• The First Day We Met ! ~ One Direction


    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?




    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )

    Andere mensen :
    ( Management uhh Fans noem maar op !)



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Mijn topics


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim Hendrikson

    Niall pakt mijn hand en samen lopen we naar Starbucks. ik ben blij dat we hier naar binnen mogen met de hond. Ik bestelde koffie terwijl Niall ging zitten . Zelfs hier waren de fotografen nog . Een jongen achter de balie vroeg om een foto en een handtekening. Ik zette mijn handtekening op een bestelblokje en maakte een foto. Ik ging naar de plaats waar Niall zit. '' Yummmm koffie'' zeg ik . Ik aai Kristella en ga dan tegenover Niall zitten . '' Wat is het volgende wat je wilt doen in je leven Niall ? We hebben nu een hondje'' zeg ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    We lopen met zijn drietjes naar de Starbucks. Ik bestel twee koffie en en een bakje water voor Kristella. De jongen vraagt of hij een handtekening mag en op de foto. Ik krabbel mijn handteken ing en Jim maakt een foto. Yummmm koffie'' zegt hij en Kristella legt zich op jaar shoot'' Wat is het volgende wat je wilt doen in je leven Niall ? We hebben nu een hondje'' zet hij ' met je trouwen wil ik nog' gniffel ik. ' Londen Eye¿` ik kijk hem vragend aan ' heb jij iets wat je wilt doen'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Eleanor Jane Calder.
    Ik glimlach als Louis me een kus geeft. Ik had me voor Louis al gedoucht en alles dus ik hoef me alleen nog maar om te kleden en mijn haar en make-up te doen. 'Zullen we de stad in gaan?' stel ik voor terwijl ik wat kleren uit de kast pak en me omkleed. Ik merk toch dat het buiten al wat frisser begint te worden. Ik loop door naar de badkamer waar ik wat foundation op mijn gezicht aanbreng en een laagje mascara op smeer. Vervolgens begin ik mijn haar te doen.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2013 - 22:36 ]

    Jim Hendrikson

    Trouwen hé ? Hmmm .. '' Ja als we de Londen Eye in gaan moeten we Kristella ff bij een van de jongens achterlaten ofzo. Ik laat haar niet alleen in ons huisje. '' zeg ik tegen Niall. '' Jezus Niall wat drink jij je koffie snel leeg !'' zeg ik . Opeens komt er een klein meisje naar mij toe gewandeld. '' Hallo !'' zeg ik vrolijk. Ik schat haar een jaar of 3. '' Is Hondje Liefjj ?'' vraagt ze . '' Wil je haar aaien ?'' vraag ik. ze knikt vrolijk ja. Ik zet haar op mijn schoot zodat ze Kristella kan aaien die naast me zit. '' Ben jij hier alleen ?'' vraag ik aan haar. '' Neej .. Ik met mij zusjj zijn '' . zegt ze. '' Waar zit je zus dan ?'' vraag ik . Het meisje wijst naar het meisje dat naast ons zit aan een andere tafel . Ik glimlach naar haar waar door ze begint te blozen. De puber komt naar ons toe. '' Uhh heey mag ik een handtekening ?'' vraagt ze .Ik knik en zet een handtekening op haar Shirt

    Louis Tomlinson

    '' Is goed !'' zeg ik . ik doe mijn haar even goed en ga dan zitten op de bank


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Eleanor Jane Calder.
    Nadat ik mijn haar heb gevlochten loop ik naar de slaapkamer waar ik mijn tas pak en alle benodigdheden erin stop. Mijn mobiel stop ik in mijn broekzak en vervolgens loop ik naar de woonkamer waar Louis op de bank zit. 'Gaan we?' vraag ik aan Louis.

    Louis


    '' Ja we gaan !!'' roep ik en ik pak haar hand. Ik druk op de lift knop en loop er in .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Slapen en kijken naar onweer bovern de wolken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Eleanor Jane Calder.
    'Ja, we gaan!' Nog voordat ik een jas mee kan pakken staan we al in de lift. 'Jij bent enthousiast zeg.' zeg k terwijl ik zacht grinnik.

    [Sorry voor late reactie, Niall deed #crazymofofollowspree op Twittaahh, maar heb helaas geen follow gekregen. Alweer ): ]

    Louis Tomlinson

    'Jij bent enthousiast zeg.' zegt El. '' Duuuuuuuuuuuuuh . Ik ben super Louis ! ik ben altijd enthousiast. '' zeg ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Eleanor Jane Calder.
    Ik lach zacht. 'Je bent niet super Louis, maar je bent wel altijd enthousiast.' Ik kijk hem grijnzend aan. Als de liftbediende open gaan stappen we allebei uit de lift en lopen de deur uit waar zoals gewoonlijk een aantal papz staan.

    Louis Tomlinson

    '' leuk om te horen van je vriendin dat je niet super bent.. Heel leuke Eleanor.. Heel leuk..'' zeg ik sarcastisch . Ik loop recht langs de Papz heen en loop naar de stad


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    .

    [ bericht aangepast op 6 aug 2013 - 16:27 ]

    Niall Horan

    als we de Londen Eye in gaan moeten we Kristella ff bij een van de jongens achterlaten ofzo. Ik laat haar niet alleen in ons huisje. Zegt hij en ik knik. 'of ik vraag of Lou op haar wilt letten Lux vind Kristella helemaal geweldig' vertel ik hem. '' Jezus Niall wat drink jij je koffie snel leeg !'' ik begin te niffelen. 'sorry dat je sloom bent: grijns ik. '' Hallo !'' Jim kijkt naar een meisje van een jaar of drie aan die hier heen kwam.'' Is Hondje Liefjj ? . '' Wil je haar aaien ?'' vraag ik. ze knikt vrolijk ja. Hij zet haar op zijn schoot zodat ze Kristella kan aaien die naast hem zit. '' Ben jij hier alleen ?'' Neej .. Ik met mij zusjj zijn '' . zegt ze. '' Waar zit je zus dan ?Het meisje wijst naar het meisje dat naast ons zit aan een andere tafel . Hij glimlach naar haar waar door ze begint te blozen. De puber komt naar ons toe. '' Uhh heey mag ik een handtekening ?'' vraagt ze en we knikken en beide zetten we een handtekening. 'en hke heet je?' vraag ik aan het kleine meisje. ' Rosa' zegt ze zacht. Vertederd flimlach ik 'dat is een mooie naam. Ik schrijjf wat op het papierje en bij de zus zet ik de handtekening op mijn shirt.b


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    'en hoe heet je?' vraagt Niall aan het kleine meisje. 'Rosa'zegt ze zacht. 'Dat is een mooie naam 'zegt Niall. '' Kom Roosje we gaan weer. '' zegt de zus verlegen. '' Okay'' zegt Rosa en ze springt van mijn schoot af. '' Doeii Doeii'' zegt ze . '' Byee'' zeg ik. '' Ahww dat was echt schattig'' zeg ik als ze weg is. Ik drink het laatste beetje van mijn koffie op en sta recht . '' Zullen we gaan ?'' vraag ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik