• The First Day We Met ! ~ One Direction


    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?





    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )


    Andere mensen :
    ( Management uhh Fans noem maar op !)



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Eleanor Jane Calder.
    Ik zet de radio aan en pak dan mijn mobiel. Ik start Twitter op en kijk wat rond tussen de tweets.

    [Haha, slaap lekker dan maar! ;3 Moet morgen trouwens krantjes rondbrengen dus weet niet wanneer ik reageren kan .___.]

    Niall

    Ik voel uets warms naast me dus ik rol me er heen en leg mijn hoofd erop waarna ik mijn aemen er om heen sla en verder slaap


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim

    Toen ik wakker werd .. Wat zo rond half 4 was zag ik dat Niall nog sliep. Ik loop naar de douch en begin te douchen . Nadat ik klaar ben met douchen trek ik andere kleren aan . Een leren jasje met daaronder een wit shirt. Daar onder een gekleurde licht blauwe broek. En daar onder mijn supra's . Ik glimlach als ik mezelf zie. Ik doe mijn haar goed en loop naar beneden . Ik loop naar de keuken en pak daar de dingen voor het eten . Vandaag ga ik eens koken .. Niet dat ik het kan maar van fouten leer je toch? Vandaag maak ik .. Uhh... Spaghetti.. Ja dat , dat heeft mijn moeder me ooit geleerd

    [ bericht aangepast op 10 aug 2013 - 9:01 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Nu al.... T was nog middag kunnen we niet beter wachten want el en lou zijn ook weg


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ woepsie ff aanpassen ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Haha geeftniet maar anders gaan we echt te snel en el is de enigste die nog reageert dus die moeten we niet wegjagebXD

    Niall

    Een etensgeur ruik ik en langzam word ik wakker. Oeh al vier uur joh. Ik zucht en dwing mezelf eruit te komen. Uit de kast pak ik een propere boxer en een joggingsbroek met sweater. Ik wrijf vermoeid in mijn ogen als ik naar beneden naar de keuken ga. " goeiemiddag" zeg ik schor


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim

    " goeiemiddag" zegt Niall schor. '' Hey babe'' zeg ik . Ik gooi de saus er door heen en begin het te roeren . Enkele minuten ben ik klaar met koken . Ik schep wat voor Niall op . '' Hier jij mag als eerst een voedselvergiftiging krijgen '' zeg ik met een grijns.Ik eet het alleen op als hij het ook lekker vind en anders bestel ik wel wat


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Eleanor Jane Calder.
    Ik zucht zacht als we bijna bij het huis van mijn ouders zijn. Waarom wilde mijn moeder niet vertellen wat er was met mijn vader? Zou het dan zo erg zijn? Als hij maar niet- Nee zo mag ik niet denken! Ik kijk uit het raam en zucht nog eens zacht.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2013 - 9:12 ]

    Louis

    Ik hoor Eleanor zuchten . Ik leg mijn hand op haar been . '' Het komt wel goed babe'' zeg ik . Ik parkeer bij het huis van de ouders van Eleanor. Ik stap uit en loop naar de deur . Niet veel later word hij open gedaan . Mevrouw Calder pakt haar jas en loopt mee naar de auto


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Eleanor Jane Calder.
    'Het komt wel goed babe.' zegt Louis als hij een hand op mijn been legt. Ik glimlach zwak. Laten we daar maar op hopen.. Hij stapt uit om mijn moeder te halen. Waarom staat de auto er eigenlijk niet? Zou mijn vader dan een auto-ongeluk gehad hebben? Ik slik kort. Als hij er maar niet erg aan toe is.. Ik moet er niet aan denken om mijn vader- Argh! Waarom denk ik toch aan zo'n negatieve dingen?!

    [ bericht aangepast op 10 aug 2013 - 9:18 ]

    Louis.

    Ik ben even de autoportier en doe de deur open voor mevrouw Calder. Als ze er in zit doe ik hem zachtjes dicht. Ik loop weer naar de plek waar ik eerst zat. Ik rij naar het ziekenhuis. Op naar meneer Calder. Niet veel later heb ik geparkeerd bij het ziekenhuis. '' Hallo mevrouw kunt u mij vertellen waar meneer Calder ligt ?'' vraag ik . Ze kijkt even op haar scherm . '' Uhhm ja verdieping 3 kamer 32.1'' zegt ze . '' bedankt'' zeg ik . Ik pak de hand van Eleanor vast


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Eleanor Jane Calder.
    Ik pak Louis' hand stevig vast en we lopen achter mijn moeder aan richting de lift. Het is nog nooit zo stil geweest tussen ons. 'Mam, wat is er nu gebeurt?' vraag ik zacht als we in de lift staan. Mijn moeder zucht zacht en kijkt me met betraande ogen aan. O nee, zeg niet dat het erg is! 'J-je vader heeft een auto-ongeluk gehad toen hij terug kwam van zijn werk. Ze weten niet wat hij precies heeft, maar hij is er redelijk slecht aan toe zeggen ze.' mompelt mijn moeder zacht en een traan rolt over haar wang naar beneden. Dit meen je niet! Ik slik kort en moet moeite doen om mijn tranen ogen ook binnen te halen. Zou hij dood gaan? Weer zo' negatieve gedachte! Wat is dit toch?

    Louis.

    we lopen de kamer binnen en zien Meneer Calder liggen . Hij ziet er niet al te best uit. Ik laat de 2 dames even alleen . Ik ga zelf even op de bank zitten naast de kamer.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Eleanor Jane Calder.
    Louis wandelt de kamer uit en ik loop samen met mijn moeder verder de kamer in. Mijn vader zag er echt slecht uit. 'Dag pap..' mompel ik zacht als ik aan het bed ga zitten. Mijn moeder komt naast me zitten en pakt mijn vaders hand vast. 'Mam, ligt hij in coma?' vraag ik weer zacht. Ze bijt hard op haar lip om haar tranen binnen te houden en knikt dan kort. Wat nu als hij er nooit meer uit komt? Ik kan echt niet zonder mijn vader!

    [Wat een drama allemaal ;p]

    [ bericht aangepast op 10 aug 2013 - 9:41 ]

    Niall

    Hier jij mag als eerst een voedselvergiftiging krijgen" zegt hij als hij me begroet heeft en het eten opschept. Lachend val ik aan. " heerlijk" grijns ik. Volgens mij moest de spaghetti langer maar dat wist ik niet" het is superlekker" ikglimlach e en vrolijker


    Change is for weirdos ~ Niall Horan