik ze dan. Ik hoopte dat ze nog geen mens hadden gevangen zonder mij.

    Michael Alexander Rodrigues ||Weerwolf

    "Eerst water!" siste ze ,om vervolgens geacteerd medelijden probeerde op te wekken bij de mensen. Een paar hadden haar opgemerkt en liepen naar haar toe ,pas als ze het flesje water uit de handen van een jongen trekt ,springt ze weer de bosjes in en ging ik naar haar toe. "Gelukkig ,gingen ze je niet achterna."mompel ik zacht tegen haar. Ik hoorde voetstappen deze richting opkomen ,waardoor ik opkeek. Larvoir en ,die vampier jongen ,kwamen onze kant opgelopen. 'Wat is er gebeurd?' riep hij en ik maakte een gebaar dat hij wat stiller moest zijn en de vampierknul zond ik een gemene blik toe ,waardoor hij wegliep. Maar goed ook ,want ik kon nu even geen vampier zien. "Katherine ,heeft dit gedaan."mompel ik

    Jennifer Amanda Oakley || Student
    Een meisje kwam uit de stuiken gestrompeld al kermend om water ,ze had een aantal bloederige wonden op haar armen en haar buik.
    "Dat was dat" zei Denise zacht ,Mo kwam onze kant opgelopen en vroeg ons wie dat was en ik haalde mijn schouders op. Meneer Michaelson had ons gezegd de andere mensen niet te vertrouwen. Ik bleef dus maar rustig zitten ,terwijl Denise en Mo naar het meisje toe gingen. Het was erg vaag ,want zodra ze het flesje water vast had ,vluchtte ze weg en keek ik fronsend die richting uit . Dat was echt vreemd.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Aishlinn Melody Waters || Mermaid
    Als ik weer in de bosjes ben komt Michael weer bij me staan.
    "Gelukkig ,gingen ze je niet achterna." mompelt hij tegen me. Niet veel later komt Larvior er ook bij staan en ik zie hoe er nog een jongen met hem mee loopt maar die haakt al snel af. Michael zegt tegen Larvior wat er gebeurde en ik haal het water uit het flesje waarna ik het over mijn bebloedde arm en buik giet. Het water heelt mijn wonden en het enige wat achterblijft is een beetje opgedroogd bloed, maar dat was ik er al snel af met het water.
    "Zo, geen littekens" zeg ik met een trotse glimlach op mijn gezicht "Ik ben nogsteeds mooi" vervolg ik grinnikend.


    Little do you know

    Larvior Phoenix
    Finnian liep langs me toen we dichter bij de andere kwamen.
    'Katherine heeft dit gedaan,' mompelde Michael. Ik trok een wenkbrauw op en keek vervolgens naar Aishlinn. 'Maar...Hoe...Hoe heeft ze dat geflikt,' stamelde ik. Het was dat ik niet veel met andere meerminnen had, maar ondanks vleef het wel een soortgenoot.
    Ik zag hoe Aishlinn het water uit het flesje over de bebloede plekken liep en zich langzaam heelde. 'En hebben de mensen jullie gezien?' Vroeg ik verder. Aan de ene kant moest ik me hier erbuiten laten, maar aan de andere kant.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2013 - 15:07 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Michael Alexander Rodrigues ||Weerwolf

    Aishlinn ,kieperde het water over haar wonden ,die meteen heelden.'Maar...Hoe...Hoe heeft ze dat geflikt,'stamelde hij en ik keek even achter me. "Zie je die omvergevallen boom? Die heeft ze op ons laten vallen ,ik heb hem nog kunnen ontwijken."mompel ik dan. "Zo, geen littekens" zei ze met een trotse glimlach "Ik ben nogsteeds mooi" grinnikte ze dan. 'En hebben de mensen jullie gezien?' vroeg hij dan en ik knikte. "Een paar ,ze hebben alleen Aishlinn gezien en ze heeft het flesje dan ,geleend?"het kwam er meer vragend uit ,maar stelen ,zou ik het ook niet echt noemen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Aishlinn Melody Waters || Mermaid
    "Zie je die omvergevallen boom? Die heeft ze op ons laten vallen ,ik heb hem nog kunnen ontwijken." legt Michael aan Larvior aan.
    "Tis een bitch, ze denkt alleen maar aan zichzelf.. egoïstisch kreng" zeg ik zuchtend.
    Als Larvior dan vraagt of de mensen ons gezien hebben zegt Michael: "Een paar ,ze hebben alleen Aishlinn gezien en ze heeft het flesje dan ,geleend?"
    "Ik heb het geleend ja" mompel ik waarna ik het lege flesje aan mijn broekje knoop met een stuk touw "Kan nog wel eens vanpas komen" vervolg ik dan, aangezien we dit soort dingen niet hebben hier.. Zo kan ik altijd water bij me dragen zodat ik mezelf en andere meerminnen altijd kan helpen met wonden..


    Over een half uur ben ik weg, dan ben ik er pas weer om half negen/negen uur.


    Little do you know

    Larvior Phoenix//Meerman
    "Zie je die omvergevallen boom? Die heeft ze op ons laten vallen ,ik heb hem nog kunnen ontwijken." legt Michael aan mij uit.
    Ik keek woedend naar de plek waar de boom omgevallen was. Hoe konde ze.
    "Tis een bitch, ze denkt alleen maar aan zichzelf.. egoïstisch kreng" zeg Aishlinn zuchtend. Ze knoopte het flesje aan haar broek vast met een stuk touw.
    Ik probeerde mijn woedde te kalmeren, want wat ik daarnet dacht, was dat ik me er hierbuiten moest laten.
    'En denk je dat die mensen, achter ons aan komen?' Vroeg ik aan Michael. 'En ik denk dat we hier nog niet klaar zijn, en vooral met Katherine niet.'


    Vampire + Servant = Servamp

    Yakatchi is nu Roronoa ^^


    You can't not look cool with a crossbow.

    Michael Alexander Rodrigues ||Weerwolf

    "Tis een bitch, ze denkt alleen maar aan zichzelf.. egoïstisch kreng"zei Aishlinn en ik knikte even. "Inderdaad."mompelde ik. Ik weet dat deze strijd nog niet over is,maar dat die pas begint. "Ik heb het geleend ja" mompelde ze ,terwijl ze het flesje aan haar broek knoopte "Kan nog wel eens vanpas komen" vervolgde ze verder,voor haar kon het inderdaad handig zijn en voor Larvoir ook. 'En denk je dat die mensen, achter ons aan komen?' Vroeg hij me en ik schudde mijn hoofd."Volgens mij niet ,. 'En ik denk dat we hier nog niet klaar zijn, en vooral met Katherine niet.'zei hij en ik knikte even. "Maar pas als zij weer iets doet ,moeten we terug vechten."mompel ik dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Aishlinn Melody Waters || Mermaid
    ''En denk je dat die mensen, achter ons aan komen?" vraagt Larvior, Michael schud zijn hoofd hierop "Volgens mij niet"
    ''En ik denk dat we hier nog niet klaar zijn, en vooral met Katherine niet.'' vervolgt Larvior dan.
    "Ik denk dat als die oudere mens achter mijn verschijning komt dat ze wel achter ons aan komen.." zeg ik zuchtend, ik voel me soms zo dom.. Maar ik ben gewoon te ijdel..
    "Maar pas als zij weer iets doet ,moeten we terug vechten." mompelt Michael.
    "Ja, maar het vreselijke is-is dat we haar en dat heksje van der toch niet aan kunnen" mompel ik zuchtend "Maar.." ik kijk de twee triomfantelijk aan "kruiden" fluister ik zo zacht dat alleen Michael en Larvior het kunnen horen "Vervain, net zoals Wolfswortel giftig is voor jou.. maar ik weet waar het groeit" zeg ik met een triomfantelijke glimlach die mijn lippen siert. Ik kan best slim zijn voor een mooi meisje.
    "Met die kruiden kunnen we haar zwak krijgen" vervolg ik met een glimlach.


    Little do you know

    Larvior Phoenix//Meerman
    Maar pas als zij weer iets doet ,moeten we terug vechten." mompelt Michael.
    "Ja, maar het vreselijke is-is dat we haar en dat heksje van der toch niet aan kunnen" mompeld Aishlinn zuchtend "Maar.." Ze kijkt ons triomfantelijk aan "kruiden" fluister ze zo zacht dat alleen Michael en ik het kunnen horen. Ik begon zachtjes te grinniken. "Vervain, net zoals Wolfswortel giftig is voor jou.. maar ik weet waar het groeit" gaat Aishlinn verder. Eindelijk kregen de meerminnen en weerwolven de kans om wat hogerop te komen.
    "Met die kruiden kunnen we haar zwak krijgen.' Ik keek haar nu geschrokken aan. 'Maar we doen het alleen om haar tegen te houden? Vroeg ik. Ik was niet zo tegen het doden van mensen. 'En ik ken de perfecte persoon die hun even op afstand kan houden,' zei ik en wees naar Finnian. 'Maar als jullie het toedienen, dan zorg ik wel voor afleiding.'


    Vampire + Servant = Servamp

    Michael Alexander Rodrigues ||Weerwolf

    "Ik denk dat als die oudere mens achter mijn verschijning komt dat ze wel achter ons aan komen.."zei ze zuchtend en ik knikte even zachtjes. "Maar.." begon ze ,en keek ons Triomfantelijk aan ,waardoor ze me wel nieuwsgierig maakte. "kruiden"fluisterde ze zacht ,Larvoir begon te grinniken en ik glimlachte even."Vervain, net zoals Wolfswortel giftig is voor jou.. maar ik weet waar het groeit" zei ze en ik knikte even. "Met die kruiden kunnen we haar zwak krijgen.' zei ze vervolgens en Larvoir keek haar geschrokken aan ,hij had haar vast liever dood. 'En ik ken de perfecte persoon die hun even op afstand kan houden,'zei hij en wees dan naar dat vampiertje. "Dus jij witl een vampier vragen ,om zijn soortgenoot soort van uit te schakelen?"vroeg ik ongelovig en haalde een wenkbrauw op. 'Maar als jullie het toedienen, dan zorg ik wel voor afleiding.' zei hij en ik knikte even en keek dan naar Aishlinn. "Kom we gaan dat kruid zoeken."zeg ik zacht,waarna ik opsta en voorzichtig de bosjes uitga.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Aishlinn Melody Waters || Mermaid
    ''Maar we doen het alleen om haar tegen te houden?" vraagt Larvior dan. Ik schud mijn hoofd maar laat hem en Michael eerst uitpraten.
    ''En ik ken de perfecte persoon die hun even op afstand kan houden" vervolgt Larvior waarna hij naar die vampier wijst.
    "Dus jij witl een vampier vragen ,om zijn soortgenoot soort van uit te schakelen?" zegt Michael dan ongelovig terwijl hij een wenkbrauw omhoog doet.
    ''Maar als jullie het toedienen, dan zorg ik wel voor afleiding.'' zegt Larvior dan weer.
    Michael stelt voor het kruid te vinden en ik knik instemmend.
    "Maar om het kruid aan Katherine te voeren is niet slim. We moeten die oude vinden, zorgen dat hij zijn leerlingen Vervain voert, en zichzelf natuurlijk ook. Zo zijn ze zo'n beetje veilig.. tenminste, als de vampiers ze gebrobeerd hebben.. we kunnen ook een kring Vervain om het kamp gooien, dat ze er niet overheen kunnen.. En als we er niet voor kunnen zorgen dat die mensen het drinken zorgen we wel dat het in hun drinken komt" zeg ik zacht. Ik loop voorop richting de waterval, daar staat de grootste hoeveelheid Vervain..


    Little do you know

    Larvior Phoenix//Meerman
    'Dus jij wilt een vampier vragen, om zijn soortgenoot soort van uit te schakenen? Zei Michael ongelovig. Ik haalde mijn schouders op. 'Het was maar een voorstel, ik wil haar ook wel op afstand houden, en dat jullie de kruid halen.
    En ikdenk dat het uren gaat duren om Vervain om het kamp te gaan verspreiden, dus ik denk dat die andere ideen wel zouden werken.' Ik moest ze bijhouden.
    'Ik heb wel eens over die plant gehoord, maar waar was het te vinden?' Vroeg ik aan Aishlinn.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2013 - 22:50 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    [shite, hi, kan iemand like, een samenvatting geven?]


    And right from that moment, you took my breath away.

    [Iemand voor Aurélie of Avah\]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,