• Ergens in tussen de Belgische en de Franse Ardennen ligt een gebied, een stuk bos omsingeld door een groot hek. Een hek waar je, je niet overheen kan krijgen.
    En in dat bos..
    Daar schuilen de monsters die je niet tegenkomen wil..

    Een groep tieners gaat met hun leraren op kamp in de Ardennen.
    Het leek ze super leuk om een keer met zijn allen daar te gaan kamperen, lekker primitief!
    Met tenten op hun rug en hun koffers achter zich aan slepend gaan ze door de bossen, opzoek naar een perfecte plek om hun kamp op te zetten.
    Als ze een plek hebben gevonden slaan ze al snel hun kamp op.
    Het lijkt de perfecte plek: Beschutting, geen gras maar een goede harde ondergrond voor de tenten.
    Maar niets lijkt minder waar..
    Ze zijn terecht gekomen in het gebied met het hek erom heen. De eerste nacht is rustig.. Maar al snel komen ze achter het bestaan van de monsters..
    De monsters waarvan iedereen zei dat ze niet bestonden..
    Maar ze bestaan zeker wel.
    Ze zijn opgesloten in dat gebied. Het hek is echter van buiten af niet zichtbaar en je kan er door heen. Maar als je er eenmaal binnen in zit, dan kun je er niet meer uit..

    Rollen
    Leerlingen
    -Mohammed Omar Idrissi - Monticia
    -Bae Shin Wen - xLastkiss
    -Hayden Munro Walsh - Trenzalore
    -Joshua Nick Walsh- Trenzalore
    -Jeremy 'Jer' Oliver Johnson - Roww
    -Daniel Hale - Appelboompje

    -Alison Holly Fields - Appelboompje
    -Denise Meredith Park - Roww
    -Andrea Marin Jones - Tomlinsonz
    -Viola Frost - Roronoa
    -Lily Stone - Appelboompje
    -Victoire Lizzy Barton - xLastkiss
    -Jennifer Amanda Oakley - Raccoon
    -Avahlynn 'Avah' Chiara Melain - Faisean

    Leraren
    -David Marc Michaelson - Roww
    -Aubrey Amelia Powell - Trenzalore

    Monsters/Mythische wezens
    -Stefan Salvatore - Appelboompje
    -Damon Salvatore - xLastkiss
    -Michael Alexander Rodrigues - Raccoon
    -Larvior Phoenix - LyraPhoenix
    -Finnian Thomas Sheeran - Raccoon

    -Aishlinn Melody Waters - Roww
    -Katherine "Kath" Bella Romano - Monticia
    -Camille Hekate Regana - Go
    -Phoebe Juliette Grey - Tomlinsonz
    -Aurélie Cyrielle Celian - Faisean
    -Athene Maeve Thomson - Europe


    *Regels
    -Max. Vier personages per persoon
    -Min. 5 regels per post er is geen Max.
    -Geen perfectie
    -Geen ruzie, tenzij het in de RPG zelf is
    -Alleen Appelboompje en ik(Roww) maken de nieuwe topics aan
    -Als je een al bestaand persoon voor je personage gebruikt dan graag gebruik maken van Faceclaimen
    -18+ Toegestaan
    -Reservaties blijven twee dagen staan, tenzij je een goede reden hebt langer te wachten
    -Als je zonder reden langer dan vier dagen afwezig bent word je personage gewist en is er plek voor nieuwe personages
    -Graag eerst reserveren
    -Pas mee doen in het RPG als je personage goed gekeurt is door Appelboompje of Mij
    -Monsters kunnen een 'perfect' uiterlijk hebben, maar het innerlijk is echter nooit perfect, denk hier aan (:
    -Vermoorden mag, maar dat wel met goedkeuring van degene van wie het personage is
    -Ook verwondingen niet aanrichten zonder goedkeuring van de ander
    -Naamverandering graag aangeven in het Topic
    -Off-Topic in het Praattopic

    Topics



    Het bos
    O1
    O2

    Hutten Mytische wezens
    O1
    O2
    O3
    O4
    O5
    O6 Aishlinn,

    Het meer van de Meermensen
    O1
    O2
    O3

    Plekken in het bos
    O1
    O2
    O3

    Het Kamp
    O1
    O2


    Dag 1
    Het is avond. De maan staat op zijn hoogste punt en de groep leerlingen zit aan het kampvuur.
    Aishlinn heeft Vervain in het kampvuur gestopt, waardoor alle Vampiers die de rook van het vuur op zich krijgen pijnlijke brandende huid, ogen en luchtwegen krijgen. Als de leerlingen van het door het vuur geroosterde voedsel eten krijgen ze de Vervain ook binnen.. Maar er zijn altijd mensen bij die niet willen eten..
    Michael veranderd in een weerwolf waardoor de groep mensen zijn gejank zouden kunnen horen..


    [ bericht aangepast op 18 aug 2013 - 20:01 ]


    Little do you know

    Oh ik denk tandjes in het vless achja xD

    mob. Stukjes vanaf nu helaas zal zo wat droppen moet ik stefan aanpassen?


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Kan.


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Denise Meredith Park || Student
    De jongen legt uit dat hij de groep kwijt is en ik kijk hem geschrokken aan.
    "Dat is vreselijk.. ik zou echt enorm in paniek raken als ik hier alleen in dit bos achter zou blijven of zo" mompel ik "Maar ik heb dan ook een enorme angst voor alleen zijn" ga ik verder terwijl ik op mijn lip bijt en hem vanonder mijn wimpers aan kijk.
    Dan komt Viola er bij staan, ze vraagt wie de jongen is en ik kijk even in haar richting.
    "Dit is.." Ik kijk weer naar de jongen "Hoe heet je eigenlijk?" vraag ik dan grinnikend waarna ik mijn hand naar hem uitsteek "Ik ben Denise" stel ik mezelf glimlachend voor. Denise! doe nu niet zo Naïef! daar was het weer, die stomme stem in mijn hoofd dat m'n geweten heette Je kent deze gozer niet eens! Pak een groot stuk hout en jaag hem weg ofzo?! gilt het naar me. Die persoon in mijn hoofd, mijn geweten, is nogal mensenschuw.. ze vertrouwt veel te weinig.. en ik ben precies het tegenovergestelde 'zeur niet mens.. ik weet heus wel wie ik wél en wie ik níet moet vertrouwen' sis ik binnensmonds naar de stem in mijn hoofd, maar zonder dat het mijn bedoeling was kunnen Viola en de jongen het misschien net verstaan..

    Aishlinn Melody Waters || Mermaid
    "Hier" zeg ik als we in de ruimte met ketens en kettingen staan "Maak jezelf vast.. voor mij is het onveilig om hier te blijven. Zolang je geen gezelschap hebt of bloed ruikt is de kans dat je wild word klein.. ik doe het hek dicht en dan ga ik naar het kamp om de Vervain op het vuur te leggen" zeg ik tegen hem waarna ik hem de ruimte in laat. Als hij er in staat maak ik het hek dicht en doe ik het enorme hangslot aan de ketting vast waarna ik omhoog door de uitgang kijk, de maan staat op zijn laagst nu..
    "Zorg dat je goed vast zit" zeg ik tegen hem "Ik ga nu, voor je veranderd en door mijn aanwezigheid gek word" zeg ik zacht. Ik weet dat de transformatie bij volle maan pijnlijk is.. terwijl de transformatie niet pijnlijk is als je gewoon wolf word, niet tijdens volle maan dus.
    "Succes" zeg ik met een bemoedigend glimlachje tegen hem. Ik draai me om en ren richting het kamp. Als ik dichterbij het kamp loop-loop ik er omheen om de anderen te mijden. Doordat ik op blote voeten loop horen ze me niet, voornamelijk ook omdat ik zo licht als een veertje ben en dus ook geen geluid maak als ik loop of ren.. Ik zie dat het kampvuur in de hoek van het kamp gemaakt word, de oudere man loopt er net bij weg om wat meer hout te halen en ik spring er snel heen, ik zit net achter een tent dus ben niet zichtbaar voor wie dan ook.. Ik druk de Vervain onder de takken en verspreid het over het bultje takken zodat het overal ligt.. hopenlijk komt niemand erachter, en als ze het verbranden zullen ze een lekkrere geur ruiken.. Ook kunnen de vampieren niet in de buurt komen omdat hun ogen en luchtwegen goed pijn zullen gaan doen door de rook van de Vervain.. en aangezien dat wel even blijft hangen..
    Ik verdwijn weer in de bosjes als de oudere man er weer aan komt.
    Missie volbracht denk ik triomfantelijk.. Ik zie hoe de man het vuur begint aan te maken. Als het brand keert hij zich naar de kinderen en roept: "Jongens! Allemaal naar het kampvuur komen! We gaan worstjes roosteren, en als jullie nog iets lekkers mee genomen hebben neem dat dan ook maar mee naar het kampvuur!" roept hij waarna hij een paar boomstronken heeft goed gelegt zodat de kinderen daar op kunnen zitten.. eigenlijk lijkt me dat best gezellig.. ik schud mijn hoofd en sprint weg. Als ik plots geluiden hoor kijk ik geschrokken om, Katherine en haar slaafjes zijn met Larvior aan het kloten.. Shit..
    "Laat hem met rust!" gil ik naar de twee. Ik zie dat één van de twee hem gebeten heb en ik schud mijn hoofd "Hoe laag kun je zinken?" vraag ik aan niemand in het bijzonder.. Ik ren naar Larvior en trek hem dan mee bij de twee vandaan. Ze zullen vast niet achter ons aan komen.. en stiekem hoop ik ook van niet, als de rook van het kampvuur hen bereikt zullen ze goed neer gaan, en dat zal niet lang duren. Dus Larvior en ik zullen een voorsprong hebben.
    "Ons plan is gelukt" fluister ik tegen Larv. Met een triomfantelijke glimlach kijk ik hem aan. Hopenlijk is hij niet te zwak door het bloedverlies..
    Dan schiet het flesje me te binnen, bij de waterval had ik het weer gevuld. Snel knoop ik het los van mijn broek en ik geef het aan Larvior.


    De post van Aish is best belangrijk te lezen btw!
    Er staan dingen in voor zowel de leerlingen als de vampieren (:


    Little do you know

    Gaan we weer -,- weer opnieuw
    eh ik reageer morgen wel weer denk ik... want ik typ op de telefoon niet zo snel als jullie mer pc dus ik ben steeds te laat en moet opnieuw en het gaat al miet zo makkelijk op me mobiel...

    [ bericht aangepast op 14 aug 2013 - 23:11 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Damon Salvatore
    "Dat is vreselijk..ik zou echt enorm in paniek raken als ik hier alleen in dit bos achter zou blijven of zo, maar ik heb dan ook een enorme angst voor alleen zijn" zegt het meisje, en ik knik "Het is vreselijk, maar gelukkig heb ik in ieder geval wat andere mensen gevonden nu... En die angst, iedereen heeft wel iets, of dat nou een angst is of een gekke gewoonte" ik glimlach vriendelijk en kijk haar aan. Dan komt er nog een meisje bij staan en vraagt wie ik ben. "Dit is... Hoe heet je eigenlijk?" ze steekt haar hand naar mijn uit "Ik ben Denise" ik schud haar hand en kijk haar recht aan, "Ik ben Damon" zeg ik met een glimlachje, en kijk dan naar het andere meisje. "Zeur niet mens" hoor ik het meisje dat zich net voor heeft gesteld als Denise sissen, en ik kijk haar vragend aan. Een normaal mens had misschien niet goed kunnen horen wat ze zei dus ik doe maar net of ik haar niet goed verstaan heb, "zei je iets?" ik hou mijn hoofd een beetje schuin en kijk haar aan met een scheef glimlachje.


    And right from that moment, you took my breath away.

    Viola frost || Student

    "Dit is... Hoe heet je eigenlijk?" vraagt denise aan de jongen "Ik ben Denise" zegt ze terwijl ze haar hand uitsteekt.
    Hij schud haar hand even en kijkt haar aan "Ik ben Damon" zegt hij tenslotte met een glimlach, "zei je iets?" vraagt hij aan denise terwijl ik hem vragend aankeek, had hij nou niet begrepen dat ze denise heet? "Ik ben trouwens viola" zeg ik terwijl ik eventjes zwaai.
    "maar je ziet er vreselijk uit, moet ik een leraar ophalen ofzoiets?" vraag ik terwijl ik bezorgd naar hem kijk "zijn er trouwens ook anderen bij jou of ben je alleen?" besluit ik aan hem te vragen want er is toch geen mens zo gek om alleen naar het bos te gaan en misschien hebben hun hulp nodig.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2013 - 23:18 ]


    You can't not look cool with a crossbow.

