• Ergens in tussen de Belgische en de Franse Ardennen ligt een gebied, een stuk bos omsingeld door een groot hek. Een hek waar je, je niet overheen kan krijgen.
    En in dat bos..
    Daar schuilen de monsters die je niet tegenkomen wil..

    Een groep tieners gaat met hun leraren op kamp in de Ardennen.
    Het leek ze super leuk om een keer met zijn allen daar te gaan kamperen, lekker primitief!
    Met tenten op hun rug en hun koffers achter zich aan slepend gaan ze door de bossen, opzoek naar een perfecte plek om hun kamp op te zetten.
    Als ze een plek hebben gevonden slaan ze al snel hun kamp op.
    Het lijkt de perfecte plek: Beschutting, geen gras maar een goede harde ondergrond voor de tenten.
    Maar niets lijkt minder waar..
    Ze zijn terecht gekomen in het gebied met het hek erom heen. De eerste nacht is rustig.. Maar al snel komen ze achter het bestaan van de monsters..
    De monsters waarvan iedereen zei dat ze niet bestonden..
    Maar ze bestaan zeker wel.
    Ze zijn opgesloten in dat gebied. Het hek is echter van buiten af niet zichtbaar en je kan er door heen. Maar als je er eenmaal binnen in zit, dan kun je er niet meer uit..

    Rollen
    Leerlingen
    -Mohammed Omar Idrissi - Monticia
    -Bae Shin Wen - xLastkiss
    -Hayden Munro Walsh - Trenzalore
    -Joshua Nick Walsh- Trenzalore
    -Jeremy 'Jer' Oliver Johnson - Roww
    -Daniel Hale - Appelboompje

    -Alison Holly Fields - Appelboompje
    -Denise Meredith Park - Roww
    -Andrea Marin Jones - Tomlinsonz
    -Viola Frost - Roronoa
    -Lily Stone - Appelboompje
    -Victoire Lizzy Barton - xLastkiss
    -Jennifer Amanda Oakley - Raccoon
    -Avahlynn 'Avah' Chiara Melain - Faisean

    Leraren
    -David Marc Michaelson - Roww
    -Aubrey Amelia Powell - Trenzalore

    Monsters/Mythische wezens
    -Stefan Salvatore - Appelboompje
    -Damon Salvatore - xLastkiss
    -Michael Alexander Rodrigues - Raccoon
    -Larvior Phoenix - LyraPhoenix
    -Finnian Thomas Sheeran - Raccoon

    -Aishlinn Melody Waters - Roww
    -Katherine "Kath" Bella Romano - Monticia
    -Camille Hekate Regana - Go
    -Phoebe Juliette Grey - Tomlinsonz
    -Aurélie Cyrielle Celian - Faisean
    -Athene Maeve Thomson - Europe


    *Regels
    -Max. Vier personages per persoon
    -Min. 5 regels per post er is geen Max.
    -Geen perfectie
    -Geen ruzie, tenzij het in de RPG zelf is
    -Alleen Appelboompje en ik(Roww) maken de nieuwe topics aan
    -Als je een al bestaand persoon voor je personage gebruikt dan graag gebruik maken van Faceclaimen
    -18+ Toegestaan
    -Reservaties blijven twee dagen staan, tenzij je een goede reden hebt langer te wachten
    -Als je zonder reden langer dan vier dagen afwezig bent word je personage gewist en is er plek voor nieuwe personages
    -Graag eerst reserveren
    -Pas mee doen in het RPG als je personage goed gekeurt is door Appelboompje of Mij
    -Monsters kunnen een 'perfect' uiterlijk hebben, maar het innerlijk is echter nooit perfect, denk hier aan (:
    -Vermoorden mag, maar dat wel met goedkeuring van degene van wie het personage is
    -Ook verwondingen niet aanrichten zonder goedkeuring van de ander
    -Naamverandering graag aangeven in het Topic
    -Off-Topic in het Praattopic

    Topics



    Het bos
    O1
    O2

    Hutten Mytische wezens
    O1
    O2
    O3
    O4
    O5
    O6 Aishlinn,

    Het meer van de Meermensen
    O1
    O2
    O3

    Plekken in het bos
    O1
    O2
    O3

    Het Kamp
    O1
    O2


    Dag 1
    Het is avond. De maan staat op zijn hoogste punt en de groep leerlingen zit aan het kampvuur.
    Aishlinn heeft Vervain in het kampvuur gestopt, waardoor alle Vampiers die de rook van het vuur op zich krijgen pijnlijke brandende huid, ogen en luchtwegen krijgen. Als de leerlingen van het door het vuur geroosterde voedsel eten krijgen ze de Vervain ook binnen.. Maar er zijn altijd mensen bij die niet willen eten..
    Michael veranderd in een weerwolf waardoor de groep mensen zijn gejank zouden kunnen horen..


    [ bericht aangepast op 18 aug 2013 - 20:01 ]


    Little do you know

    Mt ben ff eten reageer straks


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    (nog een vraagje, hoelang duurt het voordat een staart van meerman of meermin droog is om te kunnen lopen, of zit er geen limiet aan, en sorr voor dat het niet in praattopic is.)


    Vampire + Servant = Servamp

    Monticia schreef:
    [Mijn topics]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Roww schreef:
    [Weet je dat heksen kunnen 'praten' met de natuur? Ze kunnen dus weten via de natuur of er nieuwe bewoners zijn ^^
    Ook kan niks het stuk bos verlaten waar ze nu zitten, doordat de heksen verplicht zijn er een hek omheen te zetten. Van buitenaf is het hek onzichtbaar, maar van binnen niet. Alles wat buiten het hek zit kan er in, maar als je er eenmaal in zit kan je er niet meer uit. Daarom zijn de Vampiers en de andere wezens zo afhankelijk van de kampeerders (:]


    Denise Meredith Park || Student
    Mo zet me neer en zet dat hij zijn tent maar gaat opzetten en ik grinnik even.
    "Ja, laat ik mijn twee tenten ook maar opzetten. Dat duurt namenlijk wel even" zeg ik lachend. Ja, ik had twee tenten mee genomen. Eén tent om in te slapen, en een tent om mijn spullen in te leggen, anders word mijn slaap tent zo'n rotzooi.. Al helemaal als je met zijn tweeën slaapt is het handig. Ik zie mijn tweede tent eigenlijk als een inloopkast. Ik rits hem namenlijk aan de achterkant van mijn 'slaap tent' en dan kan het tussenstuk nog dicht ook.
    Ik haal mijn rugzak van mijn rug en haal de zak met mijn twee tenten er in er vanaf. Ik hou de zak ondersteboven en er komen twee paketten tentstokken die aan elkaar getapet zitten. ik haal het tape van het grootste paketje af en leg de tentstokken op volgorde neer, dan haal ik het enorme tentdoek uit mijn rugzak en ook die leg ik erbij. De ondergrond van de tent leg ik er ook al neer op de plek waar ik mijn tent ga neerzetten.
    "Dit word vervelend, niemand wilde met mij in een tent" zeg ik zuchtend als ik naar mijn enorme grote tentdoek kijk, mijn tent is voor wel vijf personen bestemt..

    Iemand voor Meermin Aishlinn, Student Jeremy of Leraar David??


    (Ik heb Micheal(weerwolf) ,die bij het meer zit? )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Katherine Bella Romano || Vampire

    'Nee, nog niet. Maar ze kunnen er over enkele minuten zijn' zegt ze wanneer ze zich heeft omgedraaid en een gemene grijns verschijnt op haar gezicht, Ik grijns ook bijna meteen, wetend dat we waarschijnlijk dezelfde plannen hebben. Nou ja, in de richting daarvan dan. Wat? Als je in een bos woont moet je iets te doen hebben, en mijn slachtoffers hebben altijd een leuke rol in mijn spelletjes. Maar dan moeten er wel slachtoffer zijn. 'Zullen we even naar het water gaan anders? Misschien zijn er daar wel meer die hoognodig nieuwe slachtoffers hebben' vraagt ze en ik knik. 'Let's go.' zeg ik en draai me om om naar het meer te lopen.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2013 - 18:56 ]


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Athene Maeve Thomson - Witch.
    Ik zie ook Katherine grijnzen, ik snap wel waarom, ze is immers een vampier, en vampieren leven van mensenbloed. Op mijn vraag of we misschien naar het water kunnen gaan knikt ze een ja. 'Let's go' zegt ze en ze draait zich om om naar het meer toe te lopen. Ik doe hetzelfde en ik loop haar achterna. Gelukkig is het meer hier niet zo ver vanaf. Ik heb eigelijk geen idee waar de andere zijn, ik weet alleen bijna zeker dat er in het water de meerminnen en mannen zitten. Als we bij het water aankomen is het nogal verlaten. 'Nou, hier zijn ook veel mensen' zeg ik en ik lach even. Normaal zijn hier redelijk wat mensen, ik vraag me ergens af waar Camille zit, de andere heks hier in het bos. We zijn namelijk de enigste twee heksen.


    That is a perfect copy of reality.

    (@Europe en Monticia is het goed als ik Larv naar jullie toe laat komen?)

    Larvior Phoenix//Meerman

    Het zwemmen op de bodem begon nu zelfs saai te worden, ik moest wat doen, dus besloot ik maar naar de oppervlak te zwemmen. De frisse lucht deed goed door mijn longen, soms werd ik gek van al dat water. Ik zwom richting een platte steen en trok me er zelf uit en ging op het randje zitten, ik keek de waterand af of daar nog wat te beleven viel, maar dat gaf al een tegeslag.
    Even dacht ik een gedaante door het bos te lopen. Ik liet me weer het water in glijden en zwom richting de waterand afwachtend wie het zou zijn. Ik was benieuwd of er dit keer wat leukers zou zijn, misschien om wat het water in te lokken, en dat was tijden geleden dat ik dat gedaan heb.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2013 - 19:12 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Finnian Thomas Sheeran

    Wat verveeld deed ik mijn haren goed ,ik had zin in wat actie ,het was al veel te lang geleden dat er nog eens iets nieuws gebeurd is. Ik hoorde 2 bekende stemmen ,waardoor ik even door de bosjes heen piep om te kijken of mijn voorgevoel juist is. Ik grijns even en ga dan het bosje uit.
    "Hello girls" grijns ik Katherine ,was net als ik een vampier ,alleen was zij een expert en ik ,nou ja een groentje in dit.
    Athene was een heks ,ondanks dat je het soms niet van haar zou denken. "Is er nog iets nieuws gebeurd?"vroeg ik hun dan. Meestal als je iets wilde weten moest je het aan de meisjes vragen ,die wisten altijd als eerste de laatste nieuwtjes ,dat was ook zo toen ik nog een mens was.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Katherine Bella Romano

    We komen al snel bij het meer aan en ik haal mijn wenkbrauw op terwijl ik rond kijk. 'Oké, wie heeft alle Zee-Diva's vermoord?' zeg ik. Het is hier altijd hartstikke druk.. 'Nou, hier zijn ook veel mensen' zegt ze en ik knik even. 'Jammer joh, als ik toch mijn tanden niet kan zetten in die mensen pak ik normaal een van deze.' mompel ik. En dat is geen leugen. Maar bij mensen is het gewoon leuker, die zien er altijd banger uit. "Hello girls" hoor ik opeens en ik draai me een beetje om. 'Finn.. Ik vroeg me al af waar je was, aamgezien je me normaal ook opzoekt.' zeg ik. "Is er nog iets nieuws gebeurd?" vroeg hij vervolgens en ik schud mijn hoofd. 'Volgens Athene komt er over een paar minuten een nieuwe groep slachtoffertjes, en de zee-diva's hebben het meer verlaten, blijkbaar.' mompel ik.


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    { is het al begonnen :O ik schrijf zo wel een stukje }


    You can't not look cool with a crossbow.

    [@LyraPhoenix. Ik vind het goed]



    Athene Maeve Thomson - Witch.
    'Oké, wie heeft alle zee-diva's vermoord?' is het eerste wat Katherine vraagt als we bij het meer aankomen. Ik lach even. Katherine is echt zo bloeddorstig soms. Ook tegenover andere wezens. 'Hello girls' hoor ik dan een jongensstem roepen. Ik draai me om en ik zie Finn, voordat ik kan reageren zegt Katherine 'Finn.. Ik vroeg me al af waar je was, aamgezien je me normaal ook opzoekt.' Ik grinnik even, Finn is namelijk een nieuwe hier, volgens mij is hij ook nog niet zo lang een vampier. 'Is er nog iets nieuws gebeurd?' vraagt Finn dan. Ik wil weer reageren, maar weer is Katherine me voor. Ze schudt haar hoofd en mompelt 'Volgens Athene komt er over een paar minuten een nieuwe groep slachtoffertjes, en de zee-diva's hebben het meer verlaten, blijkbaar.' Ik knik en zeg dan 'Ja, ze moeten er zo ongeveer wel zijn denk ik' en ik glimlach even naar hem.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2013 - 19:26 ]


    That is a perfect copy of reality.

    [Als een Meermin/man uit het water is veranderd zijn/haar staart al in benen. Als ze tot hun heupen in het water staan veranderen de benen weer in een staart (:
    Ik stuur Aishlinn naar Michael (:]

    Aishlinn Melody Waters || Mermaid
    Na een tijd vervelen in het water zwem ik naar de kant van het meer waar ik altijd in zwem. Door de krachten van ons meerminnen is het water altijd helder en schoon. De heksen zorgen voor de planten en dieren op het land, maar wij meerminnen zorgen voor de planten en dieren onder water. Daarom is al het water hier ook zo helder en levendig.. Alles wat we aanraken word mooi en elk water waarin we zwemmen word schoon en helder door onze krachten.. Veel krachten hebben we niet, het enige wat we kunnen is het helen en zuiveren van de wateren.. Meer kunnen we niet, maar voor mij is dit genoeg. Ik kan er niet tegen om in lelijk, vies en dood water te zwemmen.
    Ik voel mijn staart verdwijnen en op mijn blote voeten loop ik door het gras aan de oever. Als ik dan ineens Michael zie zitten komt er een glimlach op mijn gezicht.
    "Hehe, eindelijk gezelschap!'' roep ik vrolijk naar hem waarna ik naast hem kom zitten. Mijn shirtje, dat tot net boven mijn navel hangt, doe ik scheef over mijn schouder, dat zit gewoon lekkerder en ik trek mijn korte spijerbroekje wat omlaag zodat hij niet te strak om mijn kont zit.


    [Is er verder nog een leerling die David (Leraar) wil helpen met hout sprokkelen? :')]

    [Zouden jullie het trouwens fijn vinden als ik de locatie (Het bos en alles dat erbij hoort) in de beginpost zet?]

    [ bericht aangepast op 11 aug 2013 - 19:31 ]


    Little do you know

    roow?

    heet die leraar van jou nou


    David Marc Jones || Leraar
    of david marc michaelson???
    want in jou post en in jou begintopic ding staat allebei een andere naam xd


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Larvior Phoenix// Meerman

    Ik dobberde onderwater tegen de waterkant aan. Ik hoorde een aantal stemmen, bekende stemmen. Ik hoorde ze praten en even hoorde ik een stem die ik niet kon achterhalen. Een stem die zelfs voor mij nieuw was. Ik zwom van de kant af en zwom naar de wateroppervlak. Ik leunde me op de kant en zei met een lollige stem:
    'Nee hoor, niet iedereen heeft dit meer verlaten.' Ik zag een aantal plukken lichter worden. Ik zuchtte geergerd. 'Ik haat mijn haar,' mompelde ik. Ik keek op en zag Athene en Katherine staan, maar die derde kwam me niet al te bekend voor. Het leven in het water, was gewoon zwaar, je vergat gewoon de wezens die op het land leven. 'Dag meiden, en jongen,' zei ik en ging op de kant zitten en keek ze nog eens vrolijk aan, waardoor mijn haar een rode kleur kreeg.


    Vampire + Servant = Servamp

    Viola Frost || Student

    Nadat we een tijdje aan het lopen zijn in het bos hoor ik denise klagen over dat haar voeten pijn doen in tegenstelling tot mijn voeten maar ze beginnen nu wel al een beetje te irriteren dus ik laat even een diepe zucht. Ik pak mijn spiegeltje uit verveling om te kijken of mijn make-up nog goed zit, gelukkig zit het nog goed want ik heb geen zin om alles lopend bij te werken. "Oké jongens! Nog even door lopen! We moeten ons kamp op hebben staan voor het donker word! Een tent opzetten en vuur maken in het donker is niet te doen! Dus kijk goed om je heen om een goede open plek te vinden!" hoor ik meneer Jones naar ons toe roepen. ik begin een beetje in mijn gedachte te verzinken totdat ik iemand hoor roepen dat ze een plek heeft gevonden, Snel laat ik mijn ogen langs de open plek glijden om het een beetje te verkennen.
    Nadat ik het een beetje bekeken had rende ik er een beetje naartoe, ik kan wel wat rust gebruiken maar stopte al snel met rennen en liet ik anderen voorgaan 'straks zitten van die hele grote spinnen, dan ben ik wel hier' denk ik in mezelf.

    {iemand voor viola om mee te praten?}


    You can't not look cool with a crossbow.