• Ergens in tussen de Belgische en de Franse Ardennen ligt een gebied, een stuk bos omsingeld door een groot hek. Een hek waar je, je niet overheen kan krijgen.
    En in dat bos..
    Daar schuilen de monsters die je niet tegenkomen wil..

    Een groep tieners gaat met hun leraren op kamp in de Ardennen.
    Het leek ze super leuk om een keer met zijn allen daar te gaan kamperen, lekker primitief!
    Met tenten op hun rug en hun koffers achter zich aan slepend gaan ze door de bossen, opzoek naar een perfecte plek om hun kamp op te zetten.
    Als ze een plek hebben gevonden slaan ze al snel hun kamp op.
    Het lijkt de perfecte plek: Beschutting, geen gras maar een goede harde ondergrond voor de tenten.
    Maar niets lijkt minder waar..
    Ze zijn terecht gekomen in het gebied met het hek erom heen. De eerste nacht is rustig.. Maar al snel komen ze achter het bestaan van de monsters..
    De monsters waarvan iedereen zei dat ze niet bestonden..
    Maar ze bestaan zeker wel.
    Ze zijn opgesloten in dat gebied. Het hek is echter van buiten af niet zichtbaar en je kan er door heen. Maar als je er eenmaal binnen in zit, dan kun je er niet meer uit..

    Rollen
    Leerlingen
    -Mohammed Omar Idrissi - Monticia
    -Bae Shin Wen - xLastkiss
    -Hayden Munro Walsh - Trenzalore
    -Joshua Nick Walsh- Trenzalore
    -Jeremy 'Jer' Oliver Johnson - Roww
    -Daniel Hale - Appelboompje

    -Alison Holly Fields - Appelboompje
    -Denise Meredith Park - Roww
    -Andrea Marin Jones - Tomlinsonz
    -Viola Frost - Roronoa
    -Lily Stone - Appelboompje
    -Victoire Lizzy Barton - xLastkiss
    -Jennifer Amanda Oakley - Raccoon
    -Avahlynn 'Avah' Chiara Melain - Faisean

    Leraren
    -David Marc Michaelson - Roww
    -Aubrey Amelia Powell - Trenzalore

    Monsters/Mythische wezens
    -Stefan Salvatore - Appelboompje
    -Damon Salvatore - xLastkiss
    -Michael Alexander Rodrigues - Raccoon
    -Larvior Phoenix - LyraPhoenix
    -Finnian Thomas Sheeran - Raccoon

    -Aishlinn Melody Waters - Roww
    -Katherine "Kath" Bella Romano - Monticia
    -Camille Hekate Regana - Go
    -Phoebe Juliette Grey - Tomlinsonz
    -Aurélie Cyrielle Celian - Faisean
    -Athene Maeve Thomson - Europe


    *Regels
    -Max. Vier personages per persoon
    -Min. 5 regels per post er is geen Max.
    -Geen perfectie
    -Geen ruzie, tenzij het in de RPG zelf is
    -Alleen Appelboompje en ik(Roww) maken de nieuwe topics aan
    -Als je een al bestaand persoon voor je personage gebruikt dan graag gebruik maken van Faceclaimen
    -18+ Toegestaan
    -Reservaties blijven twee dagen staan, tenzij je een goede reden hebt langer te wachten
    -Als je zonder reden langer dan vier dagen afwezig bent word je personage gewist en is er plek voor nieuwe personages
    -Graag eerst reserveren
    -Pas mee doen in het RPG als je personage goed gekeurt is door Appelboompje of Mij
    -Monsters kunnen een 'perfect' uiterlijk hebben, maar het innerlijk is echter nooit perfect, denk hier aan (:
    -Vermoorden mag, maar dat wel met goedkeuring van degene van wie het personage is
    -Ook verwondingen niet aanrichten zonder goedkeuring van de ander
    -Naamverandering graag aangeven in het Topic
    -Off-Topic in het Praattopic

    Topics



    Het bos
    O1
    O2

    Hutten Mytische wezens
    O1
    O2
    O3
    O4
    O5
    O6 Aishlinn,

    Het meer van de Meermensen
    O1
    O2
    O3

    Plekken in het bos
    O1
    O2
    O3

    Het Kamp
    O1
    O2


    Dag 1
    Het is avond. De maan staat op zijn hoogste punt en de groep leerlingen zit aan het kampvuur.
    Aishlinn heeft Vervain in het kampvuur gestopt, waardoor alle Vampiers die de rook van het vuur op zich krijgen pijnlijke brandende huid, ogen en luchtwegen krijgen. Als de leerlingen van het door het vuur geroosterde voedsel eten krijgen ze de Vervain ook binnen.. Maar er zijn altijd mensen bij die niet willen eten..
    Michael veranderd in een weerwolf waardoor de groep mensen zijn gejank zouden kunnen horen..


    [ bericht aangepast op 18 aug 2013 - 20:01 ]


    Little do you know

    Faisean schreef:
    [Iemand voor Aurélie of Avah\]


    (Ik heb Jennifer voor Avah? )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Michael Alexander Rodrigues ||Weerwolf

    Aishlinn knikte instemmend"Maar om het kruid aan Katherine te voeren is niet slim. We moeten die oude vinden, zorgen dat hij zijn leerlingen Vervain voert, en zichzelf natuurlijk ook. Zo zijn ze zo'n beetje veilig.. tenminste, als de vampiers ze gebrobeerd hebben.. we kunnen ook een kring Vervain om het kamp gooien, dat ze er niet overheen kunnen.. En als we er niet voor kunnen zorgen dat die mensen het drinken zorgen we wel dat het in hun drinken komt" zei ze dan weer en ik beet kort op mijn lip. "Maar hoe? Ze hebben van die dingen en ze gaan ons opmerken als we in dat kamp komen."zeg ik bedenkelijk. 'Het was maar een voorstel, ik wil haar ook wel op afstand houden, en dat jullie de kruid halen. En ik denk dat het uren gaat duren om Vervain om het kamp te gaan verspreiden, dus ik denk dat die andere ideeën wel zouden werken.'zei hij dan weer en ik knikte even. "Athene ,kan alles dan wegvegen ,zodat ze er toch in kunnen."mompel ik dan.'Ik heb wel eens over die plant gehoord, maar waar was het te vinden?' vroeg Larvoir dan en ik haalde mijn schouders op. "Geen ,idee ,maar hou ze bij het kamp vandaan."zeg ik tegen hem ,waarna ik met Aishlinn mee ga ,volgens mij naar de waterval. "Denk je echt dat hij ons zal helpen ,voor de mensen?"fluister ik zacht tegen haar ,zodat zij alleen het zou horen. Ik kende hem er niet goed genoeg voor en volgens mij was hij toch niet echt mens vriendelijk.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Aishlinn Melody Waters || Mermaid
    "Maar hoe? Ze hebben van die dingen en ze gaan ons opmerken als we in dat kamp komen." zegt Michael dan.
    ''Het was maar een voorstel, ik wil haar ook wel op afstand houden, en dat jullie de kruid halen. En ik denk dat het uren gaat duren om Vervain om het kamp te gaan verspreiden, dus ik denk dat die andere ideeën wel zouden werken.'' Klinkt de stem van Larvior dan weer. Michael knikt "Athene ,kan alles dan wegvegen ,zodat ze er toch in kunnen."
    "Ja.. klopt, was er maar een kruid tegen heksen" mompel ik zuchtend.
    ''Ik heb wel eens over die plant gehoord, maar waar was het te vinden?'' vraagt Larvior.
    "Geen ,idee ,maar hou ze bij het kamp vandaan." zegt Michael tegen Larvior. Larvior gaat weg en ik blijf alleen over met Michael.
    "Denk je echt dat hij ons zal helpen ,voor de mensen?" vraagt hij fluisterend aan me.
    "Hij is een soortgenoot.. ik hoop dat hij zich aan die code houdt" mompel ik zuchtend "Als hij zo trouw is als een meermens hoort te zijn dan vertrouw ik hem, en ik hoop voor hem dat hij zo trouw is aan zijn soortgenoten, want anders krijgt hij met mij te maken" zeg ik met gebalde vuisten. Ik mag dan wel een diva zijn, maar ik ben niet bepaald bang om te vechten.
    Als we bij de waterval zijn wijs ik naar een plant bovenop de waterval "Die is het" mompel ik "Die ernaast is wolfswortel.. als jij die aanraakt brand het" ga ik verder "Ik kan er alleen niet bij.. ik moet het water in om daar boven te komen, en met die staart lukt het me niet zo" vervolg ik zuchtend. Ik kan met mijn staart niet de waterval op klimmen, dat is gewoon te zwaar voor mijn armen. En springen lukt ook niet, ik ben nu eenmaal een meermin en geen zalm..


    Ik hou van lang :')
    Ik zet even een samenvatting in de begin post c:


    Little do you know

    Michael Alexander Rodrigues ||Weerwolf

    "Ja.. klopt, was er maar een kruid tegen heksen'zei Aishlinn nog ,voordat we weg gingen. Na even wandelen ,hoorde ik al het stromende geluid van de wonderbaarlijke waterval kletteren. "Hij is een soortgenoot.. ik hoop dat hij zich aan die code houdt"mompelde ze zuchtend.
    "Als hij zo trouw is als een meermens hoort te zijn dan vertrouw ik hem, en ik hoop voor hem dat hij zo trouw is aan zijn soortgenoten, want anders krijgt hij met mij te maken"zei ze en balde haar vuisten dan en ik knikte. "Ik hoop het ook voor hem."zeg ik dan en kijk even naar de waterval ,er waren hier verschillende planten en kruiden te vinden. "Die is het"zei ze wijzend naar de nauwe plek tussen de rotsen ,waar ik paarse kleuren kon opnemen ,zowel de kleur van Vervain als van wolfsbane. "Die ernaast is wolfswortel.. als jij die aanraakt brand het" vervolgde ze en ik knikte even.Zelf heb ik nog nooit in aanraking gekomen met die plant ,wat voor mij misschien wel een tegenvaller kan zijn ,want ik heb geen flauw idee wat ,wat is. "Ik kan er alleen niet bij.. ik moet het water in om daar boven te komen, en met die staart lukt het me niet zo" zei ze dan zuchtend en ik knikte even. "Ik kan er wel aan ,denk ik ,het is wel er nauw."mompel ik dan ,maar ga zonder treuzelen ,richting de rotsen toe ,om vervolgens te gaan klimmen. De rotsen waren scherm en volgens mij lagen mijn vingers open van de ruwheid ,maar dat ging zo weer helen. Na even klauteren ,bereik ik het kleine gedeelte met de planten. Alle twee de kruiden waren paars ,wat me erg deed twijfelen. Ik Koos voor de rechte en nam die vast. "Auh."komt er pijnlijk uit mijn mond en ik verlies mijn grip ,waardoor ik naar beneden zak ,maar gelukkig kon ik me nog vast grijpen aan een stuk rots. Mijn hand trilde ,maar ik besloot er niet naar te kijken en weer omhoog te klimmen ,wat me dan ook lukt.
    Deze keer ,neem ik de andere plant ,die me gelukkig geen brandwonde haf. Ik plukte een paar van die planten en ,klom weer naar beneden.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ben ik iets vergeten in de samenvatting??


    Little do you know

    -Sorry dat ik wat laat reageer. Iemand voor Camille? -


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Go schreef:
    -Sorry dat ik wat laat reageer. Iemand voor Camille? -


    Geeft niet (:


    Little do you know

    (Ik kan vanavond weer reageren, en anders wordt het morgen, mag eigenlijk niet achter laptop, vandaag, maar wilde even melden)


    Vampire + Servant = Servamp

    Damon Salvatore
    Toen ik hoorde dat er meer mensen zouden gekomen wilde ik zo normaal mogelijk over komen, en dat is dus waarom ik deze hele dag in een boom heb gezeten om me te verstoppen. Een dag langer op Bambi's leven lukt me wel en misschien krijg ik die kinderen wel zo ver dat ze me zullen vertrouwen, waardoor het makkelijker wordt om ze stuk voor stuk leeg te zuigen, alhoewel ik het jagen en de bange gezichten ook wel heel leuk vind. Ik heb vanuit mijn boom genoeg gezien om te weten wat er gebeurd is met iedereen, en ik rol met mijn ogen als ik terug denk aan Aishlinn en Michael, pretverpesters.
    Als de avond dan eindelijk valt en het donker is, klim ik naar beneden en bekijk mijn kleren; vuil genoeg om mensen te laten geloven dat ik de hele dag door het bos heb gezworven op zoek naar andere mensen, wat ook precies mijn bedoeling was. Ik blijf nog een tijdje rondlopen voor ik nep hijgend naar het kamp toe loop terwijl ik doe alsof ik op zoek ben naar iets of iemand

    [kan ik vic en Bae anders als laatkomers erachteraan sturen?]


    And right from that moment, you took my breath away.

    Ja, dat kan wel. Maar laat ze dan met de auto komen dat er nog dingen het kamp in kunnen, bijv. dingen die te zwaar zijn om lopend mee te nemen d:
    Anders doen we dat de koffers en zo met de auto mee gegaan zijn en dat de leerlingen alleen een rugzak mee hadden met hun tenten erbij.
    Dan doen we wel dat de leerlingen allemaal op hun koffers zitten te wachten d:
    En Damon kan niet weten wat Aishlinn en Michael van plan zijn, dan is het hele plan niet leuk meer d:


    Little do you know

    oh okay xd ja ik heb alleen de samenvatting gelezen so idk haehe


    And right from that moment, you took my breath away.

    [Waar moet ik nog op reageren?]


    That is a perfect copy of reality.

    (sorry oor dit kleine stukje, ik dacht misschien kunnen Katherine en Athene weer verder.)

    Larvior Phoenix
    Ik liep terug naar het kamp. Afleiding, dat gaat nog eens lastig worden. Ik kon ze zo aan het praten krijgen dat ze zicht buiten het kamp hielden, of...
    Ik zuchte eens diep, ik ga echt problemen krijgen, maar ik wilde Michael en Aishlinn niet in de steek laten. Ik zag de andere in zicht komen en slikte een brok in mijn keel weg. ''Zo en welk mens zijn jullie van plan als eerste te pakken?' Vroeg ik in het algemeen.


    Vampire + Servant = Servamp

    Katherine Bella Romano

    Na een uurtje heb ik nog steeds geen echt plan, en het is langzaam maar zeker donker geworden. Dus tijd voor actie. Ik kijk naar Stefan en Athene, en sta dan zelf op. Ik zie wel wat zij gaan doen, ze weten dat ik met het jagen mijn eigen plan trek. Ik laat mijn blik over het kamp glijden en zie dan Damon nep hijgend het kamp op lopen. Ik lach zachtjes en schud mijn hoofd. Hij gaat weer vertrouwen winnen.. Ik heb mijn eigen tactiek. Ik pak iemand, drink, dwing het aan niemand te vertellen en te liegen dat het een dierenaanval is, en ik kom telkens terug. Tot ik ze zat ben, dan maak ik ze af. Ik wil er net op af als ik Larvior hoor. 'Zo en welk mens zijn jullie van plan als eerste te pakken?' vroeg hij. Ik zucht diep en kijk hem aan. 'Dat gaat je niks aan.' zeg ik en duw hem uit mijn weg. Ik vertrouwde die gozer niet, en daar heb ik denk ik alle reden toe..


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Stefan Salvatore
    In de verte zie ik mijn broer het kamp op lopen. Hij heeft ook altijd de zelfde trucjes, en Katherine staat op en begint zachtjes te lachen waarna ze haar hoofd schud.
    Ik besluit ook op te staan en kijk haar aan. "Zo en welk mens zijn jullie van plan als eerste te pakken?" de stem laat me omdraaien en ik geloof dat hij Larvior hete, maar daar durf ik niet zeker van te zijn. In ieder geval zal Katherine hem wel niet zo leuk vinden want ze beantwoord hem met een "Dat gaat je niks aan" en een duw waarna ik grinnik.
    "Dus wat is het plan? Of gaan we hem als maaltijd gebruiken?" grinnik ik waarbij ik in de richting van Larvior knik.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign