• Ergens in tussen de Belgische en de Franse Ardennen ligt een gebied, een stuk bos omsingeld door een groot hek. Een hek waar je, je niet overheen kan krijgen.
    En in dat bos..
    Daar schuilen de monsters die je niet tegenkomen wil..

    Een groep tieners gaat met hun leraren op kamp in de Ardennen.
    Het leek ze super leuk om een keer met zijn allen daar te gaan kamperen, lekker primitief!
    Met tenten op hun rug en hun koffers achter zich aan slepend gaan ze door de bossen, opzoek naar een perfecte plek om hun kamp op te zetten.
    Als ze een plek hebben gevonden slaan ze al snel hun kamp op.
    Het lijkt de perfecte plek: Beschutting, geen gras maar een goede harde ondergrond voor de tenten.
    Maar niets lijkt minder waar..
    Ze zijn terecht gekomen in het gebied met het hek erom heen. De eerste nacht is rustig.. Maar al snel komen ze achter het bestaan van de monsters..
    De monsters waarvan iedereen zei dat ze niet bestonden..
    Maar ze bestaan zeker wel.
    Ze zijn opgesloten in dat gebied. Het hek is echter van buiten af niet zichtbaar en je kan er door heen. Maar als je er eenmaal binnen in zit, dan kun je er niet meer uit..

    Rollen
    Leerlingen
    -Mohammed Omar Idrissi - Monticia
    -Bae Shin Wen - xLastkiss
    -Hayden Munro Walsh - Trenzalore
    -Joshua Nick Walsh- Trenzalore
    -Jeremy 'Jer' Oliver Johnson - Roww
    -Daniel Hale - Appelboompje

    -Alison Holly Fields - Appelboompje
    -Denise Meredith Park - Roww
    -Andrea Marin Jones - Tomlinsonz
    -Viola Frost - Roronoa
    -Lily Stone - Appelboompje
    -Victoire Lizzy Barton - xLastkiss
    -Jennifer Amanda Oakley - Raccoon
    -Avahlynn 'Avah' Chiara Melain - Faisean

    Leraren
    -David Marc Michaelson - Roww
    -Aubrey Amelia Powell - Trenzalore

    Monsters/Mythische wezens
    -Stefan Salvatore - Appelboompje
    -Damon Salvatore - xLastkiss
    -Michael Alexander Rodrigues - Raccoon
    -Larvior Phoenix - LyraPhoenix
    -Finnian Thomas Sheeran - Raccoon

    -Aishlinn Melody Waters - Roww
    -Katherine "Kath" Bella Romano - Monticia
    -Camille Hekate Regana - Go
    -Phoebe Juliette Grey - Tomlinsonz
    -Aurélie Cyrielle Celian - Faisean
    -Athene Maeve Thomson - Europe


    *Regels
    -Max. Vier personages per persoon
    -Min. 5 regels per post er is geen Max.
    -Geen perfectie
    -Geen ruzie, tenzij het in de RPG zelf is
    -Alleen Appelboompje en ik(Roww) maken de nieuwe topics aan
    -Als je een al bestaand persoon voor je personage gebruikt dan graag gebruik maken van Faceclaimen
    -18+ Toegestaan
    -Reservaties blijven twee dagen staan, tenzij je een goede reden hebt langer te wachten
    -Als je zonder reden langer dan vier dagen afwezig bent word je personage gewist en is er plek voor nieuwe personages
    -Graag eerst reserveren
    -Pas mee doen in het RPG als je personage goed gekeurt is door Appelboompje of Mij
    -Monsters kunnen een 'perfect' uiterlijk hebben, maar het innerlijk is echter nooit perfect, denk hier aan (:
    -Vermoorden mag, maar dat wel met goedkeuring van degene van wie het personage is
    -Ook verwondingen niet aanrichten zonder goedkeuring van de ander
    -Naamverandering graag aangeven in het Topic
    -Off-Topic in het Praattopic

    Topics



    Het bos
    O1
    O2

    Hutten Mytische wezens
    O1
    O2
    O3
    O4
    O5
    O6 Aishlinn,

    Het meer van de Meermensen
    O1
    O2
    O3

    Plekken in het bos
    O1
    O2
    O3

    Het Kamp
    O1
    O2


    Dag 1
    Het is avond. De maan staat op zijn hoogste punt en de groep leerlingen zit aan het kampvuur.
    Aishlinn heeft Vervain in het kampvuur gestopt, waardoor alle Vampiers die de rook van het vuur op zich krijgen pijnlijke brandende huid, ogen en luchtwegen krijgen. Als de leerlingen van het door het vuur geroosterde voedsel eten krijgen ze de Vervain ook binnen.. Maar er zijn altijd mensen bij die niet willen eten..
    Michael veranderd in een weerwolf waardoor de groep mensen zijn gejank zouden kunnen horen..


    [ bericht aangepast op 18 aug 2013 - 20:01 ]


    Little do you know

    Avahlynn 'Avah' Chiara Melain

    'Hoezo? Ik bescherm je wel hoor.' Hij geeft me een knipoog. ''Ik ben niet bang hoor'' grijns ik. Ik keek even naar mijn zwarte jack die ik om had maar kom tot de conclusie dat ik die niet meehad. ''We moeten terug ik wil mijn zwarte jack dalijk vat ik kauw'' mompel ik. En ik flipte hem al helemaal als een van die kinderen mijn jack had aangeraakt. 'Oeh kauwgum.' Ik draai even met mijn ogen mijn jack is belangrijker dan kauwgum hoor. Boos kijk ik hem aan. Ik was misschien een heel klein beetje bang en was bang dat als ik ontzettend hard ging praten onze docent ons hoorde. ''Ik ben een klein beetje bang maar verder ook niet'' snuif ik. Oke ik was heel erg bang.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Mohammed "Mo" Omar Idrissi

    Boos kijkt ze me aan en ik kijk haar aan. 'Wat?' zeg ik. ''Ik ben een klein beetje bang maar verder ook niet'' snuift ze en ik grinnik. 'Als jij het zegt.' grijns ik. ''We moeten terug ik wil mijn zwarte jack dalijk vat ik kauw' mompelt ze opeens en ik kijk haar aan. 'Ben zo terug.' zeg ik en ren terug naar het kamp. Die vier jaar atletiek was toch ergens handig voor. Stil loop ik het kamp op en vis het zwarte jack uit haar tent. Snel en geluidloos ren ik terug en geef het jack. 'Die jaren atletiek waren toch ergens handig voor' mompel ik. Wat? Ik was wel mooi binnen een minuut terug.. Ik had gelukkig genoeg aan dit vest, dus ik hoefde niks te pakken.


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Nathalie, maak jij het nieuwe topic of doe ik dat?? d:


    Little do you know

    Roww schreef:
    Raccoon kan Michael wel laten ontsnappen x'D
    en naar Mo en Avah laten gaan :'D
    Maar Aish is zo dom geweest niet aan Wolfsbane te denken dus ik hoop voor ze dat ze in een hoop Wolfsbane staan x'D

    Aishlinn Melody Waters || Mermaid
    "Nou, aangezien ik je leven heb gered verwacht ik op zijn minst wel een bedankje" zeg ik rustig "Maar zelfs dat kunnen mensen niet, je kan ze volgens mij beter dood laten bloeden en ze je vervolgens de huid vol laten schelden omdat je ze niet helpt, terwijl als je ze wel helpt ze je niet eens bedanken" zeg ik verontwaardigt. Het is wel waar.. Daniel heeft nog niet één keer dankje tegen me gezegd. Als iemand mijn leven zou redden zou ik diegene echt om de nek springen en duizend maal dankje zeggen.. maar een mens is niet zo..
    "Daarbij, ik ben geen halve vis. Ik ben een Meermin. Hoor je me? Een Meermin" snauw ik vervolgens nog naar hem. Ik kan er echt niet tegen als mensen me een vis noemen.. ik heb toch echt ook benen. Respectloze mormels..

    David Marc Michaelson || Leraar
    "Inderdaad ,mijn moeder vertelde me ,toen ik jong was ,dat mijn oma een ster was geworden en dat al je dierbaren ,die je verloren hebt ,nu aan de sterrenhemel staan. Telkens als ik me dan alleen voelde ,staarde ik naar de sterren en begon te vertellen aan mijn oma wat ik die dag gedaan had." zegt ze glimlachend.
    "Ik ging na de dood van mijn ouders altijd met mijn zusje midden in het weiland liggen dat tegenover mijn huis ligt en zo praatten we altijd tegen ze.. Want de avond dat ze zijn overleden keek ik met mijn sterrenkijker naar boven, en gek genoeg waren er twee nieuwe geboortes van sterren" zeg ik glimlachend "Noem het puur toeval, maar mijn zusje was nog jong dus ze geloofde er heilig in dat het onze ouders waren.. ik weet het niet, dat is niet iets wat de wetenschap kan bewijzen.. maar het liefst geloof ik dat mijn ouders daar boven staan, dan zien ze nogaltijd de hele wereld.." zeg ik met een waterig glimlachje.


    Little do you know

    ben bbq bij buren zit op mob dus jij doet x


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Avahlynn 'Avah' Chiara Melain

    ''Ik zeg het ja'' grijns ik. Eigenlijk vond ik het niet echt grappig en was ik echt bang maar dat ging ik hem niet vertellen.Verbaasd kijk ik hem na als hij als een gek richting het kamp rent. Ik kijk even nieuwsgierig even rond. Als die wezens maar niet echt bestonden en het gewoon een fabeltje was. Als het echt waar was zou ik Mo is zijn gezicht slaan voor het alleen laten van een meisje in het bos. Verbaasd keek ik naar Mo die terug gerend kwam met mijn Jack. ''Dat was snel'' mompel ik. ''Thanks'' grijns ik. Ik pak mijn Jack uit zijn handen en trek hem aan. ''Minder koud. We gaan nu verder'' ik wachtte niet op een antwoord en liep verder. Als hij wou praten moest hij zelf maar een gesprek beginnen.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Okay x'D


    Little do you know

    Jullie gaan snel D;
    Moet Athene nog ergens op reageren ?


    That is a perfect copy of reality.

    Mohammed "Mo" Omar Idrissi

    ''Dat was snel. Thanks'' grijnst ze en ik lach even. Ik kijk toe hoe ze haar jack aandoet, ''Minder koud. We gaan nu verder'' zei ze en vervolgens loopt ze weer verder. Snel loop ik achter haar aan en kijk naar de maan. Volle maan.. Ik grijns even. 'Je weet wat ze zeggen hé? Volle maan en wolvengejank.' grijns ik en kijk haar uitdagend aan. Waarschijnlijk zou ik echt een mep krijgen nu, maar dat verdiende ik ook wel...


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Avahlynn 'Avah' Chiara Melain

    Ik hoorde voetstappen achter me. Volgensmij rende hij achter me aan. Hij zou me lopend in iedergeval niet bij houden door mijn forse stappen. Ik voelde dat hij naast me begon te lopen ik keek even richting hem. Zijn aandacht stond gericht op iets heel anders. Ik liet mijn blik even glijden naar de maan. 'Je weet wat ze zeggen hé? Volle maan en wolvengejank.' uitdagend keek hij me aan. Geiriteerd keek ik terug. Ik vond het niet echt grappig. ''Houd je bek'' snauw ik naar hem terwijl ik zijn hand vastpak. Ik was bang dat was zeker maar er waren naar mijn gevoel zeker geen wolven in dit bos. ''We gaan verder'' mompel ik terwijl ik hem mee trek.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Jennifer Amanda Oakley ||Student

    "Ik ging na de dood van mijn ouders altijd met mijn zusje midden in het weiland liggen dat tegenover mijn huis ligt en zo praatten we altijd tegen ze.. Want de avond dat ze zijn overleden keek ik met mijn sterrenkijker naar boven, en gek genoeg waren er twee nieuwe geboortes van sterren" zei hij glimlachend"Noem het puur toeval, maar mijn zusje was nog jong dus ze geloofde er heilig in dat het onze ouders waren.. ik weet het niet, dat is niet iets wat de wetenschap kan bewijzen.. maar het liefst geloof ik dat mijn ouders daar boven staan, dan zien ze nogaltijd de hele wereld.." Ik glimlach even naar hem. "Als je iets geloofd ,dan is het ook zo."zei ik met een glimlachje. "Als ik ooit dood zou gaan ,dan word ik ook graag een ster."fluister ik dan met een glimlachje. Ik kijk hem even aan ,het moest vast heel zwaar zijn om je ouders te verliezen. Ik besloot er maar niet over te beginnen ,ik wilde het gezellig houden en niemand verdrietige gedachten geven. "Hoe oud is je zusje?"vroeg ik hem dan met een, glimlach.

    Michael Alexander Rodrigues || Weerwolf

    Mijn dierlijk instinkt had mijn zelfbewustzijn totaal afgebroken ,en ik werd bijna wilt. Na zo'n paar keer hard te trekken en een bloederige hals te hebben brak ,de ijzeren keten ,waardoor ik naar de deur rende ,en zo vlug mogelijk deze kleine kamer uit wilde.
    Het hout ,was zo verrot ,dat ik er na 3 beuken doorheen was en het bos inrende. Ik huilde luid naar de maan en rende dan het bos in zoekend naar mijn eerste prooi ,om te verscheuren. Deze keer geen eekhoorns ,maar mensen.

    (Zo :3 Wie voor Weerwolfje Michael :'3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Larvior Phoenix
    Ik zwom naar boven en krabbelde naar de kant, maar kon niks voelen. Ik zwom op de tast terug naar de kant en eindelijk voelde ik het gras van de kant en ging op de rand zitten.
    Ik zuchtte en keek nu de andere helemaal niet aan, altans dat kon niet, ik was blind, en het water zou ook niks helpen. Ik ging diep in gedachten verzonken en kwam met een top idee.
    'Aishlinn of Daniel kan iemand even een goede lange stok geven? en jullie zouden het tijdellijk zonder mij moeten doen, want ik ben beneden,' zei ik.


    Vampire + Servant = Servamp

    Mohammed "Mo" Omar Idrissi

    Met een Geïrriteerde blik in haar ogen keek ze me aan, ''Houd je bek'' snauwt ze naar me. Ik lach even, 'Sorreh.' mompel ik grijnzend. Ik voel hoe ze mijn hand weer vast pakt en ik grinnik zachtjes. Ze was wel bang, dat kan je makkelijk zien. ''We gaan verder'' mompelt ze en ik knik terwijl ik mee loop. 'Nou... En nu?' zeg ik. Water zag ik niet, de weg naar het kamp zijn we denk ik kwijt.. Fijn dit..


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Avahlynn 'Avah' Chiara Melain

    ''Lach niet'' snauw ik weer. Ik had geen zin in zijn grapjes en al helemaal niet in dit enge bos. Op een of andere manier had ik geen zin om terug te gaan. 'Sorreh.' Geiriteerd kijk ik hem aan. ''Grijns niet'' snauw ik. Hij dacht echt dat hij grappig was maar ik vond het niks. Nou... En nu?' Ik haalde mijn schouders op. Ik had geen idee wat we nu zouden doen. ''Waar kom je ook al weer vandaag'' mompel ik. Bij zijn naam denk ik aan een marokaan maar dat is hij volgensmij helemaal niet. Ik pakte zijn hand ietsjes strakker toen ik wolvengehuil hoorde. ''Oke ik ben bang'' geef ik fluisterend toe. ''Laat me hand niet los en vertel het tegen niemand anders ben je dood''


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [Iemand mag Avah enzo wel tegenkomen]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,