• The First Day We Met ! ~ One Direction

2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?

||Rollen||

Jongens :

Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )

Andere mensen :
    ( Management uhh Fans noem maar op !)

Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.

Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

Louis Tomlinson

Ik liep naar buiten . Ik knipoogde naar Jim . Met elkaar liepen we naar het restaurant..
    ( Tijdsprong naar het hoofd gerecht)

Jim Hendrikson

Het hoofdgerecht kwam en ik zag het doosje liggen . '' Niall voor dat je gaat eten .. Wil ik je iets vragen .'' zeg ik . Ik pak het doosje van tafel en ga voor hem op mijn knieën zitten . '' Lieve Niall . We kennen elkaar nu al een half jaar en ik weet dat de liefde die wij hebben niet te breken is . Ik hou heel veel van je. Ik wil graag samen elke dag met je doorbrengen . Ik wil dat onze leven's verbonden worden '' zeg ik . Ik open het doosje . ''Lieve Niall ? Wil je met me trouwen ?'' vraag ik . Ik hoor hoe Louis in zijn eten stikt.

Niall Horan

Het was erg gezellig in het restaurant, Elleanor vond de ring zoals verwacht prachtig. Ik kijk blijals het hoofdgerecht komt en zie Jim wat pakken. '' Niall voor dat je gaat eten .. Wil ik je iets vragen .''Hij gaat op een knie voor mij zitten en mijn ogen worden groot en ik sla een hand voor mijn mond.. '' Lieve Niall . We kennen elkaar nu al een half jaar en ik weet dat de liefde die wij hebben niet te breken is . Ik hou heel veel van je. Ik wil graag samen elke dag met je doorbrengen . Ik wil dat onze leven's verbonden worden '' Tranen stromen uit mijn ogen en hij opent het doosje. ''Lieve Niall ? Wil je met me trouwen ?'' Ik probeer ja te zeggen maar mijn stem werkt niet meer waardoor ik knik en hem om zijn nek vliegt. 'Ja ja' fluister ik huilend.

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Jim Hendrikson

Tranen stromen over onze wangen . 'Ja ja' fluistert hij huilend. Ik glimlach . En ik zoen hem . Ik schuif de ring om zijn vinger . Ik sta op en omhels hem . Ik ga weer terug op mijn plek zitten . De ring was dan wel 50,000 pond maar dat boeide me geen flikker. Na het eten liepen we met z'n allen naar buiten . Direct waren er weer allemaal camera's . '' Jim !! Heb jij Niall net ten huwelijk gevraagd ?'' vraagt een mevrouw van het nieuws . Ik knik vrolijk en probeer naar mijn auto te lopen met Niall

[Haha ik zat hier serieus hard om te lachen; Ik hoor hoe Louis in zijn eten stikt. x'D]

Niall horan

Hij schuift de ring met diamanten om mijn vinger en ik glunder. Ik kijk kort naar Louis en glimlach trots. Na nog wat praten en te hebben gegeten gaan we naar bvuiten waar de pers blijkbaar al dingen door had. '' Jim !! Heb jij Niall net ten huwelijk gevraagd ?'' vraag een vrouw en hij knikt vrolijk. 'En Niall heb je ja gezegd? Mogen we de ring zien. Wanneer is de datum?" van alles gaat door elkaar. 'Ik heb natuurlijk ja gezegd' antwoord ik en laat daarna vol trots de ring zien. 'Datum is niet bekend en waarschijnlijk houden we dat zo. Ik denk dat wij dit beide dan met familie en vrienden willen doen en ik hoop dat jullie ons die mooie dag dat dan ook gunnen. Later komen er vast nog foto's enzo'

Eleanor Jane Calder.
    Jim heeft Niall gewoon ten huwelijk gevraagd! Hoe lief! Ik pak Louis' zijn hand vast. 'Ze zijn echt gelukkig samen hè?' glimlach ik naar Louis als we ons door de papz hebben gepropt.

Jim Hendrikson

Samen zit ik met Niall en de rest in de auto . Niall houd mijn hand vast. Ik heb besloten om te rijden . '' Hihi'' giechel ik .

Louis Tomlinson

. 'Ze zijn echt gelukkig samen hè?' vraagt Eleanor. '' Ja inderdaad '' knik ik vrolijk

Eleanor Jane Calder.
    Ik glimlach en als we in de auto zitten leg ik mijn hoofd op zijn schouder. Hoe kan ik toch zo moe zijn? Misschien van het niksen de hele dag..

Niall Horan
    Na de vragen zitten we in de auto en ik hoor ze achterin over ons praten. Jim rijd terwijl ik gewoon zijn hand vast houd en telkens naar de ring blijf kijken. 'Straks halen we iedereen naar ons toe en dan vieren we het dat we gaan trouwen' gilmlach ik. Ik was nog nooit zo bilj en trots geweest.

Jim Hendrikson

'Straks halen we iedereen naar ons toe en dan vieren we het dat we gaan trouwen' zegt Niall . '' Inderdaad. Hahah ik wed dat we morgen of misschien vanavond nog wel op tv zijn . '' zeg ik . Ik parkeer de auto en loop naar de deur van Niall . Ik doe hem open . '' Komt u meneer ?'' vraag ik . Ik pak zijn hand en stap samen met hem in de lift. We zwaaien Louis en Eleanor uit en gaan dan naar onze verdieping.

Eleanor Jane Calder.
    Ik zwaai nog even glimlachend naar de twee en loop dan samen met Louis naar huis. Ik open de deur en trap mijn schoenen meteen uit. Ik loop door naar de slaapkamer waar ik een trainingsbroek en een losse trui aan trek. Vervolgens wandel ik op mijn sokken terug naar de woonkamer waar ik op de bank plof.

Niall Horan

'' Inderdaad. Hahah ik wed dat we morgen of misschien vanavond nog wel op tv zijn . ''Ik knik 'zekers' '' Komt u meneer ?''Ik glimlach en pak zijn hand. Binnen zwaaien we Lou en El nog even uit en binnen grijp ik naar mijn mobiel en bel Zayn gelijk op. 'Zayn, kom je vanavond hier heen. Jim heeft me ten huwelijk gevraagd en dat gaan we vieren' juich ik bilj

Zayn Malik

'' Sorry Niall.. Maar Becca en ik zijn op Ibiza.. Ik wou het je nog zeggen maar je was weg. '' zei ik . '' Maar ik ben blij voor je Niall !!'' riep ik vrolijk..

Jim Hendrikson

Ik liep naar mijn kamer en trok mij Jumpsuit aan. Ik liep op Niall af en zoende hem . '' Tonight a part for us two babe '' zei ik zwoel in zijn oor'' But first !! Cake!!!'' riep ik blij . Ik pakte de taart uit de kast en sneed 2 stukken aan . Ik legde ze op een bordje en gaf er een aan Niall

Niall Horan

'' Sorry Niall.. Maar Becca en ik zijn op Ibiza.. Ik wou het je nog zeggen maar je was weg. '' '' Maar ik ben blij voor je Niall !!'''Ow oke, geeft niets, veel plezier.' we rpraten nog wat en we hangen op. 'Tonight a part for us two babe' ik grijns. 'But first Cake' roept hij en komt met taart aangezet. "Second Sex' grijns ik met een ondeugende blik

Eleanor Jane Calder.
    Ik kijk op naar Louis die zich ook omgekleed heeft. Ik glimlach naar hem. 'Lou, Sorry dat ik de laatste tijd zo afstandelijk doe.. Ik weet ook niet wat het is..' mompel ik. Wow, waar kwam dat ineens vandaan?