• The First Day We Met ! ~ One Direction


    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?




    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )

    Andere mensen :
    ( Management uhh Fans noem maar op !)



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Louis.


    Ik pak de koffie en schenk wat in voor Eleanor. Ik was echt verslaafd aan koffie. Het is gewoon zo lekker


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Hij maakt mijn riem lost en gichelt wat. . '' Love you babe'' zegt hij en zoent me weer. Dan voel ik zijn hand over mijn deel gaan waardoor ik kreun. Vervolgens zoent hij me en wrijft over mijn deel heen waardoor ik nog harder kreun. Arme Lou en El. 'KOm bed' zeg ik hijgend en til hem op. Op het bed gooi ik hem en trek zijn shirt en broek ook uit


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    Ik begin te lachen als hij nog harder begint te kreunen. 'KOm bed' zegt hij hijgend en tilt mij op. Op het bed gooit hij mij en trek mijn shirt en broek ook uit. Ik duw hem op mijn en begin hem weer te zoenen . Ik laat mijn handen langzaam in zijn boxer glijden en speel voorzichtig met zijn Penis xd '' You like this don't ya ? '' fluister ik geil in zijn oor


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Eleanor Jane Calder.
    Ik kijk op als Louis terug komt met twee koppen koffie. Ik glimlach kort naar hem. 'Dankje lieverd.' zeg ik waarna ik hem een kus geef.

    [ ahah horen ze dadelijk ineens oehh yeaaaah zo keihard. ahahhaahahha ik zei het voor me.

    Niall Horan.
    Hij trekt me zoenend weer tegen hem aan en we bewegen wat heen en weer. Naa een poos trekt hij mijn boxer weg en begint met mijn deel te spelen '' You like this don't ya ? ''.Ik knik moeilijk en mijn ademhaling word zwaarder. Met mijn hoofd in mijn nek slaak ik een paar harde kreunen. Na een poos ruil ik om en trek zijn boxer uit en glij met mijn tong over zijn lengte


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    Als Niall over mijn lengte glijd begin ik luid te kreunen . '' Hmm ja Niall '' zeg ik . Ik draai de rollen om en neem zijn lengte in mijn mond . Ik zuig als het ware. Ik lik aan zijn eikel . Daarna laat ik mijn handen aan het werk gaan en begin ik hem af te trekken . Ik zoen hem . '' That's a big boyy'' zeg ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    . '' Hmm ja Niall '' kreunt hij een paar keer luid. Weer draait hij ons om en begint het te likken waardoor ik alleen maar nog harder dan ooit kan kreunen. Als lou en EL het nu nog niet hoorde waren ze echt doof volgens mij. Hij zuigt en likt eraan en ik kreun. 'Ja ohhh' . Daarna gaat hij met zijn handen verder en ik kreun.'That's a big boyy' zegt hij en ik glimlach. Mijn lichaam begint te trillen en spant zich aan waarna ik met een mega kreun klaar kom. Even hijg ik maar al snel daarna ga ik Jim verwennen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    Als Niall klaar komt veeg ik het ergens aan af. Opeens draait hij me om . '' Wat ga je doen babe ?'vraag ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    '' Wat ga je doen babe ?' vraagt hij en ik hang boven hem. Grijnzend zoen ik hem wat en kussend ga ik langzaam omlaag richting zijn erectie. Telkens ga ik er net naast zitten en ga met mijn rondjes verschillende bewegingen maken en eindig op zijn erectie waar ik hem in mijn mond neem en langzaam op en neer ga terwijl mijn tong verschillende bewegingen maakt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Eleanor Jane Calder.
    Als ik van alles hoor kijk ik op en ik kijk Louis aan die net zo verbaast terug kijkt. 'Wat is dat allemaal?' vraag ik verbaast en ik wil al opstaan om te gaan kijken.

    Jim Hendrikson

    Als hij mijn erectie in zijn mond neemt , neem ik een grote hap lucht. '' Ow Niall'' kreun ik . Ik kijk hem sluw aan . Niet veel later kom ik klaar. ik zorg ervoor dat Niall bukt. Ik pak een condoom en doe hem om mijn penis. '' Dit kan pijn doen babe'' zeg ik . Ik glij langzaam bij hem naar binnen . Als hij gilt stop ik even . Daarna ga ik verder. Ik stoot daarna zachtjes in hem

    Louis

    '' Hahah babe laat ze .. Die hebben seks'' grijns ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    '' Ow Niall'' snel buk ik als hij klaar komt. Hij pakt een condoom en gaat achter me zitten. 'dit kan pijn doen babe' zegt hij en ik knik maar toch wou ik het. Langzaam glijd hij naar binnen. Ik voelde opwinding maar ook best wat pijn waardoor ik een gilletje slaak. Hij wacht even en al snel slaat het om tot genot. Als hij begint te stoten hap ik naar adem en begin ik zijn naam te kreunen

    brb


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    Steeds sneller begin ik te stoten . Niall kreunt telkens mijn naam . Wat ik best grappig vind. Als ik klaar kom haal ik de condoom van mijn erectie af en leg er een knoop in daarna gooi ik het weg. Ik begin Niall weer te zoenen . Ik hou echt super veel van mijn vriendje en mijn bijna man


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan.

    Steeds sneller stoot hij en we kreunen het beide uit. Als we beide klaargekomen zijn haalt hij zijn condoom eraf en legt er een knoop ein en zoent me weer. Ik zoen hem genietend terug. Snel trek ik warme dekens over ons heen en glimlach. 'Wanneer wil je trouwen?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    . 'Wanneer wil je trouwen?" vraagt Niall . Ik kijk hem aan. '' Deze zomer. Op een mooie plek .'' zeg ik .. Nederland zou daar denk ik geen geschikte plek voor zijn. Misschien Miami ofzo. Of LA . ik geef Niall een kusje op zijn neus


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik