• The First Day We Met ! ~ One Direction


    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?




    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )

    Andere mensen :
    ( Management uhh Fans noem maar op !)



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim Hendrikson

    "Second Sex' grijnst hij met een ondeugende blik. Ik begin te blozen . '' I like it when you talk dirty. '' zeg ik met een zwoele blik. Ik ga op Niall's schoot zitten en geef een hapje van mijn stukje aan hem . '' I'm gonna share everything with you'' zeg ik . Ik kijk Niall aan en begin hem te zoenen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    '' I like it when you talk dirty. '' zegt hij zwoel en gaat op mijn schoot zitten . '' I'm gonna share everything with you'Ik grijns naar hem. Verlekkerd kijk ik hem aan en lik over mijn lippen. 'Gaat een leuke nacht worden' zeg ik grijnzend. Ik had nu al medelijden emt Louis, aangezien ik Hazz van boven ook wel eens met Caitlin hoofde gaan mocht hij vanaaf mee geniet


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=153972 alvast het nieuwe topic xd

    Jim Hendrikson

    'Gaat een leuke nacht worden' zegt hij grijnzend. Ik liep naar de keuken en sneed nog 2 punten aan . Nu nog geen seks straks wel . '' First cake'' zei ik weer opnieuw. Ik struikelde en viel met mijn gezicht op Niall's kruis. '' Hihihi'' giechel ik terwijl ik ook knal rood word. Gelukkig stonden de puntjes nog overeind.

    Louis

    '' its okay babe'' zei ik . Waarom zei El dat?


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Eleanor Jane Calder.
    Ik zucht even. 'Ik vraag me echt af wat me allemaal bezielt de laatste tijd.' mompel ik weer.

    [Haha we gaan echt snel ;p]

    Louis Tomlinson

    Ik trek Eleanor in een knuffel . '' Babe het is al goed zeg ik toch ?'' glimlach ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [ahahh atrax mogen ze mee genieten

    Niall Horan
    '' First cake'' Ik grijns en als hij terug komt valt hij met zijn hoofd op mijn kruis. 'Je mag het straks gweoon doen hoor' lach ik zachtjes en begin hem cake te voeren en neem zelf ook grote happen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Eleanor Jane Calder.
    'Babe, het is toch al goed zeg ik toch?' glimlacht hij terwijl hij me in een knuffel trekt. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder en haal mijn schouders op. 'Hmm.' mompel ik.

    Jim Hendrikson

    'Je mag het straks gweoon doen hoor' zegt hij zachtjes. '' I know babe'grijns ik . Nadat we ook deze taarten op hadden zat ik vol. Ik ging op zijn boven been zitten en zoende hem zachtjes. Ik maakte langzaam de knoopjes van zijn blouse los.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall horan

    '' I know babe' Na de taart gaat hij op mijn bovenbenen zitten en zoend me en begint de knoopjes los te maken. Hebberig duw ik mijn lippen op de zijnen en ga door zijn haren. Dit zou onze eerste keer gaan worden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    Hebberig duwt Niall zijn lippen op de mijne en gaat door mijn haar. Niall en ik hebben nog nooit seks gehad. '' Rahwww'' gromde ik . Ik trok zijn shirt over zijn hoofd en bewonderde mijn mooie uitzicht. Ik liet mijn vingers over zijn lichaam heen gaan . Toen gaf ik hem kusjes in zijn nek . Ik zette mijn lippen dicht bij zijn hals en zoog zijn bloed naar boven .Ik hoorde hem een beetje kreunen wat mij deed lachen.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Eleanor Jane Calder.
    'Ik kan hier wel voor altijd blijven liggen.' zeg ik zacht na een tijdje. Ik lig tegen Louis aan op de bank en hij heeft zijn arm om me heen geslagen terwijl we een film kijk die op tv is. Geen idee welke film, maar hij is wel leuk.

    Louis

    'Ik kan hier wel voor altijd blijven liggen.'' zegt Eleanor. '' Hahah inderdaad'' zeg ik en ik ga met mijn hand door haar haar.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    '' Rahwww'' gromdeJim en ik gniffel . Hij trekt mijn shirt uit en kijkt even bewonderend. Hij begon mijn nek te kusswen waardoor ik een kreun slaakte Zijn lippen gingen naar mijn hals en hij zoog bloed omhoog waardoor ik weer kreunde en hij lachte wat. Snel ga ik boven hem hangen en ik begin hem te zoenen terwil ik met mijn onderlichaam tegen zijn onderlichaam begin te schuren. Ik voel Little Niall al wat groeien en ik begin opgewonden te raken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Eleanor Jane Calder.
    'Inderdaad.' zeg Louis waarna hij met zijn hand door mijn haar gaat. Echt alweer zo'n typisch Louis ding, met zijn hand door mijn haar strijken. Nu ik er aan gewend ben merk ik het nauwelijks meer en ik vind het ook niet erg. Ik glimlach en pak zijn, wat voor mij een reuze hand lijkt, vast en speel wat verveelt met zijn vingers.

    Jim Hendrikson

    Snel gaat hij boven mij hangen en begint mij te zoenen terwijl hij met zijn onderlichaam tegen mijn onderlichaam begin te schuren. Ik voel Little Jim al wat groeien . Ik maak de riem van zijn broek los. Ik begin te giechelen als ik zijn Niall in zijn broek zie kloppen . Ik ga met mijn vingers er over heen . '' Love you babe'' zeg ik en ik zoen hem weer. Ik kijk hem sluw aan . Ik ga met mijn hand door zijn haar en met de andere hand wrijf ik over zijn Nialler. Dit gaat een leuke nacht worden.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik