• The First Day We Met ! ~ One Direction


    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?




    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )

    Andere mensen :
    ( Management uhh Fans noem maar op !)



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Eleanor Jane Calder.
    'Mevrouw Eleanor u zult Uwe hoogheid prinses Jimaine Hendrikson never nooit meer tegen spreken. Anders zal ik u met mijn mooie zwaart moeten onthoofden.' zegt Niall. Ik draai me om en kijk hem aan. 'O nee! Zeg me wat ik moet doen om het weer goed te maken!' roep ik dramatisch uit. Als de thee klaar is zet ik vier mokken op tafel en schenk de thee in.

    Jim Hendrikson

    Ik giechel weer als ik zie wat Niall doet. '' Ow Uwe Hoogheid Prinses Jimaine Hendrikson mag ik met uw dansen ?'' vraagt Louis. En voor dat ik iets wil zeggen sleurt Louis me mee en is hij aan het dansen . '' Prins Niall ? help... '' zeg ik zachtjes. '' Maakt u zich geen zorgen ik doe niks Uwe Hoogheid Prinses Jimaine Hendrikson. '' zegt Louis. '' Jij niet nee maar Prins Niall straks wel bij jou'' zeg ik met een grijns


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan
    'O nee! Zeg me wat ik moet doen om het weer goed te maken!' 'Bied uw verontschuldiging aan de prinses en maak wat lekkers klaar voor ons allemaal' . 'Prins Niall Help' hoor ik en ik ren naar de woonkamer waar Louis met Jim danst. 'Maakt u zich geen zorgen ik doe niks Uwe hoogheid prinses Jimaine Hendrikson' zegt Louis. 'Jij niet maar prins Niall straks wel bij jou' grijnst hij. j' Louis laat haar onmiddelijk los ze heeft geen ja of nee gezegd, straks word ze nog ziek van uw bacterieën. Prinses Jimaine gaat het? U ziet een beetje witjes' zeg ik gespeelt en leg mijn hand op zijn voor hoofd.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    ' Louis laat haar onmiddelijk los ze heeft geen ja of nee gezegd, straks word ze nog ziek van uw bacterieën. Prinses Jimaine gaat het? U ziet een beetje witjes' Zegt Niall gespeeld. '' Ja het gaat wel prins.. Ik moet even thee drinken met deze hofdame. Wilt u gezellig met mij mee drinken Prins Niall ?'' vraag ik deftig. '' Louis u mag ook mee drinken..'' zeg ik als ik Louis sip zie kijken . '' Dank u Uwe Hoogheid Prinses Jimaine Hendrikson'' zegt hij


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Eleanor Jane Calder.
    'Maken? Wat moet ik maken?' zeg ik, meer tegen mezelf aangezien de rest in de woonkamer is. 'Blijven jullie vanavond mee eten?' vraag ik, in de hoop dat ik niks hoef te maken. 'En Uwe hoogheid prinses Jimaine Hendrikson, het spijt me.' zeg ik waarna ik zacht grinnik.

    Louis Tomlinson

    Ik ga aan tafel zitten . Ik leg mijn hand op de been van Jim voor de gein . Direct krijg ik een klap in mijn gezicht . '' Hoe durft u aan mijn been te zitten'' zegt hij waardoor ik begin te grinniken


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Eleanor Jane Calder.
    Ik ga bij hun aan tafel zitten en kijk geschrokken op als Louis een klap in zijn gezicht krijgt. 'Gaat het Louis?' vraag ik meteen terwijl ik hem met een bezorgde blik aan kijk.

    Jim Hendrikson

    'Gaat het Louis?' vraagt Eleanor bezorgt aan hem . '' Waar maakt u zich druk om ? Zo hard was het niet'' zeg ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    NIall Horan

    Ja het gaat wel prins.. Ik moet even thee drinken met deze hofdame. Wilt u gezellig met mij mee drinken Prins Niall ?'' . '' Louis u mag ook mee drinken..'' zeg ik als ik Louis sip zie kijken . '' Dank u Uwe Hoogheid Prinses Jimaine Hendrikson'' zegt Louis Ik knik. 'Maar al te graag Prinses' . 'Maken wat moet ik maken? Eten jullie vanavondmet ons mee' Ik kijk Jim aan. 'Uhmm maakt mij niets uit' zeg ik tegen Eleanor. Ik zie dat JIm Louis zachtjes slaat 'Niemand zit aan mijn been' en ik grinnik zacht. 'Gaat het Louis?" Eleanor is gelijk bezorgd. Grijnzend sta ik op en sleep El mee naar de keuken. 'Zullen we ze nat gooien?" fluister ik zacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Eleanor Jane Calder.
    Nog voordat ik kan antwoorden word ik al meegetrokken door Niall. 'Zullen we ze nat gooien?' vraag hij zacht. Ik kijk hem fronsend aan. 'Nat gooien? Waarom dat?' vraag ik net zo zacht terug.

    Jim Hendrikson

    Ik hoor Niall tegen El fluisteren .. 'Zullen we ze nat gooien?" zegt hij tegen haar . Ik kijk hem met een sluwe blik aan . '' Als je dat doet Horan dan maak ik je elke ochtend nat '' zeg ik sluw. Ik moest er niet aan denken ! straks is mijn mooie pruik en prinsessen jurk nat! Dat wil ik echt niet. Dit heeft bij elkaar wel 1000 euro gekost. Die pruik is namelijk geen verkleed pruik maar een echte musical pruik. En die jurk heb ik speciaal laten maken. Vraag me niet waarom maar het was altijd al een droom van me om prinses te zijn


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    'Nat gooien? Waarom dat?' Ik gniffel 'Gewoon omdat het kan??" ik grijns naar haar. 'Als je dat doet Horan dan maak ik je leke ochtend nat' Ik begin hard te lachen. 'Hmm ligt eraan op welke manier nat' roep ik terug en ik begin te schater lachen. 'Oke dat was een vieze gedachte van Nialler' mompel ik tegen mezelf. 'Eleanortjeeeeeeeeeeeeeé roep ik veelste blij uit


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    'Hmm ligt eraan op welke manier nat' roept hij terug en hij begin te schater lachen. '' Gedverdemme ! Prins Niall dat is een zeer vieze gedachte van u '' bloos ik nep boos. '' louis blijf nou eens van me af !'' roep ik als ik iets op mijn schouder voel . '' Maar ik doe helemaal niks. '' zegt hij . Ik kijk op mijn schouder en zie er een spin lopen . '' WHAAAAAAA HELLUP PRINSES JIMAINE HENDRIKSON HEEFT EEN SPIN WHAAAA !!!!'' schreeuw ik bang door de kamer en ren als een gek in het rond


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Eleanor Jane Calder.
    'Eleanortjeeeee!' roept Niall entousiast. 'Jaaaa?' grinnik ik.

    [Oké, dit kwam echt verkeerd over allemaal x'D]

    [ bericht aangepast op 7 aug 2013 - 15:50 ]

    Niall Horan

    '' Gedverdemme ! Prins Niall dat is een zeer vieze gedachte van u ''. '' louis blijf nou eens van me af !''zegt hij '' Maar ik doe helemaal niks. ''antwoord Louis'' WHAAAAAAA HELLUP PRINSES JIMAINE HENDRIKSON HEEFT EEN SPIN WHAAAA !!!!'' Ik begin nog harder te schaterlachen, prachtig dit. Ik ren naar Jim en haal de spin er af. Voorzichtig aai ik de spin. 'Misschien wilt de spin wat eten' ik pak een bordje en kijk ikn de koelkast en pak een klein plakje kaas. 'Ga maar eten' zeg ik tegen de spin. 'JAAAAA' zegt eleanor. 'de spin eet niet' pruili k


    Change is for weirdos ~ Niall Horan