• The First Day We Met ! ~ One Direction

2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?

||Rollen||

Jongens :

Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )

Andere mensen :
    ( Management uhh Fans noem maar op !)

Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.

Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

Jim Hendrikson

'Misschien wilt de spin wat eten' zegt Niall en hij zet de spin op een bordje met kaas. '' Niall ? Ben jij nu helemaal gek geworden ?'' zeg ik met mijn prinsessen stem 'Ga maar eten' zegt hij tegen de spin . '' Ik ga daar niet zitten tot dat die spin weg is. '' zeg ik . Ik loop bang naar de tafel en haal daar snel mijn kop thee weg. '' Jij krijgt als we thuis zijn straf prins Niall .. En het is geen leuke straf'' grijns ik naar Niall .

Eleanor Jane Calder.
    Verbaast kijk ik naar Niall. 'Gast Niall! Doe normaal! Doe niet zo vies!' roep ik uit en ik snel de keuken uit. Heeft hij geen manieren geleerd ofzo? Jim en ik zien de lol er niet zo in terwijl Louis en Niall zich helemaal kapot lachen.

Niall Horan
    '' Niall ? Ben jij nu helemaal gek geworden ?'' zeg hij met mijn prinsessen stem. '' Ik ga daar niet zitten tot dat die spin weg is. '' bang grist hi jzijn kop thee. '' Jij krijgt als we thuis zijn straf prins Niall .. En het is geen leuke straf''ik gniffel en kijk vertederd naar het spinnetje.'jGast Niall! Doe normaal! Doe niet zo vies!' Ik gniffeel, geen idee of ze het overdes pin of over wat ik ent zei dat riep. 'Jemig ik gun je kaas eet het dan' zeg ik iets wat verontwaardigd naar de spin

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Eleanor Jane Calder.
    'Ik weet nog niet zo zeker of jij wel mee mag eten..' zeg ik tegen Niall en ik laat me op de bank vallen.

Jim Hendrikson

'' 'Jemig ik gun je kaas eet het dan' zegt Niall .. '' Serieus ? Zelfs de domste koe op de wereld weet nog dat spinnen geen kaas eten maar insecten ... '' zeg ik . Ik kijk naar Niall die nog steeds met dat spinnetjes bezig is. Hoe bang ik ook ben ik pak een vliegen mepper en sla de spin dood . '' Zo daar heb ik geen last meer van '' zeg ik en ik ga weer terug zitten op de plek waar ik eerst zat. Ik kijk Niall sluw aan. '' Pfuh!'' zeg ik tegen hem .

Niall Horan,.

' Serieus ? Zelfs de domste koe op de wereld weet nog dat spinnen geen kaas eten maar insecten ... '' Ik slaak een kreetje als Jim de spin dood slaat. '' Zo daar heb ik geen last meer van '' . '' Pfuh!'' zegt hij. Ik moet me even inhouden om niet wat te schreeuwen naar hem, het was een spin, die verdiende toch ook een leven. 'Had dan gezegd dat je hem weg wou, dan had ik hem buiten gezet' zucht ik. 'Ik weet nog niet zo zeker of jij wel mee mag eten..' zegt Eleanor en ik begin te pruilen. 'waarom nou niet?' vraag ik zacht en ruim het plakje op en het bordje ook

Jim Hendrikson

'Had dan gezegd dat je hem weg wou, dan had ik hem buiten gezet' zegt Niall ik kijk hem dom aan . '' Dus jij ziet niet dat als ik als een idioot door de kamer zit heen te rennen dat ik die rot spin dan niet weg wil hebben ?'' zeg ik verbaasd. 'Ik weet nog niet zo zeker of jij wel mee mag eten..' zegt Eleanor en ik begin te lachen. 'waarom nou niet?'vraagt Niall zacht. Ik grijns en speel dan weer een prinses

Het topic dat twee dagen geleden geopent is is weer bijna vol....

Eleanor Jane Calder.
    'Waarom nou niet?' pruilt Niall. Ik haal mijn schouders op. 'Wie geeft er nu kaas aan een spin?' zeg ik.

[ bericht aangepast op 7 aug 2013 - 16:18 ]

Niall Horan

. '' Dus jij ziet niet dat als ik als een idioot door de kamer zit heen te rennen dat ik die rot spin dan niet weg wil hebben ?'' Ik schud mijn hoofd. 'Maar je wou hem weg hebben maar ik had hem weg gehaald je zei niet dat ie dood moest dan had ik hem gelijjk buiten gezet' zeg ik zachtjes. 'Wie geeft er nu kaas aan een spin?' IK kijk haar verontwaardigend aan. 'Nou sorry maar wat de spin normaal eet had je niet in de koelkast dus dan neem ik kaas' mompel ik

Jim Hendrikson

'' Another reason why I love my Prince Charming'' zeg ik en ik loop op hem af en geef hem een kus. '' Because you're silly'' zeg ik met een glimlach. 'Wie geeft er nu kaas aan een spin?' zegt Eleanor en ik begin te giechelen. 'Nou sorry maar wat de spin normaal eet had je niet in de koelkast dus dan neem ik kaas' mompelt hij . '' Ahww Babe ? Weet je wat ? Omdat jij zo aardig was voor die spin krijg je van mij geen straf meer'' zeg ik

Niall horan.

'' Another reason why I love my Prince Charming'' Ik bloos door zijn kus. '' Because you're silly'' 'euhm dankje ofzo' gniffel ik zachr. '' Ahww Babe ? Weet je wat ? Omdat jij zo aardig was voor die spin krijg je van mij geen straf meer'' Ik glimlach. 'Ik ga hem naar buiten brengen, ik ben zo terug. Ik pak de spin voorzichtig op en ga met de lift naar onze mega tuin. Iedereen keek er op uit en dat was wel leuk. In het tuintje graaf ik een klein kuiltje met mijn vinger en leg de spin op wat grassprieten erin . Ik doe het kuiltje weer dicht en leg er een klein geplukt boterbloempje op. 'Rust zacht spin' mompel ik en ik ga weer terug naar binnen. 'KLaar'

de dierenvriend

Jim Hendrikson

'' Wij gaan allemaal vanavond niet koken !! Want wij gaan in deze kleren uit eten !!'' roep ik vrolijk . '' Omg serieus?'' vraagt Louis. '' Ja serieus. Ik ga in mijn prinsessen jurk na het restaurant. En ik betaal !'' zeg ik . Direct springt Louis overeind. '' Ow jij betaald !! Mooi zo want anders kwam ik niet'' zei hij . Ik keek hem sluw aan. '' Don't talk to a princess like that!!'' zeg ik boos . '' Sorry Uwe Hoogheid Prinses Jimaine Hendrikson'' zegt hij en ik grijns

NIall HOran

Toen ik terug kwam hoorde ik Louis en Jim bezig zijn tegen elkaar. '' Wij gaan allemaal vanavond niet koken !! Want wij gaan in deze kleren uit eten !!'' '' Omg serieus?'' '' Ja serieus. Ik ga in mijn prinsessen jurk na het restaurant. En ik betaal !'' . '' Ow jij betaald !! Mooi zo want anders kwam ik niet''Ik gniffel, zo typisch Louis, hij meet dat niet maar hij zegt het gewoon '' Don't talk to a princess like that!!'' '' Sorry Uwe Hoogheid Prinses Jimaine Hendrikson'' Gniffelend loop ik verder