• The First Day We Met ! ~ One Direction


    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?




    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )

    Andere mensen :
    ( Management uhh Fans noem maar op !)



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [Ik schaam me dood! Ik heb 2 topic's gemist! :o]

    Niall Horan
    Ik kijk op naar Louis." Kom we doen er een nieuw verbandje om heen" ik knik en volg hem waarna een nieuw verbandje er omheen word gedaan. Hmm misschien te diep gesneden een keer. Ik was Louis dankbaar dat hij er niet over begon. " tsja Miall je moet straks weer naar Jim " ik zicht en knik maar. " dankje" zeg ik zacht als hij me een kommetje aan rijkt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    Ik schreef een briefje voor Niall als hij weer terug was. Hi Niall.... Ik breng Lux naar huis. Ik ben er zo weer. Jim. '' Kom Lux we gaan naar mama'' zeg ik . ik doe haar in de buggy en loop naar de lift. 10 minuutjes later ben ik weer bij Lou. '' Heey ik kom Lux terug brengen . '' zeg ik . '' Oké . Bedankt voor alles'' zegt ze en ze knuffelt me . '' Graag gedaan . Fijne dag verder!'' zeg ik . Ik loop weer terug.

    Louis Tomlinson

    '' Graag gedaan '' zeg ik en ik ga ook zitten


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan.

    " graag gedaan" zegt hij en ik glimlach moeilijk. Ik had zoiezo al een hekel aan ruzies en het zat me niet lekker. En een schuldgevoel van de snede was er ook nog eens. Ik had het gedaan tijdens het pesten maar in Xfactor veranderde alles en was ik gestopt en ik heb er nooit meer overgepraat tot vandaag. " na euhm ik denk dat ik maar ga, ik wil Eleanor en jou nie van elkaar weer houden." Zeg ik zacht. " dankje voor alles Lou en als er ooit was is mag jij ook altijd komen"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis Tomlinson

    " na euhm ik denk dat ik maar ga, ik wil Eleanor en jou nie van elkaar weer houden." Zegt hij zacht. " dankje voor alles Lou en als er ooit was is mag jij ook altijd komen" zegt hij . '' Graag gedaan . En dat weet ik toch Niall'' zeg ik . Ik trek hem in een knuffel . '' Byee'' zeg ik

    Jim Hendrikson

    Ik stapte de lift in en ging naar boven . Eerst wou er nog iemand in . De deur ging open en ik zag Niall staan. Hij liep naar binnen . Ik deed de deur open van onze verdieping en liep naar binnen . Ik ging naar de badkamer en kleedde me uit


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik glimlach nog even naar Louis en ruim het kommetje op en pak mijn spullen ik drukte op het lift knopje en stapmerin en zie Jim. Jim opent de deur van onze verdieping en ik achter volg hem. " Jim het spijt me" zeg ik zacht

    Ete


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    " Jim het spijt me" zegt Niall . Ik stap onder de douch . Ik heb geen zin om te praten . En vooral niet wat er na gisteren is gebeurd... Klootzak . Pff hij ontloopt de zorg voor Lux gewoon . Ik doe de kraan aan . 15 Minuten later stap ik er weer onderweg. Ik droog me af en trek schone kleren aan . Ik pak de cornflakes en ga eten.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Hij zegt niets en staat onder de douche. Dus we gingen het zo doen? Ik loop naar de slaapkamer en rommel wat in een van de rugzaken die ik had en pak mijn dagboek eruit. Ja dagboek. Ik had er al lang niet ingeschreven. Ik pakte een pen en begon alles van gister en vandaag op te schrijven


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    Toen ik de woonkamer binnen kwam zag ik Niall in een boekje schrijven . ik weet al wat hij er in zet . Lief dagboek Jim is zo'n gore klootzak . Ik ga het uitmaken met hem. '' Heb je al ontbeten ? '' vroeg ik bot


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Jim komt binnen " heb je al ontbeten?" Vraagt hij bot. " ja ik heb al bij Louis ontbeten' zeg ik zacht. " Kunnen we alsjeblieft straks praten Jim? Ik wil geen ruzie met je hebben" zeg ik zacht en. Kijk hem aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    " ja ik heb al bij Louis ontbeten' zegt hij zacht. " Kunnen we alsjeblieft straks praten Jim? Ik wil geen ruzie met je hebben" vraagt hij. '' Wat valt er nog te bespreken Niall? Ik denk dat wij gisteren wel genoeg gepraat hebben . '' zeg ik . Ik kijk hem boos aan


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Wat valt er nog te bespreken Niall? Ik denk dat wij gisteren wel genoeg gepraat hebben" Jim kijkt me boos aan. " Jim alsjeblieft, ik wil niet dat dit zo zou moeten eindigen alsjeblieft geef me nog een kans" fluister ik, " ik wil je niet kwijt"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    " Jim alsjeblieft, ik wil niet dat dit zo zou moeten eindigen alsjeblieft geef me nog een kans" fluistert hij, " ik wil je niet kwijt" zegt hij . '' Ik wil jou ook niet kwijt Niall... '' zeg ik . Ik pak zijn hand. '' Het spijt me.. Ik gedroeg me echt als een klootzak .. '' zeg ik . Ik wil Niall niet kwijt


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    'Ik wil jou ook niet kwijt Niall. Het spijt me ik gedroeg me als een klootzak" verontschuldigd hij zich. " het spijt mij ook ik was ook een klootzak" ik omhels hem stevig


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim hendrikson

    " het spijt mij ook ik was ook een klootzak" hij omhelst mij stevig. Ik kijk hem aan en geef hem dan een kus. '' Ik kon niet slapen vannacht.. Ik moest alleen maar aan jou denken . Ik dacht dat je het uit wou maken.. Ik had nooit zo bot moeten reageren toen jij me wou helpen.. '' zei ik . '' Lux is al thuis.'' zeg ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik