• Ergens in tussen de Belgische en de Franse Ardennen ligt een gebied, een stuk bos omsingeld door een groot hek. Een hek waar je, je niet overheen kan krijgen.
    En in dat bos..
    Daar schuilen de monsters die je niet tegenkomen wil..

    Een groep tieners gaat met hun leraren op kamp in de Ardennen.
    Het leek ze super leuk om een keer met zijn allen daar te gaan kamperen, lekker primitief!
    Met tenten op hun rug en hun koffers achter zich aan slepend gaan ze door de bossen, opzoek naar een perfecte plek om hun kamp op te zetten.
    Als ze een plek hebben gevonden slaan ze al snel hun kamp op.
    Het lijkt de perfecte plek: Beschutting, geen gras maar een goede harde ondergrond voor de tenten.
    Maar niets lijkt minder waar..
    Ze zijn terecht gekomen in het gebied met het hek erom heen. De eerste nacht is rustig.. Maar al snel komen ze achter het bestaan van de monsters..
    De monsters waarvan iedereen zei dat ze niet bestonden..
    Maar ze bestaan zeker wel.
    Ze zijn opgesloten in dat gebied. Het hek is echter van buiten af niet zichtbaar en je kan er door heen. Maar als je er eenmaal binnen in zit, dan kun je er niet meer uit..

    Rollen
    Leerlingen
    -Mohammed Omar Idrissi - Monticia
    -Bae Shin Wen - xLastkiss
    -Hayden Munro Walsh - Trenzalore
    -Joshua Nick Walsh- Trenzalore
    -Jeremy 'Jer' Oliver Johnson - Roww
    -Daniel Hale - Appelboompje

    -Alison Holly Fields - Appelboompje
    -Denise Meredith Park - Roww
    -Andrea Marin Jones - Tomlinsonz
    -Viola Frost - Roronoa
    -Lily Stone - Appelboompje
    -Victoire Lizzy Barton - xLastkiss
    -Jennifer Amanda Oakley - Raccoon
    -Avahlynn 'Avah' Chiara Melain - Faisean

    Leraren
    -David Marc Michaelson - Roww
    -Aubrey Amelia Powell - Trenzalore

    Monsters/Mythische wezens
    -Stefan Salvatore - Appelboompje
    -Damon Salvatore - xLastkiss
    -Michael Alexander Rodrigues - Raccoon
    -Larvior Phoenix - LyraPhoenix
    -Finnian Thomas Sheeran - Raccoon

    -Aishlinn Melody Waters - Roww
    -Katherine "Kath" Bella Romano - Monticia
    -Camille Hekate Regana - Go
    -Phoebe Juliette Grey - Tomlinsonz
    -Aurélie Cyrielle Celian - Faisean
    -Athene Maeve Thomson - Europe


    *Regels
    -Max. Vier personages per persoon
    -Min. 5 regels per post er is geen Max.
    -Geen perfectie
    -Geen ruzie, tenzij het in de RPG zelf is
    -Alleen Appelboompje en ik(Roww) maken de nieuwe topics aan
    -Als je een al bestaand persoon voor je personage gebruikt dan graag gebruik maken van Faceclaimen
    -18+ Toegestaan
    -Reservaties blijven twee dagen staan, tenzij je een goede reden hebt langer te wachten
    -Als je zonder reden langer dan vier dagen afwezig bent word je personage gewist en is er plek voor nieuwe personages
    -Graag eerst reserveren
    -Pas mee doen in het RPG als je personage goed gekeurt is door Appelboompje of Mij
    -Monsters kunnen een 'perfect' uiterlijk hebben, maar het innerlijk is echter nooit perfect, denk hier aan (:
    -Vermoorden mag, maar dat wel met goedkeuring van degene van wie het personage is
    -Ook verwondingen niet aanrichten zonder goedkeuring van de ander
    -Naamverandering graag aangeven in het Topic
    -Off-Topic in het Praattopic

    Topics



    Het bos
    O1
    O2

    Hutten Mytische wezens
    O1
    O2
    O3
    O4
    O5
    O6 Aishlinn,

    Het meer van de Meermensen
    O1
    O2
    O3

    Plekken in het bos
    O1
    O2
    O3

    Het Kamp
    O1
    O2


    Dag 1
    Het is avond. De maan staat op zijn hoogste punt en de groep leerlingen zit aan het kampvuur.
    Aishlinn heeft Vervain in het kampvuur gestopt, waardoor alle Vampiers die de rook van het vuur op zich krijgen pijnlijke brandende huid, ogen en luchtwegen krijgen. Als de leerlingen van het door het vuur geroosterde voedsel eten krijgen ze de Vervain ook binnen.. Maar er zijn altijd mensen bij die niet willen eten..
    Michael veranderd in een weerwolf waardoor de groep mensen zijn gejank zouden kunnen horen..


    [ bericht aangepast op 18 aug 2013 - 20:01 ]


    Little do you know

    [Mijn topics]


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Dag 1
    De groep Studenten loopt met de twee leraren door de Ardennen, op zoek naar een plaats om hun kamp op te slaan.
    De Wezens weten niets van de komst, alleen de Vampiers hopen wel dat er snel weer mensen komen: Ze zijn door hun bloed voorraad heen en zijn genoodzaakt dierenbloed te drinken.
    De groep komt aan om 18:00 op de open plek.
    Vier uur later zal het donker worden waardoor ze snel hun kamp op moeten zetten en hout moeten sprokkelen om vuur te kunnen maken.
    Ze zijn dus genoodzaakt elkaar te helpen met de tenten want als je, je tent niet hebt staan voor het donker is moet je buiten slapen..


    Little do you know

    (Yeah :3 Mijn topics )

    [ bericht aangepast op 11 aug 2013 - 16:34 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (Mijn topics)


    We've lived in the shadows for far too long.

    David Marc Jones || Leraar
    "Oké jongens!" Ik draai me naar de groep "Nog even door lopen! We moeten ons kamp op hebben staan voor het donker word! Een tent opzetten en vuur maken in het donker is niet te doen! Dus kijk goed om je heen om een goede open plek te vinden!" roep ik waarna ik me weer omdraai om verder te lopen.
    Ook ik zelf kijk goed om me heen, op zoek naar een open plek.. Het moet groot genoeg zijn voor zowieso twintig tenten, en dan moet er nog genoeg plek overblijven voor een groot kampvuur. Ik werp een snelle blik op mijn horloge, half 6.. Nog vier en een half uur en het begint donker te worden.

    Jeremy 'Jer' Oliver Johnson || Student
    Ik zucht diep, mijn rugzak word met de stap zwaarder en mijn voeten doen zeer. Ook heb ik een jeukende bult op mijn arm van een brandnetel die maar niet wil ophouden met jeuken. Als dan meneer Jones begint te praten luister ik aandachtig: "Nog even door lopen! We moeten ons kamp op hebben staan voor het donker word! Een tent opzetten en vuur maken in het donker is niet te doen! Dus kijk goed om je heen om een goede open plek te vinden!" roept hij naar ons. Hij draait zich weer terug om en ik kijk meteen om me heen, doen wat hij zegt Jer.. dan kan je het snelste rusten en je tent opzetten zodat je kan slapen. Want ik ben echt dood moe, we lopen nu al een hele lange tijd, het lijkt wel meer dan een dag, maar uiteindelijk lopen we pas vier uren..

    Denise Meredith Parks || Student
    "Mensen, mijn voeten doen zeer" zeg ik zuchtend, maar uiteindelijk klinkt het toch vrolijk. Maar dat komt gewoon omdat ik altijd vrolijk ben, een glimlach staat nog steeds op mijn gezicht en ik kijk vrolijk om me heen. Ik hoop nog altijd dat ik een eekhoorn zie of een hert of een ander schattig bos diertje..
    Even bekijk ik de groep, niemand ziet er echt vrolijk uit of zo.. Waarom niet? Zeker omdat hun voeten pijn doen van het lopen? Of omdat ze er totaal geen zin in hebben omdat ze teveel gewend zijn aan hun luxe leventje.. Ik heb ook een luxe leventje, maar ik ga altijd met mijn vader kamperen. Altijd, en daarom ben ik niet zo gewend aan het luxe leventje. Plots schrik ik op uit mijn gedachtes als Meneer Jones begint te praten, hij zegt dat we moeten uitkijken naar een mooie open plek..
    "Oké! Ik heb mijn ogen open!" roep ik vrolijk en ik salueer kort.

    Aishlinn Melody Waters || Mermaid
    "Ik verveel me" opper ik zuchtend terwijl ik in het water lig te dobberen. Er zijn al in geen tijden meer mensen langs geweest en het begint hier aardig saai te worden. Altijd hetzelfde liedje, geen enkel beetje plezier.. Helemaal niets leuks te beleven hier. Vreselijk gewoon.
    "Wanneer komen er nu weer eens mensen? Die zorgen tenminste nog voor een beetje plezier!" roep ik uit. Ik duik onder water en kom daarna weer boven water, een frisse duik doet altijd wonderen.


    Little do you know

    Mohammed Omar Idrissi

    "Oké jongens! Nog even door lopen! We moeten ons kamp op hebben staan voor het donker word! Een tent opzetten en vuur maken in het donker is niet te doen! Dus kijk goed om je heen om een goede open plek te vinden!" roept meneer Jones en ik knik maar even. 'Komt goed!' roep ik grijnzend. "Mensen, mijn voeten doen zeer" hoor ik Denise zuchtend zeggen en ik lach even. "Oké! Ik heb mijn ogen open!" hoor ik haar vervolgens zeggen. Ik sluip zachtjes naar haar toe en til haar dan gemakkelijk op. 'Zoveel pijn?' grijns ik en loop gemakkelijk door. Het is een goed punt dat ik met de meeste in de klas een goede band heb, dus ze vind het denk ik niet zo erg. Ach, het voordeel van een beetje populariteit.. Ik kijk even om me heen en zie dan een open plek. 'Zoiets!' roep ik en wijs naar de plek.


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    [Mijn topics]

    Athene Maeve Thomson - Witch.
    Ik loop wat doelloos door het bos, er is niks te doen sinds er al heel lang geen mensen meer zijn geweest hier. Ik ben niet zo'n typische heks die zijn of haar magie alleen gebruikt voor de bomen en de dieren, nee, ik vind het ook wel leuk om er soms gewone mensen mee pijn te doen. Gewoon uit wraak omdat ze vroeger op mijn soort hadden gejaagd. Ik loop wat verder en stop dan even. Ik verveel me echt dood, misschien zijn er wel andere in de buurt nu, die zich net zoals mij heel erg vervelen. Ik ga dan maar tegen een boom aanzitten, waarbij, als je goed kijkt, het water ook al kan zien. Ik lach even, ik zit redelijk graag bij het water.

    [ Wie wil met Athene praten? En kennen de wezens elkaar al?]

    [ bericht aangepast op 11 aug 2013 - 17:26 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Jennifer Amanda Oakley

    Wat verveeld kijk ik om me heen ,de groep volgend ,ik was één van de laatsten ,wat dus nog saaier was. Ik had slechte stapschoenen aan ,en ging zeker weten blaren hebben en het leek net alsof we uren in rondjes zaten te lopen. Ik vervloek mijn vader ,dat hij me hier naartoe had gestuurd. "Nog even door lopen! We moeten ons kamp op hebben staan voor het donker word! Een tent opzetten en vuur maken in het donker is niet te doen! Dus kijk goed om je heen om een goede open plek te vinden!" roept Mister Jones ,waardoor ik zucht. Ik wilde echt niet buiten slapen een tent was veel fijner ,dan de grond ,waar al die vieze insecten rondkruipen."Mensen, mijn voeten doen zeer" mompelde Denise en ik rolde even met mijn ogen ,ging ze nu echt lopen zeiken. haar vrolijkheid stond me niet aan vandaag ,ik had volgens mij weer een chagrijnige bui.Mo had blijkbaar een plek gevonden. "Ja dat ziet er goed uit voor mij."zei ik wat vrolijker ,hoe minder we nog moeten lopen hoe beter.

    Michael Alexander Rodrigues

    Wat verveeld zat ik in een boom ,vlakbij de wateroever. Ik zat naar een vogeltje te kijken die vrolijk op de tak naast me hupte. Ik wilde ook vrolijk zijn en vrij zoals de vogel.Mijn blauwe ogen ,volgen de bewegingen van het beest. Vrolijk en sierlijk ,maar zodra ik mijn hand uitstak ,vloog het angstig weg.
    "Jammer."mompel ik in mezelf en ,laat me dan behendig uit de boom zakken. Ik deed mijn beanie weer goed over mijn hoofd en klopte de vuiligheid van mijn broek af. Ik liep naar de wateroever en zette me daar dan neer in het gras ,de meerminnen en mannen ,zaten vast plezier te maken met elkaar. Ik zucht even en neem dan een plat steentje ,en gooide die zo ,dat hij een aantal keer kaatste voordat het ,in het water zonk.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Ik kan Katherine wel sturen?]


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    [Zouden jullie achter de naam van je personage kunnen zetten wat hij/zij is? Net zoals ik doe, dat is wat makkelijker om bij te houden met lezen, dan weet je namenlijk ook waar je op moet reageren enzo (:
    En ja, de wezens kennen elkaar allemaal al, vooral van dezelfde soort kennen ze elkaar door en door (:]


    David Marc Jones || Leraar
    Ik hoor een aantal leerlingen roepen dat ze zullen uitkijken en niet veel later hoor ik Mohammed 'Zoiets?' roepen en ik kijk naar hem, als ik zie dat hij naar een open plek wijst knik ik goedkeurend.
    "Ziet er goed uit Mohammed!" roep ik naar hem toe. Ik geef een sein naar de groep dat we die kant op zullen lopen en als we daar staan knik ik nog maals goedkeurend, de open plek is zelfs groot genoeg voor dertig één persoons tenten. Dan zullen die tenten van ons er vast ook wel op passen. Daarbij heb ik de groep vorige week verteld dat ze maar met groepjes van twee á drie in een tent moeten om ruimte te sparen.
    De open plek is omringd door bomen en heeft een goede harde grond, geen gras dat modderig word bij regen maar een echte goede grond. Dit is echt de perfecte plaats.
    "Oké dames en heren! Zet jullie tenten maar op! En help elkaar! Het word over vier uren donker en dan moeten de tenten staan en we moeten gegeten hebben! Zijn er vrijwilligers die hout willen sprokkelen voor het kampvuur?" roep ik door de groep terwijl ik midden op het veld sta.

    Denise Meredith Park || Student
    Ik voel hoe ik de lucht in getild word waardoor ik een gilletje slaak.
    ''Zoveel pijn?'' hoor ik Mo zeggen waarna ik hem pruilend aan kijk.
    "Ja, vier uur lopen ben ik niet gewend!" roep ik dramatisch uit "Al helemaal niet in het bos.. ik ga vaak kamperen, maar dan gaan we gewoon met de Jeep erheen en dan hoef ik dus ook geen uren te lopen" vervolg ik zuchtend. Rijk zijn heeft zo zijn voordelen..
    "Maar dat jij me draagt kan ik wel aan wennen denk ik" zeg ik dan grinnikend. Mo roept 'zoiets?' naar meneer Jones en hij wijst naar een aardig mooie open plek. Meneer Jones gaat ermee akkoord en hij loopt er heen, met de groep op zijn hielen.
    Hij bazelt iets over elkaar helpen met tenten opzetten waarop ik een 'pfft' geluidje maak en zeg: "Ik zet zo vaak een tent op, dat kan ik ook wel alleen"
    Dan vraagt Meneer Jones wie hout willen sprokkelen voor het kampvuur, hier op geef ik geen antwoord. Ik pak altijd het verkeerde hout.. Of ik pak het verkeerde soort hout, of ik pak te vers of te nat hout.. zo irritant..

    [ bericht aangepast op 11 aug 2013 - 17:27 ]


    Little do you know

    Monticia schreef:
    [Ik kan Katherine wel sturen?]

    [Is dat tegen mij bedoeld? Zo ja, is goed c:]


    That is a perfect copy of reality.

    (

    Larvior Phoenix// Meerman

    Ik zwem over de bodem en weet niet meer wat ik aan het doen was. Het leven hier onderwater werd een stuk saaier. De zee was tenminste nog spannend, maar ik moest er gewoon maar wat van maken. Even zag ik een steen naar beneden zinken en nam het op tussen mijn lange vingers.
    Ik keek omhoog en een paar bubbels glipte tussen mijn mond vandaan. Ik zwom naar de oppervlak en zocht waar de steen vandaan zou komen. Ik bekeek de steen eens goed en het was een plat steente. Ik keek nog eens, maar ik kon niemand vinden, ik zou het vast verbeeld hebben. Ik liet het steentje vallen en zwem weer naar beneden.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2013 - 17:34 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Mohammed Omar Idrissi || Student

    "Ziet er goed uit Mohammed!" roept Jones en ik grijns even. Ik werp even een blik op Denise en grijns nog wat breder als ik haar pruilende gezicht zie. "Ja, vier uur lopen ben ik niet gewend! l helemaal niet in het bos.. ik ga vaak kamperen, maar dan gaan we gewoon met de Jeep erheen en dan hoef ik dus ook geen uren te lopen"zucht ze en ik lach even. 'Poor you, maar ik ken het.. Dan heb je dus een voordeel aan een goede conditie.' lach ik en ik loop ondertussen achter Jones aan. "Oké dames en heren! Zet jullie tenten maar op! En help elkaar! Het word over vier uren donker en dan moeten de tenten staan en we moeten gegeten hebben! Zijn er vrijwilligers die hout willen sprokkelen voor het kampvuur?" vraagt hij en ik zet Denise weer neer. Ik hou deze keer maar even mijn mond, want ondanks mijn goede conditie ben ik toch best lui. 'Ik ga maar beginnen met die tent.' lach ik en ik wrijf nog even over Denise's hoofd zodat haar haar door de war zit. Vervolgens zet ik mijn tas neer een stukje verderop en begin de tent uit te pakken..

    Katherine Bella Romano || Vampire

    Met een zucht doe ik mijn haar in een staart en ik trek mijn zwarte laarzen aan. Ik werp een blik in de spiegel in mijn kamer en ik grijns toch even. Perfect, net zoals altijd. Zwarte laarzen, een zwarte skinny jeans en een rood topje met een leren jasje. Perfect om even te jagen. Ik was door mijn voorraad heen. Het liefst drink ik natuurlijk gelijk uit mijn slachtoffer, maar als ik geen keus heb worden het zakken met bloed. Als er vandaag of morgen geen mensen hier zijn ga ik gewoon op een reisje hoor. Ik loop mijn huis uit en sla de deur achter me dicht. Ik loop langzaam tussen de bomen door en grijns bij de verschijning van Athene. Een van de weinige mensen hier die ik een beetje mag. Maar dat is vooral omdat ze gewone mensen wel eens pijn doet, net zoals ik. Al doe ik het natuurlijk veel vaker.. 'En... Zijn er al nieuwe slachtoffers?' vraag ik en loop langzaam naar haar toe..

    [ bericht aangepast op 11 aug 2013 - 17:42 ]


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Athene Maeve Thomson
    Terwijl ik door de bomen loop, hoor ik soms een beetje geritsel. Niet veel later hoor ik een stem achter me. 'En.. Zijn er al nieuwe slachtoffers?' hoor ik iemand vragen. Natuurlijk Katherine, altijd opzoek naar mensenbloed. Ik draai me om naar haar en beantwoord haar vraag met 'Nee, nog niet. Maar ze kunnen er over enkele minuten zijn' en ik krijg een gemene grijns. Tijd voor wraak. 'Zullen we even naar het water gaan anders? Misschien zijn er daar wel meer die hoognodig nieuwe slachtoffers hebben' vraag ik dan aan haar. Ik grijns weer even. Mijn voorouderen waren net zoals ik, ook in staat om mensen te vermoorden en pijn te doen, zij gebruikten hun magie ook niet alleen voor de natuur en de dieren.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2013 - 18:51 ]


    That is a perfect copy of reality.

    [Weet je dat heksen kunnen 'praten' met de natuur? Ze kunnen dus weten via de natuur of er nieuwe bewoners zijn ^^
    Ook kan niks het stuk bos verlaten waar ze nu zitten, doordat de heksen verplicht zijn er een hek omheen te zetten. Van buitenaf is het hek onzichtbaar, maar van binnen niet. Alles wat buiten het hek zit kan er in, maar als je er eenmaal in zit kan je er niet meer uit. Daarom zijn de Vampiers en de andere wezens zo afhankelijk van de kampeerders (:]


    Denise Meredith Park || Student
    Mo zet me neer en zet dat hij zijn tent maar gaat opzetten en ik grinnik even.
    "Ja, laat ik mijn twee tenten ook maar opzetten. Dat duurt namenlijk wel even" zeg ik lachend. Ja, ik had twee tenten mee genomen. Eén tent om in te slapen, en een tent om mijn spullen in te leggen, anders word mijn slaap tent zo'n rotzooi.. Al helemaal als je met zijn tweeën slaapt is het handig. Ik zie mijn tweede tent eigenlijk als een inloopkast. Ik rits hem namenlijk aan de achterkant van mijn 'slaap tent' en dan kan het tussenstuk nog dicht ook.
    Ik haal mijn rugzak van mijn rug en haal de zak met mijn twee tenten er in er vanaf. Ik hou de zak ondersteboven en er komen twee paketten tentstokken die aan elkaar getapet zitten. ik haal het tape van het grootste paketje af en leg de tentstokken op volgorde neer, dan haal ik het enorme tentdoek uit mijn rugzak en ook die leg ik erbij. De ondergrond van de tent leg ik er ook al neer op de plek waar ik mijn tent ga neerzetten.
    "Dit word vervelend, niemand wilde met mij in een tent" zeg ik zuchtend als ik naar mijn enorme grote tentdoek kijk, mijn tent is voor wel vijf personen bestemt..


    Iemand voor Meermin Aishlinn, Student Jeremy of Leraar David??


    Little do you know