• Ergens in tussen de Belgische en de Franse Ardennen ligt een gebied, een stuk bos omsingeld door een groot hek. Een hek waar je, je niet overheen kan krijgen.
    En in dat bos..
    Daar schuilen de monsters die je niet tegenkomen wil..

    Een groep tieners gaat met hun leraren op kamp in de Ardennen.
    Het leek ze super leuk om een keer met zijn allen daar te gaan kamperen, lekker primitief!
    Met tenten op hun rug en hun koffers achter zich aan slepend gaan ze door de bossen, opzoek naar een perfecte plek om hun kamp op te zetten.
    Als ze een plek hebben gevonden slaan ze al snel hun kamp op.
    Het lijkt de perfecte plek: Beschutting, geen gras maar een goede harde ondergrond voor de tenten.
    Maar niets lijkt minder waar..
    Ze zijn terecht gekomen in het gebied met het hek erom heen. De eerste nacht is rustig.. Maar al snel komen ze achter het bestaan van de monsters..
    De monsters waarvan iedereen zei dat ze niet bestonden..
    Maar ze bestaan zeker wel.
    Ze zijn opgesloten in dat gebied. Het hek is echter van buiten af niet zichtbaar en je kan er door heen. Maar als je er eenmaal binnen in zit, dan kun je er niet meer uit..

    Rollen
    Leerlingen
    -Mohammed Omar Idrissi - Monticia
    -Bae Shin Wen - xLastkiss
    -Hayden Munro Walsh - Trenzalore
    -Joshua Nick Walsh- Trenzalore
    -Jeremy 'Jer' Oliver Johnson - Roww
    -Daniel Hale - Appelboompje

    -Alison Holly Fields - Appelboompje
    -Denise Meredith Park - Roww
    -Andrea Marin Jones - Tomlinsonz
    -Viola Frost - Roronoa
    -Lily Stone - Appelboompje
    -Victoire Lizzy Barton - xLastkiss
    -Jennifer Amanda Oakley - Raccoon
    -Avahlynn 'Avah' Chiara Melain - Faisean

    Leraren
    -David Marc Michaelson - Roww
    -Aubrey Amelia Powell - Trenzalore

    Monsters/Mythische wezens
    -Stefan Salvatore - Appelboompje
    -Damon Salvatore - xLastkiss
    -Michael Alexander Rodrigues - Raccoon
    -Larvior Phoenix - LyraPhoenix
    -Finnian Thomas Sheeran - Raccoon

    -Aishlinn Melody Waters - Roww
    -Katherine "Kath" Bella Romano - Monticia
    -Camille Hekate Regana - Go
    -Phoebe Juliette Grey - Tomlinsonz
    -Aurélie Cyrielle Celian - Faisean
    -Athene Maeve Thomson - Europe


    *Regels
    -Max. Vier personages per persoon
    -Min. 5 regels per post er is geen Max.
    -Geen perfectie
    -Geen ruzie, tenzij het in de RPG zelf is
    -Alleen Appelboompje en ik(Roww) maken de nieuwe topics aan
    -Als je een al bestaand persoon voor je personage gebruikt dan graag gebruik maken van Faceclaimen
    -18+ Toegestaan
    -Reservaties blijven twee dagen staan, tenzij je een goede reden hebt langer te wachten
    -Als je zonder reden langer dan vier dagen afwezig bent word je personage gewist en is er plek voor nieuwe personages
    -Graag eerst reserveren
    -Pas mee doen in het RPG als je personage goed gekeurt is door Appelboompje of Mij
    -Monsters kunnen een 'perfect' uiterlijk hebben, maar het innerlijk is echter nooit perfect, denk hier aan (:
    -Vermoorden mag, maar dat wel met goedkeuring van degene van wie het personage is
    -Ook verwondingen niet aanrichten zonder goedkeuring van de ander
    -Naamverandering graag aangeven in het Topic
    -Off-Topic in het Praattopic

    Topics



    Het bos
    O1
    O2

    Hutten Mytische wezens
    O1
    O2
    O3
    O4
    O5
    O6 Aishlinn,

    Het meer van de Meermensen
    O1
    O2
    O3

    Plekken in het bos
    O1
    O2
    O3

    Het Kamp
    O1
    O2


    Dag 1
    Het is avond. De maan staat op zijn hoogste punt en de groep leerlingen zit aan het kampvuur.
    Aishlinn heeft Vervain in het kampvuur gestopt, waardoor alle Vampiers die de rook van het vuur op zich krijgen pijnlijke brandende huid, ogen en luchtwegen krijgen. Als de leerlingen van het door het vuur geroosterde voedsel eten krijgen ze de Vervain ook binnen.. Maar er zijn altijd mensen bij die niet willen eten..
    Michael veranderd in een weerwolf waardoor de groep mensen zijn gejank zouden kunnen horen..


    [ bericht aangepast op 18 aug 2013 - 20:01 ]


    Little do you know

    ik ga mobiele stukjes doen vanaf nu, dus ze zijn iets korter en wat trager... sorry mensjes :( moet van mam rond 10 uur/11 uur altijd de lappie afsluiten ...

    Stefan Salvatore
    "Ik neem genoegen met jullie beide hoor" zegt Katherine en ik grinnik.
    Ik volg heel even de gesprekken van de rest maar eigenlijk interesseert het me weinig.
    "Eigenlijk heb ik honger... Hoelang duurt het precies tot mijn maaltijd hier in de buurt is? "
    Ik was het dierenbloed meer dan zat inmiddels en mijn lichaam liet me een duidelijk gevoel van lust naar bloed voelen.

    Alison Fields

    Jeremy is nog even bezig met zijn eigen tent maar kijkt dan toch mijn kant op, gelukkig en loopt mijn richting in.
    "Oké, ik help je wel. Mijn tent staat toch al" beantwoord hij mijn vraag grinnikend en ik kijk hem dankbaar aan.
    "Thankyou.. ik ben geen type voor kamperen.. Het schiet niet op hier.."


    Daniel Hale
    Meneer Michealson loopt met ons mee het bos in en legt iets uit over wat voor hout we moeten zoeken, hout van de grond en geen vers hout want dat is vochtig, etc, etc. Dat verhaaltje kende ik inmiddels wel, ik had vaker kampvuren gemaakt.
    Voorheen ging ik met vrienden wel eens kamperen en daar moest gewoon een kampvuur bij. Elke keer.
    Terwijl mijn voeten me door het bos dragen zoek ik ondertussen stukken hout bij elkaar van de grond.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Michael Alexander Rodrigues ||Weerwolf

    Ze knikte. "Tja, ik moet eerlijk zeggen dat ik ook deels mee doe aan het bespelen van de mensen, maar sinds lange tijd vermoord ik ze niet meer" zei ze schouder ophalend. Ik heb er ooit wel één vermoord ,maar alleen omdat hij me pijn deed en me dreigde me levend te verbranden,nadat hij van mijn echte gedaante wist. "Ze zijn al helemaal saai als ze dood zijn. Levend kunnen soms ze nog best gezellig zijn" zucht ze dan en ik knikte even. "Ja ,ik heb altijd al eens normaal met een mens willen praten."zucht ik. Ik liet het gedeelde dat ik er zelf een zou willen zijn ,maar achterwege."Kun jij niet horen wat ze zeggen?" vroeg Aishlinn ,me dan. "Aangezien jij half wolf bent en dus net zulke goede oren zult hebben denk ik dat als jij je best doet je ze wel kan verstaan" zei ze weer en ik knikte even. "Ik kan het proberen."mompel ik en ,focus me dan wat op de groep ,het meeste was niet interessant genoeg. 'Zeg mensen, ik ga de slachtoffers inspecteren, misschien zitten er wel leuke prooien tussen voor mij. Wie gaat er mee?' ,begon de haks ,waarmee één van de vampieren ,daar alvast al mee instemde. "Ze willen de mensen gaan zoeken."zeg ik en kijk haar dan even aan. "Ik wil niet dat ze hun iets aandoen."mompel ik dan zacht.


