• The First Day We Met ! ~ One Direction

2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?

||Rollen||

Jongens :

Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )

Andere mensen :
    ( Management uhh Fans noem maar op !)

Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.

Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

Niall Horan.

'' Deze zomer. Op een mooie plek .' ik glimlach. 'Dan gaan we binnenkort een reis maken, dan gaan we binnenkort eerst een lijst maken voor plekken en awt voor iets en dan gaan we overal kijken. We laten jou familie en vrienden over komen vliegen' beloofi k hem

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Jim Hendrikson

'Dan gaan we binnenkort een reis maken, dan gaan we binnenkort eerst een lijst maken voor plekken en awt voor iets en dan gaan we overal kijken. We laten jou familie en vrienden over komen vliegen' belooft hij mij . Ik omhels Niall . '' Thanks babe. En hoe gemeen het ook klinkt.. Ik wil Felice niet op de bruiloft hebben .... '' zeg ik . Felice en ik zijn nog steeds geen vrienden

Niall Horan.

'Thanks babe. En hoe gemeen het ook klinkt. Ik wil Felice niet op de bruiloft hebben' Ik knik. 'Die je niet wilt komt niet punt uit'

Jim Hendrikson

'Die je niet wilt komt niet punt uit'zegt hij . Ik geef hem nog een kus en zet dan de tv aan . Direct zie ik ons 2 op tv. 'Jim heeft deze avond een huwelijks aanzoek gedaan . Toen ze naar huis kwamen zeiden ze dit '' zei de man en een filmpje van Niall en mij kwam op tv. '' Jij ziet er goed uit'' giechel ik

Niall Horan.
    Hij kust me en zet de tv aan teriwjl we tegen elkaar zijn gaan liggen. 'Jim heeft deze avond een huwelijks aanzoek gedaan . Toen ze naar huis kwamen zeiden ze dit '' zei de man en een filmpje van Niall en mij kwam op tv. '' Jij ziet er goed uit'' Ik gniffel even en zie me trots kijken naar Jim.'Onze huwelijk gaat iets moois worden lieverd, doe jij je prinsessenjurk aan?" grijns ik plagend

Niall Horan.
    Hij kust me en zet de tv aan teriwjl we tegen elkaar zijn gaan liggen. 'Jim heeft deze avond een huwelijks aanzoek gedaan . Toen ze naar huis kwamen zeiden ze dit '' zei de man en een filmpje van Niall en mij kwam op tv. '' Jij ziet er goed uit'' Ik gniffel even en zie me trots kijken naar Jim.'Onze huwelijk gaat iets moois worden lieverd, doe jij je prinsessenjurk aan?" grijns ik plagend

Jim Hendrikson

.'Onze huwelijk gaat iets moois worden lieverd, doe jij je prinsessenjurk aan?" grijnst hij plagend. '' Haha ik trek alleen mijn jurk aan als jij dat wilt. Maar als ik een jurk aan moet wil ik wel een mooie witte met diamantjes . Neppe diamantjes want liefde is niet betaal baar'' zeg ik . '' Trek jij dan je prinsen kostuum aan ?'' vraag ik giechelend

Niall Horan

'' Haha ik trek alleen mijn jurk aan als jij dat wilt. Maar als ik een jurk aan moet wil ik wel een mooie witte met diamantjes . Neppe diamantjes want liefde is niet betaal baar'' zeg ik . '' Trek jij dan je prinsen kostuum aan ?'' Ik gniffel kort. 'Hmmn ee we gaan gewoon in een super mooipak' Ik pak kort mijn mobiel . Guyyz I'm gonna marry with my love#JimHendrikson Love him just so freaking much.

Jim Hendrikson

'Hmmn ee we gaan gewoon in een super mooipak' zegt Niall . Ik knik . Ik pak mijn mobiel en tweet iets @Jim_Hendrikson I just asked Niall to marry me . And guyzz what ? he said yes !!! #JiallWedding. . Ik kijk Niall aan . 'Wat vind je van de ring ?'' vraag ik . Ik merk de hele tijd dat hij er al naar kijkt sinds de seconde dat hij hem kreeg.

Niall Horan

'Wat vind je van de ring ?
    "Hij is prachtig Jim, echt supermooi' zeg ik vrolijk. 'alleen ben ik bang dat ik hem ga verliezen ofzo' zeg ik zacht.'Wat voor ringen zullen we nemen voor de trouwerij, dan hebi k twee ringen'grijns ik blij. 'Misschien gewoon iets an een simpele met onze namen en de datum er in gegraveerd. Ohh en we moeten LUx als ringen meisje en bloemenmeisje in zo'n jurkje'

Jim Hendrikson

"Hij is prachtig Jim, echt supermooi' zegt hij vrolijk. 'alleen ben ik bang dat ik hem ga verliezen ofzo' zegt hij zacht '' Dat gaat niet gebeuren Niall'' zeg ik blij'Wat voor ringen zullen we nemen voor de trouwerij, dan hebi k twee ringen' Zegt Niall vrolijk. 'Misschien gewoon iets an een simpele met onze namen en de datum er in gegraveerd. Ohh en we moeten LUx als ringen meisje en bloemenmeisje in zo'n jurkje' brabbelt hij . '' Rustig Niall hahahah'' lach ik . '' Het is nog langer geen zomer . We hebben nog genoeg tijd om te denken'' zeg ik . Ik sla mijn armen stevig om hem heen en kus hem

Niall Horan

'' Dat gaat niet gebeuren Niall'' ik glimlach. Na mijn geratelt kalmeert hij me'Turstig Niall hahaahha' lacht hij 'Het is nog lang geen zomer we hebben nog genoeg tijd om te denken' hij slaat zijn armen om me heen en kust me. ik kijk o Twitter. 'zin om een Twitcam mee te doen, iedereen barst van de vragen' glimlach ik naar hem en gniffel zacht

Jim Hendrikson

'zin om een Twitcam mee te doen, iedereen barst van de vragen' glimlacht hij naar mij. '' Oké '' zeg ik vrolijk . Ik pak de 2 laptoppen onder het bed vandaan '' We doen allebei een twitcam'' zeg ik met een grijns . Ik start mijn twitcam direct . '' Vas Happenin guyzz ?'' zeg ik

Niall Horan

'' We doen allebei een twitcam'' zegt hij grijnzend en pakt de laptoppen'' Vas Happenin guyzz ?'' Al snel start de mijne ook. 'Holy shit dertigduizend kijkers. Hello hoe is iedereen?" vraag ik aan de kijkers en de inbox ontploft.

Jim Hendrikson

'' Deze vraag komt van SchoneSlaper17 .. Hallo Jim ! Waar is Niall ?'' lees ik hard op . '' Haha Niall ligt naast mij'' Zeg ik en ik schuif de laptop iets zijn kant op . '' That's my BigBoyy'' zeg ik met een grijns. Ik ga iets meer tegen Niall aan zitten . '' Dear Jim ! wich colour has the ring ?'' vraagt iemand . ' White i think '' zeg ik .