• The First Day We Met ! ~ One Direction


    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?




    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )

    Andere mensen :
    ( Management uhh Fans noem maar op !)



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim Hendrikson

    Hmm ik zie er niet echt uit als een prinses. Zo snel als ik kan heis ik mezelf in een prinsessen jurk en trek ik een blonde pruik op mijn hoofd. . 'Maar natuurlijk prinses wil ik met u dansen' grijnst Niall en hij maakt een buiging, '' Mag ik uw hand ?'' vraagt hij . Ik steek mijn arm naar hem uit en leg mijn hand op de zijne. Niet veel later zitten we samen te dansen in ons kasteel.

    Louis Tomlinson

    '' Weet ik niet El !'' roep ik terug. Ze vraagt dat zo vaak op een dag


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall ZHoran

    Ik gniffele n we dansen. 'Prinses, mag ik u voorstellen aan mijn vrienden?" grijnzend til ik hem/haar op en loop de lift in en klop bij Louis uit. 'Hoog vereerd bezoek Louis'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis Tomlinson

    Ik loop naar de deur en doe hem open . Direct zie ik Niall met een meisje . '' Niall !! Hoe durf je ! ik dacht dat jij met Jim had ?'' vroeg ik verbaasd. '' ik ben Jim sukkel'' zegt de prinses . Dan zie ik het en lach ik me dood.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan
    '' Niall !! Hoe durf je ! ik dacht dat jij met Jim had ?'' vraagtr hij verbaasd en ik begin te lachen. '' ik ben Jim sukkel'' Blijkbaar ziet Louis het en begint te lachen. 'Louis dit is Prinses Jimaine ' 'Prinses dit is een zeer goede vriend Louis Tomlinson met zijn onderdaan Eleanor Calder' zeg ik grijnzend.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Eleanor Jane Calder.
    Als ik gelach hoor sta ik op en wandel richting de voordeur. 'Louis wat is er zo gra- O mijn god!' Meteen als ik Niall en Jim zie schiet ik in de lach. 'Wacht blijf zo staan!' Ik pak mijn mobiel en maak een foto van de twee. Someone lost his princess.. Tweet ik.

    Jim Hendrikson

    Louis dit is Prinses Jimaine ' 'Prinses dit is een zeer goede vriend Louis Tomlinson met zijn onderdaan Eleanor Calder' zegt Niall grijnzend . '' Ow welkom uwe koninklijke hoogheid'' zegt Louis en hij laat ons binnen . Ik stap uit de handen van Niall en stap op Louis af . Ik reik hem mij de hand en hij kust hem . '' Sorry El maar bij een prinses moet je haar hand kussen . '' zegt Louis . Ik glimlach . '' Hihi inderdaad'' giechel ik als een prinsesje .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Eleanor maakt snel een foto als ze ons zo ziet Ow welkom uwe koninklijke hoogheid'' zegt Louis en hij laat ons binnen .Ik zet hem neer en Louis kust zijn hand . '' Sorry El maar bij een prinses moet je haar hand kussen . '' zegt Louis . Jim glimlacht '' Hihi inderdaad'' 'U zult ook een diepe buiging maken en de prinses aanspreken met Uwe Hoogheid Prinses Jimaine Hendrikson' beveel ik hem serieus. Ja ik hield wel van een spelletje.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Eleanor Jane Calder.
    Verbaast kijk ik Louis aan als hij Jim's hand kust. 'Nou mijn hand kus je nooit.' zeg ik waarna ik zacht grinnik. 'Lusten jullie wat te drinken?' vraag ik vrolijk terwijl Louis de deur weer dicht doet.

    Jim Hendrikson

    U zult ook een diepe buiging maken en de prinses aanspreken met Uwe Hoogheid Prinses Jimaine Hendrikson' beveelt Niall hem serieus. . '' Ow... Okay.. Hoe gaat het met u Uwe Hoogheid Prinses Jimaine Hendrikson'' vraagt Louis. '' Het gaat uitstekend met mij. En met u ?'' vraag ik . '' Geweldig Uwe Hoogheid Prinses Jimaine Hendrikson'' zegt hij . Ik wuif als een prinsesje naar Eleanor. '' Hmm natuurlijk lust ik wat te drinken !'' zeg ik vrolijk . '' Niall ga snel naar boven en trek joun prinsen kostuum aan . '' fluister ik Giechelend

    [ bericht aangepast op 7 aug 2013 - 15:08 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Eleanor Jane Calder.
    Ik lach even om de jongens. Waarom ben ik ook alweer bevriend met ze en waarom is een van hun ook alweer mijn vriendje? Ik grinnik kort om mijn 'binnenpretje'. 'Goed, dan kom maar mee.' glimlach ik waarna we samen richting de woonkamer lopen. 'Wat wilt u hebben?' vraag ik met een 'bekakt' stemmetje.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2013 - 15:09 ]

    Niall Horan

    Ow... Okay.. Hoe gaat het met u Uwe Hoogheid Prinses Jimaine Hendrikson'' vraagt Louis. '' Het gaat uitstekend met mij. En met u ?'' ik gniffel zacht . '' Geweldig Uwe Hoogheid Prinses Jimaine Hendrikson'' zhij wuift als een prinses. '' Hmm natuurlijk lust ik wat te drinken !'' zeg ik vrolijk . '' Niall ga snel naar boven en trek joun prinsen kostuum aan . ''ik knik snel. 'wat wilt u hebben?" vraagt Eleanor. 'Eleanor, het is Uwe Hooheid Prinses Jimaine Hendrikson. Nog een overtreding en er staat u een zware straf te wachten' zeg ik streng. snel ren ik naar boven en doe hetkostuum aan en kom terug. 'Hebben Louis Tomlinson en Eleanor Calder beleeft gedragen Mijn liefste prinses' zeg ik aan haar?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [warom is dit zo leuk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    'Goed, dan kom maar mee.' glimlacht Eleanor waarna we samen richting de woonkamer lopen. 'Wat wilt u hebben?' vraagt ze met een 'bekakt' stemmetje.
    '' Heeft u misschien groene Prinsessen thee ? Gewoon thee dus'' giechel ik . '' O Uwe Hoogheid Prinses Jimaine Hendrikson . Wat is het een eer om u in mijn paleis te hebben '' zegt Louis. '' Dat weet ik daarom kwam ik hier'' giechel ik . Ik giechel zoveel omdat die prinsessen in die Disney films dat ook doen. 'Hebben Louis Tomlinson en Eleanor Calder beleeft gedragen Mijn liefste prinses'vraagt Niall mij . '' Ze kunnen wat vrolijker zijn maar ze hebben zich goed gedragen Prins Niall'' zeg ik

    [ bericht aangepast op 7 aug 2013 - 15:14 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Eleanor Jane Calder.
    ''O Uwe Hoogheid Prinses Jimaine Hendrikson. Wat is het een eer om u in mijn paleis te hebben.'' zegt Louis. Grinnikend schud ik mijn hoofd. Hadden we maar echt een paleis. 'Wat vrolijker? Ik ben vrolijk genoeg.' lach ik en ik loop naar de keuken waar ik thee zet.

    Niall Horan

    . '' Ze kunnen wat vrolijker zijn maar ze hebben zich goed gedragen Prins Niall'' Ik knik tevreden. 'Wat vrolijker? Ik ben vrolijk genoeg' zegt Eleanor en ik achter volg haar en trek mijn 'zwaard' 'Mevrouw Eleanor u zult Uwe hoogheid prinses Jimaine Hendrikson never nooit meer tegen spreken. Anders zal ik u met mijn mooie zwaart moeten onthoofde' zeg ik weer streng


    Change is for weirdos ~ Niall Horan