    Finnian Thomas Sheeran ||Vampier
    Stefan ,kwam ook nog eens bij de groep en ik probeerde de gesprekken wat mee te volgen ,maar ik hield mijn mond maar. Op sommige momenten ,begreep ik niet meer waarover ze het hadden ,dus had ik van ieder gespreks onderwerp ,waar de helft meegekregen.Uiteindelijk Kwam het er op neer dat Ze meerman ,terug het water in was gegaan en dat Athena en Katherine ,naar de mensen wilden gaan. Voordat ik wat kon zeggen ,begon de meeman tegen me te praten.'Zeg hoe heette je ook alweer?'vroeg hij ,me maar praatte algauw verder. 'Ik zie dat je nieuw bent, zou maar oppassen met die twee.'zei hij dan wijzend ,naar de twee meiden. Hij lachte zachtjes en wede zijn blik weer op mij. 'Dus hoe heet je?' vroeg hij dan weer. "Ik ben Finn ,jij?"vroeg ik hem dan diezelfde vraag terug. "En die twee ,kan ik zeker wel aan hoor."grijns ik dan.

    Jennifer Amanda Oakley||Student
    Menneer Michaelson bood aan ,me met mijn tent te helpen ,als we hout hadden en ik knikte even ,daarna begon hij uit te leggen over het hout.
    Hout was hout ,dus veel problemen ging ik daar niet in kunnen maken ,ik knikte even en ging dan met Daniel mee het bos in en begon dan takjes van de grond te rapen."ben jij al vaker gaan kamperen?"vroeg ik hem dan. Ik had dit werkelijk nog nooit gedaan ,alleen in hutjes ,maar meestal ging ik op hotel. Ik ging even kort met een hand door mijn haar en ging dan verder met hout zoeken. Hopelijk kwam ik geen ratten tegen of van die vieze insecten ,spinnen vond ik niet zo erg ,zolang ze geen 2 centimeter groot waren.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2013 - 22:33 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Athene Maeve Thomson
    'Ik. Maar dat wist je al' zegt Katherine en ze grijnst even. Ik kijk naar de rest, maar er reageert verder niemand. Dan zegt Larvior 'Ik niet' en hij duikt het water weer in. Ik kijk nog een keer de groep rond en dan hoor ik Larvior zeggen 'Breng maar wat nieuws, als er een paar tussen zitten voor de meerminnen' Ik lach even en zeg dan 'Ik beloof niks'. Ik trek Katherine mee de bossen weer in en ik kijk nog even achterom. Ik zie dat Finn een gesprek is begonnen met Larvior. Ik rol met mijn ogen. 'Waar zijn onze nieuwe slachtoffers?' vraag ik. We lopen verder door het bos en ik zie al snel drie mensen die opzoek zijn naar hout. Ik weet honderd procent zeker dat ze niet allemaal zijn. Ik kijk Katherine aan.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2013 - 22:41 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Daniel hale
    Ik ben druk bezig met takjes zoekens als Jennifer vraagt of ik al vaker gekampeert hem.
    Ik kijk even op en knik dan
    " ja, regelmatig eigenlikk. Ik ging vaak samen met vrienden er een weekend tussenuit en meestal gingen we dan kamperen. Kampvuur, eten, bier maar niet te veel en gewoon gezellig maken."
    Ik glimlach even als ik er aan terug denk. " en jij? Heb jij het al vaker gedaan?"


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Larvior Phoenix// Meerman

    Ik keek Finnian aan en liet een bescheiden glimlach zien. 'Ik ben Finn, jij?' Vroeg ij terug. 'En die twee kan ik zeker wel aan hoor.' Ik zag hem even grijnzen.
    'Finn dus, ik ben Larvior, Larvior Phoenix.' Ik stak mijn hand uit het water en wilde hem een hand geven, maar trok het toch terug.
    'Zeg hoe bevalt het leven als vampier, het moet vast cooler zijn dan het leven hier in het water,' vroeg ik spontaan. Ik was zo nieuwschierig naar deze nieuwe vampier en wilde gewoon weten hoe hij was.


    Vampire + Servant = Servamp

    Katherine Bella Romano

    "Eigenlijk heb ik honger... Hoelang duurt het precies tot mijn maaltijd hier in de buurt is? " zegt Stefan. 'Nou, als je even had geluisterd wist je dat Athene en ik zo gaan zoeken. 'Ik beloof niks' zegt Athene opeens en opeens trekt ze mij mee. Ik pak snel Stefan's mouw en trek hem ook mee. Vervolgens trek ik mezelf los van Athene en laat Stefan ook los. 'Stefan die eindelijk mensenbloed gaat drinken... Can't wait, lang geleden dat ik jouw als Ripper heb gezien.' grijns ik. Ik wist wat het was, mensen zeggen wel eens dat ik er ook een ben. Maar ik kan me inhouden, als het moet. 'Waar zijn onze nieuwe slachtoffers?' hoor ik Athene zeggen en ik kijk om me heen. Ik ruik zwakjes de geur van bloed en opeens valt mijn blik op een groepje van drie. 'No way dat ze dat allemaal zijn, maar... Erop af?' zeg ik en kijk Stefan en Athene aan.


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Finnian Thomas Sheeran ||Vampier

    'Finn dus, ik ben Larvior, Larvior Phoenix.'stelde hij zichzelf voor en stak zijn hand dan uit ,ik twijfelde of ik die wel zou schudden ,aangezien ik had gehoord dat meermensen ,je mee naar de diepte kunnen sleuren. Alsof hij het door had ,trok hij gauw zijn hand terug.'Zeg hoe bevalt het leven als vampier, het moet vast cooler zijn dan het leven hier in het water,' vroeg hij dan spontaan ."Nou het begin was erg lastig ,eigenlijk ben ik al bijna 2 jaar vampier ,ik had me vooral verscholen het eerste jaar ,maar nu begin ik er wel aan te wennen."zeg ik dan met een zwakke glimlach ."En ik heb geen idee of ik het fijner vind dan leven onder water. "zeg ik dan en kijk even naar het meer. "Maar ik ben nooit echt een zwemmer geweest ,dus dit vind ik denk ik wel fijner."mompel ik er dan bedenkelijk achterna.

    Jennifer Amanda Oakley||Student
    " ja, regelmatig eigenlijk. Ik ging vaak samen met vrienden er een weekend tussenuit en meestal gingen we dan kamperen. Kampvuur, eten, bier maar niet te veel en gewoon gezellig maken." ,antwoorde hij en ik knikte even." en jij? Heb jij het al vaker gedaan?" vroeg hij me dan en ik schudde mijn hoofd even."nee ,dit is mijn eerste keer in een bos ,ik heb wel één keer in hutjes geslapen ,maar dan veel luxueuzer."mompel ik dan.
    "Hoeveel hout hebben we eigenlijk nodig?"vroeg ik hem dan ,ik had toch al een aardig stapeltje met droge takjes verzameld.Ik legde het hout even neer en deed de elastiek ,die ik om mijn pols zitten had ,in mijn haar zodat ik een staart had ,want dit was wat handiger voor mij.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Stefan salvatore
    Katherine trekt me mee het bos in en zegt iets over dat ze niet kan wachten om mij weer als ripper te zien en ik schud mijn hoofd.
    " dat ik mensenbloed drink betekend niet dat ik weer zo word als vroeger.. "
    Als ik dacht aanijn lijst slacjtoffers draaide mijn maag al om het waren er veel meer dan nodig.
    We ziet verder op drie mensen lopen en kath vraavt of we er op af gasn waarop ik knik en naat athene kijl.
    " waarom jaag jij eigenlijk met onsmee?? Je drinkt ze niet eens leeg? Je bent een heks..."
    dat wij gingen jagen leek me duidelijk maar waarom zij dat ging doen?


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Athene Maeve Thomson - Witch.
    'No way dat dat ze allemaal zijn... Maar... Erop af?' vraagt Katherine aan Stefan en mij. 'Nu? Het is nog licht, en het leek me veel leuker om ze eerst even bang te maken. Misschien door voor of achter hun een tak te laten vallen? En hoe willen jullie het gaan doen dan?' vraag ik. Dan vraagt Stefan 'Waarom jaag jij eigelijk met ons mee? Je bent een heks.' Ik kijk hem aan en zeg dan 'Omdat ik niet zo'n standaard heks ben, die niemand kwaad doet. Ik heb zo mijn redenen om die achterbakse sukkels pijn te doen. Dus daarom 'jaag' ik mee. Heb je daar problemen mee dan?' Ik lach even gemeen en richt me dan weer op Katherine en vraag dan 'Wie wil jij?'

    [ bericht aangepast op 11 aug 2013 - 23:16 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Katherine Bella Romano || Vampire

    " dat ik mensenbloed drink betekend niet dat ik weer zo word als vroeger.. " zegt Stefan en ik zucht. 'Jammer' is het enige wat ik zeg. Dit is dus waarom jagen met Damon leuker is.. Die zeikt er tenminste niet over. 'Nu? Het is nog licht, en het leek me veel leuker om ze eerst even bang te maken. Misschien door voor of achter hun een tak te laten vallen? En hoe willen jullie het gaan doen dan?' Zegt Athene en ik haal mijn schouders op. 'Zoals altijd, erop af, tandjes in de nek en drinken.' grijns ik. 'Waarom jaag jij eigelijk met ons mee? Je bent een heks.' vraagt Stefan aan Athene. 'Omdat ik niet zo'n standaard heks ben, die niemand kwaad doet. Ik heb zo mijn redenen om die achterbakse sukkels pijn te doen. Dus daarom 'jaag' ik mee. Heb je daar problemen mee dan?' lacht ze gemeen enik grijns even. 'Wie wil jij?' vraagt ze vervolgens. Ik kijk even naar het groepje. 'Ik ga bijna nooit achter meisjes aan.' mompel ik. 'Dus er valt al een af'. Ik denk even na en grijns. 'Ik neem ze gewoon beide. Stefan mag de meid hebben.' grijns ik.


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Aishlinn Melody Waters || Mermaid
    Haar setje
    Michael lijkt zich te focussen op wat er gezegt word en aandachtig kijk ik hem aan..
    "Ze willen de mensen gaan zoeken. Ik wil niet dat ze hun iets aandoen." zegt hij na een korte tijd.
    "Dan vinden wij de mensen eerst" zeg ik prompt. Ik sta op en trek Michael over eind "Kom, we moeten zowieso eerst degenen vinden die van de groep af dwalen, die zijn er altijd wel bij.. en dat zijn ook áltijd de eerste slachtoffers" zeg ik snel waarna ik begin te lopen.
    "Kom, gebruik je oren om te horen of er mensen rond lopen in het bos en of er uberhaupt wel een paar rondlopen hier" zeg ik tegen Michael. Op mijn blote voeten loop ik door het bos, schoenen draag ik niet. Nooit gedragen ook. Ik draag liever gewoon enkel mijn spijker broekje en mijn groene wijde naveltruitje en soms een beetje make-up en/of bloemen in mijn haar..

    David Marc Michaelson || Leraar
    Als de twee het lijken te redden blij ik maar aan de rand van het bos staan "Zoeken jullie maar naar hout, dan zorg ik dat alles hier op orde blijft!" roep ik achter de twee aan. Ik draai me om en besluit dan maar gewoon bezig te gaan met de tent van Jennifer. ik kijk naar het zooitje dat ze heeft achter gelaten en leg het binnenste doek goed om daarna de tentstokken er boven op hun plek te zetten. Dan maak ik het onderste doek eraan vast en gooi het bovendste doek erover heen waarna ik het vast zet met haringen. Als de tent staat kijk ik het veld over, op zoek naar andere leerlingen die hulp nodig hebben.
    Tot nu toe ziet het er naar uit dat iedereen de hulp krijgt die hij/zij nodig heeft.

    Jeremy 'Jer' Oliver Johnson || Student
    "Thankyou.. ik ben geen type voor kamperen.. Het schiet niet op hier.." zegt Allison als ik bij haar sta.
    Ik grinnik zacht "Dan ga ik het je nu leren" zeg ik met een glimlach "Het binnenste tentdoek moet je als eerst neer leggen waar je je tent hebben wilt. Dan zet je de tentstokken zo neer dat ze goed boven het doek staan en dan verbind je het doek met de stokken. Als laatste doe je het waterdichte doek eroverheen en zet je het vast met haringen" leg ik met een glimlach aan haar uit.
    "Probeer maar" ga ik grijnzend verder, ik ga haar niet helemaal matsen en zelf haar tent in elkaar zetten, dan leert ze het nooit en de volgende keer ben ik net zo goed weer de pineut.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2013 - 23:28 ]


    Little do you know

    [Wie voor Lie of Avah]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Athene Maeve Thomson - Witch.
    'Ik ga bijna nooit achter meisjes aan' mompelt Katherine. 'Ik neem ze gewoon beide' zegt ze dan. Ik lach even. 'Ik neem die meid wel, die schrikken sneller' zeg ik tegen haar en ik lach even. Dan loopt die wat oudere gast weg. 'En dat is er nog eentje minder' zeg ik dan 'die is wel goed voor Stefan, vind je ook niet Katherine?' vraag ik dan aan haar en ik lach even. Zonder op antwoord te wachten laat ik de tak achter het jongen en meisje vallen, er komt een harde knal. Ze kunnen ook niet weg, des te makkelijker voor de vampieren. En als ze zich omdraaien zien ze de tak opnieuw aangroeien, kijken wat hun reactie is.


    That is a perfect copy of reality.

    Michael Alexander Rodrigues

    "Dan vinden wij de mensen eerst" zei ze prompt ,waarna ze opstond en me rechttrok."Kom, we moeten zowieso eerst degenen vinden die van de groep af dwalen, die zijn er altijd wel bij.. en dat zijn ook áltijd de eerste slachtoffers" zei ze snel en rende dan ,waarna ik haar volgde. "Maar hoe?"vroeg ik haar nietwetend ,hoe we dit moesten aanpakken. "Kom, gebruik je oren om te horen of er mensen rond lopen in het bos en of er überhaupt wel een paar rondlopen hier" zei ze en ik knikte. Ik hoorde wat verderop gepraat en kon ook een vreemde geur ruiken ,het leek net op heel staf ruikende bloemen(parfum) Het kwam van links. Ik trok Aishlinn mee en na een tijdje ,zag ik Stefan ,Katherine en Athene. Zonder er bij na te denken liet ik Aishlinn los en rende ik op Athene af ,waardoor ik tegen haar aan liep en we beiden op de grond vielen.Hmm ,misschien moest ik dit toch anders aangepakt hebben.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Katherine Bella Romano

    Ik kijk toe hoe die oudere gozer weg loopt en ik haal mijn schouders op. ´dat is er nog eentje minder. die is wel goed voor Stefan, vind je ook niet Katherine?' zegt Athene en ik knik. 'Yes. Stefan, erachteraan.' lach ik. Ik kijk toe hoe Athene een tak laat vallen waarna er een harde klap volgt. Ik lach even, wetend dat hij zo aangroeit. 'Is dat het beste wat je kan?' grijns ik. Ik loop naar een boom en met een harde trap valt hij om. Zo'n 3 meter van die twee vandaan. Ik loop nonchalant naar Athene. 'Too much?' grijns ik. Dan zie ik haar op de grond liggen, net als Micheal. Ik hoef het niet eens te vragen om te weten dat het Micheal's schuld is. Ik til hem gemakkelijk op en duw hem tegen een boom. 'Je kan ze niet redden, live with it' sis ik, wetend dat het zijn doel is.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2013 - 23:56 ]


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable