• Ergens in tussen de Belgische en de Franse Ardennen ligt een gebied, een stuk bos omsingeld door een groot hek. Een hek waar je, je niet overheen kan krijgen.
    En in dat bos..
    Daar schuilen de monsters die je niet tegenkomen wil..

    Een groep tieners gaat met hun leraren op kamp in de Ardennen.
    Het leek ze super leuk om een keer met zijn allen daar te gaan kamperen, lekker primitief!
    Met tenten op hun rug en hun koffers achter zich aan slepend gaan ze door de bossen, opzoek naar een perfecte plek om hun kamp op te zetten.
    Als ze een plek hebben gevonden slaan ze al snel hun kamp op.
    Het lijkt de perfecte plek: Beschutting, geen gras maar een goede harde ondergrond voor de tenten.
    Maar niets lijkt minder waar..
    Ze zijn terecht gekomen in het gebied met het hek erom heen. De eerste nacht is rustig.. Maar al snel komen ze achter het bestaan van de monsters..
    De monsters waarvan iedereen zei dat ze niet bestonden..
    Maar ze bestaan zeker wel.
    Ze zijn opgesloten in dat gebied. Het hek is echter van buiten af niet zichtbaar en je kan er door heen. Maar als je er eenmaal binnen in zit, dan kun je er niet meer uit..

    Rollen
    Leerlingen
    -Mohammed Omar Idrissi - Monticia
    -Bae Shin Wen - xLastkiss
    -Hayden Munro Walsh - Trenzalore
    -Joshua Nick Walsh- Trenzalore
    -Jeremy 'Jer' Oliver Johnson - Roww
    -Daniel Hale - Appelboompje

    -Alison Holly Fields - Appelboompje
    -Denise Meredith Park - Roww
    -Andrea Marin Jones - Tomlinsonz
    -Viola Frost - Roronoa
    -Lily Stone - Appelboompje
    -Victoire Lizzy Barton - xLastkiss
    -Jennifer Amanda Oakley - Raccoon
    -Avahlynn 'Avah' Chiara Melain - Faisean

    Leraren
    -David Marc Michaelson - Roww
    -Aubrey Amelia Powell - Trenzalore

    Monsters/Mythische wezens
    -Stefan Salvatore - Appelboompje
    -Damon Salvatore - xLastkiss
    -Michael Alexander Rodrigues - Raccoon
    -Larvior Phoenix - LyraPhoenix
    -Finnian Thomas Sheeran - Raccoon

    -Aishlinn Melody Waters - Roww
    -Katherine "Kath" Bella Romano - Monticia
    -Camille Hekate Regana - Go
    -Phoebe Juliette Grey - Tomlinsonz
    -Aurélie Cyrielle Celian - Faisean
    -Athene Maeve Thomson - Europe


    *Regels
    -Max. Vier personages per persoon
    -Min. 5 regels per post er is geen Max.
    -Geen perfectie
    -Geen ruzie, tenzij het in de RPG zelf is
    -Alleen Appelboompje en ik(Roww) maken de nieuwe topics aan
    -Als je een al bestaand persoon voor je personage gebruikt dan graag gebruik maken van Faceclaimen
    -18+ Toegestaan
    -Reservaties blijven twee dagen staan, tenzij je een goede reden hebt langer te wachten
    -Als je zonder reden langer dan vier dagen afwezig bent word je personage gewist en is er plek voor nieuwe personages
    -Graag eerst reserveren
    -Pas mee doen in het RPG als je personage goed gekeurt is door Appelboompje of Mij
    -Monsters kunnen een 'perfect' uiterlijk hebben, maar het innerlijk is echter nooit perfect, denk hier aan (:
    -Vermoorden mag, maar dat wel met goedkeuring van degene van wie het personage is
    -Ook verwondingen niet aanrichten zonder goedkeuring van de ander
    -Naamverandering graag aangeven in het Topic
    -Off-Topic in het Praattopic

    Topics



    Het bos
    O1
    O2

    Hutten Mytische wezens
    O1
    O2
    O3
    O4
    O5
    O6 Aishlinn,

    Het meer van de Meermensen
    O1
    O2
    O3

    Plekken in het bos
    O1
    O2
    O3

    Het Kamp
    O1
    O2


    Dag 1
    Het is avond. De maan staat op zijn hoogste punt en de groep leerlingen zit aan het kampvuur.
    Aishlinn heeft Vervain in het kampvuur gestopt, waardoor alle Vampiers die de rook van het vuur op zich krijgen pijnlijke brandende huid, ogen en luchtwegen krijgen. Als de leerlingen van het door het vuur geroosterde voedsel eten krijgen ze de Vervain ook binnen.. Maar er zijn altijd mensen bij die niet willen eten..
    Michael veranderd in een weerwolf waardoor de groep mensen zijn gejank zouden kunnen horen..


    [ bericht aangepast op 18 aug 2013 - 20:01 ]


    Little do you know

    Ik ga slapen
    morgen terug x


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Athene Maeve Thomson
    'Is dat alles wat je kan?' vraagt Katherine als ik de tak naar beneden laat vallen. 'Nee, maar ik wil mijn echte magie over houden voor later' zeg ik lachend. Dan loopt ze weg. Ik ga rustig verder met waar ik mee bezig was, als ik oppeens met een harde klap op de grond terecht kom. Ik zie dat het Micheal is. 'What the heck gast, waar is dat goed voor?' sis ik boos tegen hem. Dan komt Katherine weer en ze tilt hem met gemak op. Ze duwt hem tegen een boom aan en ze sist tegen hem 'Je kan ze niet redden, live with it'. Ik kijk hem boos aan. 'Als je het nog een keer flikt hé, dan is dat lieve vriendinnetje van je, die Aishlinn waarschijnlijk mijn volgende slachtoffer' zeg ik boos tegen hem, terwijl ik dichter naar hem toe loop.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 0:09 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Larvior Phoenix// Meerman

    Ik luisterde naar Finn's verhaal en knikte toen hij zei dat hij geen echte zwemmer. Ik keek achterom naar het meer.
    'Nou, het moet veel interesanter zijn dan je hele leven te kunnen praten met de vissen.' Ik begon te lachen bij het idee al. Ik keek terug naar hem.
    'Bij mij is het zo, dat ik gevangen ben in dit meer, omdat ik de zee onveilig heb gemaakt,' vertelde ik en ging op de rand zitten. 'Als je honger krijgt, zou ik die twee achteraan gaan.' Ik keek van mijn lange haai achtige vin terug naar Finn. 'Of heb je zin in de bodem van dit meer te verkennen.' Mijn haar begon weer een vrolijke kleur te krijgen.


    Vampire + Servant = Servamp

    [Iemand voor viola?]


    You can't not look cool with a crossbow.

    Aishlinn Melody Waters || Mermaid
    Ik kijk toe hoe Michael tegen Athene aan springt en Katherine hem zonder moeite op pakt. Athene sist tegen hem dat ze mij iets aan zal doen als hij nog een keer zoiets flikt en ik lach zachtjes.
    "Ik ben niet bang voor jou Athene, het enige wat je kan is plantjes laten aangroeien" zeg ik rustig tegen haar "Als ik eenmaal in het water ben kun jij niks meer" ga ik verder. En dan heb ik nog het geluk dat er hier overal water is.
    "Maar ehm, even iets kleins hoor.. Is het niet een beetje saai om deze twee meteen te vermoorden? Levend zijn ze zoveel leuker. En ik neem aan dat jullie Vampiers wel van de jacht houden dus lijkt het me dood saai om ze nu al dood te maken" zeg ik schouderophalend. Ik wil niet dat die mensen meteen worden uitgeroeid, dat is gewoon niks aan..

    David Marc Michaelson || Leraar
    Als ik plots een harde knal in het bos hoor kijk ik even raar op. Ik werp een snelle blik over het veld en ga dan maar het bos weer in, even kijken of het wel goed gaat met Jennifer en Daniel. Als ik een eindje gelopen heb zie ik Daniel en Jennifer staan, achter hun staan een stuk of vijf mensen.. Ze horen niet bij ons, dus ik vraag me af wat ze hier moeten.
    "Hé, gaat het wel allemaal goed hier?" vraag ik de twee. Ik zie dat er een dikke tak achter ze is gevallen, maar goed dat die niet op hen gevallen is.. Zou het iets met die vijf personen te maken hebben? Argwanend kijk ik de vijf één voor één aan.


    [Ik zet zo alles van het bos en waar de mytische wezens wonen enzo in de beginpost (:]


    Little do you know

    Michael Alexander Rodrigues ||Weerwolf

    'What the heck gast, waar is dat goed voor?' siste Athene,maar voordat ik nog maar iets kon zeggen of doen ,werd ik opgetild en ruw tegen een boom aangedrukt. 'Je kan ze niet redden, live with it'. siste Katherine en ik gromde naar haar,waarna ik me los probeerde te maken in haar greep.
    'Als je het nog een keer flikt hé, dan is dat lieve vriendinnetje van je, die Aishlinn waarschijnlijk mijn volgende slachtoffer' zei die heks boos en ik kijk haar vuil aan. "Wat heeft zij daar nou mee te maken ,ik liep tegen jou aan ,zij niet." gromde ik naar haar.Aishlinn ,lachte zachtjes.
    "Ik ben niet bang voor jou Athene, het enige wat je kan is plantjes laten aangroeien" zei ze ,ik had me ondertussen los kunnen maken uit Katherine's greep en ik liep naar Aishlinn toe. "Als ik eenmaal in het water ben kun jij niks meer" vervolgde ze."Maar ehm, even iets kleins hoor.. Is het niet een beetje saai om deze twee meteen te vermoorden? Levend zijn ze zoveel leuker. En ik neem aan dat jullie Vampiers wel van de jacht houden dus lijkt het me dood saai om ze nu al dood te maken" zei ze dan schouderophalend en ik kijk haar fronsend aan ,waar was ze nu in hemelsnaam mee bezig? Ik schrok op toen ik een onbekende stem hoor ,iemand had ons gezien Ik nam Aishlinns pols vast en trok haar mee naar de bosjes ,uit het zicht van de mensen.

    Finnian Thomas Sheeran ||Vampier

    'Nou, het moet veel interessanter zijn dan je hele leven te kunnen praten met de vissen.' zei Larvior lachend en ik haalde mijn schouders op. "Zou best kunnen" zei ik en keek hem even aan.
    'Bij mij is het zo, dat ik gevangen ben in dit meer, omdat ik de zee onveilig heb gemaakt,' legde hij en ging dan op de rand gaan zitten van het meer en ik kijk hem verbaasd aan. "Wauw ,dus jij bent de rebel van de bende."grijns ik. 'Als je honger krijgt, zou ik die twee achteraan gaan.' zei hij dan en ik haalde mijn schouders op. "Ah die haal ik later wel in ,want veel trek heb ik niet echt."zeg ik dan mompelend en ik kijk even naar zijn staart ,het was net een haai ,indeplaats van zo'n sprookjes meerminnen staart dingen. 'Of heb je zin in de bodem van dit meer te verkennen.' vroeg hij dan vrolijk en de kleur van zijn haar begon te veranderen. "Ga ik dan niet dood?"vroeg ik fronsend, nou eigenlijk was ik al dood ,maar mijn longen konden nogsteeds vol zitten met water ,waardoor ik nu definitief dood zou gaan ,ander zou ik het wel gaaf vinden ,voor het eerst zien hoe de boden eruit ziet van een meer.

    Jennifer Amanda Oakley||Student
    Ik had wat takken verzameld ,maar door een harde knal achter ons liet ik ze geschrokken vallen en draaide ik me in een seconde naar achteren. Een grote tak ,was achter ons gevallen. Ik haalde diep adem ,het was gewoon toeval. Ik raapte het hout weer op en keek even om me heen ,toen ik een boom zag omvallen ,begon ik te gillen en met een harde knal ,belande die zo'n 2 meter van me vandaan. Ik kijk angstig naar Daniel. "Misschien moeten we maar gaan."zei ik trillerig.Ik raapte ,vluchtig een paar van mijn takjes op en zuchtte opgelucht ,toen ik Meneer Michaelson zag."Hé, gaat het wel allemaal goed hier?" vroeg hij en ik schudde mijn hoofd. "Die tak en die boom heeft ons bijna verpletterd."zeg ik snel en loop naar hem toe. Dat kon toch geen toeval zijn.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Het bos staat nu in de begintopic.
    De mythische wezens wonen dus in de hutten, kies maar in welke hut je wil dat je wezen woont. Als mensen niet bij elkaar in een hut willen zet ik er meer bij.
    Aishlinn woont in de hut bij het water(Typisch)


    Aishlinn Melody Waters || Mermaid
    Als ik een stem hoor kijk ik geschrokken op, Michael trekt me de bosjes in en stilletjes ga ik naast hem zitten. Ik werp een snelle blik om me heen, nergens water te vinden wat diep genoeg is om in te springen.. Shit..
    "Wat moeten we doen?" vraag ik zacht aan Michael.
    Ik kijk door de bosjes heen naar de groep die er nog staat en de drie mensen..

    David Marc Michaelson || Leraar
    Jennifer schud haar hoofd als antwoord op mijn vraag en zegt: "Die tak en die boom heeft ons bijna verpletterd." en ze loopt naar me toe.
    "Oké, kom jongens, laten we terug naar het kamp gaan, dat is voor nu wel genoeg brand hout" zeg ik tegen de twee waarna ik achter ze loop en hen een duwtje richting het kamp geef. Ik werp af en toe een argwanende blik achter me naar de groep van vijf mensen, waarvan twee angstig de bosjes in springen.. Raar..


    Little do you know

    Larvior Phoenix// Meerman

    Ik knikte op iedere vraag die Finn stelde. Ik moest zelfs lachen toen hij zei dat ik een rebel was, daar had hij wel een punt.
    'Ga ik dan niet dood?' Vroeg hij en ik stak mijn hand uit. 'Als je het wil zien, dan help ik je wel. Ik kan je leren om met die beesten dat vissen worden genoemd mee te praten, maar dat mag je natuurlijk zelf weten,' zei ik nog steeds met mijn hand uitgestoken.
    'Dit meer is zo ie zo helderder dan die van vijf meren verderop. En als je geen adem meer krijgt onderwater, dan breng ik je zo naar boven.' Ik begon te lachen om die laatste zin en bleef Finn strak aankijken. 'Je kan mijn haar vertouwen, die geeft aan of ik lieg of niet,' zei ik en strekte mijn lange klauwachtige vingers.
    'Maar ik dwing je niet, en het is allemaal aan jou wat je wilt.'

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 14:38 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Daniel Hale
    Zodra Jennifer en ik een aantal takken verzameld hebben komt er achter ons met een klap een grote tak neer wat me om laat kijken. Ik haal mijn schouder op en kijk Jennifer aan die vraagt of we niet beter terug gaan waarna meneer Michaelson langs komt.
    Hij vraagt of alles wel goed gaat en Jennifer antwoord door haar hoofd te schudden en te zeggen dat die tak bijna op ons viel, wat ook zo was.
    "Oké, kom jongens, laten we terug naar het kamp gaan, dat is voor nu wel genoeg brand hout" Ik knik en meneer Michaelson duwt ons iets vooruit waardoor ik automatisch ook wat sneller door loop.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Michael Alexander Rodrigues ||Weerwolf

    "Wat moeten we doen?" vroeg Aishlinn zachtjes.Ik kijk samen met haar door de bosjes heen ,de mensen leken weg te gaat ,wat dus wel goed is.
    "Ik weet het niet ,misschien moeten we ze bespioneren"stel ik voor."En als ze van de groep willen weg gaan ,dan moeten we ze er weer naartoe lokken."vervolg ik dan.Ik kijk haar even aan,"Waarom begon je eigenlijk over dat ze de mensen later wel mochten moorden?" vroeg ik haar dan fronsend.
    Ik deed mijn beanie weer goed over mijn hoofd en keek dan weer naar het groepje ,monsters.Ze waren echt erg ,er waren genoeg dieren hier...

    Finnian Thomas Sheeran ||Vampier

    Larvior stak zijn hand uit. 'Als je het wil zien, dan help ik je wel. Ik kan je leren om met die beesten dat vissen worden genoemd mee te praten, maar dat mag je natuurlijk zelf weten,' zei hij en ik keek hem twijfelend aan.'Dit meer is zo ie zo helderder dan die van vijf meren verderop. En als je geen adem meer krijgt onderwater, dan breng ik je zo naar boven.'zei hij en hij begon te lachen ,maar hij bleef me nogsteeds strak aankijken. 'Je kan mijn haar vertrouwen, die geeft aan of ik lieg of niet,' zei hij en ik knikte even.Hij stak zijn hand uit en ik keek nogsteeds twijfelend naar zijn hand.'Maar ik dwing je niet, en het is allemaal aan jou wat je wilt.' zei hij en ik beet even kort op mijn lip ,maar knikte dan."Is goed ,ik doe het."zei ik dan uiteindelijk.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Roww schreef:


    Jeremy 'Jer' Oliver Johnson || Student
    "Thankyou.. ik ben geen type voor kamperen.. Het schiet niet op hier.." zegt Allison als ik bij haar sta.
    Ik grinnik zacht "Dan ga ik het je nu leren" zeg ik met een glimlach "Het binnenste tentdoek moet je als eerst neer leggen waar je je tent hebben wilt. Dan zet je de tentstokken zo neer dat ze goed boven het doek staan en dan verbind je het doek met de stokken. Als laatste doe je het waterdichte doek eroverheen en zet je het vast met haringen" leg ik met een glimlach aan haar uit.
    "Probeer maar" ga ik grijnzend verder, ik ga haar niet helemaal matsen en zelf haar tent in elkaar zetten, dan leert ze het nooit en de volgende keer ben ik net zo goed weer de pineut.[/grey]




    b] Alison Holly Fields[/b]
    Jeremy begint te grinniken en ik kijk hem beledigd aan. "lach me niet uit"
    "Dan ga ik het je nu leren Het binnenste tentdoek moet je als eerst neer leggen waar je je tent hebben wilt. Dan zet je de tentstokken zo neer dat ze goed boven het doek staan en dan verbind je het doek met de stokken. Als laatste doe je het waterdichte doek eroverheen en zet je het vast met haringen" legt hij uit gevolgt door een "Probeer maar" en een grijns.
    Geweldig Jeremy, heel aardig.
    Ik doe zoals hij gezegt heeft en leg het binnenste tentdoek neer waarna ik de tentstokken neerzet boven het doek. Volgens mij klopt dit nog... Maar zodra ik het doek met de stokken probeer te verbinden donderd de hele zooi in elkaar en ik kijk sarcastisch naar Jeremy waarna ik mijn armen over elkaar sla en pruil. "stom kamperen..."


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Jennifer Amanda Oakley||Student

    "Oké, kom jongens, laten we terug naar het kamp gaan, dat is voor nu wel genoeg brand hout" zei onze leraar en ik knikte even ,waarna hij ons een duwtje in onze rug haf ,waardoor we wat rapper naar het kamp stapten.
    "Dat was echt eng."mompelde ik zachtjes en kijk even naar Daniel. "Dat kon toch geen toeval zijn?"ik rilde even en toen kwamen we bij het kamp aan.
    Ik legde het hout op de grond neer en keek dan even rond ik zag dat mijn tent af was en ik glimlachte even ,ik liep er naartoe en zette mijn koffer in de tent en ging dan mijn tent weer uit.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Larvior Phoenix
    Ik bleef afwachten wat hij daar op te zeggen had. Ik wilde hem zo graag laten zien hoe het is om onderwater te zijn.
    'Is goed, ik doe het,' zei hij en er kwam een stukje van mijn mondhoek omhoog, net dat niemand het zag. Ik schoof mezelf het water weer in en dook onder water. Mijn staart kwam even bovenwater. Ik draaide me 180 graden om en keek naar de rimpeling van het oppervlak. Volgens mij stond hij nu bij de rand en schoot omhoog, greep hem bij zijn hand en trok hem het water in.
    Een grote plons en verder allerlei belletjes stroomde langs ons en verdwenen. Ik keek achterom of het nog goed ging. Ik zwom tot aan de bodem en liet hem los. Even kijken of dit lukte.
    'Zo wat vind je er van tot nu toe.' Kleine bubbeltjes ontsnapte uit mijn mond en dwarrelde naar de oppervlak. 'Als het niet gaat, wijs gewoon naar boven, ik help je,' zei ik. 'En sorry voor daarnet, ik werd een beetje opgewonden,' gaf ik mijn excusses aan.
    'Nou wat wil je zien?'


    Vampire + Servant = Servamp

    Aishlinn Melody Waters || Mermaid
    "Ik weet het niet ,misschien moeten we ze bespioneren. En als ze van de groep willen weg gaan ,dan moeten we ze er weer naartoe lokken" stelt Michael dan voor. Ik knik instemmend en Michael trekt zijn mond alweer open om opnieuw iets te zeggen:
    "Waarom begon je eigenlijk over dat ze de mensen later wel mochten moorden?" zegt hij dan fronsend.
    "We kunnen ze toch niet tegen houden, het enige wat we kunnen doen is de mensen te leren overleven hier en uitstellen dat hun bloed gedronken word.. of erger, dat ze ook vampiers worden.. Het enige wat handig is-is dat het vanavond volle maan is en jij dus sterker bent dan de Vampiers.. Maar als de maan eenmaal op haar hoogste punt staat kun jij je niet meer in bedwang houden, dus dan moeten we zorgen dat je bij de mensen uit de buurt blijft.." leg ik hem uit "De mensen kunnen hier niet meer weg komen door de Hekken die de heksen hier heeft geplaatst om ons 'monsters' hier te houden, maar zelfs gewone mensen en andere dieren kunnen het gebied niet meer uit. Ze zullen hier dus moeten leren overleven" vervolg ik zuchtend.

    Jeremy 'Jer' Oliver Johnson || Student
    Ik kijk lachend toe hoe Alison haar tent in elkaar prutst, die uiteindelijk wankeld en uitelkaar valt.
    Ze draait zich naar me om en slaat haar armen over elkaar waarna ze me aankijkt met een pruillip "Stom kamperen" zegt ze dan. Ik lach opnieuw.
    "Oké, Kijk" ik pak twee stokken die in elkaar horen ast en zet ze inelkaar vast waarna ik de tegenoverstaande stokken pak en die eraan vast maak "Jij pakte precies de verkeerde stokken, ze hebben allemaal een kleuren stip zodat je ze uitelkaar kan houden" ik wijs naar het rode stipje op de vier stokken en kijk haar grinnikend aan. Ik pak de andere vier stokken met dezelfde kleur en zet deze ook inelkaar waarna ik ze boven het binnenste tentdoek houd.
    "Hou jij de stokken vast? Dan maak ik het tent doek eraan vast" zeg ik tegen Alison en kijk haar met een glimlachje aan.

    David Marc Michaelson || Leraar
    "Dat was echt eng" zegt Jennifer rillend "Dat kon toch geen toeval zijn?" vervolgt ze.
    Ik schud mijn hoofd "dat kon zeker geen toeval zijn, en ik denk dat die vijf die achter jullie stonden er iets mee te maken hadden" zeg ik argwanend.
    "Leg jullie hout maar daar neer" ik wijs naar een plek waar ik een paar boomstammen had neergelegd om een stenen kringetje heen "In de stenen kring, daar komt het kampvuur in" zeg ik met een glimlach. Ik ga op het midden van het kamp staan.
    "Iedereen! Even luisteren graag!" roep ik naar alle leerlingen tegelijk "Niemand gaat alleen het bos in! Ook geen meiden alleen het bos in! Als een paar meiden het bos in gaan wil ik dat er een jongen bij is!" roep ik dan "We zijn niet alleen in dit bos en ik vertrouw het niet. Morgen ga ik met een paar leerlingen kijken of er misschien verderop nog een geschikt veld is om te kamperen! Ik vertrouw die anderen hier voor geen meter!" vervolg ik "Zijn er vrijwilligers die morgen met me mee willen?" vraag ik dan op normale toon.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 16:41 ]


    Little do you know

    Alison Holly Fields
    Jeremy begint opnieuw te lachen "Niet uitlachen....?"
    "Oké, Kijk." en hij begint met stokken vast te maken. "Jij pakte precies de verkeerde stokken, ze hebben allemaal een kleuren stip zodat je ze uit elkaar kan houden." zegt hij en hij wist een rode stip aan waarna hij me grinnikend aankijkt. Ja amusant is dit he Johnson...
    Hij prutst nog een aantal stokken aan elkaar en houd ze boven het binnenste tentdoek.
    "Hou jij de stokken vast? Dan maak ik het tentdoek eraan vast." en hij kijkt me weer aan waarna ik knik en de stokken van hem overneem.. Als het maar bleef staan dit keer..


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign