• The First Day We Met ! ~ One Direction


    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?





    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )


    Andere mensen :
    ( Management uhh Fans noem maar op !)



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [zit er ook schijt aan zn deelXD

    Niall Horan

    Hij stoot harder en sneller en tegelijk ter tijd komen we klaar. Hij geeft me een kus en we rusten wat uit. 'Moeten we vaker doen' Ik gniffel hard op. 'Ja maar wel veilig voor we kindjes krijgen' zeg ik lachend.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ Gadver xd ]

    Jim Hendrikson

    'Ja maar wel veilig voor we kindjes krijgen' zegt hij lachend. '' tjah daar had je eerder mee moeten zijn..we hebben het zonder condoom gedaan haha . Omg Niall ik wist niet dat je een vrouw was !!'' roep ik geschrokken uit. Niet veel later begin ik te lachen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Hahah idd

    Niall

    '' tjah daar had je eerder mee moeten zijn..we hebben het zonder condoom gedaan haha . Omg Niall ik wist niet dat je een vrouw was' ik kijk hem serieus aan. ' sorry dat ik mijn bprsten eraf vedraaid heb en een penis erop geplakt heb' lachend kijk ik hem aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    ' sorry dat ik mijn bprsten eraf vedraaid heb en een penis erop geplakt heb' zegt hij serieus . '' Auww dat moet vast pijn doen. Dan vind ik wel dat je in een jurk moet hoor'' zeg ik met een grote grijns.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    ' Auww dat moet vast pijn doen. Dan vind ik wel dat je in een jurk moet hoor'' zegt hij en ik begin te alchen. 'denk het niet"zeg ik lachen. Naakr til ik hem op en ren naar de Jaccuzi en zet hem neer


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim

    '' Denk het niet ''zegt hij lachend . Hij tilt me op en rent naar de Jaccuzi . En zet mij erin. Dan til ik niall op en zet hem er ook in. '' Ben ik blij dat dit ding binnenstaat'' zeg ik met een grinnik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Hij tilt me ook en ik glimlach . Hij zt me ook in ze jaccuzi en ik glimlach. Ik ga naast hem zitten en sla mijn arm om heen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim

    Als Niall zijn armen om mij heen slaat verschijnt er een glimlach op mijn gezicht . Ik hou hem stevig vast. '' Ik laat je nooit meer gaan'' zeg ik. Niall zou mij nooit kunnen verlaten . ik geef Niall een kus op zijn kruin


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    'ik zal je nooit laten gaan' glimlach hij. Ik leg op mijn shouder en val uit het niet van vermoeidheid in slaap op zijn schouder


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    Ik glimlach als hij in slaap valt . Ik til hem voorzichtig op en loop naar onze slaapkamer. Ik hoop echt dat hij niet wakker word. Ik opende de deur en legde Niall voorzichtig op bed. Ik deed de deur van het balkon los en sloot de gordijnen. Ik sloeg de dekens om Niall en liep zachtjes weer naar beneden . Ik trok mijn andere Jumpsuit aan en ging op de bank tv kijken


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Eleanor Jane Calder.
    'Louis?! Ga je mee naar m'n ouders?' roep ik vanuit de slaapkamer, aangezien Louis in de woonkamer is, denk ik.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2013 - 22:34 ]

    Louis '

    '' Ik kom !!'' roep ik en ik loop samen met El naar de auto


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Laat m maar slapen ik ga ook slapen

    Niall

    Vaag merk ik dat ik ergens anders heen gebracht word en voel om me heen overal zacht. Tevredrn slaak ik een diepe zucht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Eleanor Jane Calder.
    'Heb net met mam gebeld. We halen haar op en dan gaan we naar het ziekenhuis. Okay?' zeg ik als we in de auto zitten en Louis de straat uitrijdt.

    [ Ja ik ga ook slapen na deze ]

    Jim Hendrikson

    Ik liep naar de slaapkamer en ging ook onder de dekens liggen. Samen naakt met Niall .

    Louis.

    ''Ja is goed'' zeg ik en ik rij de straat uit


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik