• The First Day We Met ! ~ One Direction

2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?

||Rollen||

Jongens :

Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )

Andere mensen :
    ( Management uhh Fans noem maar op !)

Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.

Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

Jim Hendrikson

Ik loop naar mijn Niall en ik sla mijn armen om hem heen . '' Hmm .. Het is dan niet echt een dag niks doen he... Maar vanavond heb ik een verassing voor je '' zeg ik . Niall wil toch trouwen ? '' Maar daar voor moet ik wel even weg... Ik kom zo weer'' zeg ik . Ik stap op mijn fiets en rij naar de juwelier. Ik ga Niall vandaag ten huwelijk vragen . Ow ik heb mijn jurk nog aan . Ach who cares. Als ik de juwelier binnen kom zie ik dat het helemaal stil is . '' Hallo ?' vraag ik . '' Heey ik kom er zo aan '' zegt een mevrouw. Ik loop naar de balie . '' Waar mee kan ik u van dienst zijn ?'' vraagt ze. '' Ik wil graag een verlovings- ring . Met een mooie Diamant. ''Ze knikt en haalt een doosje met ringen te voor schijn . Ik ben snel klaar met het kiezen . Nu nog naar het restaurant. Toen ik daar kwam keken mensen mij na. '' Wat mag ik geen prinses zijn ?'' vraag ik . Ze zijn direct stil . Ik regel dat de ring word geserveerd bij het hoofdgerecht. Ik kies aan welke tafel we gaan zitten en fiets dan weer terug. Dit zijn hele mooie foto's voor de roddel bladen

[eten reageer daarna

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Niall

'' Hmm .. Het is dan niet echt een dag niks doen he... Maar vanavond heb ik een verassing voor je '' Ik glimlach en geef hem een afscheidskus. Ik kijk naar Lou en El.'zeg ik ga even alles opruimen en thuis douchen voor vanaaf' ik glimlach en omhels ze en zeg ze dag tot vanavond

Jim Hendrikson

Ik stap de lift in en ren naar mijn kamer waar ik snel die jurk en de pruik uit trek .. Ik wil niet dat die vies worden want ik moet ze vanavond weer aan . Ik zie Niall onder de douch staan en kleed me helemaal uit. Ik ren naar Niall toe en stap onder de douch met hem . '' I'm back babyBoo'' zeg ik

Eleanor Jane Calder.
    Ik sta op en loop naar Louis toe. 'Gaat hij nu serieus in de jurk met ons uiteten?' vraag ik lachend als Niall en Jim allebei weg zijn.

Louis Tomlinson

'' Ik denk het wel.. Ik denk dat hij een sprookjes achtig huwelijks aanzoek wil doen..'' zeg ik . Iedereen ziet zo wat Jim van plan is

Niall Horan

Ik schrik op als de deur open gaat en zie Jim naakt heir heen rennen en al snel staat hij bij me onder de douche. '' I'm back babyBoo'' ik glimlach en druk een kus op zijn hoofd. Ik pak de shampoo en begin zijn haren goed in te masseren zodat hij veel schuim heeft. 'Ik houd zielsveel van je' fluister ik zachtjes en plak mijn lichaam tegen de zijne

Jim Hendrikson

'Ik houd zielsveel van je' fluisterd hij zachtjes en plakt zijn lichaam tegen de mijne. '' Dat weet ik toch babe. '' zeg ik en ik geef hem een zoen . Dan pak ik de shampoo en masseer ook zijn haren. Zodat hij ook veel schuim heeft. Daarna laat ik mijn handen naar zijn billen zakken . En ik begin te grijzen .

Niall Horan

'' Dat weet ik toch babe. '' ik voel zijnhanden afzakken en bijt op mijn lip. 'Liefie we moeten de boel nog opruimen en omkleden' zeg ik zacht. 'vanavond oke, na het eten' beloof ik hem

Jim Hendrikson

Ik heb besloten om toch maar niet in die jurk te gaan ... 'Liefie we moeten de boel nog opruimen en omkleden' zegt Niall zacht. 'vanavond oke, na het eten' belooft hij mij . '' Ik heb niet gezegt dat ik seks wil . Maar oké je hebt het belooft '' grijns ik breed. Als Niall toch eens wist welke verassing ik voor hem had.. Ik denk dat Niall vanavond zo blij is dat hij me zowat verkracht . Ik begin te giechelen . Toen ik klaar was met douchen trok ik een boxer aan en ging het huis opruimen . Nou ja eigenlijk kun je eerder zeggen versiering opruimen want dat is het enige nog wat we moesten doen

niall Horan

'' Ik heb niet gezegt dat ik seks wil . Maar oké je hebt het belooft '' Ik schiet in de lach. Als we klaar zijn drogen we ons af en doen we een schone boxer aan. Hij ruimt de woonkamer op en ik klap het bedje in elkaar en vouw de dekentjes op. Daarna sta ik een tijdje voor de kleding kast. Ik kies een wit shirt met een lage v-hals, een spijkerbroek , witte supra's en een spijkerblousje erboven. Ik scheer mezelf en spuit nog wat deo op. 'Ik ben klaar' roep ik vrolijk.

Jim Hendrikson

Toen ik Niall aan keek begon ik te blozen . '' Babe ik ben nog niet klaar. Maar jij ziet er verrukkelijk uit'' zei ik . Ik rende naar onze kamer en trok daar ook wat leuks aan . Ik deed mijn haar goed en trok mijn Nike's aan . Toen pakte ik een chino broek een wit shirt en een grijze vest . Ik deed diamanten oorbellen in en spoot wat deo op . '' Ik ook !!'' riep ik vrolijk.

Niall horan

'' Babe ik ben nog niet klaar. Maar jij ziet er verrukkelijk uit'' Ik glimlach en volg hem in alles wat hij doet '' Ik ook !!'' Ik gilmlach. 'Naar Lou en El??" ik gilmlach. 'oh ik had trouwens laatst nog wat gekocht voor El' Het was een ring met een roos erop. Ik wist hoe verzot ze was op ringen en toen ik hem zag kon ik het niet laten om hem te nemen ondanks dat ze er echt al heel veel had

Jim Hendrikson

'Naar Lou en El??" ik knik. 'oh ik had trouwens laatst nog wat gekocht voor El' zegt hij . Hij laat me de ring zien .'' Oh mooi !!'' zeg ik . Hahah hij moest eens weten dat hij vandaag ook een ring kreeg. We stapten in de lift en belde aan bij Louis en Eleanor. '' Heeeeey we komen er zo aan !!'' zei Louis en we bleven even buiten wachten

Niall Horan.

'Ohh Mooi' zegt hij en ik glimlach. 'Ik kon het gewoon niet laten' gniffel ik. We lopen naar de lift en stoppen op de verdieping van Louis. '' Heeeeey we komen er zo aan !!'' zegt Louis en we wachten geduldig. Ik had er wel zin in, lekker even eruit zijn