• Ergens in tussen de Belgische en de Franse Ardennen ligt een gebied, een stuk bos omsingeld door een groot hek. Een hek waar je, je niet overheen kan krijgen.
    En in dat bos..
    Daar schuilen de monsters die je niet tegenkomen wil..

    Een groep tieners gaat met hun leraren op kamp in de Ardennen.
    Het leek ze super leuk om een keer met zijn allen daar te gaan kamperen, lekker primitief!
    Met tenten op hun rug en hun koffers achter zich aan slepend gaan ze door de bossen, opzoek naar een perfecte plek om hun kamp op te zetten.
    Als ze een plek hebben gevonden slaan ze al snel hun kamp op.
    Het lijkt de perfecte plek: Beschutting, geen gras maar een goede harde ondergrond voor de tenten.
    Maar niets lijkt minder waar..
    Ze zijn terecht gekomen in het gebied met het hek erom heen. De eerste nacht is rustig.. Maar al snel komen ze achter het bestaan van de monsters..
    De monsters waarvan iedereen zei dat ze niet bestonden..
    Maar ze bestaan zeker wel.
    Ze zijn opgesloten in dat gebied. Het hek is echter van buiten af niet zichtbaar en je kan er door heen. Maar als je er eenmaal binnen in zit, dan kun je er niet meer uit..

    Rollen
    Leerlingen
    -Mohammed Omar Idrissi - Monticia
    -Bae Shin Wen - xLastkiss
    -Hayden Munro Walsh - Trenzalore
    -Joshua Nick Walsh- Trenzalore
    -Jeremy 'Jer' Oliver Johnson - Roww
    -Daniel Hale - Appelboompje

    -Alison Holly Fields - Appelboompje
    -Denise Meredith Park - Roww
    -Andrea Marin Jones - Tomlinsonz
    -Viola Frost - Roronoa
    -Lily Stone - Appelboompje
    -Victoire Lizzy Barton - xLastkiss
    -Jennifer Amanda Oakley - Raccoon
    -Avahlynn 'Avah' Chiara Melain - Faisean

    Leraren
    -David Marc Michaelson - Roww
    -Aubrey Amelia Powell - Trenzalore

    Monsters/Mythische wezens
    -Stefan Salvatore - Appelboompje
    -Damon Salvatore - xLastkiss
    -Michael Alexander Rodrigues - Raccoon
    -Larvior Phoenix - LyraPhoenix
    -Finnian Thomas Sheeran - Raccoon

    -Aishlinn Melody Waters - Roww
    -Katherine "Kath" Bella Romano - Monticia
    -Camille Hekate Regana - Go
    -Phoebe Juliette Grey - Tomlinsonz
    -Aurélie Cyrielle Celian - Faisean
    -Athene Maeve Thomson - Europe


    *Regels
    -Max. Vier personages per persoon
    -Min. 5 regels per post er is geen Max.
    -Geen perfectie
    -Geen ruzie, tenzij het in de RPG zelf is
    -Alleen Appelboompje en ik(Roww) maken de nieuwe topics aan
    -Als je een al bestaand persoon voor je personage gebruikt dan graag gebruik maken van Faceclaimen
    -18+ Toegestaan
    -Reservaties blijven twee dagen staan, tenzij je een goede reden hebt langer te wachten
    -Als je zonder reden langer dan vier dagen afwezig bent word je personage gewist en is er plek voor nieuwe personages
    -Graag eerst reserveren
    -Pas mee doen in het RPG als je personage goed gekeurt is door Appelboompje of Mij
    -Monsters kunnen een 'perfect' uiterlijk hebben, maar het innerlijk is echter nooit perfect, denk hier aan (:
    -Vermoorden mag, maar dat wel met goedkeuring van degene van wie het personage is
    -Ook verwondingen niet aanrichten zonder goedkeuring van de ander
    -Naamverandering graag aangeven in het Topic
    -Off-Topic in het Praattopic

    Topics



    Het bos
    O1
    O2

    Hutten Mytische wezens
    O1
    O2
    O3
    O4
    O5
    O6 Aishlinn,

    Het meer van de Meermensen
    O1
    O2
    O3

    Plekken in het bos
    O1
    O2
    O3

    Het Kamp
    O1
    O2


    Dag 1
    Het is avond. De maan staat op zijn hoogste punt en de groep leerlingen zit aan het kampvuur.
    Aishlinn heeft Vervain in het kampvuur gestopt, waardoor alle Vampiers die de rook van het vuur op zich krijgen pijnlijke brandende huid, ogen en luchtwegen krijgen. Als de leerlingen van het door het vuur geroosterde voedsel eten krijgen ze de Vervain ook binnen.. Maar er zijn altijd mensen bij die niet willen eten..
    Michael veranderd in een weerwolf waardoor de groep mensen zijn gejank zouden kunnen horen..


    [ bericht aangepast op 18 aug 2013 - 20:01 ]


    Little do you know

    Larvior Phoenix
    Ik zag hoe Katherine een jongen mee de bossen in nam en heel langzaam naar haar toe trok. Ik voelde dat ik faalde. Ik moest wat doen, Ik liep naar de twee toe, maar voor ik ze wilde tegenhouden, werd hij al gebeten. Ze plofte op de rots en keek naar de andere tot er een zelfvodane grijns naar me toe geworpen werd.
    Ik bleef verschrikt staan en al mijn energie liep mijn lichaam uit. Ik moest wat doen en snel.
    Ik schraapte al mijn moed bij elkaar, maar er kwam niks van terecht.
    'Ik vermoord je,' riep ik en rende op Katherine af.


    Vampire + Servant = Servamp

    [Wie wilt Athene meeten? Aangezien de andere net vertrokken zijn ;3]


    That is a perfect copy of reality.

    Katherine Bella Romano

    Ik zie hem eerst verschrikt staan, maar de actie kwam er al snel in. 'Ik vermoord je,' riep hij en hij rende op me af. Ik lach enkel sluw en sta rustig op. Ik wacht even tot hij dichtbij is en gooi hem dan keihard tegen een boom aan. 'Don't try me, zwakkeling.' grijns ik. Ik kon dit blijven doen.. Ik grijns naar hem en snel naar Stefan. ´En, al iemand op het oog' vraag ik.


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Daniel Hale.

    "Thanks Darling" en het meisje bijt in mijn nek. Schreeuwen lukt me niet maar ik voelde me zwakker worden dus ik moest wel bloed verliezen nu.
    Het meisje sleept me opnieuw mee, duwt me achter een rot en kijkt me weer aan.
    'Now.. Je gaat terug, en als iemand ernaar vraagt.. Het is een dierenaanval. Je bent van het kamp gegaan omdat je nieuwsgierig was naar het bos.'
    Ik knik en loop terug richting het kamp

    Stefan Salvatore
    Katherine had een jongen gedwongen om haar te laten drinken en had hem inmiddels terug gestuurd waarna Larvior pislink was geworden wat me deed grinniken.
    " Ik vermoord je!' Haha succes. Ik hoefde die dingen niet eens te zien, mijn gehoor zei meer dan genoeg.
    'Don't try me, zwakkeling.' Hoor ik Katherine zeggen en vlak daarna, "En, al iemand op het oog?" Ik schud met mijn hoofd.
    "Twee of drie op een avond valt te veel op. Die leraar weet geloof ik meer dan wij willen. Hoe smaakt die vis?"


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Viola frost || Student

    Nadat ik een paar mensen heb bekeken hoe ze hun tenten in elkaar zetten of iets anders aan het doen zijn loop ik naar mijn tent om elastiekjes voor mijn haar uit mijn tas te halen, na een paar minuten zoeken zonder resultaat besluit ik mijn tas overhoop te gooien.
    Nadat ik mijn tas overhoop had gehaald en de elastiekjes eruit gezocht heb doe ik snel een makkelijke staartje in zodat ik het later niet hoef te doen. Wanneer ik uit mijn tent kom is het tot mijn verbazing al donker aan het worden, ik loop een beetje rond tot ik Denise met een onbekende zie praten. Hij ziet er verschrikkelijk uit, net alsof hij door door iets is aangevallen of al lang in dit bos vast zit en zonder dat ik het merk ben ik al naar ze toe aan het lopen "Wie is dat?" zeg ik wijzend naar de jongen wanneer ik dicht genoeg ben gekomen, nadat ik gestopt ben met lopen neem ik de tijd om de jongen van top tot teen te bekijken.


    You can't not look cool with a crossbow.

    Katherine Bella Romano

    Hij schud zijn hoofd, "Twee of drie op een avond valt te veel op. Die leraar weet geloof ik meer dan wij willen. Hoe smaakt die vis?". Ik haal mijn schouders op. 'Ik heb een keer zo'n zee-diva opgezopen, toen ik niks meer had.. Ze smaken zowat hetzelfde als mensen, met een nare bijsmaak van het meer dan.' mompel ik. Ik heb echt een keer zo'n diva opgezopen, daarvoor haten ze me nog steeds..


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Michael Alexander Rodrigues ||Weerwolf

    "Goed, nu een manier vinden om het in die mensen te krijgen.." zei ze zuchtend al ik bij haar was. "De meeste kampeerders maken toch een kampvuur hé? En roosteren daar eten op. Stel dat we het kruid rondom het hout stooien ,het met het vuur vermengd en als ze eten roosteren ,het in hun eten dringt. "stel ik voor ,het kon ook falen ,maar we moesten snel zijn. Ik maakte aanstalten om te rennen ,maar Aishlinn opende haar mond dan. "We moeten snel naar die ruïnen" zei ze en ik keek even omhoog ,de avond begon te vallen en het ging niet lang meer duren ,voordat de maan op zijn hoogst staat.
    Ze nam mijn hand vast en trok me mee naar de ruïnes. Ik hield even mijn adem in ,laat het alsjeblieft niet klein zijn. Ik haat kleine ruimtes. We lopen door de brokstukken ,naar beneden als we voor de deur staan van de kerker stop ik. Ik wilde het niet meer. Het angstige gevoel van kleine ruimtes bekroop me ,maar ik voelde de maan me roepen ,waardoor ik trillerig zucht.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Larvior Phoenix
    Ik voelde een ijzeren greep, en werd met een volle kracht tegen een boom geslingerd. Ik voelde de harde barst in mijn rug en beet op mijn tanden om niet uit te schreeuwen. Ze hadden wat gezegd maar ik kon het niet volgen. Ik stond moeizaam op.
    Ik moest ze tegenhouden voordat ze nog een slachtoffer nemen. Ik rende nu op Stevan af, al was dat niet zoon goed plan.


    Vampire + Servant = Servamp

    Stefan salvatore


    "ik zal zien hoe het smaakt"
    Larvoir rent op me af en ik grinnik waarna ik me naar hem omdraai.
    Ik zet een stap dichter bij hem, kantel zijn hoofd en zet mijn tanden zonder pardon in zijn nek, neem een paar slokken, laat los en kijk hem aan.

    "moet ik doorgaan of rot je zelf op? "
    Het was inderdaad een rare nasmaak maar verder beviel het prima.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Larvior Phoenix
    Ik rende op hem af. 'Ik zal eens zien hoe het smaakt,' hoorde ik Stevan nog zeggen en voelde twee scherpe tanden in mijn nek en vervolgens losgelaten.
    Ik wankelde wat naar achteren en hield automatisch mijn handen in mijn nek.
    'Moet ik doorgaan of rot je zelf op?' Ik keek hem vuil aan.
    Ik besloot om me instinctief een paar passen achteruit te doen. Ik haalde mijn hand uit mijn nek en zag dat er geen bloed vrij kwam, maar mijn energie begon langzaam op te raken. 'Ik bijf gewoon staan waar ik sta.'


    Vampire + Servant = Servamp

    Roww?


    And right from that moment, you took my breath away.

    Katherine Bella Romano

    "ik zal zien hoe het smaakt" zegt Stefan en een brede grijns verschijnt op mijn gezicht. Ik kijk toe hoe Stefan een paar slokken neemt, en Larvior vervolgens wankelend achterruit ging. 'Moet ik doorgaan of rot je zelf op?' zegt Stefan en Larvior zond hem een vuile blik. Hij nam nog wat passen achteruit, 'Ik bijf gewoon staan waar ik sta.'. Ik kijk even naar Stefan, maar ik weet dat het hem niks boeit. 'Dan moet ik het maar eindigen.' sis ik en ik snel naar hem toe. Ik laat mijn tanden in zijn vlees zinken en ik gooi hem naar achter. Tegen een boom. De wond die ik achterlaat zou groot zijn, omdat ik hem op het laatste moment pas los liet. Ik grijns even breed. ´Ik zou het 2e kiezen.´ grijns ik,..


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    uch had net geschreven xd doe zo nieuw stukje

    [ bericht aangepast op 14 aug 2013 - 22:38 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    stefan salvatore

    Larvior geeft me een vuile blik en zet een paar passen achteruit 'Ik bijf gewoon staan waar ik sta.'.
    'Dan moet ik het maar eindigen.' en ze zet zonder pardon haar tanden in zijn vlees waarna ze hem wegslingerd tegen een boom aan. ´Ik zou het 2e kiezen.´ .
    Ik trek mijn mond open "1, die bomen hebben jou niks misdaan. 2. DAT WAS MIJN VOER!"
    Zelfzuchtige bitch

    [ bericht aangepast op 14 aug 2013 - 22:54 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    [Ze dronk niks maar oké.. xd]
    Katherine Bellla Romano

    "1, die bomen hebben jou niks misdaan. 2. DAT WAS MIJN VOER!" roept Stefan opeens en ik kijk hem met een spottend lachje aan. 'Nou, hij ligt daar nog, dus als je wil drinken zou ik opschieten.' zeg ik en ik spring op een hoge tak. Ik laat me comfortabel neerzakken en ik kijk hem aan. 'Tik, tok.. Ik zou opschieten, hij kan weg zijn binnen een paar seconden.' grijns ik en ik check mijn nagels weer. Perfect, op wat modder na.


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable