• Hallo,

    Ik heb sinds een paar dagen problemen met word. Wanneer ik een bestand open, krijg ik een beeld zo als print screen 1. Als ik dan op oke druk, en dan bijvoorbeeld wil opslaan onder een andere naam zie ik print screen 2. Ook boven bij de naam van het document staat 'alleen lezen ' Ik kan dus technisch gezien niks met dit bestand. Dit heeft niet alleen dit bestand, maar ook alle anderen. Ik kan het bestand wel bewerken, maar deze niet opslaan. Ik ben de enige die deze laptop gebruikt, dus ik heb geen last van anderen. Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen? Want als ik mijn c.v. wil uploaden bij een site, is het niet mogelijk, omdat het geen 'werkbestand' is of zo iets. Dit is pas sinds een week of 2. Ik heb verder in de tussen tijd niks gedaan met word.

    Kan iemand mij helpen?

    Printscreen 1.

    http://i1069.photobucket.com/albums/u475/kiertjex/print1_zps4583039f.png

    Printscreen 2.

    http://i1069.photobucket.com/albums/u475/kiertjex/print2_zps3664e173.png

    Ander schrijfprogramma.


    Some people are art and do art at the same time

    Uhm, zoiets heb ik ook gehad. Als dat mogelijk is, word er af halen en dan weer opnieuw installeren.


    Physics is awesome

    Als ik word er af haal, ben ik mijn documenten dan ook kwijt? Of niet. Want anders stuur ik eerst alles even naar mijn mail. >.<

    Hij zegt dat je het niet op die plek kunt opslaan, dus misschien werkt het wel als je probeert het ergens anders op te slaan?
    Of anders zou ik voorlopig inderdaad even een ander schrijfprogramma gebruiken, zoals Scorpia zegt. :/


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Kieraa schreef:
    Als ik word er af haal, ben ik mijn documenten dan ook kwijt? Of niet. Want anders stuur ik eerst alles even naar mijn mail. >.<


    Nee, dat sowieso niet. Die documenten staan als het goed is gewoon op je computer opgeslagen en je hebt Word alleen nodig om ze te openen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Kieraa schreef:
    Als ik word er af haal, ben ik mijn documenten dan ook kwijt? Of niet. Want anders stuur ik eerst alles even naar mijn mail. >.<


    Dan kan je het beste wel naar je mail sturen want mijn laptop flipte een beetje toen ik het deed.


    Physics is awesome

    Wel ander schrijfprogamma raden jullie aan dan? En als ik het document op wil slaan in de map wat hij aanraad, krijg ik het zelfde beeld. ....... Ik snap niks van computer problemen.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Daar ben ik het af en toe, zo mee eens.

    Kieraa schreef:
    Wel ander schrijfprogamma raden jullie aan dan? En als ik het document op wil slaan in de map wat hij aanraad, krijg ik het zelfde beeld. ....... Ik snap niks van computer problemen.


    Heb je niet iets van Microsoft Works Tekstverwerker op je computer staan of zo? Volgens mij stond die er bij mij automatisch al op. Het is een soort uitgeklede versie van Word.
    Maar verder weet ik ook niet hoe je dit kunt verhelpen, sorry. Ken je niet iemand die goed is met computers? Ik laat mijn vader dit soort problemen altijd oplossen. ^^'


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik zal, wanneer mijn vader thuis is wel even gaan zeuren HAHA. ;s want hoe kan ik ooit werk vinden, zonder cv. huilt. Oke, toch allemaal bedankt!


    O, en dat programma heb ik er niet op staan. drama dit.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2013 - 16:02 ]

    Open office kan je proberen maar Word heeft in vergelijking met Open office heel veel extra's.


    Physics is awesome

    Hei, na dat ik wat gedownload had, weer gewist, gedownload. doet die het weer hihi. yesss. dankjewell.