    (Ik ga zo slapen, maar ik denk dat ik morgen niet kan reageren, want mijn zusie is morgen jarig, en is het goed als ie blind word, of wordt dat te veel.)

    Larvior Phoenix
    Ik voelde hoe ik alweer tegen dezelfde boom belandde, maar dit keer met een flinke bebloede lichaa. Ik wilde overeind komen, maar er kwam totaal geen beweging in. Ik viel bijna weg, toen er twee hamden me wegtrok en ver van het kamp vandaan.
    'Ons plan is gelukt,' zei de stem van Aishlinn. Ik keek door mijn wazige ogen naar haar. 'Waar is Michael?,' zei ik met een krakende stem.
    Er schoot iets te binnen bij haar en al snel kreeg ik een doorzichtig flesje voor mijn neus. ik pakte het dankbaar aan en draaide met moeite de dop eraf en goot het zachtjes over me heen. Het prikte eerst zachtjes, maar al snel voelde het aan als helend vlees.
    Het heelde zich langzaam en er bleef jammer genoeg een litteken achter. 'Bedankt voor je hulp, maar ik kon ze niet tegenhouden, ze heeft er een te pakken kunnen krijgen,' zei ik en voelde een soort van spijt. Ik voelde even een lichte hoofdpijn op komen en hoopte dat het niet erger werd.


    Vampire + Servant = Servamp

    Poor Damon krijgt last van zijn ogen en luchtwegen door de Vervain in het kampvuur :c
    Denise Meredith Park || Student
    De jongen stelde zich voor als Damon.. een bijpassende naam voor hem..
    plots vraagt hij of ik iets zei waardoor ik hem geschrokken aan kijk.
    "Ehm.. nee.. eh, ja ik zei iets.. maar niet tegen jou.." mompel ik rood aangelopen "Ik had het tegen mijn klagende geweten" mompel ik dan beschaamt.
    Oké Denise je zegt weer te veel.. Ik kijk zuchtend naar mijn handen "Ik had beter kunnen zeggen dat ik niets gezegd had.. of niet soms?" vraag ik hem zonder hem aan te kijken. Viola vraagt of ze een leraar moet halen omdat Damon er niet bepaalt goed uitziet, maar ik let er niet op.. het is aan Damon om daarop te antwoorden..
    Dan roept meneer Michaelson dat we bij het kampvuur moeten komen en ik zie de rook onze kant op komen..
    Ik snuif de lucht van de rook op, gewoon omdat ik het altijd zo lekker vind ruiken, en merk dat er iets anders is. Ik ruik een andere geur dan hout erdoor heen "Wat.. De rook van het kampvuur ruikt anders.." zeg ik terwijl ik een vragende blik op het kampvuur van Michaelson.

    Aishlinn Melody Waters || Mermaid
    Larv vraagt waar Michael is en ik wijs naar de hemel, doelend op de volle maan die er hangt
    "Ik heb hem opgesloten in de oude ruinen.. hij wilde het zelf, en zo weet ik ook dat ik niet verslonden zal worden door hem" mompel ik zacht.
    ''Bedankt voor je hulp, maar ik kon ze niet tegenhouden, ze heeft er een te pakken kunnen krijgen,'' zegt Larvior dan dankbaar.
    "Het geeft niet.. zolang ze maar niet moorden.. als ze daar blijven krijgen ze enorme last van hun ogen en luchtwegen, ook hun huid kan gaan branden.." begin ik zacht, grinnikend "Ik heb Vervain tussen het hout gestopt dus de mensen zullen de vervain zo binnen krijgen, idee van Michael" vervolg ik met een glimlach "doordat de Vervain in de rook zit kunnen de Vampiers niet in de buurt van het kamp zijn zonder een brandende pijn te voelen op hun huid, ogen en luchtwegen" ga ik verder met volle triomf "Als wij nu het water in gaan zijn we ook veilig voor hun" zeg ik als we bij het meer aan komen.


    Gefeliciteerd voor je zusje & Weltrusten
    En ik kan morgen rond 3 uur ook niet reageren, maar verder wel d:
    Er komt iemand voor m'n haar c:

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 11:36 ]


    Little do you know

    Dag 1
    De avond is gevallen.. De maan staat op zijn hoogste punt en de groep leerlingen zit bij het kampvuur.
    Aishlinn heeft Vervain in het kampvuur gestopt, waardoor alle Vampiers die de rook van het vuur op zich krijgen pijnlijke brandende huid, ogen en luchtwegen krijgen. Als de leerlingen van het door het vuur geroosterde voedsel eten krijgen ze de Vervain ook binnen.. Maar er zijn altijd mensen bij die niet willen eten..
    Michael veranderd in een weerwolf waardoor de groep mensen zijn gejank zouden kunnen horen..


    Nieuwe kleine samenvatting voor nu c:


    Little do you know

    -sorry in slaap gevallen-


    And right from that moment, you took my breath away.

    Michael Alexander Rodrigues

    "Hier" zei ze ,terwijl we de ruimte met ketens en marteltuigen zijn "Maak jezelf vast.. voor mij is het onveilig om hier te blijven. Zolang je geen gezelschap hebt of bloed ruikt is de kans dat je wild word klein.. ik doe het hek dicht en dan ga ik naar het kamp om de Vervain op het vuur te leggen" legde ze uit en ik knikte even. Ze laat me binnen en ik loop het kleine kamertje in.Aishlinn deed de grote houten deur dicht en ik hoorde het geluid van ijzeren ketens ,vast het hangslot die ze dichtdeed. Ik slikte even en liep met kleine trage passen ,naar de ketens. Aangezien ik het zelf moest doen ,ging ik alleen mijn hals kunnen ketenen.
    "Zorg dat je goed vast zit" hoorde ik haar zeggen aan de andere kant. "Ik ga nu, voor je veranderd en door mijn aanwezigheid gek word" hoorde ik haar stem zacht zeggen. "Succes" hoorde ik nog. Ik zuchte en liep naar de ketens toe ,ik voelde die onaangename kriebeling al dus ik moest snel zijn.
    Ik pak het ijzeren ding en sluit het om mijn nek heen ,om vervolgens de sleutel heel ver weg te gooien ,aan de andere kant van het kleine kamertje.
    De maan kwam langzaam op. Ik voelde het ,aan mijn hoofd en mijn ogen zouden nu vast ook een het verkleuren zijn in de goudgele kleuren.
    Hopelijk ging ons plan lukken en ging dit lukken. Ik keek even rond ,het was net alsof de kamer ,kleiner en kleiner werd en de muren op me afkwamen ,alsof ze me zouden pletten. Het gevoel maakte me angstig. Bang en kwaad. Ik voelde hoe mijn handen begonnen de trillen en een pijnlijke kreun verliet mijn lippen ,als mijn pols begon te kraken. Het was zover ,ieder botje in mijn lichaam zou breken ,om den vervolgens het skelet van een wolf aan te nemen.
    Mijn rugwervel ,begon te kraken ,waardoor een luide schreeuw mijn lippen verliet. En zo ging het verder. Als de maan op zijn hoogst stond ,verliet een wolvengejank mijn lippen. Mijn wilskracht was weg en mijn zicht was wazig ,net zoals van een wolf. Ik wilde rennen ,maar de ketens houden me tegen. Een hongerige wolf ,wilde jagen ,en dat ging niet als je vast zat. Ik begon te sleuren en te trekken ,zelf nog meer gejank kwam uit mijn dierlijke keel.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    ahhh damon :(
    Damon Salvatore
    "Ehm.. nee, eh, ja ik zei iets... maar niet tegen jou.." mompelt ze met een rood hoofd, "Ik had het tegen mijn klagende geweten" mompelt ze beschaamd en kijkt naar haar handen. "Ik had beter kunnen zeggen dat ik niets gezegd had, of niet soms?" Ik glimlach (die ongelooflijk sexy damon-glimlach dus) naar haar en schud mijn hoofd, "natuurlijk niet, het is wel... schattig" zeg ik en knipoog naar haar. Als Viola vraagt of ze een leraar moet halen schud ik mijn hoofd "Ik moest even uitrusten, weten of er andere mensen in de buurt zijn, ik ga zo weer verder zoeken."
    Als ik een man hoor roepen dat de kinderen naar een kampvuur moeten komen kijk ik op en zie de rook onze kant op komen. Denise snuift de rook op en ik glimlach even omdat het er best schattig uitziet. "Wat.. De rook van het kampvuur ruikt anders.." zegt ze en kijkt vragend naar het vuur. "Vervain.." mompel ik onverstaanbaar, en voel dat mijn huid en ogen beginnen te branden, dus het zal wel niet lang duren tot het ademhalen moeilijker zal gaan. "Gaan jullie maar naar het kampvuur, ik moet mijn vrienden zoeken.. Ik zie jullie hopelijk nog wel eens" zeg ik met een vrolijke knipoog en een halve glimlach.


    And right from that moment, you took my breath away.

    Jennifer Amanda Oakley

    Ik zat nog steeds alleen ,nadenkend over wat er allemaal aan de hand was ,maar het haf me alleen maar rillingen en een angstig gevoel ,alsof we bekeken werden door iets of iemand. Het feit dat het donkerder werd ,maakte het er niet beter op. Mijn eetlust was weg en vanavond zou ik ook niet goed kunnen slapen,ik had beter een tent met iemand gedeeld ,dan ging ik me wat veiliger voelen. Een zucht verliet mijn lippen en een zoete geur van brandend hout vermengd met een andere geur deed me opkijken. Meneer Michaelson ,was bezig met het kampvuur. Misschien had hij er iets speciaals bijgegooid ,voor een aangename geur te verkrijgen? Alhoewel ik de geur van brandend hout ook wel goed ruiken vond ,het haf me een warm gevoel vanbinnen ,alsof ik weer thuis ben en voor de openhaard zit. "Jongens! Allemaal naar het kampvuur komen! We gaan worstjes roosteren, en als jullie nog iets lekkers mee genomen hebben neem dat dan ook maar mee naar het kampvuur!" riep hij. Ik stond op ,uit mijn tent en liep ,naar het kampvuur toe. Ik had wel een paar granen koeken mee ,voor als ik toch honger zou hebben ,maar ik betwijfelde het. Ik zette me neer op één van de boomstronkjes en staarde naar het vuur dat vrolijk leek te dansen ,met de wind.

    (Wie voor Jennifer? :3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    ( heb tijd om vanavond te reageren)


    Vampire + Servant = Servamp

    Denise Meredith Park || Student
    Hij noemde me schattig.. een blos ontstaat weer op mijn wangen door dit 'compliment'..
    Dan zegt hij tegen Viola dat ze geen leraar hoeft te halen, dat hij alleen even moest uitrusten en kijken of er andere mensen in de buurt waren en dat hij zo weer verder ging, iets wat me teleurstelde.. hij is leuk, en zeer interessant.
    Als ik zeg dat de rook anders ruikt dan normaal zie ik Damon's lippen bewegen, maar ik versta niet wat hij zegt.. Liplezen kan ik normaal wel, maar dit woord ken ik niet..
    "Gaan jullie maar naar het kampvuur, ik moet mijn vrienden zoeken.. Ik zie jullie hopelijk nog wel eens" zegt hij met een knipoog en een halve glimlach.
    "Oh.." begin ik, lichtelijk teleurgesteld omdat hij weg gaat "Oké, ik hoop ook dat ik je weer eens zie" zeg ik met mijn vrolijke glimlach. Stiekem hoop ik echt dat ik hem nog eens tegen kom.. die blauwe ogen en dat zwarte haar, dan nog die sexy grijns die elke keer zijn lippen siert.. hij is eigenlijk perfect als je het mij vraagt.
    Ik steek mijn hand naar hem op "Doei.. je komt toch wel weer een keer langs, toch?" vraag ik hem terwijl ik op mijn lip bijt.
    Als hij weg is loop ik maar richting het kampvuur, ik draai me even om naar Viola en kijk haar afwachtend aan "Ga je mee?" vraag ik haar waarna ik nog op haar wacht.


    Little do you know