• The First Day We Met ! ~ One Direction


    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?





    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )


    Andere mensen :
    ( Management uhh Fans noem maar op !)



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Eleanor Jane Calder.
    Als de deur open gaat kijk ik op en mijn moeder komt naar buiten. Ik sta meteen op. 'En?' vraag ik. 'Ze weten niet hoe lang het kan duren.. Het kan zijn dat hij snel uit de coma komt of misschien wel helemaal niet.' zegt mijn moeder zacht. Ik bijt op mijn lip. Dit meent ze niet. Dat kan toch niet? Waarom moet het nu juist mijn vader overkomen..

    [Whoops, zie nu pas dat ik hem nog eens geplaatst had ;p Heb die andere ff bewerkt zodat er niet 2 dezelfde stukjes achter elkaar staan (; ]

    [ bericht aangepast op 10 aug 2013 - 10:39 ]

    Leef nog hahah

    Niall

    " niall er is hier helemaal geen strand" ik gmiffel. " we hebben een auto en dan rijden we wr heen" gniffelik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim

    '' We hebben een auto en dan rijden we er heen'' zegt hij. Ik knik .Persoonlijk hou ik niet van het strand. Ik vind het daar vies . Telkens zand tussen je tenen en zo . Ik loop naar boven en trek oude schoenen aan . No way dat ik mijn nieuwe Supra's vies laat maken door een strand wandeling


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik glimlach, vrolijk loop ik naar boven voor me om te kleden. Uit het niets keert mijn maag zich om en snel ren ik met mijn hand voor mijn mond naar de wc waar ik heftig het ijs en de spaghetti over geef.

    ( voedselvergiftiging


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim .

    Opeens hoor ik Niall snel naar de wc rennen ik ren hem achterna en dan hoor ik kots geluiden . '' Goed gedaan Jim.. Nu heeft hij echt een voedselvergiftiging. '' mompelde ik tegen me zelf . '' Niall gaat het ?'' vraag ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Hijihihihihihihi

    Niall

    . '' Goed gedaan Jim.. Nu heeft hij echt een voedsel vergiftiging " hoor ik hem mompelen. Niall gaat het ?'' Ik wil ja knikken maar ik geef weer over en kreunend schud ik mijn hoofd


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim .

    Ik wrijf Niall over zijn rug. Ik heb ooit geleerd dat dan alles eruit komt ofzo . '' Het spijt me dat ik je daar van heb laten eten . Wacht !! Ik heb er ook van gegeten...'' zeg ik. Ik voel me nog niet ziek ofzo. Ach ja . '' Blijf hier oké ?'' zeg ik en ik loop naar de badkamer. Ik pak een handdoek . Ik pak ook een emmer. Ik loop weer terug naar Niall . '' Spuug hier maar in'' zeg ik en ik hou de emmer voor hem . Dan pak ik de handdoek en maakt ik zijn mondhoeken schoon. Ik ga Niall niet meer zoenen de komende dagen . Ik breng hem naar bed. Ik doe zijn kleren uit en zet de emmer naast hem


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Hij helpt me overeind en legt me op ed met een emmer. Ik was moe, voelde verschrikkelijk.. Ik kreeg een ongelovige dorst


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim

    Ik zette een glas water naast hem . '' Ga maar lekker slapen Boo..'' zei ik . Ik liep naar de keuken en pakte daar een kruik uit het keukenkastje. Ik vulde hem met warm water en bracht hem naar boven . Niall lag al lekker te slapen. Ik legde de kruik op zijn buik heel voorzichtig. Ik liep weer naar beneden en deed de tv aan .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik drink het bekertje leeg en ben ongeveer gelijk aan het slapen. Ik vorl wat war,s op mn buik en ik voel me zo dorstig. Ik had echt nood aan water


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim.

    Ik liep weer naar boven en zette weer water naast hem . Dit keer een kan met water.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik probeer wakker te worden zodat ik kan drinken maar het lukt niet.. Het lukt gewoon niet! Niets werkte mee, mijn ogen wouden niet open, mijn hand bewoog niet. Wacht wat had ik gelezen. Ik had wel eens over voedselvergiftiging gelezen. Dat je ging braken, aan de schijt ging en vervolgens kon uitdrogen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim.

    Ik maakte Niall's mond open en goot het water bij hem naar binnen . Als je een voedsel vergiftiging hebt kun je moeilijk uit je slaap komen . Ik goot het water met een spuitje naar binnen .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Iemand maakte mijn mond open en ik voelde verkoelend water in mijn mond. Bijna verslik ik me maarhet gaat goed.
    Langzaam weten mijn ogen zich te openem en ik sein met mijn ogen voor meercwater


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim .

    Hij werd wakker. Hij seint met zijn ogen voor meer water. Ik spoot nog wat ik zijn keel . '' Jij gaat nu naar de dokter met mij. '' zeg ik . Ik til Niall op en doe zijn badjas aan . dan zet ik hem in de auto naast de kan met water. Paar minuten later zijn we bij de dokter. De dokter zegt dat Niall 2 nachtjes in het ziekenhuis moet blijven . Ik blijf natuurlijk wel bij hem


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik