• The First Day We Met ! ~ One Direction


    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?





    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )


    Andere mensen :
    ( Management uhh Fans noem maar op !)



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim

    '' Pff wie begon hier ? Jij hoor !'' zegt hij grijnzend . Hij laat zijn hand ook een paar keer over de mijne gaan. Ik giechel . Ik bijt in zijn tepel en begin te lachen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    niall

    hij bijt in mijn tepel en ik slaak een kreun veveolgens begint hij te lachen. 'wtf do je gast' zeg ik gniffelend.
    niet begrijpend kijk ik hem aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim

    'wtf do je gast' zegt Niall . '' Dat was je straf'' grinnik ik . Ik kijk hem aan en kijk in zijn mooie blauwe ogen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    niall
    'dat was je straf' grijnst hij en ik pruil. 'naaaahaaaaouu nu ben ik sexual frustrated' ik kijk hem aan. 'daar gaan we maar eens wat aan doen' girjnzend kijk ik hem aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim

    'naaaahaaaaouu nu ben ik sexual frustrated' hij kijkt me aan. 'daar gaan we maar eens wat aan doen' zegt hij . Ik grijns. Ik kijk naar zijn penis die al best wel stijf is. Ik neem Mini Nialler in mijn mond en begin op en neer te gaan .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall H oran

    Hij kijkt even naar mijn Niall en pakt hem in zijn mond en pijpt me. Ik begin hard te kreunen en slaak mijn hoofd achterover. 'Jemig zeg' roep ik hard uit. Ik kreun het uit als nooit te voren en voor ik het weet kom ik trillen en schreeuwen klaar in zijn mond. Hijgend kijk ik hem aan. 'best sex I ever had.' ik barst vervolgens in lachen uit. 'Ik heb nog nooit sex gehad' legik hem kort uit


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    Niall begint hard te kreunen . Ik grinnik . '' Jemig zeg'' zegt hij hard. Trillend en schreeuwend komt hij klaar. Ik slik het goedje door en kijk hem aan . '' Best sex i ever had'' zeg hij en barst vervolgens in lachen uit. '' Ik heb namelijk nog nooit seks gehad'' zegt hij . Ik kijk hem raar aan . '' Babe we hebben gisteren nog seks gehad'' zeg ik . Niall heeft geheugen verlies denk ik ?


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall
    hora

    '' Babe we hebben gisteren nog seks gehad ik begin eer harder te lachen. 'ow ja, die was ook al zo lekker' grijns ik en doe mijn mond om de zijne en begin hem ook te pijpen en te gelijk ter tijd af te trekken. met mijn tanden schraap ik licht over zijn lengte


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    . 'ow ja, die was ook al zo lekker' grijnst hij en doet zijn mond om de mijne en begint mij ook te pijpen en te gelijk ter tijd af te trekken. met zijn tanden schraapt hij licht over mijn lengte . Ik begin hard te kreunen en te schreeuwen . Na 2 trillingen kom ik klaar in zijn mond. '' Hihihi '' giechel ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [powhhh mama al drie dagen dat er geen rosebier meer is kijk ik in de koelkast lagen er twee flesjes...staks lekker eentje en er ligt 4 jillz klaar=)

    Niall Horan.

    Hij begint te kreunen en ook te schreeuwen en hij komt klaar. Snel slik ik eht zoutige spul door en grijns. Ik rol hem om en grijns 'het doet even pijn maa rik zal wachten tot je gewent bent' beloof ik hem. Ik schuif de mijne naar binnen en wacht tot hij aangeeft dat ik mag en begin hard en ver te stoten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson.

    'het doet even pijn maa rik zal wachten tot je gewent bent' belooft hij mij als hij me omdraait . Ik knik . Hij schuift de zijne naar binnen en wacht tot ik aangeef dat hij mag en begint hard en ver te stoten. Ik schreeuw eerst maar daarna veranderen de schreeuwen in kreunen. Ik kreun steeds harder. Ik glimlach tussen de kreunen door . Niall die nu letterlijk in mij zit. Zo leuk


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [animals van martin garrix moet je draaien

    Niall Horan

    Hij schreeuwt pijnlijk en ik wou stoppen maar hij begint hard te kreunen. Beide kreunen we superhard en het zweet glijd van mijn lichaam, Niet gek van seks ging je zweten maar van sex in de sauna helemaal


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    Niall en ik begon heel hard te zweten . '' Good job'' zeg ik als hij uit mij glijd. Daarna draai ik hem om en ga ik bij hem naar binnen . Eerst heel langzaam . Daarna voer ik het tempo steeds hoger op .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    . '' Good job'' we waren beide al klaar gekomen maar we kregen er geen genoeg van Hij gaat bij mij in en ik begin onmenselijke harde kreten en kreunen te slaken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    Ik stoot steeds harder en sneller in hem . Maar nog kom ik niet klaar. 2 minuten later kwam ik wel klaar. Ik spuit het in zijn kont xd. Ik geef Niall een zoen en laat hem op mijn borst rusten. '' Moeten we vaker doen'' glimlach ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik