• The First Day We Met ! ~ One Direction


    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?




    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )

    Andere mensen :
    ( Management uhh Fans noem maar op !)



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan.

    Jim omhelsd me terug en kust me. '' Ik kon niet slapen vannacht.. Ik moest alleen maar aan jou denken . Ik dacht dat je het uit wou maken.. Ik had nooit zo bot moeten reageren toen jij me wou helpen.. '' Ik schud mijn hoofd 'Nooit zou ik zonder je willen zijn' zeg ik hem. 'Lux is al thuis. 'ik glimlach zwakjes. 'Nu heb ik haar dag verpest' zucht ik. 'Zullen we dit gewoon vergeten en vergeven?> vraag ik hem zachtjes.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    'Nu heb ik haar dag verpest' zucht hij. 'Zullen we dit gewoon vergeten en vergeven?'' vraagt hij . '' Dat doen we .. Ik weet al niet eens meer waar we het over hadden . '' zeg ik met een glimlach . '' ik hou van je babe'' zeg ik en ik begin met hem te zoenen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    NIall Horan.

    '' Dat doen we .. Ik weet al niet eens meer waar we het over hadden . '' glimlacht hij en ik gniffel. '' ik hou van je babe'' we beginnen elkaar te zoenen en als ik geen lucht meer heb stop ik pas. 'wil je me zo helpen? IK had er nieuw verband op maar ik heb het nog niet ontsmet' zeg ik schaap achtig. Ik hoopte dat het vanacht niet zo hard zou bloeden want dan zou ik toch maar lang de dokter gaan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    'wil je me zo helpen? IK had er nieuw verband op maar ik heb het nog niet ontsmet' vraagt hij . Ik knik . Ik pak een ontsmettings spul. Ik haal het verband er voorzichtig van af. Heel voorzichtig smeer ik het er op. Ik blaas een beetje en wikkel dan het verband er terug om heen . '' Vandaag heb ik zin om lekker niks te doen . Alleen wij 2 en niemand anders'' zeg ik met een giechel. Ik ga naar de dvd kast en pak daar de film Bratz the movie uit. '' Haha '' lachte ik .. Ik heb zin in een meiden film . Ik stopte het in de dvd speler en ging op de bank liggen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    NIall Horan

    Hij haalt het verband eraf en smeert het spul erop en wikkelt het verband terug. ' Vandaag heb ik zin om lekker niks te doen . Alleen wij 2 en niemand anders'' ik knik instemmend. Hij pakt een film en lacht even en zet hem aan. Grijnzend til ik hem van de bank en ga zelf op de bank liggen om hem vervolgens op me te liggen en zo knuffelend tegen elkaar de film te kunnen kijken. Ikd ruk een kus in zijn haar.

    [ Oke weet je wat nu grappig zou zijjn, als ze het gaan doen en Louis en El komen kijken of de ruzie bij gelegd is


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis Tomlinson

    Samen met Eleanor en Zayn ging ik bij de deur van hun verdieping staan . '' Ik hoor niks.. '' zegt Zayn . '' I love you Niall'' hoor ik Jim zeggen . Opeens gaat de deur open en vallen we naar binnen . '' Wie is daar ?'' roept Jim . '' De kerst man !!'' zeg ik snel en ik ren weer de lift. in .

    Jim Hendrikson

    Ik liep grijnzend naar de deur en deed hem dicht. '' Sukkels'' grinnik ik . Ik ga weer bij Niall liggen . '' Is er nog wat gebeurt in de film toen ik 2 seconden weg was ?'' vraag ik aan Niall


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall horan

    '' I love you Niall''zegt Jim, ik hoor een klap. '' Wie is daar ?'' roept Jim . '' De kerst man !!'' Hoor ik Louis roepen en ik gniffel. Jim loopt naar de deur om hem waarschijnlijk dicht te doen. '' Sukkels'' gniffelt hij en komt wee rliggen bij me '' Is er nog wat gebeurt in de film toen ik 2 seconden weg was ?'' Hij kijkt me aan. 'nope helemaal niets'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    Ik ga weer bij Niall liggen en geef hem een kusje in zijn nek . '' Omg Niall !! Ik bedenk me nu opeens dat ik vanochtend gewoon een heel kommetje vol met Cornflakes heb opgegeten !!'' zeg ik blij. Ik loop naar de kast en pak daar koekjes en chips en drinken . '' Ik weet dat het nog vroeg is but who cares ?'' roep ik blij . Ik kijk aandachtig naar de film


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Nill Horan

    '' Omg Niall !! Ik bedenk me nu opeens dat ik vanochtend gewoon een heel kommetje vol met Cornflakes heb opgegeten !!'' blij kijk ik hem aan en knuffel hem "super goed' roep ik uit. '' Ik weet dat het nog vroeg is but who cares ?'' ik grijns. 'nobody' lach ik naar hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    Nadat de film is afgelopen voel ik dat mijn ogen zwakker worden . Langzaam heel langzaam vallen ze dicht. Enkele minuten later ben ik weer wakker. '' Sorry..'' zeg ik . Ik loop naar de wc. Daarna was ik mijn handen en ga ik weer naast Niall zitten . '' Ik heb echt geluk. Ik dacht dat dit een droom zou zijn die nooit werkelijkheid werd. Maar kijk me nu eens zitten . Ik ben de gelukkigste man ter wereld. Ik zou nog gelukkiger zijn als we een kindje hadden ...


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Liefdevol streel ik door Jim zijn haren die in slaap valt. helaas is hij al snel wakker en zegt sorry wat ik niet begrijpt. Hij gaat naar de wc en gaat weer zitten. . '' Ik heb echt geluk. Ik dacht dat dit een droom zou zijn die nooit werkelijkheid werd. Maar kijk me nu eens zitten . Ik ben de gelukkigste man ter wereld. Ik zou nog gelukkiger zijn als we een kindje hadden ... Ik glimlach'' Dat komt over een paar jaar vanzelf schat, maar eerst gaan we gewoon genieten van alles, en we zullen ook nog een keer gaan trouwen, althans ik hoop dat' zeg ik zahtjes


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    ' Dat komt over een paar jaar vanzelf schat, maar eerst gaan we gewoon genieten van alles, en we zullen ook nog een keer gaan trouwen, althans ik hoop dat' zegt hij .. '' Trouwen !!'' roep ik vrolijk. Hmm trouwen . Daar weet ik wel iets op... '' Hihihihihihih'' giechel ik . Ik pak 2 kroontjes . Die waren we gisteren vergeten . '' Prins Niall ? Wilt u met mij dansen ?'' vraag ik hem. En ik zet een balliedje op


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    'trouwen' roept hij uit. 'hihihihi' giechelt hij en pakt twee kroontjes en zet er een op bij mij. '' Prins Niall ? Wilt u met mij dansen ?''. 'Maar natuurlijk prinses wil ik met u dansen' grijnzend maak ik een buiging 'Mag ik uw hand'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Eleanor Jane Calder.
    'Louis!' roep ik. Ik hoor wat gemompel dat op een 'ja' moet lijken, uit de keuken komen. 'Wat gaan we vandaag doen?' roep ik weer.

    itsMalik schreef:
    [Ik schaam me dood! Ik heb 2 topic's gemist! :o]

    Haha maakt toch niet uit? Ik had ook eerst een half topic gemist. Gewoon weer mee doen! (; En je bent niet de enige, bijna niemand reageert nog, dus schaam je niet! (;

    [ bericht aangepast op 7 aug 2013 - 14:48 ]