• The First Day We Met ! ~ One Direction


    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?





    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )


    Andere mensen :
    ( Management uhh Fans noem maar op !)



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Yes ik ga zo met mn broer mee naar de tankstation . Hij heeft nu een dag zn rijbewijs hihi


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim

    '' Heerlijk '' zegt hij als hij aan valt. Ik zie hem bedenkelijk kijken . '' Niet dus..'' zeg ik . '' Het is superlekker'' zegt hij . '' Ja.. Jaa...'' zeg ik . Ik proef en merk dat die kut spaghetti langer had gemoeten . '' Verdomme'' zeg ik en ik ga boos aan tafel zitten . Waarom kan ik niet koken ? Ik kan niet eens een ei bakken . Wist ik veel dat je een ei niet in de magnetron kunt doen ..


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    " niet dus ja ja" mompelt hij. Hij merkt blijkbaar ook dat de spaghetti langer moest maar ik ga gewoon door met eten. " wist je stiekem is het best lekker hoor" grijnzend kijkik hem aan. Oke ik at alles maar dit smaakte gewoon goed. " ga je niets nemen?" Hongerig kijk ik naar de pan die nog halfvolzat


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim

    " wist je stiekem is het best lekker hoor" grijnzend kijkt hij me aan . Ik zuchtte . '' Ga je niets nemen ?'' vraagt hij hongerig en hij kijkt naar de pan die nog half vol zat. '' Nee.. Eet maar op'' zeg ik en ik loop naar de koelkast. Ik pak een appel ik snijd er een stukje van af. '' Mijn eten..'' zucht ik en ik ga weer aan tafel zitten met één stukje appel


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Eleanor Jane Calder.
    Als de deur na een tijdje open gaat kijken we allebei op. De dokter komt naar ons toegelopen en stelt zich aan mij voor aangezien hij mijn moeder al van gister kent. 'Als je het niet erg vindt wil ik even alleen met je moeder over je vader praten.' zegt hij. Ik knik kort en glimlach zwak waarna ik de kamer verlaat.

    Louis.

    Als Eleanor naast me komt zitten trek ik haar in een knuffel . '' Het komt wel goed'' sus ik . Ik wrijf met mijn hand over haar rug


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    " nee eet maar op." Grijnzend eet ik uit de pan en zie Jim een stuk appel eten " mijn eten" mompelt hij. Echt al veelste snel was het op en ik kijk pruilend naar hem.
    " ik ga een toetje maken" in de keuken pak ik ijsbekers en lepels en pak de aardbeien ijs en vul de twee coupes met ijs aardbeien en slagroom. Ten slote steek ik een koekjje erin.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim

    " ik ga een toetje maken"zegt Niall . in de keuken pakt hij ijsbekers en lepels en pak de aardbeien ijs en vult hij de de twee coupes met ijs aardbeien en slagroom. Ten slote steek hij er een koekjje . '' Ziet er lekker uit '' zeg ik depri. Wat is er toch met me ? De ene keer ben ik super vrolijk en de andere keer voel ik me heel depressief. En ik ben vooral de laatste tijd heel erg depri . Ik kijk Niall aan en probeer een glimlach op mijn gezicht te toveren . Het werkt niet maar ja..


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Eleanor Jane Calder.
    Ik ga naast Louis zitten en hij trekt me meteen in een knuffel. 'Het komt wel goed.' sust hij terwijl hij over mijn rug wrijft. 'Nee dat komt het niet Louis, hij ligt in een coma!' zeg ik. Niet alles kan goed komen en mijn vader ligt in een coma en hij is er slecht aan toe.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2013 - 10:11 ]

    Louis.

    'Nee dat komt het niet Louis, hij ligt in een coma!' schreeuwt ze . Ik kijk haar verbaasd aan . Oké haar vader ligt in coma. Dus ? Dan is het nog geen goede reden om tegen mij te gaan schreeuwen . '' Ik probeer alleen maar te helpen'' zeg ik zachtjes. Niet dat ik kan helpen maar oké


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    'Ziet er lekker uit" zegt hij niet vrolijk. Bezorgt kijk ik hem aan. " wij gaan vanavond eens goed jitwaaien tijdens een romantisch strandwandeling" zeg ik hem glimlachend en lepel mijn ijs op.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim

    '' Wij gaan vanavond eens goed uitwaaien tijdens een romatische strandwandeling'' zegt Niall . Ik kijk hem raar aan . '' Niall .. Er is hier helemaal geen strand'' zeg ik . Als ik mijn ijs op heb leg ik het in de vaatwas machine.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Eleanor Jane Calder.
    'Ik probeer alleen maar te helpen.' mompelt hij zacht. Ik zucht even. 'Sorry, ik bedoelde het niet zo.. Het is gewoon.. Echt niks zit me meer mee de laatste tijd.' mompel ik.

    Louis

    . 'Sorry, ik bedoelde het niet zo.. Het is gewoon.. Echt niks zit me meer mee de laatste tijd.' mompelt ze . Ik knik . Dan zien we mevrouw Calder uit de deur komen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    .

    [ bericht aangepast op 10 aug 2013 - 10:38 ]